Elikkä onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia ko. palvelusta?? eniten askaruttaa päiväkohtaisten pelioikeuksien määrä kenttää kohti jos esim. kaveriporukassa kaikki olisivat supergolfin jäseniä..
kiitos jo etukäteen vastauksista.
Kokemuksia supergolfista???
2
1090
Vastaukset
- Jonne
Pari vuotta olen jo pelannut supergolfilla ja mulla ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa.
Totta kai jos isolla porukalla aikoo samana päivänä pelata kaikki supergolfilla, niin kannattaa olla hyvissä ajoin liikenteessä, mutta niinhän sitä pitää olla muutenkin (esim. tiiaikojen saanti isolle poppoolle jne.)
Monella kentällä niitä pelioikeuksia on kuitenkin kymmenen tai ylikin. - Anonyymi00002
Mihin ihmeeseen tarvitaan supergolf jäsenyyss. Lisäksi täytyy olla jäsen golfseurassa ja näitä vastaavia tarjouksia saa suoraan golf-kentiltä, että muista kanavista. Itse koin jäsenyyden täysin turhaksi ja tuli huijattu olo mainoksesta ”jäsenyys” ja ”pelioikeus”(kerta). Jouduin siis ”jäsenyyden” päälle maksamaan normaalin golfseuran jäsenyyden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611