Voisitteko auttaa epätietoiseen ajatukseen. minulla on ollut nänneissä aikaisemmin korut. ja jouduin ne ottamaan pois kun olin sairaalassa kuvauksien takia. nyt haluaisisin ne takaisin ja ne pitäis uudestaan reijittää. voiko nännejä toiseen kertaa reijittää? mulle on kehotettu et laittaisin muovi korut. tuleex muovista haittavaikutusta? ja paraneeko nännit hyvin kun niitä taas käsitellään neuloilla?
uskallanko nänniin
16
1402
Vastaukset
- palaa
mulla ei tuottanut ongelmia uudelleen reijittäminen.
- asdffdsa
ei ollut ongelmia uudelleen reiityksessä. sattu vaan vähän enempi kun laitettiin uudestaan 2mm paksulla, 1,6mm sijaan.
elä ainakaan mitään akryyliä mene laittamaan tuoreeseen lävistykseen.- läväri 21n
mikä on akryyli ja mix ei kannata laittaa?
- asdffdsa
läväri 21n kirjoitti:
mikä on akryyli ja mix ei kannata laittaa?
muovia jota ei voi autoklaavata, eli siitä ei saa steriiliä joka ei ole hyvä asia tuoreelle lävistykselle. bioplastin voi autoklaavata joten se sopii myös ensikoruksi.
- epäilee
eix ne helposti kasva ulos? ja nännit on tosi huonot parantumaan
- asdffdsa
epäilee kirjoitti:
eix ne helposti kasva ulos? ja nännit on tosi huonot parantumaan
ei kasva helposti ulos. ja on tosi huonot parantumaan.
- Goottinainen
Jouduin itsekin vuosia sitten irrottamaan napa- ja nännilävistykset keskivartalon tietokonetomografiaa varten. Toinen nännilävistys jouduttiin laittamaan uusiksi, koska en saanut sitä itse tuoreeltaan takaisin, mutta käytännössä reikä oli vain täyttynyt kudosnesteellä. En usko, että sinullakaan on juuri ongelmaa.
Kun jouduin umpilisäkkeenpoistoon, jouduin ottamaan kaikki 19 lävistystä pois. Nännilävistykset eivät umpeutuneet sen viikon aikana, kun olin ilman koruja (olin huonossa kunnossa). Ainoa lävistys joka umpeutui, oli rengas alahuulessa. 3 genitaalilävistystä kävin liikkeessä asennuttamassa paikalleen, ja silloin tarvittiin vähän laajennusta: reiät eivät olleet umpeutuneet, mutta kudokset olivat vähän vetäytyneet kasaan.
Lävistykset ja tatuoinnit parantuvat minulla helposti, mutta se on ihan yksilöllistä. - ninni80
Mulla ois eka kerta noi nännin lävistykset. Haluaisisin kauheesti niitä mut mä pelkään sitä kipua kun napaankin sattu aivan jumalattomasti
- vaan rohkeasti
Ei se vaarallista oo, Aikanaan se parantuu ja kysy lävistäjältä sopiix muovi korut. Rohkeasti vaan nänni lävistykset on tosi SEKSIKKÄÄT
- hardrock gils84
ei ne mitään kasva ja tulehdu. se on itsestä kinni miten hoitaa. mulla tapit nänneissä ristin näköiset. ja ei ne oo ulos kasvaneet
- on parhaat
mun mielestä tapit on turvallisemmat kuin renkaat kun tapit on poikkittain.mul on 11 läväriä pitkin kehoa
- hirvitykset
Nillä voi varmasti pitää suuren osan miehistä kaukana. Ehkä jotkut erikoiset friikit voivat kiinnostua. Kannattako niiden takia vaarantaa terveys?
- Minja.
Kukas pipokiree se täältä löytyikään? ^^ Miksihän ihmeessä lävistysosiossa edes lymyilet, jos et niistä pidä. Taidat kuitenkin pitää, alitajuntaisesti, muttet voi myöntää sitä edes itsellesi.
- mahtavat
minä oon mies ja aivan hulluna lävistettyihiin naisiin. se joka pitää niistä nii pitää.ja pitäähän ihmisen saada päättää miten koristelee itsensä.silloin ei sellaista ihmistä tarvitse. ja sit sinä läväri n21 rohkeesti teet vaan sen ei siinä pitäis olla ihmeelisempää
- Goottinainen
Nännilävistykset eivät vaaranna terveyttä. Minulla on sinkkuajoiltani muistikuva, että konservatiivisemmatkin miehet innostuvat niistä. Ukkoni ei ollut innostunut lävistyksistä aiemmin, mutta piti minun lävistyksiäni hienoina, ja muutama vuosi sitten kustansin hänelle omat nännilävistykset lahjaksi ;-)
- läväri 21n
Kiitos kaikille kun osalliituitte keskusteluun ja kannustitte mua laittamaan. Menen maanantaina laittaa lävärit. suuret halit ja kiitos. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA TEILLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816