Untako vain?

Sanasta mielikuvituskaveri tulee melkoiset ristiiriidat ja vastakkaiset mielleyhtymät riippuen siitä, että missä asioista puhutaan.

Mun läheiset oikeassa elämässä pitävät teitä nikkejä ja nikittömiä täällä mun mielikuvituskavereina ja osa teistä täällä taas pitää minun ja monen muun elämää mielikuvituksen tuotteena.

Missäs minä sitten olen?

32

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • random_N

      minä ja sinä jonkun rekatun multinikkejä, jotka on oikeasti olemassa vaan sen meidät luoneen mielikuvituksessa ja sit muutaman meitä oikeasti olemassa oleviksi luulevan puskan mielikuvituksessa?

      • te täällä ja me täällä. Mutta se jos mikä on mielenkiintoista, että miten ihminen joka ei ole vaikka näiden kys. asioiden kanssa tekemisissä, ni mieltää sen kaiken mielikuvituksen tuotteeksi.


    • tää Neverneverland :D

      Miten tätä voi pitää mielen kuvituksena? Ei ole tullut omaan mieleeni ajatella noin.

      • tullu?

        jotain muuta? nih?


      • tullu? kirjoitti:

        jotain muuta? nih?

        No jotain muuta on tullut mieleeni ajatella mutta ei tuota. Joku kamu joskus miettinyt ääneen että jos tämä kaikki, maailma ja kaikki ihmiset ovat vain jonkun mielikuvituksen tuotetta, me kaikki täällä vaan ollaan koska joku kuvittelee meidät.

        Henkilökohtaisesti en usko tuollaiseen, vaikka mieli onkin mahtava voima.


      • se on varmaan
        chalistra87 kirjoitti:

        No jotain muuta on tullut mieleeni ajatella mutta ei tuota. Joku kamu joskus miettinyt ääneen että jos tämä kaikki, maailma ja kaikki ihmiset ovat vain jonkun mielikuvituksen tuotetta, me kaikki täällä vaan ollaan koska joku kuvittelee meidät.

        Henkilökohtaisesti en usko tuollaiseen, vaikka mieli onkin mahtava voima.

        nähnyt elokuvan The matrix. Ei kovin omaperäistä, mutta ei se mitään.

        Hyvä ajatushan se on. Mitä taas oli ennen kuin maailmankaikkeus syntyi? Edellinen maailmankaikkeus?

        jne..


      • niin esmes minä olen olemassa vain sinun mielikuvituksessasi, jos siis sielläkään, mut mun mielestä mielikuvituskin on osa todellisuutta.


      • se on varmaan kirjoitti:

        nähnyt elokuvan The matrix. Ei kovin omaperäistä, mutta ei se mitään.

        Hyvä ajatushan se on. Mitä taas oli ennen kuin maailmankaikkeus syntyi? Edellinen maailmankaikkeus?

        jne..

        faktaa asiasta niin riittänee jokaisen oma usko.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        niin esmes minä olen olemassa vain sinun mielikuvituksessasi, jos siis sielläkään, mut mun mielestä mielikuvituskin on osa todellisuutta.

        Minun mielestäni ( xD todettua ) asiat voivat tulla toteen mielen kautta. Ja toki siis mielikuvitus on osa todellisuutta, tuskin sitä sitten olisi ollenkaan jos ei olisi?


      • chalistra87 kirjoitti:

        Minun mielestäni ( xD todettua ) asiat voivat tulla toteen mielen kautta. Ja toki siis mielikuvitus on osa todellisuutta, tuskin sitä sitten olisi ollenkaan jos ei olisi?

        ilman mielikuvitusta ihmiskunta olis loppunu Aatamiin ja Eevaan.


      • nyt kyllä
        chalistra87 kirjoitti:

        faktaa asiasta niin riittänee jokaisen oma usko.

        sellasen vitsin murjasit että.

        Niih.


      • nyt kyllä kirjoitti:

        sellasen vitsin murjasit että.

        Niih.

        eikö asia ole näin?

        Tosin sekin että jos ei löydy omalle mielelle kelpaavaa faktaa asiasta, turvautuu syvään uskoon. Uskossa saattaa piillä myös fakta, tai osa siitä kokonaistotuudesta.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ilman mielikuvitusta ihmiskunta olis loppunu Aatamiin ja Eevaan.

        olisi edes alkanut. Olisi loppunu jo ennenku alettiin piirtämään sitä isoa i- kijainta.
        Tosin onhan muutakin kuin ihmiskunta..


      • ny...
        chalistra87 kirjoitti:

        eikö asia ole näin?

        Tosin sekin että jos ei löydy omalle mielelle kelpaavaa faktaa asiasta, turvautuu syvään uskoon. Uskossa saattaa piillä myös fakta, tai osa siitä kokonaistotuudesta.

        Miksi on pakko uskoa johonkin vaikka väkisin?


      • ny... kirjoitti:

        Miksi on pakko uskoa johonkin vaikka väkisin?

        ole pakko tehdä ikinä, pyhät munat vieköön.

