Pyytäisin arviota palkasta seuraavassa kuvatussa tapauksessa:
- tehtävänimikkeenä projektipäällikkö
- työnantajana monikansallinen yritys, työ kokonaan Suomessa, työpaikka pääkaupunkiseudulla
- vaatimuksena korkeatasoinen osaaminen taloudellis-teknisissä ja oikeudellisissa asioissa sekä projektityöskentelyssä (käytännössä korkeakoulututkinto)
- muutaman vuoden työkokemus hanketyössä edellä mainittuja osaamisia vaativissa tehtävissä.
Arvelisin, että sopiva palkka valintaedellytysten täyttyessä olisi välillä 4600-5200 EUR/kk.
Osuukohan suunnileen kohdalleen?
Voisiko tarkemminkin määrittää?
Mitä olette mieltä?
Rehellisiä ja asiallisia kommentteja - kiitos!
Projektipäällikön palkka?
2
1675
Vastaukset
- eri aloilla
Jos tietotekniikka-alasta on kyse, niin ei liippaa kaukaa viittä tonnia kuussa, ja voi vitonen ylittyä parhaimmillaan jopa reilusti. Mutta voisi olettaa palkan olevan 4500 E/kk alasta riippumatta, jos vaatimukset tuollaiset.
- Mies48
Projektipäällikön palkka riippuu projektista. Jos projekti on yleishyödyllinen (kunta ja valtio) palkka on, noin koulutuksesta riippuen 3000€/kk. Jos työ on sellaista, josta saa myös tuottoa, riippuu palkka tuotosta. Yleensä sellaisen kokemuksen kuin tapauksessasi, 2 vuotta kokemusta, palkka on noin 3500€/kk. Edellyttäen, että projekti onnistuu. Eli aina palkka riippuu tuotosta projektityössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701