Ostin Raisiosta Myllyn Hairstoresta ennen joulua kaksi 29,90eur maksavaa joulukoria. Pöydällä korien keskellä oli mainoskyltti että kun ostat kaksi koria, saat
30eur lahjakortin hoitolaan. Luulin että se on tietenkin Myllyn
liikkeeseen, mutta kotona kun katsoin lahjakorttia, se olikin
ainoastaan Vantaan liikkeeseen. Tätä ei mainittu pöydällä olevassa
mainoslapussa, eikä myyjäkään siitä maininnut maksaessani ostoksia. Tämä on harhaan johtavaa mainontaa!!! Ja tarjous vaikutti ostopäätökseen. Moni on varmasti mennyt samaan lankaan kuin minä...
Huijari-Hairstore
2
590
Vastaukset
- yhteyttä....
kuluttajasuojaan tämä kyseinen firma on ennenkin tehny kaikkea lainvastaista????
- Hs-työntekijä
Moi! Olen itse yhdessä HS liikkessä töissä ja olen samaa mieltä. Monet tarjoukset ym. niiden mainokset ovat harhaanjohtavia mutta ilmeisesti juuri ja juuri lain rajoissa. Työntekijöillekään ei ole kivaa että asiakkaat raivoavat mainoksista koska työntekijät eivät niitä tee saati meillä ei ole niihin MITÄÄN sananvaltaa. Saamme p*skaa niskaan jos yritämmekään selkiyttää niitä.
Iso-pomo on uppiniskainen vaikka hänelle varmasti sataa valituksia sekä asiakkailta että alasilta epäselvästä mainostuksesta.
Kannattaa ottaa kuluttajansuojaan yhteyttä koska ainakaan liikkeeseen uhteydenotto ei kannata koska meidän työntekijöiden kädet ovat sidottuja. Tarpeeksi kun tulee valituksia niin toivottavasti "laiva uppoaa" Itse olen kohta ex-työntekijä, eli lähden lätkimään parempaan työpaikkaan, luojan kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780