Anteeksi...huomasin ettei heitä olekaan kiusattu täällä luvattoman pitkään aikaan ja nytkään ei ole tarkoitus sitä tehdä. Eräs asia heissä kuitenkin ihmetyttää: kaikki yh:t ovat-omien sanojensa mukaan-syyttömiä suhteidensa tuhoon ja he olivat se osapuoli joka ei virheitä tehnyt.
Ei tämä kuvaus käy kyllä yksiin sen tosiseikan kanssa, että jokainen heistä myös valitsi kumppanikseen luuserimiehen ja sitä fiksu nainen ei kai tekisi.
http://www.youtube.com/watch?v=TBH8o8XXnVM&feature=related
"Vai oliko kaikki sittenkin vain hetken huumaa ja sen seurausta..."
MarttyyriMallari-TTt
Yh-äidit
8
524
Vastaukset
- asiat
ei niin fiksujen elämässä ovat hetken huumaa ja tunteen paloa.
Kukahan tulisi taas lutkittelemaan? Nämä perinteiset aiheet ovat jääneet ihan unholaan. ainahan se vika muualla on. Eihän sussakaan omien sanojes mukaan ikinä mitään vikaa ole. Silti oot joku ihmeen marttyyri.
- marttyyri!!
Erosin miehestäni, mutta hän se minua petti ystäväni kanssa, hän se alkoi juomaan, hän se oli aivan kauhea lapsille JA MINÄ SE OLIN JOKA JÄTTI.
Anteeksi nyt vaan mutta itse en oikeasti tehnyt mitään väärin vaan yritin kaikkeni. - Mr, Spock
että millaisia ovat itse ne, rotat, jotka kalvavat yksinhuoltaja-äitejä?
- galleriakuvaa
niin sallinette ehdottaa seuraavaa:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b5/Volvo_122S_Amazon_(1969)_1.JPG
Tervehdystekstinä voisi olla vaikkapa "Wanna take a ride?"
Vilpittömin jouluterveisin,
6puu - väitä kuin
se Tampereen yh-äiti olleensa täysin syytön kaikkeen.
- jarona
mussa ollut vikaa. Nyky miehen kanssa menee loistavasti. Ex mies oli ihan lääkärinkin papereissa narsisti ei vaan mun sanomana. Sellasen ihmisen kanssa ei voi kukaan elää, mut narsistit antaa parhaan kuvan itsestään ensin. En tiedä yhtään ihmistä joka ei olis sen ihmisen valheita uskonut alkuun kun tapasi. Myös miehet menivät täysillä lankaan. Käytti hyväksi heitäkin.
- nuori ja villi
mutta kerran sattui vahinko yhdeillan jutun kanssa. Mietin pitkään päätöstäni, ja pidin lapsen. Nyt en ole enää nuori, enkä villikään, mutta parempi näin, en kaipaa entistä elämääni. Voisin sanoa että tyhmempi olin silloin nuorempana, kun ajattelin vain itseäni. Nyt kannan vastuun toisesta ihmisestä, mitä eivät edes isä-ihmiset useinkaan tee. He luulevat että se on lapsesta huolehtimista kun tuo rahaa taloon käymällä töissä. Minäkin käyn, mutta teen myös kaiken muun.
Minun tapauksessani yh:uus ei ole kenenkään vika, enkä syytä siitä lapsen isää sen kummemmin kuin itseänikään. Näin kävi, ja olen onnellinen siitä. Elämä on mukavaa lapseni kanssa, vaikka yksinäisyys vaivaa ajoittain, kaipaisin aikuista seuraa. Mutta entiseen elämääni en tätä vaihtaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276