Mistäpä löytäisin Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt-biisiin nuotit, tai edes soinnut/tabut???
Oon yrittänyt googlettaa mut en löydä... Auttakaa jos tiedätte??
Tai jos on joku kirja jossa ne on niin senkin voitte kertoa, ihan mitä vaan!
Hetken tie on kevyt NUOTIT
5
7409
Vastaukset 5
- ringg
määki oon koittanu ettii niitä, mut täsä on jonkulaiset..tiiän ettei ne auta, mut kumminki:
Hetken tie on kevyt
intro:
Dm | Dm7/C | Bb | Am
Gm | C |
Dm | Bb | Gm | C
säkeistö:
Dm Dm7/C
Mä tunnen sinut pikkusisko,
Bb Am
vaikka vasta kohdattiin
Gm C
niin monin kasvoin ennenkin
Dm | Bb | Gm | C
sä vierelläni maannut oot.
KERTO:
Dm Bb
Kun yössä yksin vaeltaa,
F C
voi kaltaisensa kohdata
Gm
ja hetken tie
Am Bb C Dm | Bb | Gm | C
on kevyt kaksin kulkea.
MUUNNELMA:
...ja unohtaa
Dm | Am/e | Bb/f | C/g
Ikuisuus...
Dm | Bb | F | C
Eb | D - Tiia.K
Oliks noi siis kitaralle noi soinnut vai pianolle koska pianolla ne ei toiminu ei sitte yhtää,,, kokeilin vaikka miten päinn...
- Bonnie.B
Joo mekin tytön kanssa kokeiltiin noita ylhäällä olevia nuotteja eikä oikeen kuulostanut oikeelta...
- Bonnie.B
En kyllä mistään oo löytänyt lapselle soinuja Hetken tie on kevyt lauluun.. Osaa itse vain kerto säkeestä tämän verran...
C C D E E C D E
Kun Yössä Yksin Vaeltaa
C C E D ?
Voi Kaltaisensa Kohdata....
Voisiko joku tosi kiltti auttaa tytärtäni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791416
- 851283
- 1041028
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7606Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520