ylitornion tien hoito on ihan perseestä,ei karhuta ajetaan simmakki alhaalla 86km tunnissa. tiedämme tuloksen ei mitään aivan kuin kissa raapis jäätä.hox tiemestari vai maistuuko kossu paremalta kuin työ
tien hoito ylitorniolla
6
1920
Vastaukset
- kahlanut
kyllä on tosi huonoa kunnossapitoa
mutta aurauskoneen kuljettaja oli vain todennut
että pankoon kumpparit jalkaan..että tämmoinen
tien kunnossapitäjä kai juvanin konemies...- kulkijatunturin
tie timmi täynä avutonta sakkia..urakoitsija vaihtoon heti.
- ennen ainakin tehneet hyvin
Kuka Juvanin pojista on tienpitäjänä
On ne ainakin ennen tolkun työn tehneet ja ovat olleet pelkäämättömiä raatajia.
- kahlanut
en tiedä etunimeä ja voihan se olla renki
koneessa on kauha mukana hyvä tuntomerkki - ????????
Tielaitoksen mukaan ne varmaan tiet kunnossa pidetään, ja itse urakoitsijat eivät päätä koska aurataan rahahan heidänkin on saatava työstään.Tuskin kukaan lähtee ilmaiseksi teitä auraamaan, vaan onko vapaehtoisia?
- olkku!!
ei enään ole vaan destia,ja se on samalla viivalla yksityiten auraajien kans,ja jos on valittanista niin tiehalliintoon voi soittaa niin aura auto käy auraamassa polanteet pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749