http://www.robokeskus.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=298&OpenGroups=298
Meille tulee kans kyllä tollanen. Siskonmies osti jo.
Kyllä mies on sitte viisas.
28
754
Vastaukset
- zisel
Sua ei ole kertaakaan kyselty tällä palstalla ;D
Mut robotti on ok.No sittehän se on menny ihan oikein...tai siis...ilmeisesti on kyselty ja se on vähä sääli.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
No sittehän se on menny ihan oikein...tai siis...ilmeisesti on kyselty ja se on vähä sääli.
säälittävä: en ole kysellyt sun perään kertaakaan :) Tosin olen uusi täällä enkä tunne sua joten jos oltais parempia tuttuja niin oisin voinut kyselläkkin,
Kaikesta huolimatta, erittäin hyvä kun tulit takas niin päästään niistä spekuloinneista :) zisel kirjoitti:
säälittävä: en ole kysellyt sun perään kertaakaan :) Tosin olen uusi täällä enkä tunne sua joten jos oltais parempia tuttuja niin oisin voinut kyselläkkin,
Kaikesta huolimatta, erittäin hyvä kun tulit takas niin päästään niistä spekuloinneista :)ei päästä ikinä, näkyy mua tääl tai ei. :)
- käyntiääni..
tuollaisessa on?
- miehelle :
relaxed_eyes kirjoitti:
ku siit alkaa virta loppua, ni se kytkee itte ittensä laturiin.
kans kätsy, työpäivän päätteeksi iskis päänsä töpseliin *töks*
- Michiko_
Mies on pölylle allerginen ja hänen tätinsä suositteli tuollaista.
- Michiko_
relaxed_eyes kirjoitti:
Siel se siskon luona itekseen siivoili menemään.
Viime viikon asustelin tämän sukulaistädin kämpässä ja vekotin pyöri yöt läpeensä. Nukkumaan mennessä se tuntui kolistelevan vähän liikaa...
Michiko_ kirjoitti:
Viime viikon asustelin tämän sukulaistädin kämpässä ja vekotin pyöri yöt läpeensä. Nukkumaan mennessä se tuntui kolistelevan vähän liikaa...
ni ei sitä kolinaa kuule. Nukkumaan mennessä sitä ny kuulee nuppineulan tippumisenkin. Ja niin, sitähän voi käyttää herätyskellona.
kun aamulla lähtee asioille ja laittaa robon päälle, palatessa on osittain siisti lattia.
Kunhan ennen lähtöä katsoo ettei robo tule kaatamaan mitään.se ruohonleikkurirobotti kelpais :P Olihan noil hintaaki sen verta et pitää kyl olla arvosensa
Tai ainkin se mikä mul oli muutama vuos sitten kokeilla, ni se jumahti heti ku oli pieniki kuoppa.
Mun mielestä 299, ei oo paljon siitä ettei tartte enää imuroida.- robot :
relaxed_eyes kirjoitti:
Tai ainkin se mikä mul oli muutama vuos sitten kokeilla, ni se jumahti heti ku oli pieniki kuoppa.
Mun mielestä 299, ei oo paljon siitä ettei tartte enää imuroida.toimii jossakin englantilaisten loordien vaateri nurmiksissa
- Yksinäinen sinkkumies
käy miellyttävä kiinalainen nuorineiti. Täällä se pyörii aikansa silmänilonani ja lähtee kun kaikkialla on puhdasta. Kannatta kokeilla :)
- kiinalainen :
ratikka puskissa :???
- Michiko_
kiinalainen : kirjoitti:
ratikka puskissa :???
Onko eurooppalainen sama kuin suomalainen, irlantilainen tai espanjalainen, kuten aasialainen on kiinalainen, korealainen tai japanilainen?
- kinkki :
Michiko_ kirjoitti:
Onko eurooppalainen sama kuin suomalainen, irlantilainen tai espanjalainen, kuten aasialainen on kiinalainen, korealainen tai japanilainen?
huu reöilli keörs :)
- addiktio :
vei näköjään voiton... :)
- cookos
noiden laitteiden kehittyneen jo siitä, mitä ne oli alussa.Ja ne halvimmat versiot, niissä oli puutteita, kuulin vaan jotain...
Mut kyllä, vähentää ne siivouksen tarvetta, minä tosin laittasin ja varmaan laitankin sen rahan siivoojaan...se pyyhkii myös pölyt ja pesee saunanlauteet..ja vielä tuulettaa sijauspatjan :). Joten nainen keksii vielä enemmän...- parhaita :
ensin jyystää siivoja liat ja sen jälkeen jyystetään siivoojaa
- cookos
parhaita : kirjoitti:
ensin jyystää siivoja liat ja sen jälkeen jyystetään siivoojaa
no niin, ollaankin ml-palstalla. Mut itse asiassa just tuota mieltä oli mun ukko..vai minäkö se olin??
Samperi kun se siivoja tulee just silloin ku oon töissä ja ukko kotona.. - cookos
mulle sellasen hienon ikkunanpesu-koneen. laation kannsessa keikisteli kaunis nainen minihameessa...ei siis tarvii miettiä kauaa, mikä johti ostopäätökseen.
No...aika hankala laite oli. Piti olkapäällä kantaa. heLpompi oli se käsilasta ja mikropesin.
Miehet on aina niin teknisiä...
- Mangusti.
haluan tuon robotin!
Ootko varma, ettei ole naisinsinöörin kehittelemä? ;)nainen ei oo tarpeeks laiska. Siks toisekseen, miehet ovat yleensä talouksien imurointivastaavia, ku niitä ei muita hommia päästetä tekemään. Jos siis mies nyt yleensäkään mitään kodin eteen tekee.
- tstorotta
tulis varmaan kans, jos mies joutuis imuroimaan. Mä nyt satun tykkäämään imuroimisesta, kun pistää korville kunnon musiikit niin huomaamattaan on talo imuroitu ja mielellään hoidankin imuroimisen itse. Mut toi ruohonleikkuurobotti tulis tarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647