Palstakokin valinta

kysynpähän vaan

on kiihkeimmillään sivulla kaksi.

Laittakaapa mielipiteitänne sinne, vaikka valintaan ei mielipeesi vaikuta mitenkään, koska valinta tapahtuu täysin diktaattorimaisin menetelmin. Loppukilpailussa on mukana uk-ko, gek-ko, yksinkertainen blondi, rusalkaa ja vhite-peony:))

13

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee ukolle.

      • gek-ko

        sitte sitä diktatuuria.

        Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).

        Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaan


      • gek-ko kirjoitti:

        sitte sitä diktatuuria.

        Mä oon hei kampanjoinu, antanu perustelut miks just mä olisi tosi hyvä palstakokki, mä on selittäny tarkasti mitä mun safka pitää sisällään (enkä pelkästään luetellut ruokien nimiä, ja sitte onki ylläri lautasella).

        Niin. Mistä lähtien työtä ja vaivaa on arvostettu näin vähän, kysyn vaan

        että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.


      • gek-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.

        haluatko kaikenlaista piperrettyä purjoa ja muuta sälää, vai RUOKAA


      • uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että jos ukolle sattuu jotain, ni mä annan ääneni sulle. Olet sä naisista ehdottomasti paras.

        mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
        Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle.


      • uk-ko kirjoitti:

        mulle pitäisi tapahtua, että äänesi menisi muille? Jos multa katkee jalka? Niin sitten en saa ääntä kokkikisassa?
        Käyn enintään laittamassa pari reseptiä lisää listalle.

        emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.


      • uk-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

        emmä tiedä. Mut jos sä vaikka yhtäkkii katoisit palstalta ikiajoiksi, ni sitten mun pitäis harkita äänen antamista gekolle.

        perustelut. Kävin lisäämässä perusteluni kisaketjuun. Käykääpäs kaikki vakuuttumassa mun näkemyksestä.


    • ja sanon, että mun suosikki oli Serpico. Aurinkokuivatut tomaatit lihapullissa teki vaikutuksen:P

      • gek-ko

        loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.

        aurinkokuivatut tomaatit...


      • ap.
        gek-ko kirjoitti:

        loppukilpailussa, mikä taas ei häiritse minua laisinkaan.

        aurinkokuivatut tomaatit...

        suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.


      • uk-ko
        ap. kirjoitti:

        suoritettu, sivu 3 olkaa hyvä.

        Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.

        Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa.


      • ap.
        uk-ko kirjoitti:

        Täytyy nyt yrittää kerätä edes moraalisia pisteitä. Onnittelen voittajaa ja totean, että tuomaristo hoiti tehtävänsä mallikkaasti.

        Mutta tappioni syy oli kyllä voitelutiimin epäonnistumisessa vaikeissa olosuhteissa.

        helppo ratkaisu tuomarille, vaan joutui kahdesta kovasta kilpailijasta arpomaan voittajan ja tällä kertaa onni suosi geggoa, mutta miesten sarjan ylivoimainen voittaja oli uk-kko ja onnittelut siitä.

        Tuomarin työskentely tapahtui diktaattori periaattein, koska se oli tässä tapauksessa joustavin tapa hoitaa valinta:))


    • Serpico

      se sienirouhe. Se pitää testata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe