lähestykää vapaita miehiä. Mä oon onnellisesti varattu.
Kamoon naiset,
17
682
Vastaukset
- oli ihan
hyvä.. hehheh .. :D
Ismo ei oo nainen hei.. - sitä aina vaan
tulee ihailijapostia?
Jos ei se lopu, niin uhkaa julkaista ne :)
Saamme muutkin nauraa kippurassa. - vapaa..
ja puutteessa:-)
- sinua.
on sitten lähestynyt.
Niin?- sitten
relaxed_eyes kirjoitti:
ei ne niit nikkei ainakaan täl palstal oo näkyny kirjoittelemassa tunnistettavasti.
tänne palstalle tiedoksiantosi laitoit?
Kirjoitatko muuallekin?
Vai onko ne vain jotain nikkejä jotka kyttää gallerioita, mutta ei kirjoita koskaan mitään? Hieman epämääräisiltä kyllä silloin vaikuttaisivat.
Taitavat kuitenkin olla joidenkin palstalaisten tuplanikkejä, joita käytetään sitten noin. Arveluttavaa kyllä sellainenkin. sitten kirjoitti:
tänne palstalle tiedoksiantosi laitoit?
Kirjoitatko muuallekin?
Vai onko ne vain jotain nikkejä jotka kyttää gallerioita, mutta ei kirjoita koskaan mitään? Hieman epämääräisiltä kyllä silloin vaikuttaisivat.
Taitavat kuitenkin olla joidenkin palstalaisten tuplanikkejä, joita käytetään sitten noin. Arveluttavaa kyllä sellainenkin.kun mun gallaeriasivulla lukee, et olen varattu ja vain ja ainoastaan siksi tääl, et tykkään heittää läppää miehen logiikassa, enkä hae mitään muuta, mut sitä ei ilmeisesti ole sielt huomattu, jotta josko nyt sitten menis jakeluun, kun aloituksen asiasta väänsin.
Niijoo, voihan ne olla jonkun tuplanikkejäkin, en tiiä, mut kuitenkin aivan sama, mua ei kiinnosta.
koska ei näköjään osata katsoa siviisäätyä galleriasivulta.
Mun moraali hyväksyy kyllä hyvinkin sen, et jos keskustelua aiheista on palstalla, ni silloin sitä voi tehdä myös gallerian kautta, mut muuten ja seuranhaku-, deittiseura-, 'lähemmin tutustumis'-mielessä tehdyt yhteydenotot on hukkaan heitettyä energiaa mun kohdalla.- kun arvaan;
rusalka ahdistelee.
Ei tarvitse vastata. - zisel
on lähestynyt gallerian kautta niin varmasti tältä palstalta? Mulle itselleni on tullut viestejä joltain oudoilta joita en täällä ole nähnyt...
kun arvaan; kirjoitti:
rusalka ahdistelee.
Ei tarvitse vastata.rusalka. Sehän 'ahdistelee' mua ihan julkisesti.
zisel kirjoitti:
on lähestynyt gallerian kautta niin varmasti tältä palstalta? Mulle itselleni on tullut viestejä joltain oudoilta joita en täällä ole nähnyt...
tai emmä tiedä onks ne tält palstalta. Ainakin sen verran ovat, et ovat juttui käyneet lukemassa, mut emmä ole kyl kirjoittamassa nähnyt.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
tai emmä tiedä onks ne tält palstalta. Ainakin sen verran ovat, et ovat juttui käyneet lukemassa, mut emmä ole kyl kirjoittamassa nähnyt.
profiiliisi että et halua yhteydenottoja ja blokkaat sellaset jotka ottaa yhteyttä toistamiseen vaikket halua?
Mulle tuli kanssa niitä ehdotuksia jonkun verran mutta kun tein noin kuten sua neuvoin niin nyt on loppunut. zisel kirjoitti:
profiiliisi että et halua yhteydenottoja ja blokkaat sellaset jotka ottaa yhteyttä toistamiseen vaikket halua?
Mulle tuli kanssa niitä ehdotuksia jonkun verran mutta kun tein noin kuten sua neuvoin niin nyt on loppunut.mä teenkin muuten sit jatkossa noin. Mut olis kaikille mukavinta, kun vaan het aluksi ottais yhteyttä sellaseen joihin olis mahkuja.
- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
mä teenkin muuten sit jatkossa noin. Mut olis kaikille mukavinta, kun vaan het aluksi ottais yhteyttä sellaseen joihin olis mahkuja.
Pohjanmaalta? Tuli tosta sun murteesta mieleen...
zisel kirjoitti:
Pohjanmaalta? Tuli tosta sun murteesta mieleen...
ja vielä ylpeäkin siitä.
- eehehehe
hah hah hah hah =DDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
