vitsit vähissä

minuusko

minkälaisista vitseistä 60 pidätte,arvoisat naiset ja miehet? Ovatko sisällöltään vielä samankaltaisia kuin vuosikymmenet sitten vai onko makumme iän myötä vähän niinkuin siistiytynyt ja härskiys poistunut takavasemmalle.Olisi hienoa nähdä mikä maku nyt hallitsee.
-Pannaan vahinko kiertämään,sanoi yh-äiti kun lapsensa karuselliin laittoi.

-kestääkö jää?
-kyllä kestää
-kiitos
-ei kestä

29

2239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilja

Kevätpörriäinen tai joku muu koululaisten lehti: Jos löytäisin miljoonan, veisin sen heti poliisille. Ei tiedä vaikka se olisi jonkun köyhän ainoa miljoona.

• olisi..

vaikka pakolaiselta pudonnut huumerahat,
        jos tuollaisen määrän tieltä löydät.

Ja eihän näistä uusista lapsi pakolaisista
        ole tuollaisien rahojen huolehtijoiksi aina.

• muista, milloin

olisin hyvän vitsin kuullut.

Musta huumori ja tilannekomiikka naurattaa.

• XXXXY

sano kolli kun pallejaan nuoli.

• XXXXY

Teksti Koiran pennun ostajalle.
      Tämä rotu erittäin lapsirakas ja pitää muista
      eläimistä.

• eikä muuttunut paitsi niin, että olen huomannut olevani täysin tosikko yhdellä (uudella) huumoriksi kutsutulla alueella: väkivaltainen tuhoaminen ja ihmisten, itsensä tai muiden elollisten olentojen vahingoittaminen ei minusta ole ollenkaan hauskaa ja olisin valmis kieltämään sellaisen esittämisen peruskanavilla televisiossa.

Rakastan sanaleikkejä, tilannekomiikkaa, brittihuumoria (en ihan kaikkea tv:ssä esitettävää), sellaisia vitsejä, joille hämäläiset nauravat aikaisintaan seuraavana päivänä, lasten omaperäisiä oivalluksia, itseeni kohdistuvia letkaisuja, varsinkin jos tiedän ettei sanoja oikeasti halua loukata, pikkutuhmatkin naurattavat, jos ne ovat älykkäitä ja vaativat oivalluksen ennen ymmärtämistä. Muuten ne ovat mielestäni vain typeriä.

Johonkin ihmisryhmään kohdistuvat halventavat tai muuten pahantahtoiset vitsit eivät naurata. Lempeästi ilkeät on toinen juttu.;))

Vitsejä kerron itse harvoin, koska kuulen harvoin uusia mieleen jääviä. Tilannekomiikka havaitessani, maltan harvoin olla siihen tarttumatta. Joskus saatan edelleen möhliä, kun jostain sanaleikistä tai oivalluksesta ilahtuneena heitän vakavalla naamalla jotain sellaista, johon tutuksi luulemani henkilö yllättäen suhtautuu tosikkomaisesti. Silloin kadun ja tiedän, että selittäminen vain pahentaisi asiaa. - Tälläkin alueella edessäni oleva matka kohti täydellisyyttä on vielä pitkä.;))

PS: Löytyyköhän tähän ketjuun uusia edelleen kertomisen arvoisia vitsejä?

• bhill*

Pikkutuhma juttu joka ei ihan heti minulle auennut. Työkaveri antoi hyvän neuvon kun valittelin nukkumisvaikeuksia. "Ennen nukkumaan käymistä kannattaa panna silmät kiinni." Minulla kesti melkein seuraavaan päivään ennen kuin juttu aukeni vaikken hämäläinen olekaan.
        Aika lailla olen kanssasi Orvokki samaa mieltä, sanaleikit, tilannekomiikka, sellainen itsestään syntyvä huumori on parasta.

• O - Orvokki
        bhill* kirjoitti:

Pikkutuhma juttu joka ei ihan heti minulle auennut. Työkaveri antoi hyvän neuvon kun valittelin nukkumisvaikeuksia. "Ennen nukkumaan käymistä kannattaa panna silmät kiinni." Minulla kesti melkein seuraavaan päivään ennen kuin juttu aukeni vaikken hämäläinen olekaan.
        Aika lailla olen kanssasi Orvokki samaa mieltä, sanaleikit, tilannekomiikka, sellainen itsestään syntyvä huumori on parasta.

Ihanaa, hah-hah-haa, kun naurattaa - hetkeksi pysähdyttyäni.;))

Kerro lisää!

• Mikkelin kittaja
        bhill* kirjoitti:

Vaimollani oli tapana kertoa kuukautisten alkamisesta laulamalla:
        Ikävän nyt kerron teille, mirri sairastui.

• Merilii

on suosikkini, mutta niinkuin sanoit, jotkin sarjat silti TV:ssäkin menevät yli, kuten se paksu kirkkoherra. Olen sen katsonut kaksi kertaa
        ja välillä on tullut mieleen jättää kesken.
        Ei ole sen jälkeen tullut avattua sen aikaan.

Mutta silti britti-huumori ja -sarjat parhaita mielestäni.

• OliviaKoo*
        Merilii kirjoitti:

on suosikkini, mutta niinkuin sanoit, jotkin sarjat silti TV:ssäkin menevät yli, kuten se paksu kirkkoherra. Olen sen katsonut kaksi kertaa
        ja välillä on tullut mieleen jättää kesken.
        Ei ole sen jälkeen tullut avattua sen aikaan.

Mutta silti britti-huumori ja -sarjat parhaita mielestäni.

brittihuumorista, en tosin niissäkään ole kaikkiruokainen.
        Parasta brittihuumoria tällä hetkellä on mielestäni juuri tuo Ykkosen esittämä Dibleyn kirkkoherra.
        Toinen on Subilta sunnuntaisin tuleva Pikku Britannia. Kaverit, jotka näyttelevät itse lähes kaikki roolit, myös käsikirjoittavat sen.

Sitcomit sarjoina ovat mielestäni parasta huumoria. Mieleen muistuu tietysti paitsi iki-ihana Tyttökullat, myös muutama vuosi sitten esitetty Sincity (olikohan nimi ihan noin?), siinä pääosaa esitti Michael J Fox.

• enm

- käveli metsätietä. Tuli kolme pientä miestä vastaan. "keitäs te ootte?" kysyi Lumikki. "Seitsämän kääpiötä", vastasivat miehet. "Niin, joka paikassa nykyään leikataan..."

• --- --

Kaksi nunnaa meni kahvilaan ja istuivat pöytään, tarjoilia tuli kysymään mitä saisi olla ,nunnat sano kaksi munkkia kiitos.

• Lomailija

Mies toiselta..
        Joko olit lomalla
        En vaimo oli mukana

• jakolasku

Ei mene puhelinpylväilläkään hyvin kun koirat kusee alhaalla ja langat kiskoo ylhäällä.

• joululahjaksi

Haluan tuohen autotallin eteen sellaisen joka kiihtyy 0-100 yhdessä sekunnissa.

Vaimo löysi autotallin edestä joulupaketin jossa oli henkilövaaka! heh heh

• 1943

eli siitä, että joku lohkaisee tahtomattaan jotain hauskaa. En välitä vitseistä ollenkaan, kaksimieliset kuvottavat. En ole muuttunut iän myötä.

• on niitä

parhaita...Monta kertaa sorrun,sana muunnoksiin.

• a-woman1

Olin lapsenlasten luona. Isä ja äiti neuvoivat jossakun pieleen menneessä asiassa kolmea tytärtään (7, melkein 4 ja 2v6kk). Yhdyin poikani ja miniäni ajatuksiin ja neuvoin myös. Melkein nelivuotias sanoi: - Mummi, ole hiljaa, kun aikuiset puhuvat!

• tuo vahinko kiertämään oli hauska..oivallus..:)

Minuakin naurattaa tällaiset/kin lyhyet ytimekkäät vitsit.., tosin nauran kaikenlaisille vitseille, melkein, - rasistiset vitsit ei naurata, eikä ne videot joissa joku satuttaa itseään, eikä enää ne nolaamis"vitsit"..

Kolmevuotias Helmi, lapsenlapseni jaksaa minua naurattaa; isä moittii Helmiä turhasta viivyttelystä ruokaillessa, - Helmi: Ooo en huomannut että siinä on ruokaa...hi..:),

ja..toisella kertaa samassa tilanteessa, taas iskän kanssa ruokaillessa, Helmi: Kun minä en oikein tiedä miksi tuo suu ei oikein toimi..hi..sitä kakaraa..miun pieneintä kultaani.

• marjapensas

Moottoripyöräpoliisi pysäytti autoilijan, joka ajoi huomattavaa ylinopeutta.
      Poliisi pyysi nähdä ajokorttia.
      Kuljettaja: Ei minulla ole ajokorttia, se otettiin pois sen jälkeen kun oli tullut liikaa sakkoja.

Poliisi: Siinä tapauksessa katsotaanpa rekisteriotetta.

Kuljettaja:
      En tiedä, missä rekisteriote on tässä autossa, koska varastin tämän auton tuolta kaupungista.

Poliisi: Varastitte auton! Hyvänen aika! No katsokaa hansikaskotelosta, ehkä siellä on rekisteriote.

Kuljettaja: Ei siellä hansikaskotelossa ole muuta kuin minun pistoolini.

Poliisi: Teillä on pistooli hansikaskotelossa? Miksi?

Kuljettaja: Ammuin sillä kuoliaaksi yhden naisen. Ruumis on tuolla takakontissa.

Poliisi kauhistui ja meni moottoripyörälle soittamaan apuvoimia:Tulkaa nopeasti.

Täällä on joku hullu, jolla ei ole ajokorttia, ja joka on liikkeellä varastetulla autolla. Sillä on pistooli hansikaskotelossa ja ammutun naisen ruumis takakontissa!

Muutaman minuutin kuluttua paikalle oli tullut pillit ulvoen useita poliisiautoja.

Poliisit olivat autojen takana ja tähtäsivät kuljettajaa.Poliisipäällikkökin saapui paikalle, ja meni kuulustelemaan kuljettajaa.

Päällikkö: Teillä ei kuulemma ole ajokorttia?
      Kuljettaja: On tietysti minulla ajokortti. Kas tässä!
      Päällikkö: Mutta varastetulla autolla olette liikkeellä?
      Kuljettaja: Auto on minun. Näette sen tästä rekisteriotteesta. Katsokaapa.
      Päällikkö: Kurkistetaanpa hansikaskoteloon varovasti. Siellä on pistooli.
      Kuljettaja: Ei täällä mitään pistoolia ole. Katsokaa nyt, sehän on aivan tyhjä.
      Päällikkö: Mennäänpä katsomaantakakonttia.Takakontti tarkistettiin, eikä siellä ollut mitään erikoista.
      Päällikkö: Tämäpä kummallista. Moottoripyöräpoliisi, joka teidät pysäytti, raportoi, että teillä ei ole ajokorttia, ja että olette liikkeellä varastetulla autolla ja että teillä on hansikaskotelossa pistooli, jolla olette ampunut takakontissa olevan naisen.Kuljettaja: Taitaa olla aikamoinen valehtelija. Varmaan kohta väittää, että ajoin ylinopeuttakin?!

• olisi yksi

vähän,no...
      kaksi siittiötä matkalla:
      -joko kohta ollaan perillä?
      -häh,vastahan ohitettiin nielurisat

• Radamsa

En ole koskaan tykännyt härskeistä vitseistä enkä niiden esittäjista enkä tajua niille naurajia. Viissin se on sama porukka, josta vammasivitsit ovat äärimmäisen hauskoja. Mutta jos ne jotakin joukkoa huvittavat, siitä vaan, minun ei tarvitse olla silloin paikalla.

Tykkään kuivista vitseistä, tilannekomiikasta eniten. Vitsin pitäisi olla hauska siten, että siinä ei naureta kenenkään fyysisille ominaisuuksille (ulkonäkö, rotu tms.)tai henkisille. Ei siis nolata henkilöä, sen sijaan tilannehölmöilyä tekee tai niihin joutuu jokainen silloin tällöin. Mutta en tänne palstalle kaipaa vitsejä, mulle elämässä ja kanssakäymisissä ei ole tärkeintä se, että pitää hohottaa jatkuvasti. Voi vielä jäädä suu auki pysyvästi ja ollaan kuin vanhat hauet tai kapakalat.

• niin sielulle kuin ruumiillekin.;))

Naurun on todettu antavan hyvää hierontaa joillekin sisäelimille. Joskus voi tehdä tosi hyvää nauraa hervottomasti vaikka omille hölmöilyille tai jollekin muulle hauskalle yhdessä ystävien kanssa. Onneksi nykyään jo Suomessakin ollaan sitä mieltä, etteivät ihan kaikki vanhojen sananlaskujen opetukset pidä paikkansa. Ainakaan ihan kaikki eivät ole sitä mieltä, että "Mies tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta".

PS: Luuletko, ettei kurttunaamainen tosikko voisi ajan mittaan alkaa näyttää kapakalalta?

• marjapensas
        optimisti-orvokki kirjoitti:

niin sielulle kuin ruumiillekin.;))

Naurun on todettu antavan hyvää hierontaa joillekin sisäelimille. Joskus voi tehdä tosi hyvää nauraa hervottomasti vaikka omille hölmöilyille tai jollekin muulle hauskalle yhdessä ystävien kanssa. Onneksi nykyään jo Suomessakin ollaan sitä mieltä, etteivät ihan kaikki vanhojen sananlaskujen opetukset pidä paikkansa. Ainakaan ihan kaikki eivät ole sitä mieltä, että "Mies tulee räkänokastakin vaan ei tyhjän naurajasta".

PS: Luuletko, ettei kurttunaamainen tosikko voisi ajan mittaan alkaa näyttää kapakalalta?

Nauru on terapiaa:D

Nykyään ainakin meilläpäin järjestetään nauruterapia kursseja.

Pitää paikkansa, että nauru pidentää ikää.

• Radamsa
        optimisti-orvokki kirjoitti:

niin sielulle kuin ruumiillekin.;))

Olenko muka kirjoittanut,että en koskaan naura ja että en koskaan tee sitä tai tätä, jos jostakin asiasta ilmaisen mielipiteeni, kuten nyt tästä. Kyse oli härskeistä vitseistä ja siitä, pitääkö palstalla olla vitsejä ja mnkälaisista vitseistä kukin tykkää. Vitsejä ja komiikkaa elämässä on kyllin muuallakin, jos on silmiä katsoa ja korvia kuulla. Jos vitsejä joku tänne kirjoittaa, siitä vaan, kierrän ne, jollen viitsi lukea. Se on niin yksinkertaista.

Olisiko niin, optimisti, että sinä aatteen ihmisenä olet täysin sokea juuri sille, mitä nikilläsi mainostat eli oletkin itse melkoinen tiukkapipo, niin innokas olet nimittäin huomauttelemaan muille siitä, miten sinun mielestäsi pitää elää? Mietipä, onko se sinusta optimistista. Minusta ei ole.

Elämän keveys voi olla muutakin kuin pakonomaista huumorin ja hauskan etsintää. Eikä silti tarvitse olla kyse tosikkomaisuudesta. Ja toisaalta on hyvä, että maailmassa on myös tosikkoja, heitäkin tarvitaan. Ei meidän, optimisti hyvä, tarvitse olla kuin samasta tuutista vedettyjä - onko se sinulle mahdoton asia ymmärtää, tämähän tietysti oli mielestäsi äärettömän tosikkomaista?

En kestä kaltaisiasi yhden aatteen ihmisiä, sorry.

• O - O
        Radamsa kirjoitti:

Olenko muka kirjoittanut,että en koskaan naura ja että en koskaan tee sitä tai tätä, jos jostakin asiasta ilmaisen mielipiteeni, kuten nyt tästä. Kyse oli härskeistä vitseistä ja siitä, pitääkö palstalla olla vitsejä ja mnkälaisista vitseistä kukin tykkää. Vitsejä ja komiikkaa elämässä on kyllin muuallakin, jos on silmiä katsoa ja korvia kuulla. Jos vitsejä joku tänne kirjoittaa, siitä vaan, kierrän ne, jollen viitsi lukea. Se on niin yksinkertaista.

Olisiko niin, optimisti, että sinä aatteen ihmisenä olet täysin sokea juuri sille, mitä nikilläsi mainostat eli oletkin itse melkoinen tiukkapipo, niin innokas olet nimittäin huomauttelemaan muille siitä, miten sinun mielestäsi pitää elää? Mietipä, onko se sinusta optimistista. Minusta ei ole.

Elämän keveys voi olla muutakin kuin pakonomaista huumorin ja hauskan etsintää. Eikä silti tarvitse olla kyse tosikkomaisuudesta. Ja toisaalta on hyvä, että maailmassa on myös tosikkoja, heitäkin tarvitaan. Ei meidän, optimisti hyvä, tarvitse olla kuin samasta tuutista vedettyjä - onko se sinulle mahdoton asia ymmärtää, tämähän tietysti oli mielestäsi äärettömän tosikkomaista?

En kestä kaltaisiasi yhden aatteen ihmisiä, sorry.

kirjoittanut Sinun henkilöösi kohdistuvaa arviota tekstiini? Omasta mielestäni en ole.

En myöskään kuvittele tietäväni, miten jonkun toisen tulisi elää omaa elämäänsä. Voin kuitenkin kertoa omista, aiheeseen liittyvistä tai sitä sivuavista ajatuksistani, jos niin haluan. Sitä parempi, jos onnistun provosoimaan jonkun jatkamaan pohtimista ja kyseenalaistamaan ajatukset - esittämäni tai omansa.

Ei sinun tarvitsekaan kestää minua eikä hyväksyä tai edes lukea ajatuksiani. Erilaiset näkemykset rikastuttavat mitä tahansa keskustelua, olkoon kysymys elävien ihmisten tai virtuaalipersoonien ajatuksista. - Ei aina ole pakko vaihtaa ajatuksia, vaikka sellaista ilmaisua keskusteltaessa usein käytetään.;))

• Vatsa.

Vatsa on sellainen pussi jossa on kaikenlaista tavaraa ja siinä on napanuora.

Napanuorasta roikkuu ne lapset jotka ei ole vielä syntyneet.

Se yksi laukku on sitä varten kun syö, niin ruoka säilyy suolille.

Ruoansulatuselimet alkavat suusta ja kulkevat ruokatorvea pikin vatsaan. Siellä ne sulavat ja työntyvät suolia pitkin alas, paitsi umpisuoli josta ei ole mitään hyötyä.

Suolet on yksi mitätön osa vatsaa, ne vain pitää tyhjentää, jos on vessa lähellä kun tulee ripuli.

Maksa kai on kans tarpeellinen, siihen kun tulee se kirroosikin.

Sapesta minä en paljon tiedä, sen vain kun sanotaan että sappeni kiehuu, kai sitäkin sitten tarvitaan.

Sydänkin on siellä vatsan takana eikä verta muuten tarvittaisi, paitsi sydämelle pitää olla työtä. Se on kai tarpeellinen kuin pensa autoille.

Muuten vatsa vain on, lihavilla se tahtoo levitä ja miehet pitävät siksi vyötä jonka päällä se roikkuu

• OliviaKoo*

Eräässä lehdessä on Lasten suusta-palsta.
      Lääkärin vastaanotolla selailin kyseistä lehteä ja sieltä osui silmiini seuraava juttu:
      Perheeseen oli tullut vauva ja isoveli 3v meni isin kanssa äitiä ja vauvaa sairaalaan katsomaan.
      Vauvalla oli tunnisteranneke ranteessaan.

Isoveli katseli aikansa vauvaa, huomasi turvarannekkeen ja totesi - Jaaha, sitä on sitten ehditty Särkänniemessäkin käydä.

Minä nauroin huomaamattani ääneen ja sain muilta potilailta kummeksuvia katseita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3045
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2123
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1709
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1577
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1307
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1216
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1170
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1021
    Aihe