hei..oisko tietäviä?kyseessä 50 luvun akustinen kitara jossa jälkiä ja pari halkeamaa.
ollut suomi-filmin elokuvissa
löytyy huuto.netistä mikä olisi hinta,joka kannattaisi maksaa?
50 luvun kitaran arvo?
4
892
Vastaukset
- ............
en ostaisi sellaista missä on halkeamia ja muutenkin melko varmasti soittokelvoton ja vain keräilyarvoa...todennäkösesti myyjä ei laittanut sitä rahan takia vaan sen takia että pääsis siittä eroon saamalla pientä taskurahaa....
- arvoo
50-luvun käsintehdyt Fenkut ja Gibsot arvokkaita jos soittokunnossa. Klasapuolella kalleimpia ovat Fletat. Joistakin HauserI:stäkin maksetaan summia. HauserII:set ovat sitten jo ihan tavallista pässinlihaa.
- kitaralla...
voi olla a) historiallista arvoa, b) tunnearvoa, c) käyttöarvoa.
Jos tuon ikäisen kitaran aikoisi ottaa käyttöön, se täytyisi
joka tapauksessa viedä korjaamolle huoltoon.
Mahdollisesti kaulan liimaus on antanut periksi ja se pitäisi
liimata uudestaan, nauhat uusittava, ym. "pientä" fiksausta.
Todennäköisesti huollolle tulisi hintaa enemmän kuin kitaran ostohinta.
Sittenhän se kyllä toimisi seuraavat 50 vuotta.
- jormas.
tuollaisesta on paha mennä sanomaan mitään ilman koittamista, voi olla hyvä tai sitten aivan kaamea halko. mielestäni sillä että se on 50' luvulta ja väitetty olleen filmissä ei vielä ole paljoa arvoa kuin ehkä filmifanaatikolle, vaan soittimen arvo tulee nimenomaan sen hyvyydestä jota sitten ikä nostaa.
Ebay'ssa on mennyt tässä kuussa samanoloinen orkesterikitara "GRETSCH NEW YORKER" 40' luvulta hintaan 260£, joten siihen voit suhteuttaa mitä "nimetön" voisi olla arvoltaan.
itselläni on 50' luvun munkers orkesterikitara mutta se roikkuu pääasiassa seinällä kun on niin raskassoittoinen, arvoksi luulisin jotain 200-300€.
mutta jos mieli halajaa ja fyffeä on niin anna palaa, näyttäähän tollanen aina hienolta ja on uniikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760