Ajanhukkaa.

Kaikille nyt jotka jäitte ihmettelemään mun mun omaa elämää koskevien kommenttien loppumista, ni teille on ajanhukkaa vakuutella tai kertoilla teille mitään.

Ei kukaan teistä mitään kuuntele, tiedä sitten mistä se johtuu, eikä mua kyl jaksa se kiinnostaakaan, mut tiettyyn rajaan saakka jaksan jutella avoimesti, mut sitku keskustelu jämähtää jankkaamiseksi, ni ei jaksa enää. Se on ihan turhaa, se ei anna mulle, eikä teille mitään.

Ottakaa kuulkaa silmät käteen ja kattokaa elämää. Olis mukava jutella jos teil olis jotain annettavaa, mutku ei teil ilmeisesti ole. Ja tähän on turha tulla rääkymään, ettette halua antaa mitään, koska mä just täs kerroin, et miksei teille anneta mitään.

Mii gou nau. Pai, pai!

34

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähän se et kuuntele.

      Edes omaa avokkias. Sä vaan yrität välittää kuvaa että kaikki on ok, vaikka sun perhe ja kersat kärsii.

      • elämän kevät

        mitä se sulle kuuluu vaikka kärsiskin. Ei täällä sunkaan yksityiselämästä udella kaikkea..


      • puskapiru

        Et viittis yleistää omien kyttäysmieltymystes mukaan kaikkia puskia. Harvaa noin sairaasti kiehtoo kenenkään perheen kärsimykset, joista fantasioit tietämättä mistään.

        Palstahöpinöihinkö perustat faktasi?

        Aivan sama, kunhan teet sen vain omissa nimissäsi. Typerä olet.


    • mennä jo tuos

      vajaa puoli tuntia sitten, ethän vaa olis palstan takia myöhässä jostai?

    • hus hus

      Joo, ala poju kälppiä.

    • Ei vinkuja.

      Miksi jäädä tänne kenellekään elämänohjeita antamaan?

      En minäkään omaa elämäntapaani täällä kenellekään tyrkytä. En siitä huolimatta aio hankkia sitä, mitä sinä kutsut elämäksi.

      Ei akkaa, ei kakaroita, ei omakotitaloprojektia. Näillä mennään ja netissä tapetaan välillä aikaa.

      • sois vaan monelle samanlaista elämänasennetta kuin sulla on.


    • oma kannanotto

      valitettavaa että täällä löytyy järkyttäviä kusipäitä puskasta jotka jaksavat jauhaa täysin turhaa paskaa eikä löydä muuta suuntaa purkaa omia pieniä mieliään muualla kuin netissä anonyymisti, ottaen jonkun silmätikuksi, tuntematta ollenkaan kyseistä ihmistä.

      Kyllä se korvautuu nuille pikku paskiaisille jotka eivät löydä muuta tekemistä kuin säälittävää lässyttämistä tuntemattomien elämistä. Varmaan ihan kateellisia, eivät vaan myönnä sitä.

      Olen neutraalilla kannalla, en jakele oikeutta kellekkään. Sitä ne saavat mitä tilaavat, loppupeleissä.

      Moimoi relaxed_eyes!!!

      • vuodatukseen nyt

        sitte pítäis sanoa? Että kovasti suaki näyttää aihe kiinnostavan, eikö puskien tuomitseminen ilman heidän tuntemistaan ei ole yhtään sen sallitumpaa kuin Relaxinkaan, joten astuit omaan ansaasi.


      • oma kannanotto
        vuodatukseen nyt kirjoitti:

        sitte pítäis sanoa? Että kovasti suaki näyttää aihe kiinnostavan, eikö puskien tuomitseminen ilman heidän tuntemistaan ei ole yhtään sen sallitumpaa kuin Relaxinkaan, joten astuit omaan ansaasi.

        en tuomitse ketään. Eikö tuo ole tosi? Minun mielestäni on.

        Ja kyseessä on siis ne puskat jotka näin tekevät, emmehän yleistä koska se on väärin.

        Ei aihe sinänsä minua kiinnosta, kuten ei Salatut Elämät eikä Kauniit ja Rohkeat.

        Eikä tuohon vuodatukseen tarvitse mitään sanoa, jos ei osaa.


      • osaa, juurihan siihen
        oma kannanotto kirjoitti:

        en tuomitse ketään. Eikö tuo ole tosi? Minun mielestäni on.

        Ja kyseessä on siis ne puskat jotka näin tekevät, emmehän yleistä koska se on väärin.

        Ei aihe sinänsä minua kiinnosta, kuten ei Salatut Elämät eikä Kauniit ja Rohkeat.

        Eikä tuohon vuodatukseen tarvitse mitään sanoa, jos ei osaa.

        kommentoin? Ja jos sä olet niin neutraali, niin eihän sulla pitäis olla mitään mielipiteitä kenestäkään? Mitä silloin olet täällä, mielipidepalstalla.


      • oma kannanotto
        osaa, juurihan siihen kirjoitti:

        kommentoin? Ja jos sä olet niin neutraali, niin eihän sulla pitäis olla mitään mielipiteitä kenestäkään? Mitä silloin olet täällä, mielipidepalstalla.

        mielestäni se ei ollut pätevä kommentointi, johtuen siitä että ymmärsin että sinä et ymmärtänyt koko sanomaa. Hmm.. Pilkkuja vielä viilaten, käsitän verbit "vastata" ja "kommentoida" hieman eri asioiksi.

        Anyway.

        Minulla on enimmäkseen mielipiteitä asioista, ei niinkään ihmisistä. Nyt tuli laitettua viestiä koska hommaa alkaa mennä käsistä (tai on jo aikaa sitten mennyt). Ei sillä että minä pystyisin keneenkään tai mihinkään vaikuttamaan kirjoittamisellani.

        Vielä se että olen täällä mielipidepalstalla puhuakseni asioista, en ihmisistä. Ihmettelen niitä joita kiinnostaa päinvastainen. Mitä se antaa?


      • oma kannanotto
        oma kannanotto kirjoitti:

        mielestäni se ei ollut pätevä kommentointi, johtuen siitä että ymmärsin että sinä et ymmärtänyt koko sanomaa. Hmm.. Pilkkuja vielä viilaten, käsitän verbit "vastata" ja "kommentoida" hieman eri asioiksi.

        Anyway.

        Minulla on enimmäkseen mielipiteitä asioista, ei niinkään ihmisistä. Nyt tuli laitettua viestiä koska hommaa alkaa mennä käsistä (tai on jo aikaa sitten mennyt). Ei sillä että minä pystyisin keneenkään tai mihinkään vaikuttamaan kirjoittamisellani.

        Vielä se että olen täällä mielipidepalstalla puhuakseni asioista, en ihmisistä. Ihmettelen niitä joita kiinnostaa päinvastainen. Mitä se antaa?

        tarkoitin että "sanoa" eriää sanasta "kommentoida", tarkoituksellaan. Minun mielestäni :D

        Tässä palailen hommien ääreen..


      • olen ni yksinkertanen tyyppi, että ajattelen ihmisen kertovan omasta elämästään jos sil sitä on, jos sitei ole, ni sitte takerrutaan toisen elämään ja kuvitellaan itse itsensä siihen toisen asemaan ja ajatellaan, sekä sanotaan se miten MINÄ eläiSIN tuota elämää ja kuinka se on se juurikin ainoa oikea tapa elää. Ja riippumatta siitä, että tunteeko ihmistä mitenkään, vai ei.

        Niin, ja jos parisuhdetasolla puhutaan niin...hurlumhei. Mielikuvituskaveri netistä luulee osaavansa asettua kahden oikean ihmisen jalkineisiin ja kertoa sen, että miten niiden kahden suhteessa elävän ihmisen kuuluu elää ja olla, että niillä olis onnellinen suhde ja elämä. Ja tämä kaikki sillä perusteella, että on jotain lukenut palstalta toisesta suhteen osapuolesta, toisesta ei tiedä sitäkään vähää.


      • oikein vänkäät?
        relaxed_eyes kirjoitti:

        olen ni yksinkertanen tyyppi, että ajattelen ihmisen kertovan omasta elämästään jos sil sitä on, jos sitei ole, ni sitte takerrutaan toisen elämään ja kuvitellaan itse itsensä siihen toisen asemaan ja ajatellaan, sekä sanotaan se miten MINÄ eläiSIN tuota elämää ja kuinka se on se juurikin ainoa oikea tapa elää. Ja riippumatta siitä, että tunteeko ihmistä mitenkään, vai ei.

        Niin, ja jos parisuhdetasolla puhutaan niin...hurlumhei. Mielikuvituskaveri netistä luulee osaavansa asettua kahden oikean ihmisen jalkineisiin ja kertoa sen, että miten niiden kahden suhteessa elävän ihmisen kuuluu elää ja olla, että niillä olis onnellinen suhde ja elämä. Ja tämä kaikki sillä perusteella, että on jotain lukenut palstalta toisesta suhteen osapuolesta, toisesta ei tiedä sitäkään vähää.

        Kyllä mä ainakin tiedän itse naisena, naispuolisia kavereita omaavana ihmisenä, ettei itseään kunnioittavat naiset siedä et mies palstailee niin paljon kuin sä. Eli 3 vaihtoehtoa, 1. akkas on vässykkä, 2. akkaa ei ole tai 3. parisuhde menee huonosti.


      • lakata kommentoimasta
        relaxed_eyes kirjoitti:

        olen ni yksinkertanen tyyppi, että ajattelen ihmisen kertovan omasta elämästään jos sil sitä on, jos sitei ole, ni sitte takerrutaan toisen elämään ja kuvitellaan itse itsensä siihen toisen asemaan ja ajatellaan, sekä sanotaan se miten MINÄ eläiSIN tuota elämää ja kuinka se on se juurikin ainoa oikea tapa elää. Ja riippumatta siitä, että tunteeko ihmistä mitenkään, vai ei.

        Niin, ja jos parisuhdetasolla puhutaan niin...hurlumhei. Mielikuvituskaveri netistä luulee osaavansa asettua kahden oikean ihmisen jalkineisiin ja kertoa sen, että miten niiden kahden suhteessa elävän ihmisen kuuluu elää ja olla, että niillä olis onnellinen suhde ja elämä. Ja tämä kaikki sillä perusteella, että on jotain lukenut palstalta toisesta suhteen osapuolesta, toisesta ei tiedä sitäkään vähää.

        näitä?


      • lakata kommentoimasta kirjoitti:

        näitä?

        Otin mielestäni asiaan kantaa, vielä kirjoittamalla pelkkää asiaa, ketään erikseen mainitsematta.

        Joojoo. Kyllä mä sen tiedän, että te sielt rivien välistä luitte ihan omianne. Vastaavaa tapahtuu livessäkin.


      • lauseessa jonka
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Otin mielestäni asiaan kantaa, vielä kirjoittamalla pelkkää asiaa, ketään erikseen mainitsematta.

        Joojoo. Kyllä mä sen tiedän, että te sielt rivien välistä luitte ihan omianne. Vastaavaa tapahtuu livessäkin.

        leikkasin tuolta aloituksesta

        "Kaikille nyt jotka jäitte ihmettelemään mun mun omaa elämää koskevien kommenttien loppumista, ni teille on ajanhukkaa vakuutella tai kertoilla teille mitään."


      • lauseessa jonka kirjoitti:

        leikkasin tuolta aloituksesta

        "Kaikille nyt jotka jäitte ihmettelemään mun mun omaa elämää koskevien kommenttien loppumista, ni teille on ajanhukkaa vakuutella tai kertoilla teille mitään."

        omasta mielestäni en?


      • asiaan, ja sitten taas tuolla
        relaxed_eyes kirjoitti:

        omasta mielestäni en?

        alemmas ketjus kommentoit otsikolla "väitän" jne. esimerkkejä on monia.


      • oikein vänkäät? kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin tiedän itse naisena, naispuolisia kavereita omaavana ihmisenä, ettei itseään kunnioittavat naiset siedä et mies palstailee niin paljon kuin sä. Eli 3 vaihtoehtoa, 1. akkas on vässykkä, 2. akkaa ei ole tai 3. parisuhde menee huonosti.

        Et taida osata.


      • asiaan, ja sitten taas tuolla kirjoitti:

        alemmas ketjus kommentoit otsikolla "väitän" jne. esimerkkejä on monia.

        Ja se 'väitän' oli vaan kommentin otsikko, se varsinainen asia oli siinä kommentissa.


      • enää osaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ja se 'väitän' oli vaan kommentin otsikko, se varsinainen asia oli siinä kommentissa.

        suhteuttaa otsikkojakaan itse asioihin. Pidä kuule puolen vuoden palstatauko.


    • että nää lopettaa siun yksityiselämän analysoinnin tällä niin taatusti oot väärässä..

      Mut joo kukapa sitä jaksaa samaa kantoa vääntää loputtomiin...

      • kuhan vaan kerroin minkälaisia paskakärpäsiä ne on.


      • gek-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kuhan vaan kerroin minkälaisia paskakärpäsiä ne on.

        tyrkyksi, niin ne sanoo että ketä kiinnostaa.

        Itse olen tätä nykyä aika tyrkky :D


    • testamentti!

      Lupauksiasi on kuultu sekä täällä palstalla, että varmasti myös kotona. Koskaan et ole ainakaan täällä pystynyt pitämään lupaustasi pysyä poissa ja parisuhdebarometristasi voisi päätellä että samoin on käynyt privaatissa.
      Varmasti olisi sulle ihan terveellistä kokeilla elämää ilman palstaa, olethan sä täällä jo vuosia viettänytkin. Ei kannata luulla, että olisi korvaamaton. Palsta on ja pysyy ilman sinuakin.
      Itse tiedät parhaiten, kuinka moni ilkeistä puskakirjoituksista on peräisin omalta näppikseltäsi, ja niin tietää moni muukin, joten turhaa on myöskään tarjota mitään moraalisaarnaa vaan viisaampaa olisi vain poistua nöyränä takavasemmalle.

      • ellei sitten ollut aihetta. Mä en tajua miten tuollasia ajatuksia voi tästä alotuksesta johtaa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ellei sitten ollut aihetta. Mä en tajua miten tuollasia ajatuksia voi tästä alotuksesta johtaa.

        jouduin itekki lukemaan tuon ajatuksella läpi "Ei kai vaan"

        Tuo mii gou nau... läppä varmaan tekee sen...


      • puskanraivaus

        tylsän testamenttisi lipaston laatikkoon oottamaan loppua, eli sitä herkullista hetkeä. Mikä vittu sinä olet ketään kehottamaan mihinkään? Surkea tekopyhä idiootti.


      • puskanraivaus kirjoitti:

        tylsän testamenttisi lipaston laatikkoon oottamaan loppua, eli sitä herkullista hetkeä. Mikä vittu sinä olet ketään kehottamaan mihinkään? Surkea tekopyhä idiootti.

        vai miks muuten noin kiukkunen?


    • uk-ko

      Pistän tähän vaan komppauksen. Kukaan ei ole niin paatunut, että jaksais kaikkea sietää. Olet ihmeen hyvin jaksanut vääntää.

      En tiedä, miksi sua kohtaan on tällainen kampanja noussut. Mun mielestä sun kirjoituksissasi on useimmiten hyvä pointti, joka on piilotettu, joskaan ei liian vaikeesti. Mutta ehkä se pienikin gagi on liian vaikea monille.

      Mutta turha tapella tutkainta vastaan.

    • olla enää

      mitään surullisempaa ja säälittävämpää kuin itseään täynnä olevan palstapersoonan katkera ja oikein oman aloituksen arvoinen tiedote siitä, miksei hän enää aio jakaa koko elämäänsä palstan kanssa.

      As If We Would Give a Rats Ass!

      FYI Kukaan ei ihmettele sinun omaa elämää koskevien kommenttien loppumista. Enemmänkin olemme ihmetelleet niiden läsnäoloa.

      "Ois mukava jutella jos teil olis jotain annettavaa..."

      Hyväntekeväisyyttäsikö siis olet palstalla roikkunut kaikki nämä vuodet?

      Teillä on selvästikin wastaajan kanssa enemmän yhteistä kuin epävakaa mieli. Onnittelut!

      Nyt olisi kyllä realiteettien tarkistuksen paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe