Kamoon naiset,

lähestykää vapaita miehiä. Mä oon onnellisesti varattu.

17

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ihan

      hyvä.. hehheh .. :D

      Ismo ei oo nainen hei..

    • sitä aina vaan

      tulee ihailijapostia?

      Jos ei se lopu, niin uhkaa julkaista ne :)

      Saamme muutkin nauraa kippurassa.

    • vapaa..

      ja puutteessa:-)

    • sinua.

      on sitten lähestynyt.

      Niin?

      • ei ne niit nikkei ainakaan täl palstal oo näkyny kirjoittelemassa tunnistettavasti.


      • sitten
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ei ne niit nikkei ainakaan täl palstal oo näkyny kirjoittelemassa tunnistettavasti.

        tänne palstalle tiedoksiantosi laitoit?

        Kirjoitatko muuallekin?

        Vai onko ne vain jotain nikkejä jotka kyttää gallerioita, mutta ei kirjoita koskaan mitään? Hieman epämääräisiltä kyllä silloin vaikuttaisivat.

        Taitavat kuitenkin olla joidenkin palstalaisten tuplanikkejä, joita käytetään sitten noin. Arveluttavaa kyllä sellainenkin.


      • sitten kirjoitti:

        tänne palstalle tiedoksiantosi laitoit?

        Kirjoitatko muuallekin?

        Vai onko ne vain jotain nikkejä jotka kyttää gallerioita, mutta ei kirjoita koskaan mitään? Hieman epämääräisiltä kyllä silloin vaikuttaisivat.

        Taitavat kuitenkin olla joidenkin palstalaisten tuplanikkejä, joita käytetään sitten noin. Arveluttavaa kyllä sellainenkin.

        kun mun gallaeriasivulla lukee, et olen varattu ja vain ja ainoastaan siksi tääl, et tykkään heittää läppää miehen logiikassa, enkä hae mitään muuta, mut sitä ei ilmeisesti ole sielt huomattu, jotta josko nyt sitten menis jakeluun, kun aloituksen asiasta väänsin.

        Niijoo, voihan ne olla jonkun tuplanikkejäkin, en tiiä, mut kuitenkin aivan sama, mua ei kiinnosta.


    • koska ei näköjään osata katsoa siviisäätyä galleriasivulta.

      Mun moraali hyväksyy kyllä hyvinkin sen, et jos keskustelua aiheista on palstalla, ni silloin sitä voi tehdä myös gallerian kautta, mut muuten ja seuranhaku-, deittiseura-, 'lähemmin tutustumis'-mielessä tehdyt yhteydenotot on hukkaan heitettyä energiaa mun kohdalla.

      • kun arvaan;

        rusalka ahdistelee.

        Ei tarvitse vastata.


      • zisel

        on lähestynyt gallerian kautta niin varmasti tältä palstalta? Mulle itselleni on tullut viestejä joltain oudoilta joita en täällä ole nähnyt...


      • kun arvaan; kirjoitti:

        rusalka ahdistelee.

        Ei tarvitse vastata.

        rusalka. Sehän 'ahdistelee' mua ihan julkisesti.


      • zisel kirjoitti:

        on lähestynyt gallerian kautta niin varmasti tältä palstalta? Mulle itselleni on tullut viestejä joltain oudoilta joita en täällä ole nähnyt...

        tai emmä tiedä onks ne tält palstalta. Ainakin sen verran ovat, et ovat juttui käyneet lukemassa, mut emmä ole kyl kirjoittamassa nähnyt.


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tai emmä tiedä onks ne tält palstalta. Ainakin sen verran ovat, et ovat juttui käyneet lukemassa, mut emmä ole kyl kirjoittamassa nähnyt.

        profiiliisi että et halua yhteydenottoja ja blokkaat sellaset jotka ottaa yhteyttä toistamiseen vaikket halua?
        Mulle tuli kanssa niitä ehdotuksia jonkun verran mutta kun tein noin kuten sua neuvoin niin nyt on loppunut.


      • zisel kirjoitti:

        profiiliisi että et halua yhteydenottoja ja blokkaat sellaset jotka ottaa yhteyttä toistamiseen vaikket halua?
        Mulle tuli kanssa niitä ehdotuksia jonkun verran mutta kun tein noin kuten sua neuvoin niin nyt on loppunut.

        mä teenkin muuten sit jatkossa noin. Mut olis kaikille mukavinta, kun vaan het aluksi ottais yhteyttä sellaseen joihin olis mahkuja.


      • zisel
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mä teenkin muuten sit jatkossa noin. Mut olis kaikille mukavinta, kun vaan het aluksi ottais yhteyttä sellaseen joihin olis mahkuja.

        Pohjanmaalta? Tuli tosta sun murteesta mieleen...


      • zisel kirjoitti:

        Pohjanmaalta? Tuli tosta sun murteesta mieleen...

        ja vielä ylpeäkin siitä.


    • eehehehe

      hah hah hah hah =DDD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe