...keskustelupalstalle olet kirjautuneena parhaillaan? Kuinka monelle keskustelupalstalle olet kirjoittanut tänään? Entäs tällä viikolla?
Monelleko...
18
428
Vastaukset
uskollinen tälle palstalle. En kirjota muualle.
- tänään1 (klo,on 0.30)
Tällä vklla 1.
olen kirjautuneena, eikä ole muita sivuja aukikaan. Enkä ole täl viikol tainnu muille palstoille kirjoittaakaan. Paria-kolmea olen kyl lueskellut normitapaan.
- Kirjoittelen
suomi24:ssä kolmelle - neljälle palstalle.
Piditkö elokuvasta. Karjapojat rakasti toisiaan. Se oli hyvä. iltapäivälehtiin, taloussanomiin, kauppalehteen jne. ei voi 'rekata'. Kaikkiin näihin oon kirjotellu tällä viikolla, ja muutamaan muuhuhkin, mä oon se rommaus-mies :-)
- rommaa?
Kait sinäkin kirjoittelet välillä asuntojen hinnat -palstalla?
rommaa? kirjoitti:
Kait sinäkin kirjoittelet välillä asuntojen hinnat -palstalla?
eikä meillä Suomessa ees niin pahasti rommaa. Mut auta armias dollari-maissa, niissä rommaa kohta oikein tosissaan. Mitään muuta setelikoneen käyntiinpolkasemisesta ei voi seurata, sen on jo historia opettanut. Ei ainakaan tällä maailmanjärjestyksellä, meillä on edessä paljon pahempaa kuin glbaali lama, kohta todella punnitaan kenen joukoissa me seisotaan.
- .....
Suomea!
- ei koske
yrmio kirjoitti:
eikä meillä Suomessa ees niin pahasti rommaa. Mut auta armias dollari-maissa, niissä rommaa kohta oikein tosissaan. Mitään muuta setelikoneen käyntiinpolkasemisesta ei voi seurata, sen on jo historia opettanut. Ei ainakaan tällä maailmanjärjestyksellä, meillä on edessä paljon pahempaa kuin glbaali lama, kohta todella punnitaan kenen joukoissa me seisotaan.
suomea?
Mihis me niitä tavaroita ja osaamista myydään, jos kellään ei ole vara ostaa? Ei kotimaan talous kovin kauan jaksa toimia puskurina.
Arabit ei saa edes öljystä rahaa, kun maailmalla ja amerikkalaisilla ei sitä ole. Vaikka rajoittavat tuotantoa ja kyseessä piti olla ehtyvä luonnonvara. ei koske kirjoitti:
suomea?
Mihis me niitä tavaroita ja osaamista myydään, jos kellään ei ole vara ostaa? Ei kotimaan talous kovin kauan jaksa toimia puskurina.
Arabit ei saa edes öljystä rahaa, kun maailmalla ja amerikkalaisilla ei sitä ole. Vaikka rajoittavat tuotantoa ja kyseessä piti olla ehtyvä luonnonvara.toki mutta mepä ei olla veloissa kenellekkään. Meillä on varaa ottaa vaikka vähän pätkää muilta maila ja muutenkin meidän elinkeinielämä on suht. monipuolinen. Kunhan ei tuu world war3 niin suomi on kuitenkin voittaja tässä härdellissä.
- St Jude
eipä ole tullut kirjauduttua yhdellekkään.
Tää on eka tänään ja just vasta pölähdin palstalle.
Viikolla oon käyny lukemas,kommentoin vissiin ainoastaan onnisttelut Peten muksusta..siinäpä se. Riippuu vähän asisasta. Turha täältä on Apple-neuvoja kysyä. Tai mitään muutakaan harrastuksiiin liittyvää. ;-)
Kirjautuneena tällä hetkellä neljälle palstalle. Tänään olen kirjoittanut viidelle palstalle. Tällä viikolla varmaan 6-7 palstalle olen jotain kirjoittanut.
Lähinnä rakennus- ja talotekniikkaan liittyvillä palstoilla tulee jostain kumman syystä roikuttua. Lisäksi pitkästä aikaa hifi-kuumetta meinaa pukata.- rapiskarpalo
k-18 chattiin siellä aina porukkaa, mutta en rapiksena tällä kertaa.
Tällä viikolla tänne ja hesariin kommasin muutaman, sen varta kiire viikko ettei kauheesti kerinnyt noin 11 tuhtia ja loma alkaa ja siitä reissuun lähtö.- rapiskarpalo
ei tuhtia tai no tuhtia tuntia mutta pian kymmenen :>>
- Papeete1
Vaan tänne mutta 3 paikkaan parhaimmillani voi olla kirjautuneena yhtaikaa. Tosin mä kyllä suosin, että käyn yksitellen niitä läpi vuoronperään. Tänään olen kirjoittanut kahdelle, tosin toista ei varmaan luokitella helposti keskustelupalstaksi mutta sinne päin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462