Korseletti

kesäjuhliin

Löytyisikö täältä tietoa sopiiko korseletti (siis korsetti "rintaliiviosa") olkaimettomien mekkojen kanssa käytettäväksi?
Kuppikoko on C ja olkaimettomat rintaliivit eivät tuppaa pysyä päällä. Ajattelin että korsetti kun tulee lantiolle asti, se ei tippuisi päältä ja työntäisi rinnatkin sitten paikoilleen. Sopiiko siis tähän tarkoitukseen?
Ja mistä kannattaisi käydä kyselemässä? Siis liikkeitä joista löytyy mukavaa asiantuntevaa palvelua. Helsinki-Tampere väliltä.

7

3065

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -nimimerkki-

Jos olkaimettomat ei pysy päällä, kokeile pienempää ympärysmittaa ja seuraavaa kuppikokoa. Eiväthän ne olkaimettomat voi pysyä mitenkään ylhäällä, jos ne vain "roikkuvat" rintojen varassa. ;)

• kesäjuhliin

kokeilut on kyllä mutta kun ei 65C meinaa pysyä päällä, niin pienempää on vaikea lähteä hakemaan.

• Tissineiti

Korsetti ja korseletti ovat kaksi eri asiaa.

Korsetti on tiukasti vartalonmyötäinen ja metalliluilla tuettu, ja se oikeasti muokkaa vartaloa. Korsetteja on olemassa underbust (rinnan alle) ja overbust (rinnan päälle). Korsetti kiristetään takaa nauhoilla. Korseletti taas on ehkä tuettu muutamalla (heppoisella) muoviluulla, ja voi parhaimmassa tapauksessa antaa ihan hyvän tuen rinnoille, mutta se ei varsinaisesti muokkaa vartaloa vaan on enemmänkin koriste. Korseletti kiinnitetään yleensä hakasilla takaa kuten rintaliivitkin.

Ihmetyttää, miksi alusvaatefirmat tyyliin Triumph ja olisiko ollut myös Aubade tai La Perla kutsuvat omia heppoisia korselettejaan korseteiksi.

Oikeita korsetteja voit katsastella http://www.bellemodeste.com/

Kyllä mikä tahansa olkaimeton alusvaate sopii olkaimettomien yläosien ym. kanssa käytettäväksi.

• Suurestu korsetti

Olen vuodesta 1960 lähtien myynnyt omasta alusasuliikkeestä naisten alusasuja. Ostin tällöin vuosikymmeniä vaikuttaneen liikkeen. Varastossa oli monenmoisia alusasuja. 60-luvulta lähtien olen myynnyt erittäin muovaavia korsetteja sekä korselettejä. On täysin väärä uskomus etteikö kunnon liiviliikkeessä löydy kunon korsetteja ja korseletteja teräsluin joilla on voimakas taipumus vartalon muovaamiseen. Olen seurannut keskusteluja aiheesta muutaman vuoden ja en voi muuta todeta ken bellemodestea kehuu ei korsetista tiedä mitään. Onhan se hieno alusvaateja vyötäröä kaventaa jos tarvetta on.Ensinäkin kunnon korsetti ylettyy takamuksen alaosaan, alkaen rintojen alta. Näitä löytyy nauhoilla ja ilman.
        Tuon muutaman määritelmän korsetista ja korseletista. Korsetti alkaa aina rintojen alapuolelta päättyen takamuksen eri kohtiin riippuen mallista. Korselettissa on kuppiosa mukana (rintaliivit) päättyen samalla tavalla kuin korsetti. Näissä kummassakin on yleensä sukkanauhat joko 4 tai 6:det, ja alaosan ollessa avoin. materiaalien suunnattomasti vaihtuen. Lisäksi on koseletteja jotka ovat sulettuja elikä housuosalla

Kunnioittaen liivimyyjä 50 v kokemuksella

• Nimetön

Sellaiset-kun on ollaan hieman vapautuneita,niin "sellaisesta" jäyhästä talvisesta jäykkyydestä.Mä menisin hieman myöhemmin kuin pääjoukko,olisin hieman huomaamaton.Jos silloin vaikka hieman... ei tip stop.
      (taustalla soi joululaulut)

• kjdofsja

kiitos kovasti näiden korsettien myyjälle!!! hyvä tietopakkaus ainakin minulle...

olen aikas nuori, 16v. mutta vanhemman näköinen. muotoja on, ehkä vähän liikaakin, siis lantiolla, mut rinnat pienet. olen miettinyt korsettia tai korselettia (vai mikä olikaan) mikä muuten on niiden ero? :D

voiko korsettia käyttää normaalisti vaatteiden alla?

halu välillä näyttää hoikemmalta joissakin hienommissa vaatteissa, vaikka minulla on paljon ulkonäkööni sopivia vaatteita...

sitten kysymys:
        minkä takia yleensä naiset käyttävät korsettia? seksikkyyden takia?

tälläisiä kysymyksiä, joitaolen miettinyt jonkin aikaa, ja haluk orsettia kokeilla olisi... :D:D:D

• Tissineiti

Niin tuli mieleen, että jos kaipailisit 60D-kokoisia olkaimettomia, niin Panachella on ainakin pari mallia sellaisia :) Bravissimolta voi katsella. Tai no, sitä toista sileää mallia pitäisi olla myös 60D eli 28D -koossa, mutta täl hetkellä näyttää olevan saatavilla vasta 60DD eli 28DD -koosta alkaen. Mutta, Panachen liiveissä on yleensä sen verran pienet kupit, että luulisin sun menevän ihan hyvin siihen 28DD :) Koristeellisempaa Confetti-mallia näytti olevan myös koosta 28D eli 60D alkaen :)

Tässä linkit:

Porcelain:
      http://www.bravissimo.com/products/lingerie/strapless-bras/panache/strapless-bras/pnb9-details.aspx?colour=Nude

Confetti:
      http://www.bravissimo.com/products/lingerie/strapless-bras/panache/strapless-bras/pne9-details.aspx?colour=Ivory

Ja luonnollisesti niitä eri värivaihtoehtoja klikkaamalla pääset katsomaan eri väreissä sitä liiviä... :) Jos haluat lukea käyttäjien arvioita ko. liiveistä, niin niitä pitäisi löytyä Figleavesin sivuilta (www.figleaves.com), jos kyseisiä liivimalleja vaan enää on siellä myynnissä. Ai niin ja tokihan sieltä Figiltäkin saattaa löytyä 60D olkaimettomia, mutta muistaakseni ei, ne eivät nimittäin aina ota varastoon 60-ympäryksiä vaikka sitä oliskin tarjolla, kannattaa kuitenkin tarkistaa.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      254
      4659
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      78
      3105
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1873
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      85
      1497
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe