Roller derby

kiinnostunut!

Onko Suomessa naisten perustamia Roller derby -joukkueita? Minkä ikäisiä naisia niihin kuuluu?

15

2917

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Estrogeena Davis

      Olen Suomalainen Bostonissa ja olen pelaannut Roller Derby-iä nyt puolitoista vuotta. Olen muuttaamassa takaisin Suomeen Kesäkuussa (2009) ja olen tosi kiinnostunut kehittämään Roller Derby joukkuetta Helsingin seudussa. Jos on muita kiinostuneitä naisia niin ottakaa yhteyttä! (NHRD [dot] EstrogeenaDavis [at] gmail [dot] com)

      En kirjoita yhtä hyvin Suomeksi kuin Englanniksi niin tämä vastaus on Englanniksi: In the U.S. the age range of roller girls who play women's roller derby is typically 21 to 45 but that doesn't mean that people who are younger (or older) can't play! As long as you can take and give hard hits and aren't afraid of getting hurt, it doesn't really matter how old you are. For in depth information on roller derby rules in the U.S., check out the Women's Flat Track Derby Association's website: http://www.wftda.com/

      • you, my roller coach

        Take me anonymously. Don't be afraid you aren't going to lose your identity!


      • Estrogeena Davis

      • Estrogeena Davis

    • McGoGo
      • MimiVanDetta

        Onko kouvolan/kymenlaakson suunnalla kiinnostuneita derbyn pelaajia?


    • terhakas kandi

      Roller Derby lajiesittely. Hyvä kun esittelette lajianne oppilaitoksissa, mutta voiko ällömpää ensivaikutelmaa antaa aikuisista plösönaisista kuin ylimielinen puhetapa ja puolet porukasta kännissä?

    • Derby<3

      omg. trollaa jotain muuta terhakas kandi. Derby on taktisin, rankin ja suvaitsevin lajin johon olen ikinä törmännyt :) tulkaa kaikki vappuna Pasilaan katsomaan hienoa urheilua ja tiukkoja reisiä :)

    • Glenny
    • Ninssi

      Kymenlaakso hoi!

    • KRnR
    • asenneviaton

      Itse kiinnostuin lajista myös vähän aikaa sitten, kun siihen sattumalta törmäsin yhden leffan kautta. Mietin vain, pitääkö luistimet netistä (iik, ilman sovitusta?) tilata, vai saako niitä jostain päin suomea? Tai vaikka kierrätyskeskuksesta, nam. Ja odottelenko ja harjoittelenko itsenäisesti noin vuoden, kun ikää on vasta seitsemäntoista, vai onko alaikäisten joukkuetta jo kasattu PK-seudulla?

    • veeee

      Laita asenneviaton postia jommalle kummalle helsingin joukkueista, joko Helsinki Roller Derbylle tai Kallio Rolling Rainbowlle. Auttavat sua varmaan oikeenlaisten kamojen hankkimisessa ja siinä mitä sun kannattaa tehä tän vuoden ajan kun oottelet iän karttumista. Ei oo junnuliigoja vielä, mutta nopeesti se vuosi sujahtaa, käy sinä aikana kattomassa vaikka mahollisimman paljon livenä pelejä niin osaat jo jotain etukäteen.

    • inkanen

      kotkassakin vasta aloittanut roller derpy joukkue :)

    • boygirrl

      Toi derbyfoorumi ei ole enää käytössä, tosi harmi. Onko mitään uutta foorumia tullut tai tulossa tai voisikohan sitä alkaa järkkäillä?

      Hmm, mie oon juuri saanut hankittua luistimet ja talonyhtiön autotallissa on tullut luisteltua, mutta tila on aika pieni ja täynnä pikkukiviä. Joutuu lakaisemaan aina, huoh, iso tila lakaistavaksi, pieni luistellaksi:D Olisin kiinnostunut ulkopyöristä, eihän ne tökkää pikkukiviin tai asfaltin muhkuroihin? (Onko esim nämä hyvät? http://verkkokauppa.luckyskate.fi/product_details.php?p=1956 ) En malta odottaa että kesällä, tai vaikka pian yöllä autotiellä voisi rullailla kunhan saa pyörät ostettua. Iiik, mites niitten vaihtaminen onnistuukaan :o Hirveä himo päästä luistelemaan oikeasti ja kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe