No mitäs?
Aatto oli ja meni ja meil ainaki oli hauskaa, mites muilla?
No?
14
643
Vastaukset
- SIINÄ!
se meni ja syötyä tuli. Et sitten MALTTANUT! pysyä yhtä päivää pois palstalta. Tiedän, klo on yli kaksitoista, mutta kumminkin...
Niin?- solidaarisuus vaatii :
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä ny tulin kun siihen mahdollisuus aukes. Emmä tienny, että tääl muitaki on.
että juhlapyhinä boikotoidaan palstoja parhaaseen taistolais stalinistiseen malliin
solidaarisuus vaatii : kirjoitti:
että juhlapyhinä boikotoidaan palstoja parhaaseen taistolais stalinistiseen malliin
en tienny olevani rintamakarkuri.
- mitiä : :=)
relaxed_eyes kirjoitti:
en tienny olevani rintamakarkuri.
vielä kerkee tyhjätä tämän viestiketjun eikä muut taisto rekat hokaa mitään :)
solidaarisuus vaatii : kirjoitti:
että juhlapyhinä boikotoidaan palstoja parhaaseen taistolais stalinistiseen malliin
Jouluhan sopii palstan työnvieroksujille kuin nenä päähän. Mitään ei tarvitse elääkseen tehdä, eikä kukaan edes kehtaa jouluna syyllistää. ;-)
- uk-ko
Rauhallista oli, suorastaan pitkäveteistä, lukuunottamatta sisarentyttären sekoomista, kun se lahjojaan availi.
Huonokuntoisen isän ja vaivojaan valittelevan äidin kanssa ei hirveesti leikitellä kuusen alla :-)
Mutta mulle passas tuommoinen rauhallinen meininki. Kiva oli vanhusten luona viettää joulua. Musta tuntuu ettei niillä hirveen monta joulua ole enää vietettävänä. noin kello 18.00 ja nukuin noin aamu viiteen asti.
Hyvin nukuttu yö siis.- KoppavaHoro
Nautimme joulusta täysin rinnoin.
On ihana olla vaan mössöttää. Siis mussuttaa. :) - En.kerro
mennyt tähän saakka :) Ja rauhallistakin oli...niin rauhallista kuin voi olla kahden pikkuvintiön kanssa :)
Meillä saunottiin ja syötiin todella hyvin. Niin hyvin ettei tee mieli syödä enää vähään aikaan mitään muuta kuin viinirypäleitä ja omenaa :P
- rusalkaa
Joo vanhat vitsit nauratti.
Huonosti englantia osaava poliitikko oli esittelemässä ulkomaalaisille vieraille kirkkoa. Ulkomaalaiset kysyi mitä kirkossa oleva teksti, Herra on minun paimeneni, tarkoittaa. Polittikko vastasi: Mister is my cowboy!- rusalkaa
Smör Mamma, julsexen kommer igen!...Vapaasti suomennettuna: Voi äiti, joulukuusi palaa!
- rusalkaa
rusalkaa kirjoitti:
Smör Mamma, julsexen kommer igen!...Vapaasti suomennettuna: Voi äiti, joulukuusi palaa!
RuskiLällää, KuolaSeksiä ja RyyniVipaleita.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
