kaupungille vaihtamaan epämieluisia joululahjoja.
joko kaikki on lähteny
52
1320
Vastaukset
- Jermuxi tms.
ja loput setelipainon tuotteina, joten ihmettelisin vaihtohalukkuutta. Kjäh!
- viivatiina
tuotteet haluttas vaihtaa vaikka eri värisiin paitsi jos kaikki oli violetin värisiä niin harvempi niitä kai keltaseen haluaa vaihtaa.
- Jermuxi tms.
viivatiina kirjoitti:
tuotteet haluttas vaihtaa vaikka eri värisiin paitsi jos kaikki oli violetin värisiä niin harvempi niitä kai keltaseen haluaa vaihtaa.
Jos joku olis kommentoinut setelipainotuotteiden väriä, huomaa monikko, niin olisin kerännyt "virheellisen väriset" pois ja mennyt ostamaan niillä raketteja itselleni...Kukaan ei vaihtanut, eikä valittanut. Kjäh!
- viivatiina
Jermuxi tms. kirjoitti:
Jos joku olis kommentoinut setelipainotuotteiden väriä, huomaa monikko, niin olisin kerännyt "virheellisen väriset" pois ja mennyt ostamaan niillä raketteja itselleni...Kukaan ei vaihtanut, eikä valittanut. Kjäh!
ei tarvi sun ampua niitäkään rahoja taivaan tuuliin.
- minulle...
vaimo osti minulle mikkihiiri-kerraston
olis kai vaihdettava vaikka halpaan partaveteen- viivatiina
et mikkihiiri on vanhan aikainen haluat kiroilevan siilin.
viivatiina kirjoitti:
et mikkihiiri on vanhan aikainen haluat kiroilevan siilin.
mulle reinot ja mä ostin sille muovisen joulukuusen,molemat oli tyytyväisiä.
- mites se
koti-kiusattu kirjoitti:
sillälailla kävi et saitkin Reiskat, ethän aikonut jalkaasi niitä laittaa jos oikein muistelen tuolta aikaisemmin keskustelua Reiskoista ja Ainoista. Huups sitä sattuu.
- viivatiina
koti-kiusattu kirjoitti:
sitä muovista joulukuusta omaani oon ollu tyytyväinen ollu jo yli kakskyt vuotta nyt vaan saa olla tarkkana kun toi meidän iso pieni urospuoleinen kissanpentu on kiivenny sinne muutaman kerran ja jos sitä ei heti huomioi kun se haluaa niin pallot alkaa saamaan kyytiä vanharouva roope ei oo koskaan perustanu kuusesta tipan tippaa.
- sait posti-
koti-kiusattu kirjoitti:
lootat molempiin koipiin!
Vallan taidat tanssia ilosta intivaanitanssia? ;))
Milloin sytytät ne? mites se kirjoitti:
sillälailla kävi et saitkin Reiskat, ethän aikonut jalkaasi niitä laittaa jos oikein muistelen tuolta aikaisemmin keskustelua Reiskoista ja Ainoista. Huups sitä sattuu.
miten raarollisen vahinkon iloisia olette ja kevensin oloanne vähän.
Vaik mä tippuisin viimeiseen ruotiukko porukkaan reiskoja en laita,teen vaik tuohivirsut itelleni
Muovikuusen ostin ja laitoin sen viel kellariin,se on neuvottelu valtti,tiukan paikan tullen.sait posti- kirjoitti:
lootat molempiin koipiin!
Vallan taidat tanssia ilosta intivaanitanssia? ;))
Milloin sytytät ne?on kuin palkinto orilla,niit ei laatikot kahlitse.Ne villasukat ja paljas iho on asuna yksin olles.
- Meriläinen
Ei yhtään epämieluista eikä vääränkokoista lahjaa ole tullut.
Kävin kaupalla hakemassa maitoa ja yllätys yllätys, ei paljon ketään liikkeellä.
Tavallisena arkipäivänä enemmän.
Ehkä olin väärässä kaupassa, oikessa kyllä minulle.- viivatiina
maidon takia mennä kaupalle kun ei juoda sitä mies kyllä menee töihin vielä muutamaks tunniks itse poden vielä tätä flunssaa.
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
maidon takia mennä kaupalle kun ei juoda sitä mies kyllä menee töihin vielä muutamaks tunniks itse poden vielä tätä flunssaa.
oot kunnon työläisihminen kun vapailla sairastat.
Sen kerran kun sinäkin saisit nauttia elämästä, niin eiku kipeeks.
Toivon paranemisia sulle ja että teidän muut pysyy terveenä ettei heti tarvi sekä kauppaa että immeisiä hoitaa. - viivatiina
Meriläinen kirjoitti:
oot kunnon työläisihminen kun vapailla sairastat.
Sen kerran kun sinäkin saisit nauttia elämästä, niin eiku kipeeks.
Toivon paranemisia sulle ja että teidän muut pysyy terveenä ettei heti tarvi sekä kauppaa että immeisiä hoitaa.joka on kipee ja toivottavasti paranen ennen kun toi meidän viimeinen toivo saa tän taudin.
- ei vaihdeta
koskaan paitsi jos on vääränkokoinen.
- viivatiina
mutta juttelin joulun alla yhden kultakauppiaan kanssa niin se sanoi että vaikkei vielä oo ollu edes jouluaatto niin jo käydään vaihtamassa joululahjoja jossain lehdessä siitä joulun aikaan oli ettei lahjoja ole pakko vaihtaa jos ei ne ole rikkinäisiä kauppiaan päätettävissä mutta jos kauppias päättää olla vaihtamatta onko sekään hyvä.
- koskaan
viivatiina kirjoitti:
mutta juttelin joulun alla yhden kultakauppiaan kanssa niin se sanoi että vaikkei vielä oo ollu edes jouluaatto niin jo käydään vaihtamassa joululahjoja jossain lehdessä siitä joulun aikaan oli ettei lahjoja ole pakko vaihtaa jos ei ne ole rikkinäisiä kauppiaan päätettävissä mutta jos kauppias päättää olla vaihtamatta onko sekään hyvä.
ymmärtänyt miksi lahja pitäisi vaihtaa - lahja on aina lahja.
- viivatiina
koskaan kirjoitti:
ymmärtänyt miksi lahja pitäisi vaihtaa - lahja on aina lahja.
lahjan lahjaa vaihtanu jos ei ookkaan ollu sit mulle sopiva tavalla tai toisella kyllä ne on aina kotinsa löytäneet.
- Heikunkeikku
Kaupungille oon lähdös tos kahden kieppeillä, mutta en lahjoja vaihtamaan. Tapaan hyvän ystävän, joka on tullut Tukholmasta äitinsä luo jouluksi. Menemme jonnekin mukavaan paikkaan kahville ja juttelemaan kuulumisia. Tosi mukavaa.
Pää on ollut himpun verran kipee, mutta eiköhän tuo tuosta tokene.
Vaasassa on muutama aste plussan puolella ja länsituulta 6m/s, kuulin juuri paikallisradiosta :)
Lumikin tuolla sulailee, kohta varmaan on taas ihan lumeton maisema ympärillä.
Mukavaa päivää sulle Tiinuliinukki :)- viivatiina
aurinko se näyttää täällä pilkistävn ikkunasta katselen ulkona en oo käyny sit aaton atto illan kuume onneks jo laskusuunnassa mutta niin on ventti olo että hikee pukkaa tässäkin hommassa sulla on mukavaa kun pääset ystävän kans kahvitteleen varsinkin jos ette oo pitkään aikaan tavanneet juttua varmaan löytyy rattoisaa lauantai päivää sulle.
- paapuuri.re
yhtään epämieluista joululahjaa, joten säästyn vaihtamiseltakin.
Levyä en tosin ole vielä kuunnellut, enkä dvd-filmiä katsonut, mutta eihän niitä saakaan avaamisen jälkeen vaihtaa.- viivatiina
hukkunu joulua odotellessa mutta toivotaan että se jostain putkahtaa esiin joka tapauksessa kuusen alla sitä ei ollu ei oo näinkään ennen käyny mutta kerta se on ensimmäinenkin.
- paapuuri.re
viivatiina kirjoitti:
hukkunu joulua odotellessa mutta toivotaan että se jostain putkahtaa esiin joka tapauksessa kuusen alla sitä ei ollu ei oo näinkään ennen käyny mutta kerta se on ensimmäinenkin.
tai sitten se on vaan hyvässä piilossa. Ehkä kevätsiivouksen yhteydessä löytyy, jos tarpeeksi tarkasti siivoat:)
- viivatiina
paapuuri.re kirjoitti:
tai sitten se on vaan hyvässä piilossa. Ehkä kevätsiivouksen yhteydessä löytyy, jos tarpeeksi tarkasti siivoat:)
joka nurkka kun ei oo muutostakaan tietoo sillonhan yleensä kaikki kadoksissa ollut löytyy ja jos se on se pahin vaihtoehto että tonttu on vieny niin toivottavasti tuo sen takaisin ensi jouluna.
- paapuuri.re
viivatiina kirjoitti:
joka nurkka kun ei oo muutostakaan tietoo sillonhan yleensä kaikki kadoksissa ollut löytyy ja jos se on se pahin vaihtoehto että tonttu on vieny niin toivottavasti tuo sen takaisin ensi jouluna.
siellä paketissa on, ettei jotain pilaantuvaa:)))
Silloin on parempi toivoa, että löytyy pian tai sitten löytyy vasta hajun perusteella, eikä tonttukaan tuo sitä takaisin jos oli herkkua:) - viivatiina
paapuuri.re kirjoitti:
siellä paketissa on, ettei jotain pilaantuvaa:)))
Silloin on parempi toivoa, että löytyy pian tai sitten löytyy vasta hajun perusteella, eikä tonttukaan tuo sitä takaisin jos oli herkkua:)ja olen luotettavalta taholta kuullut semmoninen paketti on paketoitu joten ei mua oo voitu älyttääkkään pilalle se ei kyllä mene eikä rupee haiseen parasta ennen päväys siinä on yhtä kaukana mun mussakin mutta älä nyt vaan sano ettei kestä ens jouluun.
- paapuuri.re
viivatiina kirjoitti:
ja olen luotettavalta taholta kuullut semmoninen paketti on paketoitu joten ei mua oo voitu älyttääkkään pilalle se ei kyllä mene eikä rupee haiseen parasta ennen päväys siinä on yhtä kaukana mun mussakin mutta älä nyt vaan sano ettei kestä ens jouluun.
jos kerran ei pilaantuvaa ole, jatka etsimistä, kyllä se jostakin esiin putkahtaa.
Mietin vaan sitä, jos sinua kuitenkin on älytetty, sitten kun olet siivonnut joka paikan pakettia etsiessäsi, se yllättäen löytyykin jonkun tutun henkilön kätköistä:)))
- ei voi
palauttaa, eikä vaihtaa, se on jo käytetty.
Sitä saimme, ja sitä annoimme, vain.- viivatiina
ajatus oli kyllä mennä jouluaamuna kirkkoon laulamaan mutta flunssa päätti pitää mut sängynpohjalla enkä vieläkään oo täältä noussu näin käy kun antaa itselleen luvan sairastua välillä jo yritin toppuutella kuumetta sanomalla sille että mitäs tästä nyt tulee yks on enää terve ja kaikki muut kipeitä yleensä kaikki on aina järjesty murehtien mutta nyt päätin olla murehtimatta ja järjestyny on tähän asti.
- alkaa meilläkin
viivatiina kirjoitti:
ajatus oli kyllä mennä jouluaamuna kirkkoon laulamaan mutta flunssa päätti pitää mut sängynpohjalla enkä vieläkään oo täältä noussu näin käy kun antaa itselleen luvan sairastua välillä jo yritin toppuutella kuumetta sanomalla sille että mitäs tästä nyt tulee yks on enää terve ja kaikki muut kipeitä yleensä kaikki on aina järjesty murehtien mutta nyt päätin olla murehtimatta ja järjestyny on tähän asti.
jo vähitellen hellittää. Flunssaa on sairastettu täälläkin muutama viikko, nyt alkaa jo tuntua paremmalta. *
- viivatiina
alkaa meilläkin kirjoitti:
jo vähitellen hellittää. Flunssaa on sairastettu täälläkin muutama viikko, nyt alkaa jo tuntua paremmalta. *
mulla alkaa nyt vasta oikeen ryityttään olen kuullut monen flunssaisen sanovan ettei meinaa mennä ohi millään.
Sain rahaa niinpä sitä ei tarvitse vaihtaa kuin vain siinä tapauksessa, että matkustaa euroalueen ulkopuolelle ; ) hih hih...
Kävin tosin tänään kirkolla ja ostin alennusmyynnistä tärkeitä jutskoja. Ulkoilu kengät, alusasuja ja sinistä ripsiväriä, vaihteeksi mustan sijaan.
Joulu on rahanvaihtoleikki minä annan sinulle viisikymppiä anna sinä minulle yhtäpaljon ; )- viivatiina
siniripsiset silmäs aika jännää jollekkin sinisilmäisille sopii mun vihreen ruskeisiin en voi kuvitella paremminkin kävis joku pinkki tai keltainen kai niitäkin on mun miniä kävi kans alennusmyynneissä muttei löytäny mitään taitaa olla paljolti noilla isoilla sittareilla prismoilla sporttiliikkeillä sellainen tyyli että ne roudaa takavarastosta kaiken vanhan ja myy sen hullun halvalla ja kun alet on menny ohi niin taas normi hintaa uudemmat.
- Meriläinen
asu näin joulun jälkeen: Sinistä ripsiväriä, alusvaatteet ja ulkoilukengät.
Kyllä Peter paranee kun menet niin sen eteen tarjoileen jotain kuumaa...meinaan mehua. HIH ;) - viivatiina
Meriläinen kirjoitti:
Kyllä Peter paranee kun menet niin sen eteen tarjoileen jotain kuumaa...meinaan mehua. HIH ;)tämmöisenä tekosiveenä ihmisenä en osannu ollenkaan lukee noin rivien välistä luulis flunssan lähtevän.
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
tämmöisenä tekosiveenä ihmisenä en osannu ollenkaan lukee noin rivien välistä luulis flunssan lähtevän.
mähän olen oikea siveyden sipuli eikä mun rivien välissä ole koskaan mitään lukemista.
Nuttura oikeen tutisee kun mä kuljen täällä maailmassa jakamassa neuvoja kuinka elää pitää.
Silloin naamat vakavoituu kun minä saavun paikalle,,,,vai miten se meni?
Hauskaa olla pitää jaa onneks oon perinnöks saanut ainakin mielikuvituksen jos sitten sen lihavuuteen taipuisuudenkin, mutta siihen auttaa arki, toivottavasti - viivatiina
Meriläinen kirjoitti:
mähän olen oikea siveyden sipuli eikä mun rivien välissä ole koskaan mitään lukemista.
Nuttura oikeen tutisee kun mä kuljen täällä maailmassa jakamassa neuvoja kuinka elää pitää.
Silloin naamat vakavoituu kun minä saavun paikalle,,,,vai miten se meni?
Hauskaa olla pitää jaa onneks oon perinnöks saanut ainakin mielikuvituksen jos sitten sen lihavuuteen taipuisuudenkin, mutta siihen auttaa arki, toivottavastisängyn pohjalle kaipaakin ei se nyt kyllä menny yhtään niinkuin sää sanoit riippuiskohan se siitä kun mun nuttura on menny lättään tässä löhötessä mulle kävi hyvin siltäosin tän joulun suhteen meinaan kun olen minäkin taipuvainen ei oikeen oo kokoaikaa syötättäny.
- Meriläinen
viivatiina kirjoitti:
sängyn pohjalle kaipaakin ei se nyt kyllä menny yhtään niinkuin sää sanoit riippuiskohan se siitä kun mun nuttura on menny lättään tässä löhötessä mulle kävi hyvin siltäosin tän joulun suhteen meinaan kun olen minäkin taipuvainen ei oikeen oo kokoaikaa syötättäny.
nouset, mutta vasta terveenä niin ekaks nuttura kuntoon ja oikein pinneillä kiinni että kelpaa päätä tärryyttää niiden asiakkaiden edessä.
Ja tätä sormen heristelyä voisit jo pikkuhiljaa opetella, nivelten pitää kunnossa olla eihän ne muuten usko asiaa.
Voisit kanssa tarkistaa missä se kaulin on jos oikein Justiinan otetta tarviit.
Kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa lähtee taas maailma mallillaan pyörimään vaikka viehän noi sairastumiset sen aina vähän väärään suuntaan. Meriläinen kirjoitti:
Kyllä Peter paranee kun menet niin sen eteen tarjoileen jotain kuumaa...meinaan mehua. HIH ;)Kylläpä te tytöt olette vinskillä päällä ; ) Siniset ripset syventävät jo ennestään sinisiä silmiäni, joten ne ovat kaunis kontrasti Peterin ruskeisiin silmiin. Siihen kun pistetään pinkkiä alle niin...jopas...madaltunut Peterin flunssainen seksikäs ääni saa minut sekaisin ja...siihen sitten hieman kuumaa totia ♥♥
Saamiani lahjoja ei voi vaihtaa ja kaikki ostamani lahjat ovat ostettu ohjeiden mukaisesti, ei varmasti tarvitse vaihtaa.
- viivatiina
kun juttelin sen kultakauppiaan kanssa se sano että suurin osa asiakkaista joulun ja uuden vuoden välillä on niitä vaihtajia kun ei ollu hyvä kun joku muu olis parempi vaikee sitä nykyään on ainakaan aikuisille ihmisille ostaa mitään kun kaikilla tuntuu olevan kaikkee ja jos jotain tarvitaan se hankitaan heti eikä jäädä odotteleen tulevaa joulua.
viivatiina kirjoitti:
kun juttelin sen kultakauppiaan kanssa se sano että suurin osa asiakkaista joulun ja uuden vuoden välillä on niitä vaihtajia kun ei ollu hyvä kun joku muu olis parempi vaikee sitä nykyään on ainakaan aikuisille ihmisille ostaa mitään kun kaikilla tuntuu olevan kaikkee ja jos jotain tarvitaan se hankitaan heti eikä jäädä odotteleen tulevaa joulua.
Mä sain suvun kultakorut, niitä ei voi vaihtaa, mutta isän sormusta menen pienentämään.
- viivatiina
miljoona kirjoitti:
Mä sain suvun kultakorut, niitä ei voi vaihtaa, mutta isän sormusta menen pienentämään.
mutta ei se oo sanottu etteikö joku sun tilanteessa menis vaihtaan ne heti rahaksi näitäkin varmaan löytyy jollekkin joku muu on arvokkaampaa kun muistot onneks ei kuiteskaan mullekkaan.
- Otto-:
Vaihdettavaa ei löydy.Enkä tänään olisi lähtenyt muutenkaan.
Tiukkaa teki jo ruokapuodilla käynti.- viivatiina
loppu vai.
- Otto-:
viivatiina kirjoitti:
loppu vai.
Sekä muitakin tarvikkeita.
Kinkkuja olisi saanut nyt edullisesti, 2,90 kg - viivatiina
Otto-: kirjoitti:
Sekä muitakin tarvikkeita.
Kinkkuja olisi saanut nyt edullisesti, 2,90 kgtäytyy sanoo että vaikka meillekkin muutama kinkku jäi niin en ite rupee paisteleen yhtään
enää kun nyt joku ton lopun meidän kellarinportaista söis ettei tarttis kaikkia heittää roskiin. - Otto-:
viivatiina kirjoitti:
täytyy sanoo että vaikka meillekkin muutama kinkku jäi niin en ite rupee paisteleen yhtään
enää kun nyt joku ton lopun meidän kellarinportaista söis ettei tarttis kaikkia heittää roskiin.Muistaa teidän kylän "persoonaa" ja lahjoitat kinkun hänelle.
Me essolaiset veimme tänään Jouluna tyhjentyneet viinipullot takaisin Alkoon, koska viini kului loppuun aivan liian nopeasti. Viinakauppias ei hyväksynyt valitustamme, joten uusia täysiä viinipulloja emme saneet takuuna, vaan niistä piti maksaa jälleen täysi hinta. Toivottavasti pyhien jälkeen viinipullot tyhjenevät hieman hitaammin kuin Jouluna tai muuten tässä tulee konkurssi.
- tammikuun likka
Yhtään epämieluista lahjaa :) Toisaalta, miksi lahjan pitäisi vaihtaa? Ainoastaan siinä tapauksessa jos on kysymys vaatteesta ja on epäsopiva niin vaihtaa sopivaksi, kooltaan.
Mä olen tullut siihen tulokseen, että annan lahjaksi leipomuksia, jos en osaa muuta antaa. Leipomukset sekä laatikot ovat aina olleet mieluisia saajalle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554