Elikkä onko kellään hyviä/huonoja kokemuksia ko. palvelusta?? eniten askaruttaa päiväkohtaisten pelioikeuksien määrä kenttää kohti jos esim. kaveriporukassa kaikki olisivat supergolfin jäseniä..
kiitos jo etukäteen vastauksista.
Kokemuksia supergolfista???
3
1100
Vastaukset 3
- Jonne
Pari vuotta olen jo pelannut supergolfilla ja mulla ei ole muuta kuin positiivista sanottavaa.
Totta kai jos isolla porukalla aikoo samana päivänä pelata kaikki supergolfilla, niin kannattaa olla hyvissä ajoin liikenteessä, mutta niinhän sitä pitää olla muutenkin (esim. tiiaikojen saanti isolle poppoolle jne.)
Monella kentällä niitä pelioikeuksia on kuitenkin kymmenen tai ylikin. - Anonyymi00002
Mihin ihmeeseen tarvitaan supergolf jäsenyyss. Lisäksi täytyy olla jäsen golfseurassa ja näitä vastaavia tarjouksia saa suoraan golf-kentiltä, että muista kanavista. Itse koin jäsenyyden täysin turhaksi ja tuli huijattu olo mainoksesta ”jäsenyys” ja ”pelioikeus”(kerta). Jouduin siis ”jäsenyyden” päälle maksamaan normaalin golfseuran jäsenyyden.
- Anonyymi00004
Liityin jäseneksi, kun harhaanjohtavasti mainostava jäsenyyttään, joka ei ole seurajäsenyys, joka kuitenkin tulee maksaa. Jäsenedutkin ovat normialennuksia, jotka saat vieraskentiltä muutoinkin. Oman seuran jäsenyys tuo paremmat alennukset fee-maksuihin. Täysin turha kulu, jonka vastine ei edes tuo merkittäviä etuja. Tämä on vähän kuin Espanjan palvelut ”vähän sinnepäin”, mutta ei kuitenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711146
- 65926
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47708
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79651- 62609
- 28595
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35595IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67591