Olen muutaman kerran asioinut ko kaupassa, ja palvelu todella ala-arvoista. Kassalla 5-kymppinen maalipytty, yrmeä ilme naamalla, normaalit käytöstavat asiakaspalvelutyössä tervehtimisineen,kiitos, ole hyvä, eivät ilmeisesti kuulu kyseisen kaupan brändiin? Coopissa & Netossa voisivat käydä ottamassa mallia..
ica maxi
21
5775
Vastaukset
- kokemusta58
SIINÄ KAUPASSA kannattaa kyl katsoo kuitit tarkoin..
kassoilla istuu toinen toistaan epärehellisempiä ihmisiä.- Jamppu48
Ei ole mitenkään mukava, jos koko kaupan työntekijät leimataan roistoiksi. Joukossa niitä kuitenkin on .
En käsitä, miten heitä on edes( taustat tuntien ) päästetty rahojen kanssa enää tekemisiin.
- lyyli
kyllä olen samaa mieltä että asiakaspalvelu oli kyllä töykeätä. varmaan liian väsyneet.
- Varmaankin
Mun mielestä siellä on ihan hyvä palvelu, käyn useasti siellä ostoksilla. Mulla ei ole kaupan alalta kokemusta, mutta voisi olla paikallaan joillekin kokeilla istua jouluhärdellissä viikosta toiseen siellä ja hymyillä niin ihanan aurinkoisesti pitkä päivä. Asiakkaat sitten vielä valittaa joka asiasta ku ei kaikki mee niinku on suunniteltu asiakkaan oman elämän mukaan.
- ex-asiakas
Varmaankin kirjoitti:
Mun mielestä siellä on ihan hyvä palvelu, käyn useasti siellä ostoksilla. Mulla ei ole kaupan alalta kokemusta, mutta voisi olla paikallaan joillekin kokeilla istua jouluhärdellissä viikosta toiseen siellä ja hymyillä niin ihanan aurinkoisesti pitkä päivä. Asiakkaat sitten vielä valittaa joka asiasta ku ei kaikki mee niinku on suunniteltu asiakkaan oman elämän mukaan.
Kun olen siellä ed.kerran asioinut ei ole viel joulukiireet painaneet, ihan rauhallinen aamupäivä. Muutoin kyllä ok ruokakauppa,siisti,tilava,löytää helposti tarvitsemansa tuotteen,mutku se palvelu..Vien mielummin euroni muualle, kuin maksan epäkohteliaan hapannaaman katselusta. Itsellä on asiakaspalvelusta kokemusta, ja siksipä on pokkaa arvostella kun tietää mistä puhuu.
- joopatijooo
ex-asiakas kirjoitti:
Kun olen siellä ed.kerran asioinut ei ole viel joulukiireet painaneet, ihan rauhallinen aamupäivä. Muutoin kyllä ok ruokakauppa,siisti,tilava,löytää helposti tarvitsemansa tuotteen,mutku se palvelu..Vien mielummin euroni muualle, kuin maksan epäkohteliaan hapannaaman katselusta. Itsellä on asiakaspalvelusta kokemusta, ja siksipä on pokkaa arvostella kun tietää mistä puhuu.
Oot varmaan jossain tornion kaupassa töissä, ja sulla harmittaa ko ihmiset mielummin käy icassa, koska siellä on PALJON halvempaa, niin pitää sitten tulla tänne haukkuun työntekijöitä. Minusta siellä on todella hyvä palvelu... mutta cittarin kauppatäteistä en tykkää, siellä ne hapannaamat istuu
- ex-asiakas
joopatijooo kirjoitti:
Oot varmaan jossain tornion kaupassa töissä, ja sulla harmittaa ko ihmiset mielummin käy icassa, koska siellä on PALJON halvempaa, niin pitää sitten tulla tänne haukkuun työntekijöitä. Minusta siellä on todella hyvä palvelu... mutta cittarin kauppatäteistä en tykkää, siellä ne hapannaamat istuu
Eipä ole tullu vielä tornion cittariin tutustuttua, joten enpä käy kommentoimaan sitä.Ja asiakaspalvelutyötähän tehdään muuallakin, kuin kaupan kassalla ja torniossa,,,virastoissa jne.
Mutta, se oli minun mielipide, omien kokemusten pohjalta, kiva jos jollain toiselaista, ettei ihan sutta ja sekundaa koko putiikki :) - Oikiassa
joopatijooo kirjoitti:
Cittarissa saa jonottaa aina ko on vähänki ruuhkaa..pitäs palkata enemmän työntekijöitä sinne
- Koo-kauppias
Ihmeellistä inisemistä. Taitaa ollaa jonkun K-kauppiaan keksimiä juttuja nämä?
ICA Maxissakin on niin monta avoinna olevaa kassaa rivissä, että luulis löytävän sopivan kassöörskan itteänsa palvelemaan jos yksittäinen pakkelinaama tökkii käkättimeen.- itsescannaus !
edelleen käytössä se itsescannaus palvelu?
itsescannaus ! kirjoitti:
edelleen käytössä se itsescannaus palvelu?
Kyllä on itsescannaus käytössä.
- milloin..
korken kirjoitti:
Kyllä on itsescannaus käytössä.
ilmestyykö nettisivulle aina uusi tarjouslehtinen kun alkaa uusi viikko? tämän viikon tarjouslehtinen löytyy mutta tietoa minä päivänä uusi tarjouslehtinen ilmestyy?
- joojjooojojoojojo
milloin.. kirjoitti:
ilmestyykö nettisivulle aina uusi tarjouslehtinen kun alkaa uusi viikko? tämän viikon tarjouslehtinen löytyy mutta tietoa minä päivänä uusi tarjouslehtinen ilmestyy?
ilmestyy uusi tarjouslehti kotisivuille.
- maxi markettii
joojjooojojoojojo kirjoitti:
ilmestyy uusi tarjouslehti kotisivuille.
hyvä juttu
- missä kääntäjä?
maxi markettii kirjoitti:
hyvä juttu
tietoa miksi nuo suomenkieliset mainokset on vanhoja?
http://maxihaparanda.se/images/annonsblad/finsk/00001.jpg
"hinnat voimassa 29.2. saakka"
- Anonyymi
Leipä- ja pullaosasto on nykyisin surkean pieni muutama vuosi sitten tehdyn "uudistuksen" takia. Coopissa paljon parempi valikoima.
- Anonyymi
Suomalainen ruisleipä ja korvapuusti on maailman parasta, eikä sitä ruotsalaiset osaa valmistaa.
- Anonyymi
ICA Maxissa oli hyvät pullat ennen remonttia, nyt aivan onnettomia lätkyjä.
- Anonyymi
Ite olet onneton, pullat hyviä ja halpoja.
- Anonyymi
Pitää siirtyä COOPin asiakkaaksi.
- Anonyymi
Mie sain hyän palvelun, kolmen vauhkon lapsen kans ja myyjä nauro meän kommeluksile ko kaikki puhuit yhten äähnen. Ilosia olit kaikki muutki myyjät ja avulihhaita ko etin speciaaliruokavalion tuotteita.
Hyät tuotteet ja iso tilava puttiikki, tulema toistenki, en ollut tässä uuessa käynykhän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453