Halveksit minua :(

eräs naaraspuolinen

Tiedän, että mun ihastukseni kohde halveksii minua, sillä katsoo mua joskus vakavin kasvoin jotenkin "kysyvästi" ja toisinaan puolestaan välttelee mua. Kyseinen tilanne harmittaa, sillä olisin ollut erittäin kiinnostunut hänestä kaikin tavoin. Olisinpa erilainen ulkoisesti ja itsevarmempi ja sosiaalinen luonteeltani, niin ongelmaa ei olisi. Hänen kaltaisensa komeat miehet ovat niin paatuneita naisten ihailuun, että kohtelevat ihailijoitaan kuin roskia...too bad. :(

3

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et sinä voi todellakaan tietää mitä hän sinusta oikeasti ajattelee, kasvot voi myös valehdella.Voihan se olla ettei tunne ole molemmin puolinen mut sekin mahdollisuus on fifty fifty eli eikös siinä ole jo tarpeeksi?!Ei hän välttämättä itseään komeana pidä ja ajattele sen mukaan..Kokeile kepillä jäätä jos vaikka yllättyisit.

• yks vaan

Ei mies varmaankaan halveksi sinua.
      Töissä vaan voi olla muutakin ajateltavaa,
      älä tulkitse väärin pelkkiä ilmeitä.
      Itse ainakin huomannut että päässä pyörii
      työprobleemia ja ajatukset on miljoonien kilometrien
      päässä, ilme voi olla silloin mitä sattuu.
      Esim käytävällä kulkiessa huomaa ihmiset ja
      väistää niitä ns. automaattisesti kun ajatukset puurtaa jotain kinkkistä ongelmaa.
      Tällöin en varmaankaan huomaa toisten katseita tai
      ilmeitä ollenkaan.
      Katseiden tulkinta ilman muuta informaatiota
      johtaa taatusti väärinkäsityksiin.

• voi tietää

kun ne yrittää piparkakkuaivoillaan ratkaista sata asiaa kerralla. Ja hormoonit jos heittelee vielä, niin saattaa vahigossa näyttää väärin tulkittavalta:) Yställinen sana kuitenkin yleensä kirvoittaa hymyn, tuntuu varmasti mukavalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      163
      5954
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      2162
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      145
      1635
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1438
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      107
      1437
    6. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      31
      1272
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1220
    8. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      67
      1038
    9. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      59
      882
    10. Suihkulähde

10 Online Oy toimittanut suihkulähteen Haapavedelle. Tänä vuonna perustettu firma. Mikähän lienee. Taidettu höplästä ve
      Haapavesi
      32
      871
    Aihe