Roller derby

kiinnostunut!

Onko Suomessa naisten perustamia Roller derby -joukkueita? Minkä ikäisiä naisia niihin kuuluu?

15

3029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Estrogeena Davis

Olen Suomalainen Bostonissa ja olen pelaannut Roller Derby-iä nyt puolitoista vuotta. Olen muuttaamassa takaisin Suomeen Kesäkuussa (2009) ja olen tosi kiinnostunut kehittämään Roller Derby joukkuetta Helsingin seudussa. Jos on muita kiinostuneitä naisia niin ottakaa yhteyttä! (NHRD [dot] EstrogeenaDavis [at] gmail [dot] com)

En kirjoita yhtä hyvin Suomeksi kuin Englanniksi niin tämä vastaus on Englanniksi: In the U.S. the age range of roller girls who play women's roller derby is typically 21 to 45 but that doesn't mean that people who are younger (or older) can't play! As long as you can take and give hard hits and aren't afraid of getting hurt, it doesn't really matter how old you are. For in depth information on roller derby rules in the U.S., check out the Women's Flat Track Derby Association's website: http://www.wftda.com/

• you, my roller coach

Take me anonymously. Don't be afraid you aren't going to lose your identity!

• Estrogeena Davis

• Estrogeena Davis

• McGoGo
      • MimiVanDetta

Onko kouvolan/kymenlaakson suunnalla kiinnostuneita derbyn pelaajia?

• terhakas kandi

Roller Derby lajiesittely. Hyvä kun esittelette lajianne oppilaitoksissa, mutta voiko ällömpää ensivaikutelmaa antaa aikuisista plösönaisista kuin ylimielinen puhetapa ja puolet porukasta kännissä?

• Derby<3

omg. trollaa jotain muuta terhakas kandi. Derby on taktisin, rankin ja suvaitsevin lajin johon olen ikinä törmännyt :) tulkaa kaikki vappuna Pasilaan katsomaan hienoa urheilua ja tiukkoja reisiä :)

• Glenny
    • Ninssi

Kymenlaakso hoi!

• KRnR
    • asenneviaton

Itse kiinnostuin lajista myös vähän aikaa sitten, kun siihen sattumalta törmäsin yhden leffan kautta. Mietin vain, pitääkö luistimet netistä (iik, ilman sovitusta?) tilata, vai saako niitä jostain päin suomea? Tai vaikka kierrätyskeskuksesta, nam. Ja odottelenko ja harjoittelenko itsenäisesti noin vuoden, kun ikää on vasta seitsemäntoista, vai onko alaikäisten joukkuetta jo kasattu PK-seudulla?

• veeee

Laita asenneviaton postia jommalle kummalle helsingin joukkueista, joko Helsinki Roller Derbylle tai Kallio Rolling Rainbowlle. Auttavat sua varmaan oikeenlaisten kamojen hankkimisessa ja siinä mitä sun kannattaa tehä tän vuoden ajan kun oottelet iän karttumista. Ei oo junnuliigoja vielä, mutta nopeesti se vuosi sujahtaa, käy sinä aikana kattomassa vaikka mahollisimman paljon livenä pelejä niin osaat jo jotain etukäteen.

• inkanen

kotkassakin vasta aloittanut roller derpy joukkue :)

• boygirrl

Toi derbyfoorumi ei ole enää käytössä, tosi harmi. Onko mitään uutta foorumia tullut tai tulossa tai voisikohan sitä alkaa järkkäillä?

Hmm, mie oon juuri saanut hankittua luistimet ja talonyhtiön autotallissa on tullut luisteltua, mutta tila on aika pieni ja täynnä pikkukiviä. Joutuu lakaisemaan aina, huoh, iso tila lakaistavaksi, pieni luistellaksi:D Olisin kiinnostunut ulkopyöristä, eihän ne tökkää pikkukiviin tai asfaltin muhkuroihin? (Onko esim nämä hyvät? http://verkkokauppa.luckyskate.fi/product_details.php?p=1956 ) En malta odottaa että kesällä, tai vaikka pian yöllä autotiellä voisi rullailla kunhan saa pyörät ostettua. Iiik, mites niitten vaihtaminen onnistuukaan :o Hirveä himo päästä luistelemaan oikeasti ja kunnolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      124
      1680
    2. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1456
    3. Charlie Kirk murha

Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai
      Maailman menoa
      240
      1415
    4. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      245
      1247
    5. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      12
      1087
    6. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      51
      802
    7. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      56
      741
    8. Yrittäjien ahdinko

Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes
      Oulainen
      15
      696
    9. Huvittaa tää

Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅
      Ikävä
      39
      663
    10. Koska me sitten tavattaisiin?

Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?
      Ikävä
      44
      648
    Aihe