Kamalaa :(

Must on tullu puudelinkävelyttäjä ja mä vielä tykkään siitä. Tyttären vauva ja se on aivan yli-ihana.

Siinä sitä äsken oltiin naapurinisännän kanssa pihalla puudeleiden kanssa ja puhuttiin säästä. Mä en olisi ikinä ittestäni uskonu, että sitä tekisin, saati juttelisin miehen kanssa joka on puudelia kusettamassa.

Arvatkaas mitä muuta kamalaa? Meille on tulossa omakin koira..ja kyllähän te sen tiedätte mikä sitä koiraa aina sitten seuraa...

48

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottamaan jotain

      rakkia kattos alle? Ei onnistu meillä vaikka akka kuinka tahtoo.

      • kyllä sellanen karvamöykky on kuitenkin ihan mukava. Ja se on akan piski sit, se harrastaa pelastuskoiratoimintaa ja muuta sellasta koirankoulutusjuttua, et mulle jää vaan se leikkiminen sen kans.


      • asia missä
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kyllä sellanen karvamöykky on kuitenkin ihan mukava. Ja se on akan piski sit, se harrastaa pelastuskoiratoimintaa ja muuta sellasta koirankoulutusjuttua, et mulle jää vaan se leikkiminen sen kans.

        se sun akkas ei olis niin hyvä?


      • asia missä kirjoitti:

        se sun akkas ei olis niin hyvä?

        ei tuu mieleen...on sil jouluvaloneuroosi ja on se muutenkin sellanen tyylipoliisi.


    • Revolveri

      näky on, aikuinen mies puudelin kanssa. Jotenkin siinä alkaa tahattomasti naurattaa. :D

      Varmaan puudelit on hienoja mutta..

      • et kuinkahan hauskaa muilla naapureilla oli kun meit oli kaks karvapallia rivarin pihalla iltasella parin söpöliinin kanssa.


    • koiraa sitten seuraa? Koiran pentuja?

      Juu, puudelit iskee. En omaa hankkis mutta serkun pudu oli kyl ihqu :D

      • perheeseen seuraa normaalisti lapsi.


      • saanu sitte kuitenkaa
        relaxed_eyes kirjoitti:

        perheeseen seuraa normaalisti lapsi.

        edes kosittua sitä akkaas vaikka sun piti.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        perheeseen seuraa normaalisti lapsi.

        okei :D


      • KoppavaHoro
        relaxed_eyes kirjoitti:

        perheeseen seuraa normaalisti lapsi.

        Mä kun olin ihan sitä mieltä, että toinen koira.

        En mä ainakaan ole lasta hommaamassa. Vai onko tämä joku luonnonlaki, jota mä en voi sivuuttaa?


      • KoppavaHoro kirjoitti:

        Mä kun olin ihan sitä mieltä, että toinen koira.

        En mä ainakaan ole lasta hommaamassa. Vai onko tämä joku luonnonlaki, jota mä en voi sivuuttaa?

        sä et pääse sitä välttiin. ;)


      • taitaa..
        relaxed_eyes kirjoitti:

        perheeseen seuraa normaalisti lapsi.

        oikein toivoa sitä mukulaa.

        Taitaa olla vaan pakkorako? Muijalla ei ole vielä omia ja niitä pitäis saada. Pakko antaa periksi, jotta muija pysyy.

        Säälittävän munatonta toimintaa.


      • muijal
        taitaa.. kirjoitti:

        oikein toivoa sitä mukulaa.

        Taitaa olla vaan pakkorako? Muijalla ei ole vielä omia ja niitä pitäis saada. Pakko antaa periksi, jotta muija pysyy.

        Säälittävän munatonta toimintaa.

        muksuja? Ts. ainaki yks? Eiks oleki?


      • taitaa.. kirjoitti:

        oikein toivoa sitä mukulaa.

        Taitaa olla vaan pakkorako? Muijalla ei ole vielä omia ja niitä pitäis saada. Pakko antaa periksi, jotta muija pysyy.

        Säälittävän munatonta toimintaa.

        mut vaikka kuinka toivoisinkin mukulaa, ni sitä ei ainakaan 4:ään vuoteen tule...


      • Sähän
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut vaikka kuinka toivoisinkin mukulaa, ni sitä ei ainakaan 4:ään vuoteen tule...

        olet neljän vuoden päästä ihan liian vanha isäksi?


      • Sähän kirjoitti:

        olet neljän vuoden päästä ihan liian vanha isäksi?

        meil on olemassa olevat yhteiset ja molemmilla omansakin projektit, jotka pitää ensin saattaa loppusuoralle, ennenkuin siihen uusia juttuja otetaan. Yks asia kerrallaan.

        Jos sit ei tuu lapsia, ni sit ei tule...vaikka on se kyl iso pettymys, mut sit sen asian kans vaan pitää elää.


      • jotkut ihme projektit
        relaxed_eyes kirjoitti:

        meil on olemassa olevat yhteiset ja molemmilla omansakin projektit, jotka pitää ensin saattaa loppusuoralle, ennenkuin siihen uusia juttuja otetaan. Yks asia kerrallaan.

        Jos sit ei tuu lapsia, ni sit ei tule...vaikka on se kyl iso pettymys, mut sit sen asian kans vaan pitää elää.

        lastenteon edelle??? Mä en käsitä???


      • ku mies. Mut voin
        relaxed_eyes kirjoitti:

        meil on olemassa olevat yhteiset ja molemmilla omansakin projektit, jotka pitää ensin saattaa loppusuoralle, ennenkuin siihen uusia juttuja otetaan. Yks asia kerrallaan.

        Jos sit ei tuu lapsia, ni sit ei tule...vaikka on se kyl iso pettymys, mut sit sen asian kans vaan pitää elää.

        kertoa ettei vaimos tule siitä sitten ikinä yli pääsemään, jos noin pitkän ajan päästä lasta ei tulekaan. Voin kertoa että se on ero silloin, sanoi se mitä tahansa tällä hetkellä.


      • jotkut ihme projektit kirjoitti:

        lastenteon edelle??? Mä en käsitä???

        kyllä me kuitenkin halutaan, et sille mahdolliselle jälkikasvulle olis sit kans aikaakin.


      • ku mies. Mut voin kirjoitti:

        kertoa ettei vaimos tule siitä sitten ikinä yli pääsemään, jos noin pitkän ajan päästä lasta ei tulekaan. Voin kertoa että se on ero silloin, sanoi se mitä tahansa tällä hetkellä.

        on mahdollista, mutta niin on moni muukin asia, että murehditaan noita sitten jos tilanteet päälle iskee.


      • jos joku projekti menee
        relaxed_eyes kirjoitti:

        kyllä me kuitenkin halutaan, et sille mahdolliselle jälkikasvulle olis sit kans aikaakin.

        edelle. Kyl se on niin et aikaa ei ole ikinä jos noin aattelee.


      • akoista mitään.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        on mahdollista, mutta niin on moni muukin asia, että murehditaan noita sitten jos tilanteet päälle iskee.

        Se sun akkas prosessoi tuota nyt jo koko ajan. Naiselle on ihan saamarin kova paikka jos ei sitä beibeä tule, ei ne suhtaudu tuolla asenteella siihen. Koitappa vähän tentata akkaas, niin tiijät mikä on totuus. Nimittäin kukaan nainen ei suhtaudu asiaan noin kevyesti.


      • jos joku projekti menee kirjoitti:

        edelle. Kyl se on niin et aikaa ei ole ikinä jos noin aattelee.

        mul on kokemusta siitä ku ei ollu aikaa olla pienten kanssa ja nyt ne on molemmat jo koulussa. Ei tääkään ni hääviä ole.


      • jokin määrittelemätön
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mul on kokemusta siitä ku ei ollu aikaa olla pienten kanssa ja nyt ne on molemmat jo koulussa. Ei tääkään ni hääviä ole.

        oli sulle tärkeempi ku lapset??? Voi hyvä ihme??? Älä vaan sano et työ...


      • akoista mitään. kirjoitti:

        Se sun akkas prosessoi tuota nyt jo koko ajan. Naiselle on ihan saamarin kova paikka jos ei sitä beibeä tule, ei ne suhtaudu tuolla asenteella siihen. Koitappa vähän tentata akkaas, niin tiijät mikä on totuus. Nimittäin kukaan nainen ei suhtaudu asiaan noin kevyesti.

        en minäkään siihen asiaan kevyesti suhtaudu. Eikä suhtaudenu avokkikaan, jos suhtauduttaisiin kevyesti, ni se olis jo tiineenä.


      • noinki ajatella, mutta
        relaxed_eyes kirjoitti:

        en minäkään siihen asiaan kevyesti suhtaudu. Eikä suhtaudenu avokkikaan, jos suhtauduttaisiin kevyesti, ni se olis jo tiineenä.

        neljä vuotta?


      • jokin määrittelemätön kirjoitti:

        oli sulle tärkeempi ku lapset??? Voi hyvä ihme??? Älä vaan sano et työ...

        Aivan niinku akal ei olis omaa elämää ollenkaan. Se jokin määrittelemätön, niinkuin sinä sitä kutsuit, ni ei muuten ole mikään yksi yksittäinen asia, kuten esmes työ, vaikka työ on osa sitä jotakin määrittelemätöntä, ehkä jollain 20%:n osuudella.


      • noinki ajatella, mutta kirjoitti:

        neljä vuotta?

        Elämä on...


    • sitten....

      uros, että talossa on edes joku jolla on munat

    • akateeminen akkaski

      puudelin?

      • ottaa pelastuskoiran, tai paimenkoiran. Mä en tiedä onko ne sama vai eri asia, ku en oo asiantuntija.


    • KoppavaHoro

      että mikä siinä koirassa ja sen ulkoiluttamisessa nyt niin kamaa on.

      Sitäpaitsi eihän se mikään puudeli ole vaan mikälie Bichoni/Cotoni/Westie, eikö?

      Ja ei, en tiedä mikä seuraa koiraa. Mulla on seurannut vain se, että kunto on kohonnut ja pämppäily vähentynyt, mutta en mä niissä mitään huonoa näe.

      • puudeli, koska

        kuuluu villakoiriin. Muut noista ei ollutkaan.


      • KoppavaHoro

        KAMALAA (**ttu mun näppis on tahmainen!).


      • se tulee.....
        KoppavaHoro kirjoitti:

        KAMALAA (**ttu mun näppis on tahmainen!).

        jos samalla skypettää boifriendin kanssa


      • KoppavaHoro
        puudeli, koska kirjoitti:

        kuuluu villakoiriin. Muut noista ei ollutkaan.

        En tiennyt, että bichonilla on mitään tekoa villisten kanssa.


      • villakoira,
        KoppavaHoro kirjoitti:

        En tiennyt, että bichonilla on mitään tekoa villisten kanssa.

        tunnusmerkkinä esim. tiheä, kihara karva jne... Se on vaa reppana vähän pieni :D


      • KoppavaHoro
        villakoira, kirjoitti:

        tunnusmerkkinä esim. tiheä, kihara karva jne... Se on vaa reppana vähän pieni :D

        kun sillä on jotain tekemistä bichonin kanssa?


      • kun mä oon tähän saakka nauranut paskaisesti kaltaisilleni...öööö...miehille?

        Nii, emmä muista sen tarkkaa rotua, mut seurakoira kuitenkin. Kyllä sä aika lähelle osuit varmaankin, ainaki tutulta kuulosti.


      • puuttuu aluskarva
        KoppavaHoro kirjoitti:

        kun sillä on jotain tekemistä bichonin kanssa?

        kokonaan, kun taas Bichonilla on erityisenkin tiheä.


      • KoppavaHoro
        puuttuu aluskarva kirjoitti:

        kokonaan, kun taas Bichonilla on erityisenkin tiheä.

        kuuluvat kaikki 9-ryhmään eli "hyödyttömiin koiriin" :D (elkää suuttuko!)


      • allekirjoitan ihan
        KoppavaHoro kirjoitti:

        kuuluvat kaikki 9-ryhmään eli "hyödyttömiin koiriin" :D (elkää suuttuko!)

        kuus-nolla. Kinnasvärkkejä kaikki tyynni. :D


    • Enrique_Lister

      Seuraavaks rupeet kuuntelemaan merisäätä kiikkustuolis reinot jalassa ja istumaan päivät torikahvilas, kun eukko on töis! :o
      No joo... siihen väliin jää kyl viel jonku verran elämää, mut siihen tää kaik huipentuu.

      • tuohon pitää ainaki pyrkiä. Ja läppäri tietty siinä kiikkustuolissa sylissä. :P


      • Enrique_Lister
        relaxed_eyes kirjoitti:

        tuohon pitää ainaki pyrkiä. Ja läppäri tietty siinä kiikkustuolissa sylissä. :P

        Niin eihän kukaan enää radioo kuuntele.


    • zisel

      sellasen chihuahuan niinkun Paris Hiltonilla mutta se koira kärsis mun seurassa kun biletän niin paljon :(

      Joutuis olee kotona liikaa yksin tai sitten sellasessa seurakunnassa ettei tekis sille hyvää.

    • Michiko_

      ryhtyä keskiluokkaisiksi keski-ikäisiksi, jotka asuvat Keski-Suomessa, juovat keskikaljaa ja vielä muuttaa nimi Keskiseksi (jotenkin näin se meni Viivi & Wagnerissa).

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe