Olen täynnä kulissiliittoa.
Esitämme yleisesti olevamme ns.rikkaita. Aina uudehkot kalliit autot,mopot ja moottoripyörät. Elektroniikkaa ja etelänmatkoja ym. ym.
Iso perhe. Useampia lapsia.
Ihmiset ihmettelevät vaurauttamme, johon mies ilmaisee tyytyväisen hymynsä tai nauraa päälle: ollanpa me rikkaita.
Todellisuus on ihan toinen. Sairauden vuoksi pitkällä lomalla ollessaan mies tekee pimeää työtä. Ei kuitenkaan tienaa tästä niin paljon,että toimeen tulisimme.
Sosiaalitoimisto on hyvä paikka valittaa ja laskut tulevat hoidetuksi.
Mies hoitaa kaiken mikä vähänkään viittaa rahaan/varallisuuteemme. En tiedä muuta asioistamme kuin sen mitä hän minulle kertoo, jos kertoo.
Raha ei ole ainut ongelmamme. Tai siis minun ongelma, koska miehen mielestä ongelmia meillä ei ole.
Olen kodin "vanki". En voi mennä edes ystävieni kanssa kävelylenkille ilma miestäni. Hän haluaa mukaan minun ja kahden ystäväni kanssa koska ei voi n. tuntia parikertaa viikossa olla yksin tai lasten kanssa kotona.
Jos joskus pääsen yksin kauppaan, puhelin soi ainakin 5 kertaa kauppareissun aikana. Asiaa ei ole, kunhan soittelee.
Ällöttävin hänen toimistaan on se kun herään öisin siihen, että hän on tyydyttämässä itseään minua vasten tai ehtinyt sen jo tehdä. Siinä sitten raivoissani nousen spermat milloin missäkin,paasaten hänen toimintaansa ja itkien pesulle.
Inhoan tästä syystä itseäni, kun tunnen olevani niin heikko että annan tämän kaiken tapahtua.
Eniten elämässäni inhoan kuitenkin miestäni.
Olen puhunut asiasta parille ystävälleni ja he ovat kehoittaneet minua tekemään rikosilmoituksen.
Olenko vain tyhmä?
Tyhmäkö?
5
527
Vastaukset
- eroa!
Hei
Tilanteesi on erikoinen. Miehesi tuntuu hallitsevan koko elämäänne.. Sinua ja taloutta ym.
Mitään tervettä ei ole suhteessanne. Hän ei luota sinuun missään asiassa. Käyttää sinua tarpeisiinsa kun huvittaa, oli todella hirveä lukea, että käyttää sinua jopa nukkuessasi.
Sinun olisi syytä hakea apua, esim, paikallinen mielenterveystoimisto, seurakunnan perheneuvoittelu ym terapia palvelut, jos pääset "karkaan" mieheltäsi. Hänellä vaikuttaa olevan pahoja henkisiä ongelmia. Hae itsellesi apua pikaisesti!!! Hel.. mistä tuommosia miehiä löytyy?Meinasin olla vastaamatta tuohon mitään kun niin alko etomaan jotenkin, mut pakko on jotakin laittaa.Kyllä minusta mies taitaa pitää sinua vaan seksileluna ei enää ihmisenä, en minä pystyis naiselle tuommoista tekemään!Taustoja en tiedä sen tarkemmin eli joku on pistänyt sun miehen pään sekaisin..Ettei se vaan petä sua sun selkäs takana, jotenkin vaan tuli mieleen?
- olet..
Kysyit, oletko tyhmä! Tässä vastaus: Kyllä olet, todella tyhmä!
- olet sinä!
Todella tyhmä, kun vastaat noin apua pyytävälle ihmiselle.
Aloittajalle sanon saman kuin ystäväsi. Tee rikosilmoitus. Jätä mies, joka kohtelee sinua törkeääkin törkeämmin. Helppoahan se ei ole. Ei koskaan eikä kenellekään, mutta kannattaa. Tulet vielä ihmettelemään, mikä sinua piti tuollaisessa suhteessa. Kun saat asioihin etäisyyttä alat näkemään ne eri tavalla. Silloin huomaat, miten huonosti sinua on kohdeltu. Nyt sinulla on siitä vain aavistus, mutta usko pois, aavistelet ihan oikein.
Itselläni on kokemusta vähän samantapaisesta. Se suhde ei edes kestänyt kauan, mutta en edelleenkään voi ymmärtää, miksi se kesti edes sen minkä kesti.
Sinun olosi helpottuu heti, kun alat miettiä, miten asiasi järjestät. Ystäväsi ovat varmasti tukenasi ja auttavat käytännön järjestelyissä.
- mike74
Kun näitä lukee, niin liikutaan alueella, että onko kyse mustasta huumorista, vaiko oikeasta elämästä. Jos miehesi ei käy vieraissa, niin ei sitten kukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448339Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462288Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262142- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811677- 321497
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081103Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870