Ratikkakuski,

onko lauta ja nappulat kaivettu naftaliinista?

42

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä sen

      eukosta ja lapsista? vai?

      • Pitäisi varmaan ottaa nokkiinsa, mutta naurattaa niin helvetisti, ettei pysty. ;-)


      • ei juma!

        =D


      • ollut...
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Pitäisi varmaan ottaa nokkiinsa, mutta naurattaa niin helvetisti, ettei pysty. ;-)

        ainakaan tarkoitettu loukkaukseksi .. :)

        tähän hetkeen suhtaudun mä kuten retkeen.


    • Sen kun aloitat.

      • E2-->E3


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        E2-->E3

        hjgfjhgfgj


      • relaxed_eyes
        Ratikkakuski kirjoitti:

        hjgfjhgfgj

        ...


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ...

        ...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        ...

        Käväsen saunassa pikapikaa täs välis.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Käväsen saunassa pikapikaa täs välis.

        Siitä vaan. Minä pistin vasta lämpiämään.


      • rexaled wives
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Siitä vaan. Minä pistin vasta lämpiämään.

        Mä syän sut.


      • rexaled wives kirjoitti:

        Mä syän sut.

        Mikä tässä sinua niin nyppii? Ehkä RE pelaa seuraavaksi sinua vastaan, ettei tule enää paha mieli?


      • mä vaan
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Mikä tässä sinua niin nyppii? Ehkä RE pelaa seuraavaksi sinua vastaan, ettei tule enää paha mieli?

        innostuin :D ei mua nypi.

        Se on toi toinen.. täytyy mennä itekin ottaa matsi ..

        jatkakaa.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Siitä vaan. Minä pistin vasta lämpiämään.

        Tos varttia vaille kuus lähetään tuttavien kans käymäs syömässä, mut jatketaanko sit mahdollisesti illemmalla?


      • pa noin..
        mä vaan kirjoitti:

        innostuin :D ei mua nypi.

        Se on toi toinen.. täytyy mennä itekin ottaa matsi ..

        jatkakaa.

        olipas se paska P2 n voitti rapiat 50 siirtoa. Taitaa olla huijausta koko juttu, kyllä siinä pitäs laskentatehoa enempi olla.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Tos varttia vaille kuus lähetään tuttavien kans käymäs syömässä, mut jatketaanko sit mahdollisesti illemmalla?

        Mikäs hätä tässä, vaikka jatkuisi viikon. Ellei koko peli lähde kuin kuppa Töölöstä ja saada molemmat bannia. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Mikäs hätä tässä, vaikka jatkuisi viikon. Ellei koko peli lähde kuin kuppa Töölöstä ja saada molemmat bannia. ;-)

        Joo, melkonen älämölö alko yhdestä shakkipelistä, niinku tämä nyt kaikkein turhinta juttua tääl olis.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Joo, melkonen älämölö alko yhdestä shakkipelistä, niinku tämä nyt kaikkein turhinta juttua tääl olis.

        Parempi vaan kysellä, kuka on palstan mulkuin ja kuka ihguin.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Parempi vaan kysellä, kuka on palstan mulkuin ja kuka ihguin.

        Jep.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Jep.

        Nam nam!


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Nam nam!

        Voi perse.


      • onpi
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Voi perse.

        tulossa.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Voi perse.

        ....


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        ....

        Mähän joudun ihan perääntymään..


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Mähän joudun ihan perääntymään..

        Joskus sekin on järkevää. ;-)


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Joskus sekin on järkevää. ;-)

        joo, ei auta, ei auta.


    • Viestihierarkia kuulemma täyttyi, joten jatketaan täällä.

      • Pakkohan se oli syödä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Pakkohan se oli syödä.

        Lähtikö nälkä?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Lähtikö nälkä?

        No ei, ei ruoka sillo maistu ku muit vaihtoehtoja ei oike ole.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        No ei, ei ruoka sillo maistu ku muit vaihtoehtoja ei oike ole.

        Katsotaan...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Katsotaan...

        Meinaatko baariin tänään?


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Meinaatko baariin tänään?

        Eilen meni tappiin asti, joten tänään riittää sauna saunakaljoineen, shakki ja palstailu. Uutena vuotena sitten taas.

        Mitäs itse?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Eilen meni tappiin asti, joten tänään riittää sauna saunakaljoineen, shakki ja palstailu. Uutena vuotena sitten taas.

        Mitäs itse?

        Onks sul nappulat eri tavalla kuin mun? Ei mun laudal ole d3:ssa nappulaa...


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Onks sul nappulat eri tavalla kuin mun? Ei mun laudal ole d3:ssa nappulaa...

        mä en muistanu tuota soltun ohestasiirtoa ollenkaa.

        Uus siirto E2-->F4


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mä en muistanu tuota soltun ohestasiirtoa ollenkaa.

        Uus siirto E2-->F4

        eikä baariin tai mihinkään tänään, eikä uutena vuonnakaan, lapset rajoittaa sen asian suhteen.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        mä en muistanu tuota soltun ohestasiirtoa ollenkaa.

        Uus siirto E2-->F4

        Jessus kun on vaikeaa pikkupierussa pelata shakkia tietokoneen välityksellä. Tämä kun on vaikeaa selvinpäin ja naamakkainkin.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Jessus kun on vaikeaa pikkupierussa pelata shakkia tietokoneen välityksellä. Tämä kun on vaikeaa selvinpäin ja naamakkainkin.

        Jep, niin on. :)


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Jep, niin on. :)

        Nyt kirjanpitoni ja nappuloiden paikat laudalla eivät pidä paikkaansa. Että ei auta kuin luovuttaa ja todeta, ettei dokaaminen ja nettishakki sovi yhteen. :-(


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Nyt kirjanpitoni ja nappuloiden paikat laudalla eivät pidä paikkaansa. Että ei auta kuin luovuttaa ja todeta, ettei dokaaminen ja nettishakki sovi yhteen. :-(

        että se on sit tasapeli. Ehkä joskus toisel kertaa sit uusiks.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        että se on sit tasapeli. Ehkä joskus toisel kertaa sit uusiks.

        Luovutus on luovutus ja voitto on voitto. Mutta tulipahan kokeiltua. Mutta toista kertaa en kokeile. ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe