Mikä on tämänhetken suurin murheesi?
nainen, saat avautua
65
1584
Vastaukset
- tahdo kihloihin..
se satuttaa...
- se tuokin, jos
Richartti kirjoitti:
...mitä mä sanoin, on vaan niin munaton olo. Ei oo miestä sen vertaa, että kihlat ostais.
myönnät et siitä on kii.
...munaton olo....
- kertoa, mutta
tuntuu niin pahalle. Nuorimmalla lapsellani todettiin leukemia :(
Mutta se on nykyään onneksi hoidettava juttu ja käsittääkseni ennusteet ovat aika hyvät. Hoidot tietysti ovat rankkoja, mutta kyllä se siitä.
Isot myötätuntoHALIT.- tuo on aika
buddy-love kirjoitti:
Mutta se on nykyään onneksi hoidettava juttu ja käsittääkseni ennusteet ovat aika hyvät. Hoidot tietysti ovat rankkoja, mutta kyllä se siitä.
Isot myötätuntoHALIT.hyvä, mutta pitkä hoito on edessä.
- sulle ajatuksista.
relaxed_eyes kirjoitti:
ja jaksamista sinne teille koko porukalle.
kaikki apu on tarpeen.
tuo on aika kirjoitti:
hyvä, mutta pitkä hoito on edessä.
Pikemminkin on niin, että ensin on rankkoja juttuja ja sitten vahditaan pitkään.
Yritä olla huolestumatta liikaa ja hanki hänelle riittävästi sarjakuvia ja muuta mielialaa ylläpitävää.- KoppavaHoro
tuntuvat omat murheet todella mitättömiltä.
Kyllähän toi sanattomaksi vetää... Mutta sanoisin silti, että yritä ajatella positiivisesti: pelkääminen ei hyödytä mitään eikä ketään; jokainen päivä on lahja ja kaikesta voi oppia jotain (jos ei muuta niin vahvuutta, kun yllättää sillä itsensä).
Ja sitten että kaikella on syynsä tai tarkoituksensa. Vaikkei sitä heti tajuaisi, niin jossakin vaiheessa sen kyllä ymmärtää. Usko mua ja muista tämä mitä sanoin. - Michiko_
Tunnen pari syövästä toipunutta nuorta ihmistä ja he ovat halunneet puhua minulle asiasta, koska esim. Solun säätely-kurssilla käsiteltiin syöpää aiheena ja kasvatimme syöpäsolukantoja viljelmissä. He halusivat tietysti tietää, millaisia hoitoja on kehitteillä. Hirveä show niiden hoitojen kanssa, mutta onneksi lapsilla ennuste on yleensä hyvä.
- KoppavaHoro
Poikaystävä tulee perjantaina enkä haluaisi hellänä, intiiminä hetkenä, kun hengitän raskaasti, puhaltaa räkäkuplia sieraimistani tai keskeyttää sessiota hakkaavan yskän takia.
Ja eräästä aiheeseen liittyvästä käytännön syystä olisi myös kiva voida hengittää nenän kautta.
No mutta hei, ainakaan ei ole kuumetta!- duactia?
kuivattaa limakalvoja.
- KoppavaHoro
duactia? kirjoitti:
kuivattaa limakalvoja.
Itse asiassa mulla on jotain, jota sain, kun olin lähdössä korvatulehduksessa lentomatkalle...
Se vois kyllä toimia, vaikka se väsyttää sitten taas niin saakelisti.
Pitää kysyä tuolta alakerran naapurilta vielä, se on kävelevä lääkekaappi. :)
Kiitos vinkistä! - väsyttää, mutta
KoppavaHoro kirjoitti:
Itse asiassa mulla on jotain, jota sain, kun olin lähdössä korvatulehduksessa lentomatkalle...
Se vois kyllä toimia, vaikka se väsyttää sitten taas niin saakelisti.
Pitää kysyä tuolta alakerran naapurilta vielä, se on kävelevä lääkekaappi. :)
Kiitos vinkistä!itselleni ei tule kuin ehkä raukea olo... ja sehän sun puuhissas on lopputulos kuitenkin :D Nauttikaahan yhdessäolosta!
- KoppavaHoro
väsyttää, mutta kirjoitti:
itselleni ei tule kuin ehkä raukea olo... ja sehän sun puuhissas on lopputulos kuitenkin :D Nauttikaahan yhdessäolosta!
Mä olisin vaikka koomassa, kunhan saan sen rontin viereeni! Joten kiitos, nautitaan! :)
Ja onneksi ollaan jo sillä tasolla etteivät pienet räkäklimpit tai nukahtamiset kaada maailmaa. - Michiko_
seksi parantaa kaikki sairaudet, flunssa mukaan lukien. Tosin nymfomanian suhteen kyse taitaa olla vain oireen hoidosta?
murehtimista, ei se mitään hyövytä.
Käännän murehtimisen toisinpäin, hyväksi energiaksi, siihen että kaikki menee hyvin :)- olen rakastunut
elää parisuhteessa. Voi voi.
...kuinka ihanaa. Voimia, kyllä se siitä.
Odottelet vaan rauhassa, kyllä se kolmas kierros vielä alkaa. Sit muistat olla skarppina.
- ninoska
Biologinen kelloni suorastaan kolahtelee, mutta en vaan onnistu saamaan yhtäkään miestä satimeen, byyyhyyy nyyh!
- piisaa
taakaksi asti.Ei niitä viitsi vieraille kertoa. Mutt ne ilon aiheet tuppaa puuttumaan.
- se sitten
täältä sellaista ettit, ei paras paikka.
- sitten
yhtään isä ehdokasta täältä kiikarissa, rohkeesti vaan :)) T; terve ja hyvä mies
- Revolveri
naiset kyllä "avautuu" ML-palstalla päivät pitkät. NL ammottaa tyhjyyttä kun akat räpättää täällä. :D
ymmärrykseni kasvoi huomattavasti. Mä jo luulin, että kaikki naiset murehtii vaan tukan väriä.
- tosissaan niin?
Onko sun nainen jotenkin sitten niin tyhmä, kun sellaista luulet?
- KoppavaHoro
Naiset kantavat suurimman osan tämän maailman huolista.
tosissaan niin? kirjoitti:
Onko sun nainen jotenkin sitten niin tyhmä, kun sellaista luulet?
vaan se tyhmyys on täällä palstalla.
- äh... noh...
relaxed_eyes kirjoitti:
vaan se tyhmyys on täällä palstalla.
kun sä annat niin järjettömän sovinistisen kuvan itsestäs. Siis ajatteletko sä oikeasti noin? En ymmärrä?
äh... noh... kirjoitti:
kun sä annat niin järjettömän sovinistisen kuvan itsestäs. Siis ajatteletko sä oikeasti noin? En ymmärrä?
feministiksi näkökulmaa vaihtamalla, enkä silti ole epärehellinen. Jos siis vaan haluan, ja vaihtamatta mitään nikkejä.
Mä luulen, et täl palstal on ainoastaan yks tyyppi joka sen kaiken sekamelskan ja moninaisuuden läpi näkee. Jotta, ei sitä kovin heleppo ookaan ymmärtää.- se juuri onkin
relaxed_eyes kirjoitti:
feministiksi näkökulmaa vaihtamalla, enkä silti ole epärehellinen. Jos siis vaan haluan, ja vaihtamatta mitään nikkejä.
Mä luulen, et täl palstal on ainoastaan yks tyyppi joka sen kaiken sekamelskan ja moninaisuuden läpi näkee. Jotta, ei sitä kovin heleppo ookaan ymmärtää.se kummallinen asia. Kun välil jumaloit naisia (kaikkia naisia) ja nyt näin taas et usko et naisil voi olla edes oikeita ongelmia. Kummallista. No, onneksi se en ole minä jonka tarvii sun kanssa elää :D Hyvää yötä sulle!
- paljon sit
naisia joilla on miehen nikki. Oliko pyyntö; "Naiset avautukaa tjn "?
- Michiko_
Se, että asumme miehen kanssa eri paikkakunnilla. Asia korjaantuu ajan myötä. Oma ongelmansa on siinä, etten voi hankkia lemmikkejä miehen allergian takia eivätkä lapset oikein sovi tähän elämänvaiheeseen...pahuksen biologinen kello.
kun kello tikittää?
