Haluaisin tietää, että minkä värinen luomiväri sopisi vihreille silmille...?
Luomiväri vihreille silmille
5
1614
Vastaukset
- ex-meikkitaiteilija
vihreille silmille sopis ehdottomasti vihreä luomiväri, joka olis tietysti omien silmien väristä hieman vaaleempi. Sillon silmien väri parhaiten tulee esille.
Värejä on paljon, jolla voi korostaa omaa silmien väriä.
Myös liila väri sopii vihreille silmille, sekä valkoinen, luonnonvalkoinen paremminki. Harmaa luomiväri saa silmät näyttämään suuremmilta, joka on tietysti positiivinen asia.
Voit myös itse kokeilla. Piirrä käteesi viiva tussilla/kynällä, sillä värillä, joka muistuttais eniten sun silmien väriä. Kaupassa on sitte helppo kokeilla tester-luomivärejä käteesi vihreän viivan viereen.
Muista lisätä luomiväri kuitenkin silleen sopivasti, ei liian paksusti.
Lisäksi voin mainita sen verran, että mikäli pidät käyttää huulipunaa, vihreille silmille sopiva huulipunaväri on EHDOTTOMASTI hieman vaaleanpunainen =)- jennukka:)
Kiitos paljon:) Nyt ei tarvii mietti päätä halki.
- vihreä silmäinen
Olen käyttänyt luonnonvalkoista ja harmaata. Ja harmaa sopii mielestäni todella hyvin. Täytyy vielä kokeilla vihreää. Myös sinertävät harmaat ovat sopineet hyvin.
- Typy
Minäkin olen vihreä silmäinen ja kaverina, jolla on Demi, kertoi että nyt olisi muotia käyttää luumunväristä luomiväriä, jos on vihreät silmät. Minulle ei kylläkään tämä väri oikein sopinut, mutta se saattaa johtua jostain muustakin...
Mutta minulle ainakin käy ruskea luomiväri parhaiten.- jarna
Luumunpunainen on kuin nenä päähän vihreäsilmäiselle!!!Vaatii seurakseen siistin mustan rajauksen ja mustaa ripsaria.Tosi tehokas.Yllättäen myös keltainen on mielenkiintoinen vihreäsilmäisellä,edelleen mustalla rajattuna.
T.paljon meikkaava vihersimmu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787