        Ja jos väkisin pitää uskoa niin ei se minun mielestäni ole uskomista. Usko lähtee sydämestä ja sielusta, vapaaehtoisesti.

        Kukin tavallaan, tärkeintä että kaikki ollaan tyytyväisiä ja suvaitsevaisia kaikkea kohtaan.


      • pitäisi olla
        chalistra87 kirjoitti:

        ole pakko tehdä ikinä, pyhät munat vieköön.

        Ja jos väkisin pitää uskoa niin ei se minun mielestäni ole uskomista. Usko lähtee sydämestä ja sielusta, vapaaehtoisesti.

        Kukin tavallaan, tärkeintä että kaikki ollaan tyytyväisiä ja suvaitsevaisia kaikkea kohtaan.

        tyytyväinen kaikkea kohtaan ?


      • pitäisi olla kirjoitti:

        tyytyväinen kaikkea kohtaan ?

        ollaan kaikkea kohtaan suvaitsevaisia (yleisesti ottaen)

        Tyytyväisiä ollaan, se olisi hyvä, eikö? Miksi vetää naama irvessä läpi elämän?


      • etkö ymmärrä
        chalistra87 kirjoitti:

        ollaan kaikkea kohtaan suvaitsevaisia (yleisesti ottaen)

        Tyytyväisiä ollaan, se olisi hyvä, eikö? Miksi vetää naama irvessä läpi elämän?

        mitä olet itse kirjottanu:

        Kukin tavallaan, tärkeintä että kaikki ollaan tyytyväisiä

        ?


        Niih. :D


      • etkö ymmärrä kirjoitti:

        mitä olet itse kirjottanu:

        Kukin tavallaan, tärkeintä että kaikki ollaan tyytyväisiä

        ?


        Niih. :D

        Tottakai.


    • eilen..

      kaltevaa tornia?

      Ois kannattanu kattoa.

      • lemmenkippee

        untako vain, koska ei mitään kontaktia muuten, kuin kirjaimia. Tarkemmin kun ajattelee, niin keskustelu on kuin keskustelisi avaruusolioiden kanssa, mutta yksi ero on vain, että ajatteleva ihminen on kirjoituksien takana.

        Juu aika hullulta tuntuu, että en näe tai tiedä kuka mullekin kirjoittelee, mutta mielikuvitusmaailmassani teen päätelmäni.

        Tätähän tämä, mutta ei pidä sekoittaa oikeaa elämää ja nettailua toisiinsa.


      • katoin vaan Apollo 13:n ja Tulimyrskyn. Mitä siin sit oli?


      • tiedät
        lemmenkippee kirjoitti:

        untako vain, koska ei mitään kontaktia muuten, kuin kirjaimia. Tarkemmin kun ajattelee, niin keskustelu on kuin keskustelisi avaruusolioiden kanssa, mutta yksi ero on vain, että ajatteleva ihminen on kirjoituksien takana.

        Juu aika hullulta tuntuu, että en näe tai tiedä kuka mullekin kirjoittelee, mutta mielikuvitusmaailmassani teen päätelmäni.

        Tätähän tämä, mutta ei pidä sekoittaa oikeaa elämää ja nettailua toisiinsa.

        että on ihmisiä?

        Voi olla myös kone tai koneita.


      • kertomus..
        relaxed_eyes kirjoitti:

        katoin vaan Apollo 13:n ja Tulimyrskyn. Mitä siin sit oli?

        skitsofreniaa potevasta kaverista.


      • kertomus.. kirjoitti:

        skitsofreniaa potevasta kaverista.

        no tässähän on ainoa skitfreenisuus todellisuuden ja virtuaalisuuden välillä. Eikä nekään ole saman asian eri puolia, vaan toisiaan täydentäviä.


    • geyser

      "missäs minä sitten olen", kertoo vaikeasta paranoidisesta skitsofreniasta sekä kohtuu vakavasta identiteettiongelmasta.

      Lienee siis niin, että olet joskus kymmenvuotiaana masturboidessasi unelmoinut naapurin isomahaisesta reiskasedästä ja tämä salainen ja superkielletty fantasia kummittelee edelleen murrosikäisessä mielessäsi vaikka yrität torjua sitä tuhansilla typerryttävillä kommenteilla palstan naisille vain piilottaaksesi homoseksuaalista libidoasi.;)

      • toi..

        suomeksi että kundi on homo?


      • geyser
        toi.. kirjoitti:

        suomeksi että kundi on homo?

        Osuit asian ytimeen.


    • että olet

      pahasti hukassa.

    • buddy-love
    • rusalkaa

      Kuule RE, sinä olet tarvittaissa mun kainalossa...joskus pääset jalkojen väliin...enkä ole yhtään pettynyt. :D

      *mitäs kysyit*

      • Tästähän pitää olla imarreltu.

        Mut aattele, kestääköhän sen sun mahdollisen tulevan miehen itsetunto lukea tollasta tekstiä?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe