Must on tullu puudelinkävelyttäjä ja mä vielä tykkään siitä. Tyttären vauva ja se on aivan yli-ihana.
Siinä sitä äsken oltiin naapurinisännän kanssa pihalla puudeleiden kanssa ja puhuttiin säästä. Mä en olisi ikinä ittestäni uskonu, että sitä tekisin, saati juttelisin miehen kanssa joka on puudelia kusettamassa.
Arvatkaas mitä muuta kamalaa? Meille on tulossa omakin koira..ja kyllähän te sen tiedätte mikä sitä koiraa aina sitten seuraa...
Kamalaa :(
48
764
Vastaukset
- ottamaan jotain
rakkia kattos alle? Ei onnistu meillä vaikka akka kuinka tahtoo.
kyllä sellanen karvamöykky on kuitenkin ihan mukava. Ja se on akan piski sit, se harrastaa pelastuskoiratoimintaa ja muuta sellasta koirankoulutusjuttua, et mulle jää vaan se leikkiminen sen kans.
- asia missä
relaxed_eyes kirjoitti:
kyllä sellanen karvamöykky on kuitenkin ihan mukava. Ja se on akan piski sit, se harrastaa pelastuskoiratoimintaa ja muuta sellasta koirankoulutusjuttua, et mulle jää vaan se leikkiminen sen kans.
se sun akkas ei olis niin hyvä?
asia missä kirjoitti:
se sun akkas ei olis niin hyvä?
ei tuu mieleen...on sil jouluvaloneuroosi ja on se muutenkin sellanen tyylipoliisi.
- Revolveri
näky on, aikuinen mies puudelin kanssa. Jotenkin siinä alkaa tahattomasti naurattaa. :D
Varmaan puudelit on hienoja mutta..et kuinkahan hauskaa muilla naapureilla oli kun meit oli kaks karvapallia rivarin pihalla iltasella parin söpöliinin kanssa.
koiraa sitten seuraa? Koiran pentuja?
Juu, puudelit iskee. En omaa hankkis mutta serkun pudu oli kyl ihqu :D- saanu sitte kuitenkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
perheeseen seuraa normaalisti lapsi.
edes kosittua sitä akkaas vaikka sun piti.
- KoppavaHoro
relaxed_eyes kirjoitti:
perheeseen seuraa normaalisti lapsi.
Mä kun olin ihan sitä mieltä, että toinen koira.
En mä ainakaan ole lasta hommaamassa. Vai onko tämä joku luonnonlaki, jota mä en voi sivuuttaa? KoppavaHoro kirjoitti:
Mä kun olin ihan sitä mieltä, että toinen koira.
En mä ainakaan ole lasta hommaamassa. Vai onko tämä joku luonnonlaki, jota mä en voi sivuuttaa?sä et pääse sitä välttiin. ;)
- taitaa..
relaxed_eyes kirjoitti:
perheeseen seuraa normaalisti lapsi.
oikein toivoa sitä mukulaa.
Taitaa olla vaan pakkorako? Muijalla ei ole vielä omia ja niitä pitäis saada. Pakko antaa periksi, jotta muija pysyy.
Säälittävän munatonta toimintaa. - muijal
taitaa.. kirjoitti:
oikein toivoa sitä mukulaa.
Taitaa olla vaan pakkorako? Muijalla ei ole vielä omia ja niitä pitäis saada. Pakko antaa periksi, jotta muija pysyy.
Säälittävän munatonta toimintaa.muksuja? Ts. ainaki yks? Eiks oleki?
taitaa.. kirjoitti:
oikein toivoa sitä mukulaa.
Taitaa olla vaan pakkorako? Muijalla ei ole vielä omia ja niitä pitäis saada. Pakko antaa periksi, jotta muija pysyy.
Säälittävän munatonta toimintaa.mut vaikka kuinka toivoisinkin mukulaa, ni sitä ei ainakaan 4:ään vuoteen tule...
- Sähän
relaxed_eyes kirjoitti:
mut vaikka kuinka toivoisinkin mukulaa, ni sitä ei ainakaan 4:ään vuoteen tule...
olet neljän vuoden päästä ihan liian vanha isäksi?
Sähän kirjoitti:
olet neljän vuoden päästä ihan liian vanha isäksi?
meil on olemassa olevat yhteiset ja molemmilla omansakin projektit, jotka pitää ensin saattaa loppusuoralle, ennenkuin siihen uusia juttuja otetaan. Yks asia kerrallaan.
Jos sit ei tuu lapsia, ni sit ei tule...vaikka on se kyl iso pettymys, mut sit sen asian kans vaan pitää elää.- jotkut ihme projektit
relaxed_eyes kirjoitti:
meil on olemassa olevat yhteiset ja molemmilla omansakin projektit, jotka pitää ensin saattaa loppusuoralle, ennenkuin siihen uusia juttuja otetaan. Yks asia kerrallaan.
Jos sit ei tuu lapsia, ni sit ei tule...vaikka on se kyl iso pettymys, mut sit sen asian kans vaan pitää elää.lastenteon edelle??? Mä en käsitä???
- ku mies. Mut voin
relaxed_eyes kirjoitti:
meil on olemassa olevat yhteiset ja molemmilla omansakin projektit, jotka pitää ensin saattaa loppusuoralle, ennenkuin siihen uusia juttuja otetaan. Yks asia kerrallaan.
Jos sit ei tuu lapsia, ni sit ei tule...vaikka on se kyl iso pettymys, mut sit sen asian kans vaan pitää elää.kertoa ettei vaimos tule siitä sitten ikinä yli pääsemään, jos noin pitkän ajan päästä lasta ei tulekaan. Voin kertoa että se on ero silloin, sanoi se mitä tahansa tällä hetkellä.
jotkut ihme projektit kirjoitti:
lastenteon edelle??? Mä en käsitä???
kyllä me kuitenkin halutaan, et sille mahdolliselle jälkikasvulle olis sit kans aikaakin.
ku mies. Mut voin kirjoitti:
kertoa ettei vaimos tule siitä sitten ikinä yli pääsemään, jos noin pitkän ajan päästä lasta ei tulekaan. Voin kertoa että se on ero silloin, sanoi se mitä tahansa tällä hetkellä.
on mahdollista, mutta niin on moni muukin asia, että murehditaan noita sitten jos tilanteet päälle iskee.
- jos joku projekti menee
relaxed_eyes kirjoitti:
kyllä me kuitenkin halutaan, et sille mahdolliselle jälkikasvulle olis sit kans aikaakin.
edelle. Kyl se on niin et aikaa ei ole ikinä jos noin aattelee.
- akoista mitään.
relaxed_eyes kirjoitti:
on mahdollista, mutta niin on moni muukin asia, että murehditaan noita sitten jos tilanteet päälle iskee.
Se sun akkas prosessoi tuota nyt jo koko ajan. Naiselle on ihan saamarin kova paikka jos ei sitä beibeä tule, ei ne suhtaudu tuolla asenteella siihen. Koitappa vähän tentata akkaas, niin tiijät mikä on totuus. Nimittäin kukaan nainen ei suhtaudu asiaan noin kevyesti.
jos joku projekti menee kirjoitti:
edelle. Kyl se on niin et aikaa ei ole ikinä jos noin aattelee.
mul on kokemusta siitä ku ei ollu aikaa olla pienten kanssa ja nyt ne on molemmat jo koulussa. Ei tääkään ni hääviä ole.
- jokin määrittelemätön
relaxed_eyes kirjoitti:
mul on kokemusta siitä ku ei ollu aikaa olla pienten kanssa ja nyt ne on molemmat jo koulussa. Ei tääkään ni hääviä ole.
oli sulle tärkeempi ku lapset??? Voi hyvä ihme??? Älä vaan sano et työ...
akoista mitään. kirjoitti:
Se sun akkas prosessoi tuota nyt jo koko ajan. Naiselle on ihan saamarin kova paikka jos ei sitä beibeä tule, ei ne suhtaudu tuolla asenteella siihen. Koitappa vähän tentata akkaas, niin tiijät mikä on totuus. Nimittäin kukaan nainen ei suhtaudu asiaan noin kevyesti.
en minäkään siihen asiaan kevyesti suhtaudu. Eikä suhtaudenu avokkikaan, jos suhtauduttaisiin kevyesti, ni se olis jo tiineenä.
- noinki ajatella, mutta
relaxed_eyes kirjoitti:
en minäkään siihen asiaan kevyesti suhtaudu. Eikä suhtaudenu avokkikaan, jos suhtauduttaisiin kevyesti, ni se olis jo tiineenä.
neljä vuotta?
jokin määrittelemätön kirjoitti:
oli sulle tärkeempi ku lapset??? Voi hyvä ihme??? Älä vaan sano et työ...
Aivan niinku akal ei olis omaa elämää ollenkaan. Se jokin määrittelemätön, niinkuin sinä sitä kutsuit, ni ei muuten ole mikään yksi yksittäinen asia, kuten esmes työ, vaikka työ on osa sitä jotakin määrittelemätöntä, ehkä jollain 20%:n osuudella.
- sitten....
uros, että talossa on edes joku jolla on munat
- akateeminen akkaski
puudelin?
ottaa pelastuskoiran, tai paimenkoiran. Mä en tiedä onko ne sama vai eri asia, ku en oo asiantuntija.
- KoppavaHoro
että mikä siinä koirassa ja sen ulkoiluttamisessa nyt niin kamaa on.
Sitäpaitsi eihän se mikään puudeli ole vaan mikälie Bichoni/Cotoni/Westie, eikö?
Ja ei, en tiedä mikä seuraa koiraa. Mulla on seurannut vain se, että kunto on kohonnut ja pämppäily vähentynyt, mutta en mä niissä mitään huonoa näe.- puudeli, koska
kuuluu villakoiriin. Muut noista ei ollutkaan.
- KoppavaHoro
KAMALAA (**ttu mun näppis on tahmainen!).
- se tulee.....
KoppavaHoro kirjoitti:
KAMALAA (**ttu mun näppis on tahmainen!).
jos samalla skypettää boifriendin kanssa
- KoppavaHoro
puudeli, koska kirjoitti:
kuuluu villakoiriin. Muut noista ei ollutkaan.
En tiennyt, että bichonilla on mitään tekoa villisten kanssa.
- villakoira,
KoppavaHoro kirjoitti:
En tiennyt, että bichonilla on mitään tekoa villisten kanssa.
tunnusmerkkinä esim. tiheä, kihara karva jne... Se on vaa reppana vähän pieni :D
- KoppavaHoro
villakoira, kirjoitti:
tunnusmerkkinä esim. tiheä, kihara karva jne... Se on vaa reppana vähän pieni :D
kun sillä on jotain tekemistä bichonin kanssa?
kun mä oon tähän saakka nauranut paskaisesti kaltaisilleni...öööö...miehille?
Nii, emmä muista sen tarkkaa rotua, mut seurakoira kuitenkin. Kyllä sä aika lähelle osuit varmaankin, ainaki tutulta kuulosti.- puuttuu aluskarva
KoppavaHoro kirjoitti:
kun sillä on jotain tekemistä bichonin kanssa?
kokonaan, kun taas Bichonilla on erityisenkin tiheä.
- KoppavaHoro
puuttuu aluskarva kirjoitti:
kokonaan, kun taas Bichonilla on erityisenkin tiheä.
kuuluvat kaikki 9-ryhmään eli "hyödyttömiin koiriin" :D (elkää suuttuko!)
- allekirjoitan ihan
KoppavaHoro kirjoitti:
kuuluvat kaikki 9-ryhmään eli "hyödyttömiin koiriin" :D (elkää suuttuko!)
kuus-nolla. Kinnasvärkkejä kaikki tyynni. :D
- Enrique_Lister
Seuraavaks rupeet kuuntelemaan merisäätä kiikkustuolis reinot jalassa ja istumaan päivät torikahvilas, kun eukko on töis! :o
No joo... siihen väliin jää kyl viel jonku verran elämää, mut siihen tää kaik huipentuu.- Enrique_Lister
relaxed_eyes kirjoitti:
tuohon pitää ainaki pyrkiä. Ja läppäri tietty siinä kiikkustuolissa sylissä. :P
Niin eihän kukaan enää radioo kuuntele.
- zisel
sellasen chihuahuan niinkun Paris Hiltonilla mutta se koira kärsis mun seurassa kun biletän niin paljon :(
Joutuis olee kotona liikaa yksin tai sitten sellasessa seurakunnassa ettei tekis sille hyvää. - Michiko_
ryhtyä keskiluokkaisiksi keski-ikäisiksi, jotka asuvat Keski-Suomessa, juovat keskikaljaa ja vielä muuttaa nimi Keskiseksi (jotenkin näin se meni Viivi & Wagnerissa).
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
