Elikkäs olisin ostamassa Epiphonen Les Paul Black Beautya, Thomannilta, kun hintakin on oikeanlainen:
http://www.thomann.de/fi/epiphone_les_paul_black_beauty .htm
Minkälaisia kokemuksia kyseisestä kepistä? Jossain sanottiin että joissakin tapauksissa joutuisi ehkä hieman fiksailemaan kitaran satulaa, koska kielet olivat alkaneet särisemään ym. ? Kovasti tekee mieli päästä soittamaan Les Paulia..
Odottelen vastauksia.
Epiphone Les Paul Black Beauty
4
724
Vastaukset
- Les Paul
linkki tuli väärin se on siis
http://www.thomann.de/fi/epiphone_les_paul_black_beauty.htm - aglubaglu
Tuosta tallan särinästä...
Itse hankin ensimmäiseksi kitarakseni Thomanilta Harley Benton merkkisen halppis LP:n ja siinä oli sama vika, että kielet "ns. hyppii / särisee" tallan päällä...
Eli ei se ole pelkästään kyseisen kitaran ongelma, vaan ihan yleinen ongelma taitaa olla kyseessä lähinnä LP mallisissa kitaroissa.
Itselläni särinä häviää pehmeästi nyrkillä tai kämmenellä kopauttamalla tallaa suoraa ylhäältä päin.
Ja kai sen taitava kaveri saa säätämällä poiskin.- ghjdghjdgh
Mun Les Paulista läks kans outoa särinää D-kielen soidessa vapaana.. Meni pikään ennen kuin tajusin mistä se särinä tulee... Eli..
Kun kitarani runko (mahonki) resonoi tarpeeksi voimakkaasti alkoi (umpinainen) humbuckkerini rämisemään muovikehikkoaan vasten! Ongelmana oli liian väljät ruuvit, joilla se mikki oli ruuvattuna kiinni. Onglma hävisi aina hetkeksi kun mikkiä paineli mielivaltaisesti :) Sit kun iski paremmat (isommat) ruuvit ongelma oli pois päiväjärjestyksestä :) - Psalo
Tune-O-Matic talloissa usein tallapalat värisevät siirtoruuvinsa varassa, eivätkä pohjaa tallarunkoon ollenkaan.Tallapalaan voi tinata lisää pohjaan, tai asentaa palojen uraan ohuen metalliliuska. Esim kupari tai messinkiarkkeja saa askarteluliikkeistä, voi leikata saksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275