Helppoja ja nopeita laihdutusvinkkejä?

Baby-U

Moiks! Elikkäs tarvitsisin hieman laihdutusvinkkejä, kun omalla tyylillä nuo kilot ei oikein lähde.. Salilla käyn 4-5 kertaa viikossa (35min) ja lähes päivittäinen kävelylenkki (4km). Itselläni on paheena tuo makean syöminen ja liika mehujen ja energiajuomien käyttö, mutta yritän niistä päästä. Nyt olisi hyvät neuvot tarpeen! Kiitos tuhannesti! ja ensinnäkään en ymmärrä yhtään näitä kilokalori juttuja.. Kuinka voin kuluttaa enemmän kuin syön, kun en tiedä kuinka paljon syön?? Naurettavaa, tiedän :)Pitäisi saada ainakin 10kg pois mahd nopeasti!!

21

6346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päiväesimerkki

Laihduin syömällä viisi pientä ateriaa päivässä. Tässä päiväesimerkki:

1. Aamupala: 2 siivua leipää, margariinia, kurkkua, tomaattia, 2 siivua kinkkuleikettä. Joskus leivän tilalla 2 dl muroja 2 dl rasvatonta maitoa, joskus 1 dl vähäkalorista mysliä 2 dl rasvatonta maitoa. Lisäksi kahvia ja rasvatonta maitoa.

2. Lounas: 2,5 dl keittoa, lasi vettä tai rasvatonta maitoa, 1 siivu leipää ilman voita. Joskus keiton tilalla kana- tai tonnikalasalaatti lusikallinen öljypohjaista salaatinkastiketta.

3. Välipala: omena tai pari mandariinia, kahvia ja rasvatonta maitoa.

4. Päivällinen: 2 perunaa tai 1 dl pastaa tai riisiä, lihaa/kalaa/kanaa n. korttipakan kokoinen annos. Lisukkeeksi vihanneksia/salaattia. Kastike sitruunamehu- tai rasvaton jogurtti-pohjainen.

5. Iltapala: (vain jos on kova nälkä) 1 voileipä tai hedelmä. Teetä.

Jos ruokavalio tuntuu aluksi liian niukalta, niin juo lisäksi kahvia, maustettua kivennäisvettä ja tavallista vettä, jossa on sitruunanlohkoja. Vatsa tulee täyteen nesteestäkin. Pureskelun tarpeeseen voi ottaa hiukan lanttua, kaalia tai porkkanaa. Lisäksi Xylitol-purkkaa. Makeannälkään auttaa lightkokis tai pepsimaxi. Jos mehusta on mahdoton luopua, osta Fun Lightia.

Perjantai-illan iltapala saa olla 100 g Dietorelle-karkkia. Jos on pakko saada suklaata välillä, niin korvaa joskus lounas Nutrilett-patukalla.

Laihtumisen kannalta ei ole väliä, onko leipä vaaleaa tai tummaa tai onko riisi valkoista vai täysjyvää, mutta vatsasi toimii paremmin ja saat enemmän ravintoaineita, jos valitset tumman riisin ja pastan ja kuitupitoisen täysjyväleivän.

• huh buh...

no ompa niukka ruokavalio! Itse en tolla eläisi! Laihdutin myös, mutta maha oli täynnä koko ajan. Kiinnitin huomioni ruoan laatuun. Nälkä ei tee hyvää pidemmän päälle.

• JjOoSsUu

itselläni on myös sama ongelma, urheilen paljon, mutta syön kaikkea makeaa... :) kannattaisi kyllä katsoa vähän ruokien kalorimääriä niin tietää paljonko täytyy liikkua jotta ne palaisivat... yritä syödä mahdollisimman paljon hedelmiä ja aina kun tekee mieli jotain makeaa niin ajattele että se lihottaa ;) se auttaa ainakin minulla :D mutta juo mahdollisimman paljon.... aina kun haluat juoda jotain makeaa tai syödä jotain herkkuja niin lähde silloin tekemään jotain liikuntaa. silloin unohdat ruoan eikä enää tee mieli sen jälkeen syödä mitään makeeta :) toivottavasti onnistut tavoitteessasi, onnea matkaan :)

• apuaa

haluaisiin apua siihen miten vois laihtuu nopeesti.
      oon 16v tyttö, 174cm pitkä ja painan 63.2kg.
      eli kauhee pallo.
      apuaaaaaaaa!
      kiitos :)

• kauheaa pelleilyä

AI KAUHUEA PALLO?????????????????? Olet täysin normaalipainoinen...... Kun painat 75 kiloa alat mennä ylipainon puolelle eli älä huolehdi..

• älytöntä

sun paino indeksi on n.20 katso kiloklubin painotaulukon avulla. sun kohdalle tulee älä laihduta.

• Minä vaan

HALOOO!!!! ite olen 15v tyttö 163cm ja painan 86KG ja sairastan astmaa... astma lääke lihottaa!!!! olen yrittäny vaikka mitä laihtumistapoja mutta mikään ei auta... liikun joka päivä ainakin 3 tuntia ja en edes syö paljon mitään ja silti olen tällänen läski!!! sä olet iha tavallinen :)))

• tyttärellä ognelmia

hmm... omalla tyttärellä oli kans todellakin tuo paino ongelma. Mutta senhän sai pois ilman erikoisempaa ruokavliota, karkkia pe-la joka päivä myös hedelmää syyä ja aloitti tanssimisen. Sitten ostettiin 1kg lisäpainot niin vuodessa ´laihdutti jo 29kg.. PAINO EI LÄHDE SEKUNNISSA!

• Mm-m.

Ei lähdekkään, kyllähän kaikki sen tietää. Mutta tässä onkin kyse tavoista, millä liikakiloista ja vatsamakkaroista pääsee eroon. Itse ainakin aion alkaa liikkumaan 2-3h päivässä, lenkkiä esim. alan vetään. Sittenpä alan syömään n. 1300-1600 kaloria päivässä, pieninä atrioina. Painoindeksi ei ollut mikään paras, lukikohan että ylipainoa on, voisi vähän laihduttaa. Huomisesta alkaen alkaa kunnon liikunta ja ruokavaliot laitetaan kondikseen!

• kdhujk

itselleni sopii tämä:aamu päivä 2 omenaa salaatti annos(raejuustolla)ei fetalla..klo 12 jälkeen jälkiuunileipä 2 siivulla juustoa vähän margariinia,noin 16.00 omena ja jokin pienen lautasen ateria(ilman hiilareita eli pastaa,riisiä,perunaa)itse syön paistettuja vihanneksia ja soijasuikaleita)kokis lightii koko loppu ilta=) näin saan painon putoamaan ilman että elimistö alkaisi säästämään!jos tulee makean himo niin osta kovia karkkeja tai tikkareita,niitä imeskelee niin kauan että makeanhimo kerkee lähtemään viimeistään muutaman karkin jälkeen!muista juoda paljon vettä,sekin pitää vähän vatsaa täynnä

• pullukka

miten voisin laihduttaa? olen 13-v tyttö,ja painan 54kg,olen 157cm pitkä? :(

• EpätoivoinenLÄSKI

Auttakaa!!
      minulla on parikymmentä kiloa liika painoa ;(
      enkä saa mitenkään sitä painoo pudotettua...
      alan olla eipätoivoinen joten kaipaisin pikaisia neuvoja :))
      Kiitos!

• treeniätreeniä!

minulla hoikistumisessa auttaa:

-kunnollinen kaksi tuntia kestävä liikuntaharrastus kerran viikossa
      -lenkillä käyntiä silloin kun suinkin ehtii
      -lyhyet matkat (kavereille/kouluun/töihin) kävellen tai pyörällä
      -karkit vain viikonloppuna (HILLITYSTI)
      -riittävä unikin kuulemma vaikuttaa!
      -juo paljon vettä
      -syö aterioilla sen verran kuin TARVITSEE ei sen vertaa kuin vain ikinä mahtuu
      -älä lisää sokeria esim. muroihin
      -myös salilla käynti välillä auttaa lihaskunnon saamiseen!

toivottavasti auttaa!

• PALLOjaLÄSKI

Auttakaa mua ! Oon 12 v. 161cm ja painan 74 kg!

• Apuaa!!!!!!!!

Olen 13 v. painan 45kg . olen pitkä 152cm . minun on saatava painoa pois 5kg miten??? Auttakaa

• haluun laihtuu!

moi!mie oon 13v. tyttö.Mie oon 163cm pitkä ja painan 75kg.Mie haluisin laihtuu nyt viel ennen kesää koska on paljo kaikkii suunnitelmii kesäks..esim. mennä rannalle,shoppailee kesävaatteit,tapaa uusii kavereit ja sellast.OIKEEST IHMISET AUTTAKAA MINUU!Mie harrastan sählyy 3 kertaa viikos,käyn kuntosalil 2 kertaa viikos ja lenkil 3kertaa viikos ja silti paino ei putoa vaikka en oo syönny karkkii kuukautee ja muutenkii syön vaa pienii annoksii.MIE TARVIIN APUU!
      P.S..mie teen joka ilta 100kpl vatsalihaksiikii.

• vinkkejä?(-:

Oon 15 vuotias tyttö ja rakastan just kaikkee hyvää, mehua ja karkkia varsinki. Ja haluisin nyt vinkkejä melko nopeaan laihdutukseen. Tää pömppö ois kiva saada pois. :d Oon n. 160cm ja painan vähän alle 50kg. Rannalekaan kehdannut mennä vielä. Liikuntaa en harrasta juuri ollenkaan enää..lenkkeily ei vaan innosta..aina menee kävelyksi. Eli nyt vinkkejä kiitos ! (-:

• joy2
    • Anonyymi

Auttakaa!! Oon 12-v ,145cm ja painan 35kg . Miten saan nopeesti kiloja pois??

• Anonyymi

Auttakaa!! Toi on 52-v ,145kg ja ÄO 35 . Miten sen saa lopettaamaan ton turhien viestien tekemisen??

• Anonyymi

Pääsi painaa arviolta 15 kiloa. Siinä on hyvä alku aloittaa laihdutus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      47
      5067
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      74
      3265
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      2057
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1855
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1709
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      53
      1296
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1259
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1202
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1177
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      280
      1137
    Aihe