onko lauta ja nappulat kaivettu naftaliinista?
Ratikkakuski,
42
728
Vastaukset
- sä sen
eukosta ja lapsista? vai?
- ollut...
Ratikkakuski kirjoitti:
Pitäisi varmaan ottaa nokkiinsa, mutta naurattaa niin helvetisti, ettei pysty. ;-)
ainakaan tarkoitettu loukkaukseksi .. :)
tähän hetkeen suhtaudun mä kuten retkeen.
Sen kun aloitat.
relaxed_eyes kirjoitti:
Käväsen saunassa pikapikaa täs välis.
Siitä vaan. Minä pistin vasta lämpiämään.
- rexaled wives
Ratikkakuski kirjoitti:
Siitä vaan. Minä pistin vasta lämpiämään.
Mä syän sut.
rexaled wives kirjoitti:
Mä syän sut.
Mikä tässä sinua niin nyppii? Ehkä RE pelaa seuraavaksi sinua vastaan, ettei tule enää paha mieli?
- mä vaan
Ratikkakuski kirjoitti:
Mikä tässä sinua niin nyppii? Ehkä RE pelaa seuraavaksi sinua vastaan, ettei tule enää paha mieli?
innostuin :D ei mua nypi.
Se on toi toinen.. täytyy mennä itekin ottaa matsi ..
jatkakaa. Ratikkakuski kirjoitti:
Siitä vaan. Minä pistin vasta lämpiämään.
Tos varttia vaille kuus lähetään tuttavien kans käymäs syömässä, mut jatketaanko sit mahdollisesti illemmalla?
- pa noin..
mä vaan kirjoitti:
innostuin :D ei mua nypi.
Se on toi toinen.. täytyy mennä itekin ottaa matsi ..
jatkakaa.olipas se paska P2 n voitti rapiat 50 siirtoa. Taitaa olla huijausta koko juttu, kyllä siinä pitäs laskentatehoa enempi olla.
relaxed_eyes kirjoitti:
Tos varttia vaille kuus lähetään tuttavien kans käymäs syömässä, mut jatketaanko sit mahdollisesti illemmalla?
Mikäs hätä tässä, vaikka jatkuisi viikon. Ellei koko peli lähde kuin kuppa Töölöstä ja saada molemmat bannia. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Mikäs hätä tässä, vaikka jatkuisi viikon. Ellei koko peli lähde kuin kuppa Töölöstä ja saada molemmat bannia. ;-)
Joo, melkonen älämölö alko yhdestä shakkipelistä, niinku tämä nyt kaikkein turhinta juttua tääl olis.
relaxed_eyes kirjoitti:
Joo, melkonen älämölö alko yhdestä shakkipelistä, niinku tämä nyt kaikkein turhinta juttua tääl olis.
Parempi vaan kysellä, kuka on palstan mulkuin ja kuka ihguin.
Ratikkakuski kirjoitti:
Parempi vaan kysellä, kuka on palstan mulkuin ja kuka ihguin.
Jep.
- onpi
relaxed_eyes kirjoitti:
Voi perse.
tulossa.
Viestihierarkia kuulemma täyttyi, joten jatketaan täällä.
Ratikkakuski kirjoitti:
Lähtikö nälkä?
No ei, ei ruoka sillo maistu ku muit vaihtoehtoja ei oike ole.
relaxed_eyes kirjoitti:
No ei, ei ruoka sillo maistu ku muit vaihtoehtoja ei oike ole.
Katsotaan...
relaxed_eyes kirjoitti:
Meinaatko baariin tänään?
Eilen meni tappiin asti, joten tänään riittää sauna saunakaljoineen, shakki ja palstailu. Uutena vuotena sitten taas.
Mitäs itse?Ratikkakuski kirjoitti:
Eilen meni tappiin asti, joten tänään riittää sauna saunakaljoineen, shakki ja palstailu. Uutena vuotena sitten taas.
Mitäs itse?Onks sul nappulat eri tavalla kuin mun? Ei mun laudal ole d3:ssa nappulaa...
relaxed_eyes kirjoitti:
Onks sul nappulat eri tavalla kuin mun? Ei mun laudal ole d3:ssa nappulaa...
mä en muistanu tuota soltun ohestasiirtoa ollenkaa.
Uus siirto E2-->F4relaxed_eyes kirjoitti:
mä en muistanu tuota soltun ohestasiirtoa ollenkaa.
Uus siirto E2-->F4eikä baariin tai mihinkään tänään, eikä uutena vuonnakaan, lapset rajoittaa sen asian suhteen.
relaxed_eyes kirjoitti:
mä en muistanu tuota soltun ohestasiirtoa ollenkaa.
Uus siirto E2-->F4Jessus kun on vaikeaa pikkupierussa pelata shakkia tietokoneen välityksellä. Tämä kun on vaikeaa selvinpäin ja naamakkainkin.
Ratikkakuski kirjoitti:
Jessus kun on vaikeaa pikkupierussa pelata shakkia tietokoneen välityksellä. Tämä kun on vaikeaa selvinpäin ja naamakkainkin.
Jep, niin on. :)
relaxed_eyes kirjoitti:
Jep, niin on. :)
Nyt kirjanpitoni ja nappuloiden paikat laudalla eivät pidä paikkaansa. Että ei auta kuin luovuttaa ja todeta, ettei dokaaminen ja nettishakki sovi yhteen. :-(
Ratikkakuski kirjoitti:
Nyt kirjanpitoni ja nappuloiden paikat laudalla eivät pidä paikkaansa. Että ei auta kuin luovuttaa ja todeta, ettei dokaaminen ja nettishakki sovi yhteen. :-(
että se on sit tasapeli. Ehkä joskus toisel kertaa sit uusiks.
relaxed_eyes kirjoitti:
että se on sit tasapeli. Ehkä joskus toisel kertaa sit uusiks.
Luovutus on luovutus ja voitto on voitto. Mutta tulipahan kokeiltua. Mutta toista kertaa en kokeile. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
