ukkomiehille!

Nimetön

Tiedoksi kaikille ukkomiehille joilla sivusuhde: jos kohtelet toista naista ns.pelkkänä patjana, voit olla varma että käry käy! Ei kukaan nainen halua tuntea oloaan patjaksi, myös toista naista täytyy kuunnella ja olla mukana elämässään hieman muutoinkin kuin vain pedissä eli edes noudattaa jonkinlaisia kohteliaisuus sääntöjä ja yleissivistykseen jo kuuluu kysellä kuulumisia jne...Vain raukka luuseri kohtelee naista patjana! Eli jos käry käy kotona, tiedät mistä se johtuu...Tämä pienenä vinkkinä petturi ukoille!

77

4580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmää

Oikeinko vinkkejä annat petturiukoille. Johan on markkinat. Miehen luonne paljastuu aina ja tekopelin kyllä huomaa.

• suhde ukkomieheen..

..ja lopulta tajusin, että hän piti mua tosiaan pelkkänä panopatjana. Aluksi hän jaksoi muutaman kuukauden ajan esittää kiinnostunutta, kyseli kuulumisia jne, mutta sitten yhteydenotot harvenivat ja ne olivat vain seuraavasta panosta sopimisia. Parilla viimeisellä kerralla ei edes suudelut, eikä ollut muutakaan esileikkiä, pelkkä pano ja sen jälkeen hänellä oli kiire pois. Siihen sammui mun ihastus, jotenkin silmät aukesivat, kuinka kylmä toinen voi olla. Sitä olen miettinyt, että mitä mies, joka on puhtaassa panosuhteessa saa siitä tunteettomasta seksistä, seksihän on parasta silloin, kun on tunteet mukana, muutoin se on vain mekaaninen suoritus. Miksi tuollainen mies käy panemassa, joka ei olelainkaan kiintynyt kakkosnaiseen..luulisi sen seksin olevan parempaa oman vaimon kanssa, koska vaimoa kohtaan varmaan on niitä tunteita ja kiintymystä.

• oli varmaan

pesän portti kiinni.
        Sanoiko mies rakastavansa sinua, vai kuvittelitko vain hänen tunteensa sinua kohtaa kuulumisten kyselyn perusteella?

Sekaannuksia tulee ellei asioista heti puhuta. Harmi kun ihmiset eivät pysty erottamaan seksin tavetta ja muuta tunnetta toisistaan.
        Molempien päässä on omat ajatukset, eikä ne välttämättä kohtaa, ellei asiasta keskustella.

• sanonut rakastavansa,
        oli varmaan kirjoitti:

pesän portti kiinni.
        Sanoiko mies rakastavansa sinua, vai kuvittelitko vain hänen tunteensa sinua kohtaa kuulumisten kyselyn perusteella?

Sekaannuksia tulee ellei asioista heti puhuta. Harmi kun ihmiset eivät pysty erottamaan seksin tavetta ja muuta tunnetta toisistaan.
        Molempien päässä on omat ajatukset, eikä ne välttämättä kohtaa, ellei asiasta keskustella.

enkä sellaista itsekään kuvitellut. Hän sanoi kyllä olevansa ihastunut minuun. Siltä se aluksi ehkä oikeasti vaikuttikin. Ajattelin jäljestäpäin, että jospa siellä kotona oli kriisi ja mies haki seksiä muualta. Entäpä, jos se seksi oli samanlaista vaimon kanssa, onhan näitä miehiä,jotka eivät osaa naista pitää hyvänä.

• Anonyymi

Ota maksu. Niin minä teen. Käyn shoppailee panon jälkeen 😉

• voi tajuta

miksi joku kakkonen antaisi ukkomiehen kohdella itseään vain pelkkänä patjana.

Jos kysymys on pelkästä seksisuhteesta, niin silloinhan molemmat saavat mitä tilaavat, seksiä. Kyllä kakkosella on hyvät markkinat valita mieleisensä seksiukko, molemmat saa ja antaa ilman sitoumuksia, ei siinä ole kumpikaan toisensa patjana.

Jos taas kysymyksessä on muuta kuin seksi, esim. rakkaus niin tuskin moni nainen rakastaa kovinkaan kauan miestä, jolta ei saa vastarakkautta ja rakkaus ei todellakaan kestä jos tunteena on patjaolo.

Petetyt ovat usein oman mielen rauhoittamiseksi keksineet kuvitelman jossa mies pitää rakastajatartansa pelkkänä patjana. Eihän se oma mies voi rakastaa ketään muuta kuin omaa vaimokultaansa ;)

Erikseen on sitten läheisriippuvaiset naiset, niitä on myös kakkosissa aivan kuin vaimoissakin.

• Ihana naaras

Patjan kanssako teidän miehet käy konserteissa?
        Etelänmatkoillakin on patja mukana? Ja laskettelemassa Lapissa patjan kanssa?
        Olen rakastajatar ja en usko että minua korvattaisiin millään patjalla.
        Kuljen rakastajani kanssa ihan ihmisten keskellä vapaasti en ole vain seksiä varten.
        Kateelliset supisee ja juoruaa, mutta ainahan niitä kadehtijoita on maailmassa riittänyt.
        Siihenhän tämä elämä on aina perustunut, mies saalistaa ja nainen rakentaa pesää.
        Vaimo siis ensimmäinen nainen on se pesänrakentaja ja vaikka on se pesä mies jatkaa saalistamistaan.
        Luonnossa tapahtuu ihan näin muillakin nisäkkäilä kun ihmisillä.
        Edes se Joutsen jota ihaillaan ei todellisuudessa ole vain yhteen sitoutunut.
        Maailma ei jatkuisi ilman tätä järjestystä.
        Uroksille on siis sisään asetettu tarve kokoajan etsiä seuraavaa kohdetta ja naaras tekee sitä pesää jossa poikaset kypsyvät taas jatkamaan samaa elämänkulkua.
        Patjat on patjoja ja selityksiä naaraille jotka pelkäävät sen oman pesänsä puolesta.
        Vaatiiko vaimo että se oman pesän uros tukahduttaisi luonnon asettamat tarpeensa vaan koska itsellä on erilainen tarve?

• maksaa kaiken?
        Ihana naaras kirjoitti:

Patjan kanssako teidän miehet käy konserteissa?
        Etelänmatkoillakin on patja mukana? Ja laskettelemassa Lapissa patjan kanssa?
        Olen rakastajatar ja en usko että minua korvattaisiin millään patjalla.
        Kuljen rakastajani kanssa ihan ihmisten keskellä vapaasti en ole vain seksiä varten.
        Kateelliset supisee ja juoruaa, mutta ainahan niitä kadehtijoita on maailmassa riittänyt.
        Siihenhän tämä elämä on aina perustunut, mies saalistaa ja nainen rakentaa pesää.
        Vaimo siis ensimmäinen nainen on se pesänrakentaja ja vaikka on se pesä mies jatkaa saalistamistaan.
        Luonnossa tapahtuu ihan näin muillakin nisäkkäilä kun ihmisillä.
        Edes se Joutsen jota ihaillaan ei todellisuudessa ole vain yhteen sitoutunut.
        Maailma ei jatkuisi ilman tätä järjestystä.
        Uroksille on siis sisään asetettu tarve kokoajan etsiä seuraavaa kohdetta ja naaras tekee sitä pesää jossa poikaset kypsyvät taas jatkamaan samaa elämänkulkua.
        Patjat on patjoja ja selityksiä naaraille jotka pelkäävät sen oman pesänsä puolesta.
        Vaatiiko vaimo että se oman pesän uros tukahduttaisi luonnon asettamat tarpeensa vaan koska itsellä on erilainen tarve?

Jos ukkomiehesi maksaa kaiken sinunkin matkat ja kulut, niin silloin et ole rakastajatar vai ihan puhdas maksullinen HUORA.

Jos itse maksat kaiken kulusi matkoilla ynnä muissa, niin sitten ehkä voit käyttää nimi rakastajar.

Ja sinun kaltaiset kuppaajat vievät isän lapsilta kun sinua pitää hoitaa ja passata, sekä rahaa lapsien elätyksestä, kun ne uppoo sinunlaiseen maksulliseen seuralaiseen. Mutta eihän sellainen omaan napaansa tuijottavaa naikkosta vaivaa, ottaa vaan rusinat pullasta ja antaa muiden kärsiä.

• tuon ukkomiehen
        maksaa kaiken? kirjoitti:

Jos ukkomiehesi maksaa kaiken sinunkin matkat ja kulut, niin silloin et ole rakastajatar vai ihan puhdas maksullinen HUORA.

Jos itse maksat kaiken kulusi matkoilla ynnä muissa, niin sitten ehkä voit käyttää nimi rakastajar.

Ja sinun kaltaiset kuppaajat vievät isän lapsilta kun sinua pitää hoitaa ja passata, sekä rahaa lapsien elätyksestä, kun ne uppoo sinunlaiseen maksulliseen seuralaiseen. Mutta eihän sellainen omaan napaansa tuijottavaa naikkosta vaivaa, ottaa vaan rusinat pullasta ja antaa muiden kärsiä.

kulujen maksamisen? Helpottaaksesi omaa oloasi taidat ajatella rakastajattaren olevan huora eikä rakastettu?

Meillä ainakin molemmat maksaa omat kulunsa. Joskus ostamme lahjaksi toisillemme matkoja tms, niitäkin tasapuolisesti.

Tuo ykkönen kakkonen kolmonen nelonen on aivan ihme matematiikkaa. Mikä ykkönen on sellainen joka on naimisissa miehen kanssa jolle avioliitto ei ole ensimmäinen. Ei ainakaan järjestyksessä ensimmäinen vaimo, eikä kihlattu. Entäs kun ukolla on rakastajatar, josta pitää parempaa huolta kuin vaimostaan?

• sulle kaiki nami
        tuon ukkomiehen kirjoitti:

kulujen maksamisen? Helpottaaksesi omaa oloasi taidat ajatella rakastajattaren olevan huora eikä rakastettu?

Meillä ainakin molemmat maksaa omat kulunsa. Joskus ostamme lahjaksi toisillemme matkoja tms, niitäkin tasapuolisesti.

Tuo ykkönen kakkonen kolmonen nelonen on aivan ihme matematiikkaa. Mikä ykkönen on sellainen joka on naimisissa miehen kanssa jolle avioliitto ei ole ensimmäinen. Ei ainakaan järjestyksessä ensimmäinen vaimo, eikä kihlattu. Entäs kun ukolla on rakastajatar, josta pitää parempaa huolta kuin vaimostaan?

ja akka on hellan sekä nyrkin välissä. Ei mitään arvoa eikä arvostusta. Ja kaikki johtuu sinusta! Sinä olet vienyt vaimon arvostuksen ja arvon alas, koska sinä et elä arkea vaan kaikki hupi ja kiva tulee ukkomiehelle sinun kautta. Jos olisit vaativa naikkonen niin ei ukko sinua katselesi vaan antaisi kavion kuvan persuuksiin. Mutta vaimon on siedettävä kaikki paska sinun ja ukkonsa kohdalta!Sinua kuljetetaan matkoilla, ravintoloissa, vaikka et tee mitään perheen eteen muuta kuin annat ukolle pimpsaa sopivin väliajoin, että kiinnostus säilyy, siinä on ainoa sinun työsi!

Toivottavasti luoja joskus muistaa teitä kahta petturia ja antaa kunnon opetuksen toisten kanssa leikkimisestä ennenmin tai myöhemmin. Mutta nauti nyt kun kerran olet hienon uran itsellesi valinnut.

• Ihana naaras
        sulle kaiki nami kirjoitti:

ja akka on hellan sekä nyrkin välissä. Ei mitään arvoa eikä arvostusta. Ja kaikki johtuu sinusta! Sinä olet vienyt vaimon arvostuksen ja arvon alas, koska sinä et elä arkea vaan kaikki hupi ja kiva tulee ukkomiehelle sinun kautta. Jos olisit vaativa naikkonen niin ei ukko sinua katselesi vaan antaisi kavion kuvan persuuksiin. Mutta vaimon on siedettävä kaikki paska sinun ja ukkonsa kohdalta!Sinua kuljetetaan matkoilla, ravintoloissa, vaikka et tee mitään perheen eteen muuta kuin annat ukolle pimpsaa sopivin väliajoin, että kiinnostus säilyy, siinä on ainoa sinun työsi!

Toivottavasti luoja joskus muistaa teitä kahta petturia ja antaa kunnon opetuksen toisten kanssa leikkimisestä ennenmin tai myöhemmin. Mutta nauti nyt kun kerran olet hienon uran itsellesi valinnut.

En usko että vaimo sielä nyrkin vuoksi pysyy...kyllä se varmasti on se elintaso ja raha joka pitää emännän siinä pesässä.
        Olen rakastajatar ja sen tiedän ja pidän oaa rooliani hyvänä.

Olen aina tiennyt rakastajani vaimosta ja lapsista. Uskon että kaikki on kohtuullisen hyvin heillä ja ei varmasti ole kovinkaan urheilullinen tai laskettelurinteissä viihtyvä rouva. Viettää mielummin aikaansa lasten kanssa puuhaten ja mistä paskasta puhut? Minua ei tarvitse kuljettaa missään olen omalla autollani kulkenut. Vaativa en ole kun koko suhde perustuu molempien omaan tahtoon ei siis voi vaatia tai edes olettaa saavansa mitään rusinoita. Jos en matkailisi tai harrastaisi tämän miehen kanssa tekisin sen jossain muussa seurassa. Me ei siis olla kokoajan vaan sängyssä. Uskon että mies arvostaa todella korkealle vaimonsa perheelle uhrautuvaa luonnetta ja halua hössöttää kotona.
        Minä olen ihan eri sorttinen. Pimpsan antamisesta ja kullin ottamisesta voi sitten jutella erikseen. Rakkaalleni teen ja annan mitävaan.Eikä se ole työ vaan vapaa-ajan huvi. En mieti enkä kysele miehen seksitavoista kotonaan en myöskään hänen vaimonsa haluista. En ole miestä iskenyt paarista tai tanssipaikalta vaan ollaan työkavereita ja nähdään lähes päivittäin.
        Firman kesäpaikka myös mahdollistaa lomien samalla paikalla viettämisen.
        Luoja on jo muistanut meitä kun on antanut mahdollisuuden löytää toisemme.

• rakas,,,,,,,,,,
        Ihana naaras kirjoitti:

En usko että vaimo sielä nyrkin vuoksi pysyy...kyllä se varmasti on se elintaso ja raha joka pitää emännän siinä pesässä.

Olen aina tiennyt rakastajani vaimosta ja lapsista. Uskon että kaikki on kohtuullisen hyvin heillä ja ei varmasti ole kovinkaan urheilullinen tai laskettelurinteissä viihtyvä rouva. Viettää mielummin aikaansa lasten kanssa puuhaten ja mistä paskasta puhut? Minua ei tarvitse kuljettaa missään olen omalla autollani kulkenut. Vaativa en ole kun koko suhde perustuu molempien omaan tahtoon ei siis voi vaatia tai edes olettaa saavansa mitään rusinoita. Jos en matkailisi tai harrastaisi tämän miehen kanssa tekisin sen jossain muussa seurassa. Me ei siis olla kokoajan vaan sängyssä. Uskon että mies arvostaa todella korkealle vaimonsa perheelle uhrautuvaa luonnetta ja halua hössöttää kotona.
        Minä olen ihan eri sorttinen. Pimpsan antamisesta ja kullin ottamisesta voi sitten jutella erikseen. Rakkaalleni teen ja annan mitävaan.Eikä se ole työ vaan vapaa-ajan huvi. En mieti enkä kysele miehen seksitavoista kotonaan en myöskään hänen vaimonsa haluista. En ole miestä iskenyt paarista tai tanssipaikalta vaan ollaan työkavereita ja nähdään lähes päivittäin.

jos kerran on niin hienoa sen miehen kanssa, niin sano ukolle että eroaa akastaan ja te lyötte hyntyyt yhteen. Mutta: Onko vaimo tietoinen teistä kahdesta? Onko hänelle annettu mahdollisuus valita myös? Eli oleteko salarakkaat ja vaimo on täysin tietämätön teistä??

Jos vaimolla ei ole tietoa teistä, niin ei hänellä ole mahdollisuutta tehdä valintaa jatkaako vai jätäkää pettäjä ukkonsa.

Mutta eihän silloin teidän suhteessa olisi mitään hohtoa eikä jännitystä enää, jos vaimo tietäisi ja potkaisisi pettäjä ukon pellolle ja mies tulisi sinun nurkkiin pyörimään. Arki astuisi teidän suhteeseen ja mies etsisi uuden kurtisaanin itselleen.

Eli syytät muita siitä etteivät halua nähdä, mutta et itse halua nähdä ja tunnistaa millainen kurtisaani olet ja miten sinä käytät hyväksi miestä ja miten mies käyttää hyväkseen sinua ja vaimoaan.

Lapset tässä säälittää kun tuollainen kurtisaani korppikotka on isän kimpussa ja vie hänet perheeltä omiin juttuihin ja kaikki vastuu työnetään äidin niskoille. Ja sitten vielä kehutaan kuinka huvä kurtisaani minä olenkaan ja kuin herra ja luoja on antanut teidän suhteelle ihan siunauksen. Lue raamattua portto, niin tiedät mikä sinunkin siunaus tulee olemaan.

• kirjoitat, olet
        Ihana naaras kirjoitti:

suhteessa ukkomieheen ilmanomantunnon häivää ja vielä pidät asiaa normaalina ja reissaatte ja harrastatte yhdessä. Kuule, se kaikki aika on pois vaimolta ja lapsilta! Vaimo ei onnekseen tiedä sydämettömästä ja kylmästä touhustanne, vapaa-ajan huvistanne, häpeäisit itseäsi

• samaa mieltä
        kirjoitat, olet kirjoitti:

suhteessa ukkomieheen ilmanomantunnon häivää ja vielä pidät asiaa normaalina ja reissaatte ja harrastatte yhdessä. Kuule, se kaikki aika on pois vaimolta ja lapsilta! Vaimo ei onnekseen tiedä sydämettömästä ja kylmästä touhustanne, vapaa-ajan huvistanne, häpeäisit itseäsi

että aika varastettu perheltä ja lapsilta on hirveä teko.

Tiedän hyvin että se ei ole sen arvosta. Olen itse toiminut petturina ja minulla oli vuoden verran suhde ja minun pettäminen hävetää itseäni. Olen huomanut kuinka paljon se satutaa ihmisiä joita rakastaa.

• Ihana naaras
        rakas,,,,,,,,,, kirjoitti:

jos kerran on niin hienoa sen miehen kanssa, niin sano ukolle että eroaa akastaan ja te lyötte hyntyyt yhteen. Mutta: Onko vaimo tietoinen teistä kahdesta? Onko hänelle annettu mahdollisuus valita myös? Eli oleteko salarakkaat ja vaimo on täysin tietämätön teistä??

Jos vaimolla ei ole tietoa teistä, niin ei hänellä ole mahdollisuutta tehdä valintaa jatkaako vai jätäkää pettäjä ukkonsa.

Mutta eihän silloin teidän suhteessa olisi mitään hohtoa eikä jännitystä enää, jos vaimo tietäisi ja potkaisisi pettäjä ukon pellolle ja mies tulisi sinun nurkkiin pyörimään. Arki astuisi teidän suhteeseen ja mies etsisi uuden kurtisaanin itselleen.

Eli syytät muita siitä etteivät halua nähdä, mutta et itse halua nähdä ja tunnistaa millainen kurtisaani olet ja miten sinä käytät hyväksi miestä ja miten mies käyttää hyväkseen sinua ja vaimoaan.

Lapset tässä säälittää kun tuollainen kurtisaani korppikotka on isän kimpussa ja vie hänet perheeltä omiin juttuihin ja kaikki vastuu työnetään äidin niskoille. Ja sitten vielä kehutaan kuinka huvä kurtisaani minä olenkaan ja kuin herra ja luoja on antanut teidän suhteelle ihan siunauksen. Lue raamattua portto, niin tiedät mikä sinunkin siunaus tulee olemaan.

Kerroin jo että ollaan työkavereita ja tavataan siis lähes päivittäin. Se aika ei ole vaimolta pois. Monet matkat on myös työmatkoja joten ne tapahtuu on seksiä matkalla tai ei.
        Jos vaimo yhtään osaa laskea yhteen hän ymmärtää
        ettei mies ole ilman seksiä niitä aikoja kun matkustaa viikkoja toisella mantereella.
        Miehen työ takaa vaimon helpon elämän ja ruuan ja korkean elintason josta tuskin emäntä haluaa luopua. Sehän ei ole lapsillekaan hyvä.
        Nyt puhut suhteen hohdosta josta sinulla ei ole mitään tietoa. Ei piilottelussa ole hohtoa ja sitähän meidän tapauksessa ei olekkaan vaan ihan julkisesti on aina kuljettu. Sen verran monta vuotta tämä suhde on jatkunut ettei ole myöskään tarvetta kaulailla julkisilla paikoilla kun sit hellimistä riittää kahdenkesken.
        Jos mies eroaa ei luultavammin ole ajatuksena nurkkiin muuttamisesta. Hänellä on asuntonsa ja minulla omani. Raamatustako sinä luet oppisi?
        Tuskin koska kaikenlainen tuomitseminen olisi siinä tapauksessa sinulle myös vierasta.

• mikä kurtisaani
        Ihana naaras kirjoitti:

Kerroin jo että ollaan työkavereita ja tavataan siis lähes päivittäin. Se aika ei ole vaimolta pois. Monet matkat on myös työmatkoja joten ne tapahtuu on seksiä matkalla tai ei.
        ettei mies ole ilman seksiä niitä aikoja kun matkustaa viikkoja toisella mantereella.
        Miehen työ takaa vaimon helpon elämän ja ruuan ja korkean elintason josta tuskin emäntä haluaa luopua. Sehän ei ole lapsillekaan hyvä.
        Nyt puhut suhteen hohdosta josta sinulla ei ole mitään tietoa. Ei piilottelussa ole hohtoa ja sitähän meidän tapauksessa ei olekkaan vaan ihan julkisesti on aina kuljettu. Sen verran monta vuotta tämä suhde on jatkunut ettei ole myöskään tarvetta kaulailla julkisilla paikoilla kun sit hellimistä riittää kahdenkesken.
        Jos mies eroaa ei luultavammin ole ajatuksena nurkkiin muuttamisesta. Hänellä on asuntonsa ja minulla omani. Raamatustako sinä luet oppisi?
        Tuskin koska kaikenlainen tuomitseminen olisi siinä tapauksessa sinulle myös vierasta.

1. Vaimo ei siis tiedä? Jos on kysynyt mieheltään, niin todennäköisesti on saanut seuraavat vastaukset:

- Sinä luulotautinen narttu, ei minulla ole ketään toista, mene hoitoon akka!

- Ei meillä mitään suhdetta ole, hän (kurtisaani) on minun työtoveri. ei mitään muuta, työn takia joudumme tekemisiin toistemme kanssa ja matkustamaan yhdessä, vain työn takia.

Ja miksi vaimon pitäisi osata laskea yhteen, että sinä kurtisaani ja pettäjä pukki naitte yhdessä, ei hän ole ollut sitä näkemässä tai kuulemassa? Millä helvetillä oikein perustelet sen, että sinä olet oikeassa ja sinä saat tehdä mitä haluat, ilman että kannat mistään vastuuta?

Sinulla on liian suuret luulot itsestäsi Rakas kurtisaani, luulet olevasi jotain erikoista ja ainutlaatuista tälle pettäjä pukille. Heh, hyvinpä on mies sinut puhunut ympäri ja pyöryksiin, niin kuin pettäjät tekevät kun pitää saada sitä pillua silloin haluaa. Tulee paljon halvemmaksi pitää pikku kurtisaania matkoilla mukana, kuin ostaa paikallisilta ilotytöiltä puhtaalla rahalla ja sitten on vielä nämä tautivaarat irtosuhteesta, mitä ei vakikurtisaanin kanssa ole.

Matkasi menee työnantajan piikkiin ja saa vähentää verotuksessa, niin pomopukkina hän voi järjestää ja määrätä sinut matkaan. Itse saat verottomat päivärahat maksuna palveluksistasi matkoilla palkasi lisäksi.

Vai vaimo on sinun mielestäsi elätti? Vaikka hän mahdollistaa miehen työssä käynnin ja matkat hoitamalla kodin, lapset sekä miehen tavarat kuntoon matkoille.

Mikäs sinä sitten olet? Pelkkä pomopukin oma kurtisaani.

Minä olen niin kovan koulun käynyt elämäni aikana, etten arvosta sinunlaisia kurtisaaneja minkään arvoiseksi, en ihmisenä enkä muutenkaan. Varisinkin kun pitää kehua olevan niin ihanan nainen ja siitä huolimatta pitää varatun kanssa naida sekä seurustella. Tuota seurustelu sanaa, en ymmärrä sinun ja miehen välillä, koska mieshän on naimisissa. Silloin ei seurustella, niin kuin vapaiten ihmisten välillä.

Raamatun mukaan jos mentäisiin, niin minäkin olisi ollut iloinen leski. Sen mukaan huorin tekijät kivitetään hengiltä.

• tulkitsemisen muille....
        Ihana naaras kirjoitti:

Kun itsekin tulkitset sitä kuten piru Raamattua...
        tuomitsemisesta puheenolleen. Saattaa se katkera kalkki sinunkin maljassasi yhtenä päivänä olla ja maistuakin...miksi muuten majailet tällä palstalla??

• Ihana naaras
        tulkitsemisen muille.... kirjoitti:

Kun itsekin tulkitset sitä kuten piru Raamattua...
        tuomitsemisesta puheenolleen. Saattaa se katkera kalkki sinunkin maljassasi yhtenä päivänä olla ja maistuakin...miksi muuten majailet tällä palstalla??

Siis jos et kestä keskustelussa eri mielipiteitä juttele yksinäsi.
        Raamattu on minulle niin läheinen kirja että siitä siirryn juttelemaan muiden siitä kiinostuneiden kanssa.Olen siis perehtynyt enemmän uskontoon.
        Anteeksi nyt kun luin teidän uskottomuuteen perehtyneiden kirjotuksia ja vielä vastasin.
        Hyvän kasvatuksen saaneena olen oppinut vastaamaan kun kysytään.
        Lähden nyt viettämään iltaa parempaan seuraan.
        ;-) Onnellisena hymyillen poistun

• on yh äitisi
        Ihana naaras kirjoitti:

Raamattu on minulle niin läheinen kirja että siitä siirryn juttelemaan muiden siitä kiinostuneiden kanssa.Olen siis perehtynyt enemmän uskontoon.
        Anteeksi nyt kun luin teidän uskottomuuteen perehtyneiden kirjotuksia ja vielä vastasin.

sinut kasvattanut. Opettanut kädestä pitäen, miten toisten aviopuolisoita otetaan omaan käyttöön ja pidetään seksiorjana. Todella hyvin on äitisi opit menneet perille, mutta niihän sitä sanotaan että millainen on äiti sellainen on tytär.

Älä puhu raamatusta, se ei ainakaan tue sinun tekojasi ja kirjoituksiasi. Olet sen kirjan mukaan huora ja avionrikkoja. Mutta sinullahan on vain ihan oma raamattu, joka on kirjoitettu sinun elämän tapojen mukaan tai etsit vain sieltä ne kohdat, jotka oikeuttavat sinut huoramaan.

Ehkä se on tämä kohta, rakasta lähimäistä niin kuin itseäsi ja tätä ns. rakkautta sinä auliisti jakelet.

Minusta vaimolle on kerrottava, että hän saa valita jatkaako avioliittoa tämän pettäjän pukin kanssa vai ottaako eron. Koska sinun tyylisi kertoa tästä liitosta antaa sen kuvan, että ei se ole mikään avioliitto vaan avioliiton irvikuva. Vaimolla on oikeus tietää, sanoit sinä mitä tahansa tai pukkisi. Hänelläkin on oikeus tehdä omia valintojaan, ei pelkästään teidän kahden SUUREN RAUKAN JA LUUSERIN.

• Ihana naaras
        on yh äitisi kirjoitti:

sinut kasvattanut. Opettanut kädestä pitäen, miten toisten aviopuolisoita otetaan omaan käyttöön ja pidetään seksiorjana. Todella hyvin on äitisi opit menneet perille, mutta niihän sitä sanotaan että millainen on äiti sellainen on tytär.

Älä puhu raamatusta, se ei ainakaan tue sinun tekojasi ja kirjoituksiasi. Olet sen kirjan mukaan huora ja avionrikkoja. Mutta sinullahan on vain ihan oma raamattu, joka on kirjoitettu sinun elämän tapojen mukaan tai etsit vain sieltä ne kohdat, jotka oikeuttavat sinut huoramaan.

Ehkä se on tämä kohta, rakasta lähimäistä niin kuin itseäsi ja tätä ns. rakkautta sinä auliisti jakelet.

Minusta vaimolle on kerrottava, että hän saa valita jatkaako avioliittoa tämän pettäjän pukin kanssa vai ottaako eron. Koska sinun tyylisi kertoa tästä liitosta antaa sen kuvan, että ei se ole mikään avioliitto vaan avioliiton irvikuva. Vaimolla on oikeus tietää, sanoit sinä mitä tahansa tai pukkisi. Hänelläkin on oikeus tehdä omia valintojaan, ei pelkästään teidän kahden SUUREN RAUKAN JA LUUSERIN.

Olen itse ollut yh.
        Omat vanhemmat on avioliitossaan vieläkin.
        Jos jutellaan raamatusta niin kerroppa oletko synnitön?
        Muistatko pyytää anteeksi syntejäsi?
        Kadutko?
        Vai oletko jo niin korkealle jakkaralle itsesi nostanut ettei raamatun sana koske sinua?

• tämä naaras
        Ihana naaras kirjoitti:

Tämä naaras lienee ollut lomalla sairaalasta, jonne palasi eilen. Raamattua siteraa ja toimii täysin sitä vastoin. Nämä uskonnolliset fantasiathan ovat psyykkisesti sairaiden osa maailmaa, osalle heistä.
        Ei terve ihminen ajattele kylmästi, että vaimo tietää työtoveruudesta ja se oikeuttaa hänen huorin tekemään miehen kanssa. Matkoilla oleva patjahan hän on. Tuskin mies omassa kaupungissaan moista kainalossaan kuljettaisi.
        Kun olet raamattuun perehtynyt, lue myös katkismus. Erityisesti, mitä siellä sanotaan huorinteosta ja lähimmäisen omaisuuden, aviopuolison ym. himoitsemisesta.

• muiden yläpuolelle
        Ihana naaras kirjoitti:

Olen itse ollut yh.
        Omat vanhemmat on avioliitossaan vieläkin.
        Jos jutellaan raamatusta niin kerroppa oletko synnitön?
        Muistatko pyytää anteeksi syntejäsi?
        Kadutko?
        Vai oletko jo niin korkealle jakkaralle itsesi nostanut ettei raamatun sana koske sinua?

niin kuin sinä teet. Sinua ei koske normaalit moraalli säännöt eikä muiden kunnioitus.

Olen synnitön siinä mielessä, etten koskaan ole pettänyt tai ollut osallisena pettämisessä. Olen omat syntini käsitellyt ja selvittänyt, jos olen ketään loukannut joskus, niin olen pyytänyt anteeksi.

Mutta nyt selvisi sinun tapasi, teet syntiä jatkuvasti ja pyydät jatkuvasti anteeksi, jotta voit tehdä sitä syntiä jälleen. Se on sinun Raamattusi, jolla oikeutat muiden polkemisen jalkoihisi.

Mietippä viimeistä lausettasi, eikö se kuvaa paremmin sinua kuin minua. Sinun Raamattusi taitaa olla se kuuluissa musta raamattu.

• Ihana naaras
        tämä naaras kirjoitti:

Tämä naaras lienee ollut lomalla sairaalasta, jonne palasi eilen. Raamattua siteraa ja toimii täysin sitä vastoin. Nämä uskonnolliset fantasiathan ovat psyykkisesti sairaiden osa maailmaa, osalle heistä.
        Ei terve ihminen ajattele kylmästi, että vaimo tietää työtoveruudesta ja se oikeuttaa hänen huorin tekemään miehen kanssa. Matkoilla oleva patjahan hän on. Tuskin mies omassa kaupungissaan moista kainalossaan kuljettaisi.
        Kun olet raamattuun perehtynyt, lue myös katkismus. Erityisesti, mitä siellä sanotaan huorinteosta ja lähimmäisen omaisuuden, aviopuolison ym. himoitsemisesta.

en ole nyt lomalla mistään. Oletko sinä? Siteerannut en ole Raamattua juurikaan en edes noin isoilla sanoilla kun sinä.
        Voi miten ihmiseen sattuu muitteen elämänonni ja tekemiset.
        Raamattu on elmään ohjeita täynnä, kannattaa todella lukea. Jos osaat ne vielä tulkita on ainavaan parempi.Varo kuitenkin tulkinnoissasi, kirjahan on vanha ja ohjeet vanhan tavan mukaisia.Sairaille on varmasti tärkeää saada tukea Jumalasta, niinkun tiesit kertoa.
        Myös siitä muiden tuomitsemisesta siellä mainitaan, et ole se joka niit tuomioita jakaa. Ne voi kolahtaa sinullekin yllätyksin kun se aika tulee.
        En aio alkaa riemuitsemaan sinun kohtalosi takia varmasti on kovaa ollut ja on jatkossakin.
        Teitä Hurskaita olen ihmetellyt ja sitä tarvetta muiden suruilla mässäillä. Tunnet varmasti suurta iloa kun kohtaat heikomman ja ylpeyttä viisaudestasi kun huomaat jotain nerokasta.
        Hyvä on saada iloa vähästä, muitten onnettomuudella iloitsemien on vaan osoitus tasosta jolla vielä prassailet.
        Koita löytää onni elämääsi läheltä, ehkä se löytyy netistä ehkä oman miehen kainalosta . Toivon kuitenkin että löydät.

• sivusta..
        Ihana naaras kirjoitti:

en ole nyt lomalla mistään. Oletko sinä? Siteerannut en ole Raamattua juurikaan en edes noin isoilla sanoilla kun sinä.
        Voi miten ihmiseen sattuu muitteen elämänonni ja tekemiset.
        Raamattu on elmään ohjeita täynnä, kannattaa todella lukea. Jos osaat ne vielä tulkita on ainavaan parempi.Varo kuitenkin tulkinnoissasi, kirjahan on vanha ja ohjeet vanhan tavan mukaisia.Sairaille on varmasti tärkeää saada tukea Jumalasta, niinkun tiesit kertoa.
        Myös siitä muiden tuomitsemisesta siellä mainitaan, et ole se joka niit tuomioita jakaa. Ne voi kolahtaa sinullekin yllätyksin kun se aika tulee.
        En aio alkaa riemuitsemaan sinun kohtalosi takia varmasti on kovaa ollut ja on jatkossakin.
        Teitä Hurskaita olen ihmetellyt ja sitä tarvetta muiden suruilla mässäillä. Tunnet varmasti suurta iloa kun kohtaat heikomman ja ylpeyttä viisaudestasi kun huomaat jotain nerokasta.
        Hyvä on saada iloa vähästä, muitten onnettomuudella iloitsemien on vaan osoitus tasosta jolla vielä prassailet.
        Koita löytää onni elämääsi läheltä, ehkä se löytyy netistä ehkä oman miehen kainalosta . Toivon kuitenkin että löydät.

olen lukenut kaikki viestisi. Se mikä minua edelleen häiritsee on, että et ole yhden yhtä kertaa osoittanut tekeväsi väärin tai osoittanut katumusta. Ja silti viittaat toistuvasti raamattuun. Sinä olet tekopyhä,s itä sinä olet, ja asetat itsesi muiden yläpuolelle toistuvasti. Puhut onnesta; sinun onnesi on varastettua, epärehellistä, se ei ole mitään onnea. Kehotat kirjoittajaa etsimään onnen elämäänsä, ehkäpä voin kehottaa sinua tekemään samoin. Valheellinen salasuhteesi ei ole mitään oikeata onnea, se on väärin. Siellä on miehellä vaimo kotona. Sinä olet taitavat tämän totuuden väistämään. Mies ei ole sinua varten, vaan vaimoaan. Sinussa on jotain hyvin vastenmielistä. Monenlaisen kakkosnaisen kirjoituksia olen lukenut tällä palstalla, sinä olet vastenmielisyydessä ylinoimainen ykkönen. Moni kakkonen on itkenyt, katunut, rakastanut, mutta sinä et edes puhu rakkaudesta.

• Ihana naaras
        sivusta.. kirjoitti:

olen lukenut kaikki viestisi. Se mikä minua edelleen häiritsee on, että et ole yhden yhtä kertaa osoittanut tekeväsi väärin tai osoittanut katumusta. Ja silti viittaat toistuvasti raamattuun. Sinä olet tekopyhä,s itä sinä olet, ja asetat itsesi muiden yläpuolelle toistuvasti. Puhut onnesta; sinun onnesi on varastettua, epärehellistä, se ei ole mitään onnea. Kehotat kirjoittajaa etsimään onnen elämäänsä, ehkäpä voin kehottaa sinua tekemään samoin. Valheellinen salasuhteesi ei ole mitään oikeata onnea, se on väärin. Siellä on miehellä vaimo kotona. Sinä olet taitavat tämän totuuden väistämään. Mies ei ole sinua varten, vaan vaimoaan. Sinussa on jotain hyvin vastenmielistä. Monenlaisen kakkosnaisen kirjoituksia olen lukenut tällä palstalla, sinä olet vastenmielisyydessä ylinoimainen ykkönen. Moni kakkonen on itkenyt, katunut, rakastanut, mutta sinä et edes puhu rakkaudesta.

tee ihan oikein?
        En tee asioita joita joutuisin katumaan. Olen tämän asian kanssa sinut. En tee väärin myöskään. En ole varattu enkä ole koskaan aikonut ottaa miestä omakseni en edes hetkeksi. Jos mies suhteen salaa vaimoltaan on hänellä siihen varmasti syy. Olen tässä aika rehellisesti en salaile olen siis rehellinen. Rehellisesti täälläkin asiasta puhunut. Mies on vain sillon kun itse tuntee niin, minua varten koskaan en ole edes pyytänyt enkä vaatinut. Rakkausasia on puitu, molemmat olemme sitä mieltä ettei tähän kannata rakkautta sotkea. Hänellähän on vaimo jota rakastaa.Vaikka luitkin kaikki et huomannut että olen tmän kertonut.
        Voithan kehottaa ihan mitä vaan, kuuntelen aina muiden murheita ja otan neuvojakin vastaan.
        Kaikkihan me ollaan syntisiä vaikka miten sen selität ikinä en ole hetkeäkään epäillyt etten olisi. Sinusta en tiedä.
        Kenenkään toisen onnea tai rakkautta tai edes välittämistä en alkaisi epäilemään.En myöskään sitä onko se oikeata onnea. Kuka mistäkin hyvänolon tunteen saa. Sekö sua vakuuttaa että joku itkee? Suhteet on rankkoja.

• patologinen
        Ihana naaras kirjoitti:

tee ihan oikein?
        En tee asioita joita joutuisin katumaan. Olen tämän asian kanssa sinut. En tee väärin myöskään. En ole varattu enkä ole koskaan aikonut ottaa miestä omakseni en edes hetkeksi. Jos mies suhteen salaa vaimoltaan on hänellä siihen varmasti syy. Olen tässä aika rehellisesti en salaile olen siis rehellinen. Rehellisesti täälläkin asiasta puhunut. Mies on vain sillon kun itse tuntee niin, minua varten koskaan en ole edes pyytänyt enkä vaatinut. Rakkausasia on puitu, molemmat olemme sitä mieltä ettei tähän kannata rakkautta sotkea. Hänellähän on vaimo jota rakastaa.Vaikka luitkin kaikki et huomannut että olen tmän kertonut.
        Voithan kehottaa ihan mitä vaan, kuuntelen aina muiden murheita ja otan neuvojakin vastaan.
        Kaikkihan me ollaan syntisiä vaikka miten sen selität ikinä en ole hetkeäkään epäillyt etten olisi. Sinusta en tiedä.
        Kenenkään toisen onnea tai rakkautta tai edes välittämistä en alkaisi epäilemään.En myöskään sitä onko se oikeata onnea. Kuka mistäkin hyvänolon tunteen saa. Sekö sua vakuuttaa että joku itkee? Suhteet on rankkoja.

persoona. Puhut, kun vaimolle ei tehtäisi mitään väärää, ja sinun toimintasi olisi oikein jopa raamatun mukaan ja jos joku on erimieltä, yrität vääntää toimintasi oikeaksi. Ja haukut.
        Olisi mielenkiintoista lukea tälläiselta Raamatun tuntijalta ne raamatun kohdat, jotka oikeuttavat jonkun sekaantumaan toisen aviopuolisoon. Minä en tunne raamattua, mutta kyllä vanha vihkiraamattu tuossa kirjahyllyssä näkyy olevan, voisin etsiä ko kohdat. Tosin sääliksi tämä ihminen käy, puhuu onneton toisten elämän sisällöstä itse ontto ihminen.

• kerro ihmeessä
        Ihana naaras kirjoitti:

ne raamatun kohdat, jotka antavat luvan aviorikokseen ja huoraantumiseen, haluaisin tietää ne nyt ennen uutta vuotta, niinpä voisi löysätä moraaliaan ja eikun paanalle varattuja metsästelemään.

• Ihana naaras
        kerro ihmeessä kirjoitti:

ne raamatun kohdat, jotka antavat luvan aviorikokseen ja huoraantumiseen, haluaisin tietää ne nyt ennen uutta vuotta, niinpä voisi löysätä moraaliaan ja eikun paanalle varattuja metsästelemään.

en ole varattu ja en huoraa.
        En ole myöskään missään väittänyt että olisin löytänyt raamatusta kohdan joka antaa luvan rikoksiin. Ihan olet omassa päässäsi keksinyt tai kuvitellut niin lukeneesi. Raamattu on justiin niin kun sen ihminen haluaa tulkita, ei se mikään tietokirja ole.

Moraalin voit löysätä oman mielesi mukaan itselle sopivaksi kun aika turhaa on koittaa vaan muita miellyttää. Itsesi kanssa joudut olemaan lopunelämän. Koita siis olla sovussa itsesi kanssa. Ei taas kannata tulkita että jotenkin yllyttäisin olemaan muille muuta kun sopuisa. Pinnistä voit onnistua olemaan sovussa samalla myös muiden kanssa.

Raamatun osaat lukea itse ja muista se on muistelmateoksia nippu. Ei yksi kirja ja muista aika jolloin ne on kirjotettu siis asiat on ja monet käsitteetkin muuttuneet. Hyviä ohjeita silti.

Hyvää Uutta Vuotta kuitenkin ja koita sopeuttaa moraalisi nykyaikaan. Nauti elmästä niin kauan kun sitä riittä.
        Toi ei ole uhkaus eikä ole tarkotus nauttia naapurista niin kauan kun on naapuri.

Täällä saa puhua ihankun ryhmälle alakoululaisia.
        Pärjäilkää silti poistun kohti Kuusamoa nauttimaan elämästä ;-))

• sotkeudu

Älä sotkeudu toisten ihmisten elämään, kun et tiedä mitä siellä kotona oikeasti tapahtuu ja millaista elämää mies puolisonsa kanssa viettää. Jätä vaimoparka rauhaan äläkä käy miestä käräyttämään. Etkö muka tiennyt suhteeseen alkaessasi, että seksi se monesti on, joka ukkomiehiä juoksuttaa? Sulla on vielä paljon oppimista elämästä. En hlökohtaisesti ymmärrä, miksi pitää olla niin kostonhimoinen, että kävisi syyttömälle puolisolle pahaa mieltä tuottamaan. Mies itse kertoo puolisolleen, jos näkee sen aiheelliseksi. Olen itse tapaillut yhtä ukkomiestä, eikä ole tullut mieleenkään moinen. Aikuinen ihminen tietää, mitä tekee ja kantaa myös seuraukset aivan itse. Uhkailullako muuten meinasit miehen pitää näpeissäsi? Et onnistu.

• oikeus tietää

millaista paskaa kotona hyysää, kakkoset pelkää saavansa ukon niskoillen jos vaimo potkaisee ukon pellolle.

• miksi kysymyksessä

on salarakas eikä julkirakas.

• Ukkometso!!

Kuules sinä horatsu! Pysyhän lestissäsi äläkä ollenkaan "tiedottele ukkomiehille". Se on kuulöes niin, että kakkosta pidetään patjana tykkäsi se tai ei; se ei sääntöjä sanele, etkä sinäkään. JOs joku nainen ei halua tuntea itseään patjaksi, niin silloin ei pidä alkaa kenenkään leikkikaluksi.

• myöskin

joulupukkiin? aika olisi jo herätä todellisuuteen. Ukkometsot ovat naisten leikkikaluja. Yhtä elättävät ja muiden tarpeita tyydyttävät. Ovat sitten olevinaan niin ukkometsoa että :DDDDDDDDDD

• Ukkometso!!
        myöskin kirjoitti:

joulupukkiin? aika olisi jo herätä todellisuuteen. Ukkometsot ovat naisten leikkikaluja. Yhtä elättävät ja muiden tarpeita tyydyttävät. Ovat sitten olevinaan niin ukkometsoa että :DDDDDDDDDD

Hyvin tuntuu kusetus onnistuvan, niin sinun, kuin sinun kaltaistesikin kohdalla.

• kuka kusee
        Ukkometso!! kirjoitti:

Hyvin tuntuu kusetus onnistuvan, niin sinun, kuin sinun kaltaistesikin kohdalla.

taitaa tulla lirut housuun:=)
        Välttämättä kaikki ei tiedä,onko varatulla vakavakin suhde,kun ovat niin vitun kieroja,valehtelijoita,mutta löytyyhän se niillekin KURI! Ei tiennyt se kaveri ketä kusetti:=) ja miten kusetti:=) mut pannaan kaveri muistelemaan:=) see you later!

• cindy*

tai vielä raukempi luuseri antaa kohdella itseään pelkkänä patjana... vai mitä?

• tää patjan elämää

Niin onkohan tämäkin patja elämää, minun mieheni ostaa niin minulle kuin minun lapsillenikin kaiken mitä tarvitsemme maksaa ajokortit sun muut....enpä oikein usko, että olen pelkkä patja. Kyllä sitä seksiä saa ilamisesksikin se on varma. Olemme olleet yhdessä niin kauan, että olemme kuin kaksi perhettä ja kkumpainenkin tietää toisistanasa ja homma toimii. Kyllä se on niin, että tämä on sitä elämää mitä meistä itse kukakin elää tahoillamme ja jokainen taaplaa tyylillään.

• inhottavaa
        tää patjan elämää kirjoitti:

Niin onkohan tämäkin patja elämää, minun mieheni ostaa niin minulle kuin minun lapsillenikin kaiken mitä tarvitsemme maksaa ajokortit sun muut....enpä oikein usko, että olen pelkkä patja. Kyllä sitä seksiä saa ilamisesksikin se on varma. Olemme olleet yhdessä niin kauan, että olemme kuin kaksi perhettä ja kkumpainenkin tietää toisistanasa ja homma toimii. Kyllä se on niin, että tämä on sitä elämää mitä meistä itse kukakin elää tahoillamme ja jokainen taaplaa tyylillään.

En ymmärrtä naista vaimoa, joka tietoisesti jakaa miehensä jonkin horatsun kanssa, joka maksattaa tällä perheensä kuluja.
        Samoin nainen, joka pitää vaimoa jonakin pesänrakentajana ja itseään rakastajana, on kieroutunut.
        Luulisin, että totuus on aivan toinen. Kukaan normaali nainen ei pidä kotia pystyssä ja anna miehen kulkea jonkin naisen kanssa matkoilla y.m. nykyaikana.
        Eikä kukaan normaali nainen alistaisi toista naista noin. Hulluja kaikki tyyni.

• Ihana naaras
        inhottavaa kirjoitti:

En ymmärrtä naista vaimoa, joka tietoisesti jakaa miehensä jonkin horatsun kanssa, joka maksattaa tällä perheensä kuluja.
        Samoin nainen, joka pitää vaimoa jonakin pesänrakentajana ja itseään rakastajana, on kieroutunut.
        Luulisin, että totuus on aivan toinen. Kukaan normaali nainen ei pidä kotia pystyssä ja anna miehen kulkea jonkin naisen kanssa matkoilla y.m. nykyaikana.
        Eikä kukaan normaali nainen alistaisi toista naista noin. Hulluja kaikki tyyni.

elät elämääs pääsi sisällä etkä voi myöntää tosiasioita.
        Maailma on nyt vaan tällänen, ennenkin on miehillä ja monilla naisillakin ollut monta rakasta. Nykyään vaan se on julkisempaa ja ei enää niin tuomittavaa kun laki on suopeempi.
        Mikä inhottaa? Oletko itse mennyt yhteen ihan neitsyen kanssa? Ettet inhoa vaan itseäsikin seksin jälkeen?
        Terapia voisi auttaa kun pääsisit purkamaan tunteitasi jonkin asiantuntijan vuoteella.
        Luulisi ja luulisi naiset usein vaan hoitaa sitä kotia pystyssä se pysyy ilman pitämistäkin.
        Miehillä ja myös naisilla on tarpeita joita ihan luonnostaan tyydyttää. Jollekin riittää kun saa huseerata ja siivoilla on hyvä olo tekemisestä, joku toinen taas tarvitsee sen hyvän olon saamiseen läheisyyttä ja seksiä.
        Omin käsin saa tyhjennyksen mutta ei läheisyyttä.
        Luonto se tikanpojankin puuhun ajaa.
        Ei tarvitse olla kieroutunut vaan erilainen kun sinä.

• toisenlainen kommentti:D
        Ihana naaras kirjoitti:

elät elämääs pääsi sisällä etkä voi myöntää tosiasioita.
        Maailma on nyt vaan tällänen, ennenkin on miehillä ja monilla naisillakin ollut monta rakasta. Nykyään vaan se on julkisempaa ja ei enää niin tuomittavaa kun laki on suopeempi.
        Mikä inhottaa? Oletko itse mennyt yhteen ihan neitsyen kanssa? Ettet inhoa vaan itseäsikin seksin jälkeen?
        Terapia voisi auttaa kun pääsisit purkamaan tunteitasi jonkin asiantuntijan vuoteella.
        Luulisi ja luulisi naiset usein vaan hoitaa sitä kotia pystyssä se pysyy ilman pitämistäkin.
        Miehillä ja myös naisilla on tarpeita joita ihan luonnostaan tyydyttää. Jollekin riittää kun saa huseerata ja siivoilla on hyvä olo tekemisestä, joku toinen taas tarvitsee sen hyvän olon saamiseen läheisyyttä ja seksiä.
        Omin käsin saa tyhjennyksen mutta ei läheisyyttä.
        Luonto se tikanpojankin puuhun ajaa.
        Ei tarvitse olla kieroutunut vaan erilainen kun sinä.

Tosiasia on, että poimit rusinat pullasta. Aivan sama, miten selität yhteiseloasi varatun miehen kanssa. Mies pitää tietynlaisia kulisseja omassa perhe-elämässään ja sinä styylaat siellä "takapihalla" hänen kanssaan ja vietätte arjelle vierasta, mukavaa ja viihtyisää "yhteiseloa" pitkillä yhteisillä ulkomaantyömatkoillanne ja sekstaatte mukavasti keskenänne. Suhde pysyy "freesinä" koska siihen ei kuulu elämän tavallista ja oikeaa arkea:D
        Niinhän sitä makaa kuin petaakin:D

• Vallaton Ville
        toisenlainen kommentti:D kirjoitti:

Tosiasia on, että poimit rusinat pullasta. Aivan sama, miten selität yhteiseloasi varatun miehen kanssa. Mies pitää tietynlaisia kulisseja omassa perhe-elämässään ja sinä styylaat siellä "takapihalla" hänen kanssaan ja vietätte arjelle vierasta, mukavaa ja viihtyisää "yhteiseloa" pitkillä yhteisillä ulkomaantyömatkoillanne ja sekstaatte mukavasti keskenänne. Suhde pysyy "freesinä" koska siihen ei kuulu elämän tavallista ja oikeaa arkea:D

kyllä ne työreissut paremmin sujuu jos saa mukaan ihanan sihteerin joka on kaikenlisksi vielä naaras. Illalla on vaihtoehtoina hotellin iltaravintola ja sieltä joku tyin vieras nainen mahdollisesti vielä maksullinen tai jos hyvin on se tuttu ja ehkä hyvin ihana naaras. mielummin siis tuttu ja turvallinen.Ja ilta on rentouttava ja yöllä unet syvemmät. Mieti sitä minun kannalta.Ja muistutan katso kenen nimi sielä postilaatikossa lukee.

• ihana? naaras
        toisenlainen kommentti:D kirjoitti:

On kieroutunut. Tarvitsee itse terapiaa. Kysyisi mieheltä, mitä mieltä tämä olisi, jos vaimolla olisi matkojen aikana vieras mies.
        Se nyt on vaan niin, että on myös naisia, onneksi suurin osa , jolla on moraalia. Tuollainen elämä, jos se nyt ei ole huono, ärsyttävä, provo näin joulun aikana, on sairasta.

• Ihana naaras
        ihana? naaras kirjoitti:

On kieroutunut. Tarvitsee itse terapiaa. Kysyisi mieheltä, mitä mieltä tämä olisi, jos vaimolla olisi matkojen aikana vieras mies.
        Se nyt on vaan niin, että on myös naisia, onneksi suurin osa , jolla on moraalia. Tuollainen elämä, jos se nyt ei ole huono, ärsyttävä, provo näin joulun aikana, on sairasta.

Terapiaa tarvitsee kaikki tällä saitilla kirjoittavat. Yksikään ihminen jolla on kaikki
        ihan viimistä piirtoa myöten hyvin ei näitä lue.
        Kieroutumaksi taidat laskea kaiken joka ei ole sinun nsuunnitelmien mukaista.
        No me mahdutaan tähän pieneen maailmaan kumpikin.
        Moraali on hyvä vain jos on siitäkin samaa mieltä kun sinä.Olenkin vain joustava ja hyväntahtonen ihminen kun hyväksyn sinun elämäntapasi ihan heti siitä sen enempää arvostelematta, vaikka minulle tuo ei sopisi oleenkaan.
        Ensiksikin jos työpaikalla on sattunut työpariksi henkilö jonka kanssa asiat sujuu se on kaikkien etu. Nykyäänhän on paljon puhetta työyhteisöjen pahoinvoinnista.Kateus on myöskin yksi synti raamatun mukaan.

• ihmisen ei pidä
        Ihana naaras kirjoitti:

Terapiaa tarvitsee kaikki tällä saitilla kirjoittavat. Yksikään ihminen jolla on kaikki
        ihan viimistä piirtoa myöten hyvin ei näitä lue.
        Kieroutumaksi taidat laskea kaiken joka ei ole sinun nsuunnitelmien mukaista.
        No me mahdutaan tähän pieneen maailmaan kumpikin.
        Moraali on hyvä vain jos on siitäkin samaa mieltä kun sinä.Olenkin vain joustava ja hyväntahtonen ihminen kun hyväksyn sinun elämäntapasi ihan heti siitä sen enempää arvostelematta, vaikka minulle tuo ei sopisi oleenkaan.
        Ensiksikin jos työpaikalla on sattunut työpariksi henkilö jonka kanssa asiat sujuu se on kaikkien etu. Nykyäänhän on paljon puhetta työyhteisöjen pahoinvoinnista.Kateus on myöskin yksi synti raamatun mukaan.

puhua raamatusta. Erilaiset elämäntavat ovat hyväksyttäviä, mutta toisen ihmisen, vaimon, jota myös emännäksi kutsut (paljastit siinä jotakin, heh)kusettaminen ja hänelle valehteleminen on ala-arvoista. Asia on OK , jos se on hänen kanssaan selväksi puhuttu, mutta muuten ei. Tuollainen toiminta on kavaltamiseen verrattavaa.
        Täällä palstalla toki vierailevat erillaiset ihmiset, myös sellaiset, jotka ovat itse traumatisoituneet uskottoman puolison vuoksi. Mutta tämä on yksi netin palsta ja jossa käy hyvin monellaiset ihmiset. Myös terveet. Kertokaa vaimolle, anna miehen ja vaimon valita. Sinä taatusti jäät.Näin tapahtui meille. Mutta jälkensä jätti minuun, niin että tajuan minkälaisia haaskoja sinun kaltaisesi naiset ovat. Näin on sanonut jälkeenpäin myös mieheni ja mieheni työkaverit.Myös mies teki ulkomaanmatkoja ja osissa tämä lortto oli ryhmän jäsenenä. Kertoivat, että työyhteisössä oltiin pahoillaan tilanteesta. Nyt tämä ihminen on toisessa firmassa. Jostakin syystä!
        Sinä et pysty katsomaan omaa napaasi pidemmälle.
        Häpeä, jos osaat.

• näinkin
        ihmisen ei pidä kirjoitti:

puhua raamatusta. Erilaiset elämäntavat ovat hyväksyttäviä, mutta toisen ihmisen, vaimon, jota myös emännäksi kutsut (paljastit siinä jotakin, heh)kusettaminen ja hänelle valehteleminen on ala-arvoista. Asia on OK , jos se on hänen kanssaan selväksi puhuttu, mutta muuten ei. Tuollainen toiminta on kavaltamiseen verrattavaa.
        Täällä palstalla toki vierailevat erillaiset ihmiset, myös sellaiset, jotka ovat itse traumatisoituneet uskottoman puolison vuoksi. Mutta tämä on yksi netin palsta ja jossa käy hyvin monellaiset ihmiset. Myös terveet. Kertokaa vaimolle, anna miehen ja vaimon valita. Sinä taatusti jäät.Näin tapahtui meille. Mutta jälkensä jätti minuun, niin että tajuan minkälaisia haaskoja sinun kaltaisesi naiset ovat. Näin on sanonut jälkeenpäin myös mieheni ja mieheni työkaverit.Myös mies teki ulkomaanmatkoja ja osissa tämä lortto oli ryhmän jäsenenä. Kertoivat, että työyhteisössä oltiin pahoillaan tilanteesta. Nyt tämä ihminen on toisessa firmassa. Jostakin syystä!
        Häpeä, jos osaat.

Onhan hyvä ku horatsu omalla työpaikalla. Tautien pelko näin vähempää. Buaah!

• Ihana naaras
        ihmisen ei pidä kirjoitti:

Häpeä, jos osaat.

kaikkihan sitä saavat lukea. Mahdatko itse lukea ihan todella vai kirjotatko vaan muuten jotain kirjottaaksesi?
        Korotat itsesi muiden yläpuolelle ja se ei vakuuta paremmuudestasi.
        Terapiassa käyminen ei tarkota että ihminen olisi sairas vaan huolehtii omasta itsestään. Käyhän ihmiset hammaslääkärillkin vaikka ei vielä hammasta särje.
        Emänäksi kutsun rakastajani vaimoa kuten hänkin kutsuu, se ei ole haukkumasana. En käytä ala-arvosia nimittely sanoja kenestäkään. On miehen asia mitä kertoo kotonaan en koskaan enkä kenenkän tapauksessa olisi niin ylimielinen että menisin kertomaan puolitotuuksia ja siten pilaamaan kenenkään liittoa. Työkaverina en pilaa ystäväni avioliittoa, suhteet työpaikoilla on yleisempiä kun uskotkaan.
        Miehesi on varmasti järkevääkin puhua sinulle niinkun puhuu koska tuntee sinut ja siten välttää turhat riidat.
        Katsotko sinä muiden elämää tai sitä napaa muutenkun oman napasi takaa? Oma napa paras napa!
        En koskaan aio sekaantua rakastajani elämään enkä ole riippuvainen tästä seksisuhteesta koska tiedän hyvin olevani työkaveri ja että kumpikin toisiamme käytämme seksin tarpeeseen ja hellyyden kaipuuseen.

• en korota
        Ihana naaras kirjoitti:

kaikkihan sitä saavat lukea. Mahdatko itse lukea ihan todella vai kirjotatko vaan muuten jotain kirjottaaksesi?
        Korotat itsesi muiden yläpuolelle ja se ei vakuuta paremmuudestasi.
        Terapiassa käyminen ei tarkota että ihminen olisi sairas vaan huolehtii omasta itsestään. Käyhän ihmiset hammaslääkärillkin vaikka ei vielä hammasta särje.
        Emänäksi kutsun rakastajani vaimoa kuten hänkin kutsuu, se ei ole haukkumasana. En käytä ala-arvosia nimittely sanoja kenestäkään. On miehen asia mitä kertoo kotonaan en koskaan enkä kenenkän tapauksessa olisi niin ylimielinen että menisin kertomaan puolitotuuksia ja siten pilaamaan kenenkään liittoa. Työkaverina en pilaa ystäväni avioliittoa, suhteet työpaikoilla on yleisempiä kun uskotkaan.
        Miehesi on varmasti järkevääkin puhua sinulle niinkun puhuu koska tuntee sinut ja siten välttää turhat riidat.
        Katsotko sinä muiden elämää tai sitä napaa muutenkun oman napasi takaa? Oma napa paras napa!
        En koskaan aio sekaantua rakastajani elämään enkä ole riippuvainen tästä seksisuhteesta koska tiedän hyvin olevani työkaveri ja että kumpikin toisiamme käytämme seksin tarpeeseen ja hellyyden kaipuuseen.

itseäni toisten yläpuolelle. Mutta mitä sinä sen miehen kanssa teet on väärin. Älyätkö: se on väärin. Kertokaa vaimolle, jos hän antaa luvan, asia on ok.
        Muuten teette huorin. Mieheni uskon olevan todella sitä mieltä ja samoin myös työtoveriensa, jotka olivat todella pahoillaan ja sanoivat olleen hyvin kiusaantuneita.
        Työkaveruus on eri asia ja seksisuhde on eri asia. Luuletko, että en sitä tiedä, koska toimin työpaikalla, jossa on satoja ihmisiä; niin miehiä kuin naisiakin.
        Teitä tyrkkyjä riittää myös meidän firmassa. Yleensä heille nauretaan. Sinä itse juuri yrität tehdä itsestäsi jotenkin parempaa kuin tavallinen löysäp...., mutta sitä sinä et ole. Edelleen, olen sitä mieltä, jos vaimo tietää tilanteen ja antaa luvan, asia on OK. Mutta, koska mies sen vaimoltaan peittää, on se merkki, että hän ei halua vaimostaan missään nimessä luopua. Eli rakkaus häneen on aivan eri luokkaa kuin sinuun.
        Elämä opettaa sinua vielä tyttöseni! Se on varmaa kuin vanhan kuolema. Meillä vuosia sitten tämä kakkonen anoi minulta anteeksiantoa. Sanoin antavani; säälin häntä syvästi. Menetti työpaikkansa, toki on nyt aivan hyvässä työssä ja tervehdimme kadulla. Muuta sijaa hänellä elämässämme ei ole.Hänellä on nyt uusi,vapaa mies. Osasi ottaa oppia asiasta. Siitä kunnia hänelle. Muistan kyllä hyvin tapahtuneen ja on aika tavalla samanlaiainen kuin sinun. Nosta pääsi pystyyn ja aloita erillainen suhde ja ihminen voi aina muuttua ja nostaa moraaliaan.

• muuttuisivat
        en korota kirjoitti:

itseäni toisten yläpuolelle. Mutta mitä sinä sen miehen kanssa teet on väärin. Älyätkö: se on väärin. Kertokaa vaimolle, jos hän antaa luvan, asia on ok.
        Muuten teette huorin. Mieheni uskon olevan todella sitä mieltä ja samoin myös työtoveriensa, jotka olivat todella pahoillaan ja sanoivat olleen hyvin kiusaantuneita.
        Työkaveruus on eri asia ja seksisuhde on eri asia. Luuletko, että en sitä tiedä, koska toimin työpaikalla, jossa on satoja ihmisiä; niin miehiä kuin naisiakin.
        Teitä tyrkkyjä riittää myös meidän firmassa. Yleensä heille nauretaan. Sinä itse juuri yrität tehdä itsestäsi jotenkin parempaa kuin tavallinen löysäp...., mutta sitä sinä et ole. Edelleen, olen sitä mieltä, jos vaimo tietää tilanteen ja antaa luvan, asia on OK. Mutta, koska mies sen vaimoltaan peittää, on se merkki, että hän ei halua vaimostaan missään nimessä luopua. Eli rakkaus häneen on aivan eri luokkaa kuin sinuun.
        Elämä opettaa sinua vielä tyttöseni! Se on varmaa kuin vanhan kuolema. Meillä vuosia sitten tämä kakkonen anoi minulta anteeksiantoa. Sanoin antavani; säälin häntä syvästi. Menetti työpaikkansa, toki on nyt aivan hyvässä työssä ja tervehdimme kadulla. Muuta sijaa hänellä elämässämme ei ole.Hänellä on nyt uusi,vapaa mies. Osasi ottaa oppia asiasta. Siitä kunnia hänelle. Muistan kyllä hyvin tapahtuneen ja on aika tavalla samanlaiainen kuin sinun. Nosta pääsi pystyyn ja aloita erillainen suhde ja ihminen voi aina muuttua ja nostaa moraaliaan.

Eivät muutu koskaan. Luonnevika. Hyvää uutta vuotta sinulle ja antaa näiden olla. Olen kokenut itse samaa tälläisen pöljän kakkosen kanssa. Puheetkin olivat kuin tuon ihanan naaraan kirjoittamat. Eivät osaa arvostaa toisen perhettä. Olettavat, että vaimolla ei ole oikeuksia, vaikka muuta puhuvat jotenkin luulevat itseään jotenkin erikoisiksi. Jos mies ei vaimoaan rakastaisi, ero olisi tullut aikoja sitte. Aikansa käyttää horoa hyväksi ja palaa ruotuun.

• Ihana naaras
        muuttuisivat kirjoitti:

Eivät muutu koskaan. Luonnevika. Hyvää uutta vuotta sinulle ja antaa näiden olla. Olen kokenut itse samaa tälläisen pöljän kakkosen kanssa. Puheetkin olivat kuin tuon ihanan naaraan kirjoittamat. Eivät osaa arvostaa toisen perhettä. Olettavat, että vaimolla ei ole oikeuksia, vaikka muuta puhuvat jotenkin luulevat itseään jotenkin erikoisiksi. Jos mies ei vaimoaan rakastaisi, ero olisi tullut aikoja sitte. Aikansa käyttää horoa hyväksi ja palaa ruotuun.

yhtä hyviä mielipiteet on kaikilla. Onneksemme olemme erilaisia jokanen ja silti arvokkaita ihmisiä.
        Ymmärrän mitä tarkoitatte ja se varmaan on teille tärkeä asia. Minulla samasta asiasta on eri käsitys kun tiedän siitä enemmän.Tyrkyille ja muillekin viisastelijoillehan nauretaan tai hymyillään muka viisaampina joka firmassa. Sinullekkin. Tiedän että työkaverini rakastaa vaimoaan ja lapsiaan. Normaali mies. Niin pitääkin rakastaa. Meidän välillä on vain välittämistä ja hellää seksiä. Rakastumisesta on sovittu ettei ainakaan toisillemme kerrota jos meinaa sille asteelle mennä.
        Tyttönen en ole enää keski-ikäinen paremminkin.
        Sinäkin muutut kun vuosia tulee lisää. Yleensä elämä helpottuu ja mielipiteet vaikka samana pysyvät nekin lakkaavat kiristämästä noin otsasuonessa.
        En aio lopettaa seksisuhdettani ainakaan tähän keskusteluun. Olen jatkanut sitä jo 4 vuotta ja varmaankin jatkan toisetkin vielä.

• jolle vastaat
        Ihana naaras kirjoitti:

yhtä hyviä mielipiteet on kaikilla. Onneksemme olemme erilaisia jokanen ja silti arvokkaita ihmisiä.
        Ymmärrän mitä tarkoitatte ja se varmaan on teille tärkeä asia. Minulla samasta asiasta on eri käsitys kun tiedän siitä enemmän.Tyrkyille ja muillekin viisastelijoillehan nauretaan tai hymyillään muka viisaampina joka firmassa. Sinullekkin. Tiedän että työkaverini rakastaa vaimoaan ja lapsiaan. Normaali mies. Niin pitääkin rakastaa. Meidän välillä on vain välittämistä ja hellää seksiä. Rakastumisesta on sovittu ettei ainakaan toisillemme kerrota jos meinaa sille asteelle mennä.
        Sinäkin muutut kun vuosia tulee lisää. Yleensä elämä helpottuu ja mielipiteet vaikka samana pysyvät nekin lakkaavat kiristämästä noin otsasuonessa.
        En aio lopettaa seksisuhdettani ainakaan tähän keskusteluun. Olen jatkanut sitä jo 4 vuotta ja varmaankin jatkan toisetkin vielä.

mutta kyllä kirjoituksessasi on hurskastelun makua. Jos olet ollut mieheen suhteessa jo neljä vuotta, rakastat sitä miestä, turha väittää muuta. Naiset yleensä rakastuvat mieheen, jonka kanssa harrastavat seksiä. Siinähän sitten sekstailet varatun miehen kanssa vaikka lopun ikäsi, sun mielestä se on ihan jees, että olet heidän perheensä loinen, mutta kuule enemmistön ihmisistä mielestä se ei todellakaan ole okei - ja kyse ei ole mistään otsasuonen pullistelusta, vaan siitä mikä on oikein ja mikä väärin, perusasioista. Sinun mielestäsi se on kenties jotain pikkusieluisuutta, mutta kyse on moraalista, joka sulla lienee rappeutuneen asteella.

• sihteerikö olet??
        Ihana naaras kirjoitti:

Mutta tuo suomenkielen oikeinkirjoitustaito sinulla on pahasti ruosteessa. Pilkut unohtuvat tuon tuostakin, joten et ole ollut kovin hyvä koulussa suomenkielessä. Ja kirjoittelet kaikki asiat "pötkyyn" eli eri asioiden erittely ei oikein onnistu:D Kertoo kylläkin jotain koulutustasostasi Sinä Ihana Naaras:D

Miksi et ole löytänyt vapaata miestä elämääsi??
        Vaan roikut varatussa miehessä? Vaikka seksi ja läheisyys olisikin hyvää, niin hyvään työsuhteeseen ei kuulu intiimihieronta:D
        Ja uskon, että valehtelet itsellesi suhteen olevan vain seksisuhde itsellesi, jos sitä on jatkunut jo 4 vuotta.
        Jos olet normaali nainen ja ihminen, niin kyllä tuossa ajassa siihen on tullut jo tunteitakin mukaan.....siksi taidatkin käydä terapiassa, koska tuollaisessa suhteessa eläminen hajoittaa ihmisen psyykeä, turha sitä on kieltää ja valehdella itselleen.

• Ihana naaras
        jolle vastaat kirjoitti:

mutta kyllä kirjoituksessasi on hurskastelun makua. Jos olet ollut mieheen suhteessa jo neljä vuotta, rakastat sitä miestä, turha väittää muuta. Naiset yleensä rakastuvat mieheen, jonka kanssa harrastavat seksiä. Siinähän sitten sekstailet varatun miehen kanssa vaikka lopun ikäsi, sun mielestä se on ihan jees, että olet heidän perheensä loinen, mutta kuule enemmistön ihmisistä mielestä se ei todellakaan ole okei - ja kyse ei ole mistään otsasuonen pullistelusta, vaan siitä mikä on oikein ja mikä väärin, perusasioista. Sinun mielestäsi se on kenties jotain pikkusieluisuutta, mutta kyse on moraalista, joka sulla lienee rappeutuneen asteella.

muiden tapaa elää muutenkun oman tiukan oppimasi moraalin kautta. Ehkä sinulla kiristää sitten tavat joita olet oppinut ei se otsasuoni. Ihan sama.Kyllä se vanhemmiten helpottaa.
        Hurskastelua tai ei, välitän syvästi rakastajastani mutta en rakasta sen enempää. En ottaisi aviomiehekseni kun pärjään hyvin ilman minkäänlaista sohvaperunaa. Olen avioliiton aikanaan kokenut.
        Ero oli rankka mutta elämhän on.
        En koe olevani kenenkään loinen kun ainoa mitä sillontällön lainaan on se miehen hellyys ja uskon siitä riittävän myös vaimolle paljon.
        Pakottanut tai edes pyytänyt en ole rakastajaani pettämään vaimoaan. En myöskään aio kysellä mitä on kertonut kun se ei ole minun asia.
        Vaimon olen tavannut ja hän tietää minun virallisen roolin työpaikalla. Lopputiliä en tämän vuoksi saa koskaan senkin tiedän.
        Olen myös jutellut vaimon kanssa työmatkoista ja hän tietää minun puhelin numeron kun samassa firmassa työskentelen kun hänen aviomies ja toimimme työpaikalla työparina pääasiassa.
        Tässä firmassa ei olla ensimmäisiä joilla on ollut yhteistä tekemistä myös vapaa-ajalla.

• Ihana naaras
        sihteerikö olet?? kirjoitti:

Mutta tuo suomenkielen oikeinkirjoitustaito sinulla on pahasti ruosteessa. Pilkut unohtuvat tuon tuostakin, joten et ole ollut kovin hyvä koulussa suomenkielessä. Ja kirjoittelet kaikki asiat "pötkyyn" eli eri asioiden erittely ei oikein onnistu:D Kertoo kylläkin jotain koulutustasostasi Sinä Ihana Naaras:D

Miksi et ole löytänyt vapaata miestä elämääsi??
        Vaan roikut varatussa miehessä? Vaikka seksi ja läheisyys olisikin hyvää, niin hyvään työsuhteeseen ei kuulu intiimihieronta:D
        Ja uskon, että valehtelet itsellesi suhteen olevan vain seksisuhde itsellesi, jos sitä on jatkunut jo 4 vuotta.
        Jos olet normaali nainen ja ihminen, niin kyllä tuossa ajassa siihen on tullut jo tunteitakin mukaan.....siksi taidatkin käydä terapiassa, koska tuollaisessa suhteessa eläminen hajoittaa ihmisen psyykeä, turha sitä on kieltää ja valehdella itselleen.

kiitos huomautuksesta kirjotukseni olet kuitenkin kyennyt lukemaan.
        Taidat olla sitten äidinkielenopettaja.
        Hyvä että teitäkin on, mihin me tyhmät lukihäiriöiset toopet muuten jouduttais??

• hahaa ja hahaa
        Ihana naaras kirjoitti:

ihanaa, ymmärrän, kun vanhenen, olen 65v ja vielä työelämässä, että silleen. Olen todella nähnyt teitä ja joskus jopa yrittänyt puolustaa kohteliaisuussyistä. Olen työssä, jossa on satoja ihmisiä.
        Oman puolisonihoratsun työnjättö tilanne ei minun työpaikkaani kuulunut. Mutta kyllä meilläkin näin valitettavasti on käynyt. Tosin molemmat naiset olivat samassa työpaikassa ja tämä toinen nainen lähti kiusaamisen vuoksi ulos talosta. Asiaan puuttuivat työsuojeluihmiset.
        En viitsi enää vastata sinunlaisellesi ihmiselle, joka et ymmärrä oikeaa ja väärää vähäisessäkään määrin. Mielessäni toivon voimaa miehen rouvalle; hän sitä tarvitsee. Sinä et älyä edes hävetä, jotenkin vaikutat sairaalta tai joltain tunnevammaiselta.

• huomautuksen kirjoitin!
        Ihana naaras kirjoitti:

kiitos huomautuksesta kirjotukseni olet kuitenkin kyennyt lukemaan.
        Taidat olla sitten äidinkielenopettaja.
        Hyvä että teitäkin on, mihin me tyhmät lukihäiriöiset toopet muuten jouduttais??

Kun taidat päivystää tällä palstalla lukien ihmisten kommentteja kirjoituksistasi:D ja jos käyt työtoverisi kanssa ulkomaanmatkoilla työasioissa, niin ehkä jonkinlaista kielitaitoa pitäisi löytyä...
        mutta et kommentoinut kuitenkaan sitä varsinaista asiaa...??

• Ihana naaras
        huomautuksen kirjoitin! kirjoitti:

Kun taidat päivystää tällä palstalla lukien ihmisten kommentteja kirjoituksistasi:D ja jos käyt työtoverisi kanssa ulkomaanmatkoilla työasioissa, niin ehkä jonkinlaista kielitaitoa pitäisi löytyä...
        mutta et kommentoinut kuitenkaan sitä varsinaista asiaa...??

ja siis kommentoin sinulle miks en ole löytänyt vapaata ehkä en ole nyt etsinytkään ketään. Saan tästä suhteestani tarpeeksi just sitä mitä haluan.
        En tarvitse montaa miestä. Ja onhan minulla ollut vapaakin joka sitten tuli varattua. Pättyi jo 12v ja nyt viimiset 4v on ollut tämä suhde.

• että päivystys
        Ihana naaras kirjoitti:

ja siis kommentoin sinulle miks en ole löytänyt vapaata ehkä en ole nyt etsinytkään ketään. Saan tästä suhteestani tarpeeksi just sitä mitä haluan.
        En tarvitse montaa miestä. Ja onhan minulla ollut vapaakin joka sitten tuli varattua. Pättyi jo 12v ja nyt viimiset 4v on ollut tämä suhde.

toimii.............:-)))))

• ..ikään kuin
        Ihana naaras kirjoitti:

muiden tapaa elää muutenkun oman tiukan oppimasi moraalin kautta. Ehkä sinulla kiristää sitten tavat joita olet oppinut ei se otsasuoni. Ihan sama.Kyllä se vanhemmiten helpottaa.
        Hurskastelua tai ei, välitän syvästi rakastajastani mutta en rakasta sen enempää. En ottaisi aviomiehekseni kun pärjään hyvin ilman minkäänlaista sohvaperunaa. Olen avioliiton aikanaan kokenut.
        Ero oli rankka mutta elämhän on.
        En koe olevani kenenkään loinen kun ainoa mitä sillontällön lainaan on se miehen hellyys ja uskon siitä riittävän myös vaimolle paljon.
        Pakottanut tai edes pyytänyt en ole rakastajaani pettämään vaimoaan. En myöskään aio kysellä mitä on kertonut kun se ei ole minun asia.
        Vaimon olen tavannut ja hän tietää minun virallisen roolin työpaikalla. Lopputiliä en tämän vuoksi saa koskaan senkin tiedän.
        Olen myös jutellut vaimon kanssa työmatkoista ja hän tietää minun puhelin numeron kun samassa firmassa työskentelen kun hänen aviomies ja toimimme työpaikalla työparina pääasiassa.
        Tässä firmassa ei olla ensimmäisiä joilla on ollut yhteistä tekemistä myös vapaa-ajalla.

tapasi elää on ihan sopiva ja yleisesti hyväksytty. Tuossa sinun tavassasi 'elää' on yks pikku ongelma: miehellä on vaimo, joka ei tiedä suhteestanne, joka on jatkunut jo neljä vuotta, ja kuten kirjoitat, tulee jatkumaan vielä seuraavatkin neljä vuotta. Eikö vaimolla olisi vähitellen oikeus tietää, kun elämäntavastanne miehen kanssa on tullut niin vakiintunut. Mitäpä jos vaimo hyväksyykin avoimen suhteen..sitten vasta elämäntapasi on hyväksyttävä - sitä ennen se perustuu petokseen ja valheeseen. Ymmärrän,e ttä elämäntapanne sopii oikein hyvin varsinkin miehelle, eikö totta? Hän on se, joka saa siitä suurimman hyödyn. Matkustavat sitä monet miehet työkseen ympäri maapalloa, ja pärjäävät ilman jalkavaimoa. Tuo ilman naista oleminen ei ole mikään perustelu pettämiselle. Työpaikallasi suhteenne on varmaankin tiedossa, se saattaa aiheuttaa joissain ihmisissä ahdistusta ja pahaa oloa, mutta viis siitä, pääasia että te saatte jatkaa omaksenne kokemaa elämäntapaa. Sen varmaankin tiedät, että niin sinua kuin miestäkään ei yksikään ihminen työpaiakllanne arvosta.

• jotka kuvaavat sinua:
        Ihana naaras kirjoitti:

itsekäs, kylmä, epäempaattinen, röyhkeä, ylimielinen, ylpeä.

• Ihana naaras
        että päivystys kirjoitti:

toimii.............:-)))))

olen myös jatkuvassa yhteydessä rakastajaani en vain sinuun.
        Toisin kun täällä katkerat puutteesta kärsivät raukat epäilevät, en ota maksua ei myöskään mies jonka kanssa seksiä harrastan siis ei voi verrata huoraamiseen.
        Tai vertaa ihmeessä jos se helpottaa sinun oloa.
        Nieleskelemäsi sappi tuoksuu tänne asti;-))))

• Polttaa,polttaa....

Yhdeksän ukkomiestä on jo narahtanut tällä konstilla: esitän miehelle suloista ja viatonta naista joka haluaa vaatimattomaksi rakastajattareksi. Mies on pienen ajan kuluttua kuin sulaa vahaa käsissäni, nautin hetken ajan miehen annista ja sitten naks...soitto vaimolle ja faktaa pöytään. Yhdeksästä kolmella on avioliitto päättynyt eroon, kahdella on ero vireillä, muista en tiedä muuta kuin että ainakin hirveä yhteenotto on kotona ollut. Ja uskokaa tai älkää, mutta minulla on ollut hauskaa ja peli senkuin jatkuu; uusi vuosi ja uudet miehet, ihana tunne kun taas uusia luusereita narahtaa=)

• Nimetön

Oikeaa meininkiä! juuri noin teen minäkin, puutteessa olevat ukkomiehet ovat todella helppoja nakkeja höynäyttää! kertovat kaiken sinisilmäisesti kotioloistaan,vaimostaan,lapsistaan jne silloin kun heille antaa sitä mitä haluavat! ja tosiaan, syövät kädestä kun ovat niin otettuja kun joku heitä haluaa/janoaa ja antaa mielin määrin pimpsaa! sitten PLOP JA POKS, aivan ihanaa käräyttää lemmenkipeä äijä sille rakkaalle Emännälleen! heh hee....sitä saa mitä tilaa! ja myöhästä itkee sit kun on jo housuissa! KYLLÄ KIIMASET UKKOMIEHET ON TYHMIÄ JA IDIOOTTEJA!!!

• Mies vai sika
        Nimetön kirjoitti:

Oikeaa meininkiä! juuri noin teen minäkin, puutteessa olevat ukkomiehet ovat todella helppoja nakkeja höynäyttää! kertovat kaiken sinisilmäisesti kotioloistaan,vaimostaan,lapsistaan jne silloin kun heille antaa sitä mitä haluavat! ja tosiaan, syövät kädestä kun ovat niin otettuja kun joku heitä haluaa/janoaa ja antaa mielin määrin pimpsaa! sitten PLOP JA POKS, aivan ihanaa käräyttää lemmenkipeä äijä sille rakkaalle Emännälleen! heh hee....sitä saa mitä tilaa! ja myöhästä itkee sit kun on jo housuissa! KYLLÄ KIIMASET UKKOMIEHET ON TYHMIÄ JA IDIOOTTEJA!!!

No jo on huvi teilläkin surkeilla akoilla!
        Tuollaanen kun vastaan tulisi en pieris edes samaan suuntahan. Oikeeta poliisia leikkitte aivoja vailla olevat muorit. Eipä taida teillekään muualta miehenkalua irrota oikeen esitääte vaan typeryys kyllä näkkyy kauas ja haissee.Hyi saatana!

• Polttaa,polttaa....
        Nimetön kirjoitti:

Mikään niin helppo nakki kuin varattumies. Tietty joskus säälittää vaimoparat kun heihin ottaa yhteyttä, mutta sitten taas ajattelee että hyvä vaan kun saavat tietää totuuden pikku muruistaan.

Tänään muuten taas soitti yksi ukkomiesystävä ja valitteli kun on ollut pitkät pyhät. Kyseli koska tavataan ja sovittiin, että ylihuomenna sitten tulee taas kylään:-) Kuukauden verran jos tämän kanssa pelaisi ja sitten naks, käry käy ja taas loppuu yhden miehen pettäminen ainakin vähäksi aikaa. Elämä on ihanaa, njammm!

• surullinenko?
        Polttaa,polttaa.... kirjoitti:

Mikään niin helppo nakki kuin varattumies. Tietty joskus säälittää vaimoparat kun heihin ottaa yhteyttä, mutta sitten taas ajattelee että hyvä vaan kun saavat tietää totuuden pikku muruistaan.

Tänään muuten taas soitti yksi ukkomiesystävä ja valitteli kun on ollut pitkät pyhät. Kyseli koska tavataan ja sovittiin, että ylihuomenna sitten tulee taas kylään:-) Kuukauden verran jos tämän kanssa pelaisi ja sitten naks, käry käy ja taas loppuu yhden miehen pettäminen ainakin vähäksi aikaa. Elämä on ihanaa, njammm!

Sinua on mahdettu kohdella todella kaltoin kun jaksat tuntea noin katkeraa vihaa. Toivottavasti löydät todellisen rakkauden ja tulet onnelliseksi, siihen saakka koetahan pärjätä itsesi kanssa.

• mäkin alan

tekeen noin,eiköhän huorapukit lopu tästä maasta.

• sopisi kyllä
        surullinenko? kirjoitti:

Sinua on mahdettu kohdella todella kaltoin kun jaksat tuntea noin katkeraa vihaa. Toivottavasti löydät todellisen rakkauden ja tulet onnelliseksi, siihen saakka koetahan pärjätä itsesi kanssa.

hyvin sille petetylle vaimolle,eikä meille,jotka käräytämme??

• Poika mies
        sopisi kyllä kirjoitti:

Hakekaa nyt jotaki hoitoa ittellenne,
        kauheeta luettavaa tuo naisilta tuommonen uhhoominen.

• Polttaa,polttaa....
        Poika mies kirjoitti:

Hakekaa nyt jotaki hoitoa ittellenne,
        kauheeta luettavaa tuo naisilta tuommonen uhhoominen.

Voi ystäväiseni, ei tässä kyse uhosta ole vaan lystinpidosta:-) Pitää mieltää, että teoillaan voi olla seurauksia ja senhän nämä varatut herrat joutuvat oppimaan kantapään kautta kun ei se villi peli siellä housuissa muuten pysy. Sitä paitsi - saahan tässä kivaa nautintoa;-)

• Polttaa,polttaa....
        mäkin alan kirjoitti:

tekeen noin,eiköhän huorapukit lopu tästä maasta.

Ei ne koskaan lopu, mutta saapahan muutaman töpön heiluttajan vastaamaan touhuistaan. Lisää vain samanhenkisiä naisia... Naiset pitävät aina naisten puolia=)

• MIEStosi

Tarviiko sitä antaa kerralla kaikkea jos kerta näkee jo kauas naisesta mikä on se perimmäinen syy siihen yhdessä oloon?
        Sehän on tärkeää että tyydyttää hyvin ja kunnolla sellaisenkin naisen joka on sisältä katkera ja kavala koska mikään ei ahdista ukkomiestä enempää kuin tyydyttämättä jäänyt nainen.
        No jos sitten käy niin että tämä ihana nainen toteaa muutaman ihanan nautinnollisen rakastelemisen jälkeen että haluaa luopua siitä ja palauttaa ukon takaisin, ei siitä häntä voi syyttää. Kyllä sen näkee naisen silmistä onko se kavala mulukun metsästäjä vai haluaako se todellista nautintoa.
        Niin että jatkakaa vaan rauhassa omaa metsästystänne niin ukkomies jatkaa omaansa:)

• Nainenpa nainen
        Polttaa,polttaa.... kirjoitti:

Ei ne koskaan lopu, mutta saapahan muutaman töpön heiluttajan vastaamaan touhuistaan. Lisää vain samanhenkisiä naisia... Naiset pitävät aina naisten puolia=)

No jos jättäisit ainakin jonkun ukkomiehen kokeilematta. Se on toinen juttu jos mies tekee aloitteen...siinä tapauksessa olet aivan oikealla asialla ;)

• kelle vaan
        sopisi kyllä kirjoitti:

jolla on paha olla. Minä kierrän ukkomiehet kaukaa, niistä ei ole iloa, pelkkää surua ja pahaamieltä. Jos joku on niin tyhmä että ehdoin tahdoin haluaa juuri sellaisen, siitä vaan. Mutta miksi ihmeessä sotkea omiin koston mielihaluihinsa ukkomiehen perhettä? Pystytkö tosissasi nukkumaan yösi hyvin, tietäen että olet ollut osallisena aiheuttamassa surua ja tuskaa lapsille ja vaimolle? Minä en pysty, en halua, sillä haluan nukkua yöni hyvin. Minulla ei ole matelijan omaatuntoa, kuten sinulla tai ukkomiehellä jotka pettää. Kuulut ikävä kyllä ihan samaan sarjaan heidän kanssaan.

• Anonyymi

Meillä onkin hintalappu sille,että oon hiljaa 🤣😉eli 6v jo pantu ja maksaa.

• Anonyymi

Yli 20vuotta ollaan oltu yhdessä.
      Mieni kanssa kaveruus suhde nukutaankin erihuoneissa. Lapsia kummallakin. Suhteen aikana miehelle syntyi nuorin
      Eli me kumpikin kiireistä perhe elämää mutta tavataan kun voidaan välillä taukoja mut uudestaan. Miehellä menee vaimonsa kanssa seksissäkin hyvin ja leluja ollut aina ja 💗💗ihana nuolija saan aina orgguja. Naitu kummankin kodissa ollut ihana olla miehen sängyssä nauttia vaimona olosta. Nyt 60v kun ei usko itsekkään saavan niin mies taikoo mulle orgguja että huh.
      Myös mies pitää vaimon tyytyväisenä joskus kertoo sen orgusta.
      Kerran kokeiltiin erään hierojan kanssa kolmistaan huono kokemus.
      Naitu varmaan kolmessakymmenessä eri paikassa.
      Tosin miehen vaimollakinn suhde
      Pomonsa kanssa oli.
      Tälläistä tää elämä mies on raitis mulla vähä välillä liikaa otti.
      Keskustelija tää on monesti hyväilen kädellä kullia ja hän pimppiä ja jutellaan ja sit kun liukasta jatketaan.
      Kieltä ja sauvvaa😘
      Näitä suhteita on paljon

• Anonyymi

Elämä on elämistä ja nautintoa varten. Ei mummot säätele lakeja missä täällä
      mennään ja kenenkä kanssa. Koskaan en ole ajatellut naista pelkkänä patjana
      vaan ihanana henkilönä jonka kanssa haluan tuottaa hyvää tunnetta molemmille.
      Olen saanut ihanilta naisilta mahtavia kokemuksia monellakin tasolla...
      Naisen puhdas tuoksu kaulalla ja vartalon ihanuus... Niistä on ihanat naiset tehty.

• Anonyymi

Rakkaani... Haluan Sinua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      136
      3925
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1925
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1801
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1422
    5. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      53
      1400
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      131
      1337
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      98
      1292
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      70
      1176
    9. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      69
      1043
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      114
      1033
    Aihe