Miten sujuu vastustus?
Minkähän lainen ihminen ja olo sitä sitten on jos loppuun asti vastustaa?- Michiko_
chalistra87 kirjoitti:
kun kello tikittää?
Miten sujuu vastustus?
Minkähän lainen ihminen ja olo sitä sitten on jos loppuun asti vastustaa?Vastustus on vähän niin ja näin. Kaipaisin jotain pörröisiä elukoita paijattavaksi, mutta se ei käy kun miehellä on allergia :-( Suunnittelin kyllä lainaavani joltain koiraa, jos omistajat ovat kiireisiä tai vanhoja: koiran lenkittäminen hyödyttäisi kaikkia osapuolia.
Tuo biologinen kello lähti päälle jo 20-vuotiaana ja järjellä sille ei mahda mitään. Äidilläni oli minun ikäisenäni kaksi lasta, mummolla kolme jne. Ajat ovat muuttuneet, ks. yliopisto-opinnot. Kyllä tässä vielä ehtii, täytyy sillä välin leikittää miehen kummityttöä ja muita tuttujen lapsia. Michiko_ kirjoitti:
Vastustus on vähän niin ja näin. Kaipaisin jotain pörröisiä elukoita paijattavaksi, mutta se ei käy kun miehellä on allergia :-( Suunnittelin kyllä lainaavani joltain koiraa, jos omistajat ovat kiireisiä tai vanhoja: koiran lenkittäminen hyödyttäisi kaikkia osapuolia.
Tuo biologinen kello lähti päälle jo 20-vuotiaana ja järjellä sille ei mahda mitään. Äidilläni oli minun ikäisenäni kaksi lasta, mummolla kolme jne. Ajat ovat muuttuneet, ks. yliopisto-opinnot. Kyllä tässä vielä ehtii, täytyy sillä välin leikittää miehen kummityttöä ja muita tuttujen lapsia.Se taitaa ihan perinnöllisesti vaikuttaa mihin aikaan kellot alkaa tikittää :D
Niin, sillä aikaa on hyvä käyttää sitä hoivaviettiä muihin lapsiin ja eläimiin. Kyllä se siitä :)
Huonompi juttu tuo allergia..
hyvin, joten ei voi valittaa mistään :9
- maniamania
murhe. Mut nyt se on vaan jaettava tämä hyvä fiilis! Kyll se siitä pahemmaksi muuttuu jos on muuttuakseen. Ellei, sit vaan näin:)
Ei mee hyvin teillä, muttei huonosti meilläkään. - Damienka
Se, että pitkäikäiseen sukuun kuuluvana on edessä vielä ainakin 50 yksinäistä vuotta. Joulut on yhtä helvettiä, kun tuntuu, että kaikilla muilla on perhe. Jos tapaisin pullon hengen, niin haluaisin muuttua mieheksi.
- n. 30v ?
Luuletko, että seuran löytäminen olisi helpompaa, jos olisit mies?
Mistä tällainen käsitys? - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
Mistä tällainen käsitys?sitä, että miehellä ei ole hirvittävää vauvakuumetta, mies voi saada lapsia vaikka viisikymppisenä, mies ei haaveile romanttisesta rakkaudesta ja miehelle riittää pelkkä seksi, jota on helpommin saatavilla kuin koko parisuhde. Lisäksi miehille perhe on vähemmän tärkeä ja pienempi osa elämää kuin naiselle. Koska en voi saada kumppania olisi helpompi olla mies.
- Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
Mistä tällainen käsitys?on jo valitettavasti ohitettu.
- n. 30v ?
Damienka kirjoitti:
sitä, että miehellä ei ole hirvittävää vauvakuumetta, mies voi saada lapsia vaikka viisikymppisenä, mies ei haaveile romanttisesta rakkaudesta ja miehelle riittää pelkkä seksi, jota on helpommin saatavilla kuin koko parisuhde. Lisäksi miehille perhe on vähemmän tärkeä ja pienempi osa elämää kuin naiselle. Koska en voi saada kumppania olisi helpompi olla mies.
että nainen elää yksin terveempänä ja pidempään kuin parisuhteessa.
Mies taas on pakotettu hankkimaan parisuhde, jos aikoo elää pitkään.
Yksinäiset miehet ovat sairaita ja kuolevat nuorempina.
Oo vaan onnellinen, ettet ole tässä minun asemassa :)
p.s. Kaikille miehille ei muuten riitä pelkkä seksi ja jotkut jopa haaveilee romanttisesta rakkaudesta. - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
että nainen elää yksin terveempänä ja pidempään kuin parisuhteessa.
Mies taas on pakotettu hankkimaan parisuhde, jos aikoo elää pitkään.
Yksinäiset miehet ovat sairaita ja kuolevat nuorempina.
Oo vaan onnellinen, ettet ole tässä minun asemassa :)
p.s. Kaikille miehille ei muuten riitä pelkkä seksi ja jotkut jopa haaveilee romanttisesta rakkaudesta.Mutta ihminen haluaa aina enemmän. Tiedän, että voisin asua jossain Nigerian slummissa, mutta toisaalta minulla voisi myös olla lapsia ja perhe. Ja tiedän, etten tule koskaan niitä saamaankaan tuntuu pahalta.
Miehet kuolee yksin nuorempina, koska eivät osaa pitää huolta itsestään.
Mikä sinun asemassa on vialla? - n. 30v ?
Damienka kirjoitti:
Mutta ihminen haluaa aina enemmän. Tiedän, että voisin asua jossain Nigerian slummissa, mutta toisaalta minulla voisi myös olla lapsia ja perhe. Ja tiedän, etten tule koskaan niitä saamaankaan tuntuu pahalta.
Miehet kuolee yksin nuorempina, koska eivät osaa pitää huolta itsestään.
Mikä sinun asemassa on vialla?se raastaa ja pitkät lomat/pyhät.
Ei oo järkevää tekemistä ja menee vuorokausirytmi sekaisin. Onneks en ryyppää.
Mistä tiedät ettet tule koskaan saamaankaan? Et kai vaan avita kohtaloa tuolla omalla ennakkoasenteella? - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
se raastaa ja pitkät lomat/pyhät.
Ei oo järkevää tekemistä ja menee vuorokausirytmi sekaisin. Onneks en ryyppää.
Mistä tiedät ettet tule koskaan saamaankaan? Et kai vaan avita kohtaloa tuolla omalla ennakkoasenteella?miesten silmissä. Olen aina ollut. Minussa ei vain ole mitään hyvää tai arvokasta, jonka avulla voisin saada jonkun, joten tulen aina olemaan yksin.
Sama ongelma mulla; päivät nukun ja yöt valvon. - n. 30v ?
Damienka kirjoitti:
miesten silmissä. Olen aina ollut. Minussa ei vain ole mitään hyvää tai arvokasta, jonka avulla voisin saada jonkun, joten tulen aina olemaan yksin.
Sama ongelma mulla; päivät nukun ja yöt valvon.huomasinhan minäkin sinut :)
Kaikissa meissä on hyvää ja arvokasta.
Pitäs lähteä huomenna ostaan uus talvitakki, muttei toisaalta kauheasti kiinnostais alennusmyyntiryysis. Eikä oo kyllä mitään ideoitakaan mielessä. Olisko sulla heittää ideaa? Mikä nyt on in ja sopis tämmöselle tummanpuhuvalle hoikalle miehelle? Ei kauhean sporttinen kaveri kuitenkaan. - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
huomasinhan minäkin sinut :)
Kaikissa meissä on hyvää ja arvokasta.
Pitäs lähteä huomenna ostaan uus talvitakki, muttei toisaalta kauheasti kiinnostais alennusmyyntiryysis. Eikä oo kyllä mitään ideoitakaan mielessä. Olisko sulla heittää ideaa? Mikä nyt on in ja sopis tämmöselle tummanpuhuvalle hoikalle miehelle? Ei kauhean sporttinen kaveri kuitenkaan.olet nainen, kun nimimerkissäsi on tuo n.
Mutta et huomaisi livessä, koska minä olen näkymätön. :) Minussa ei ole mitään, olen jotenkin mitäänsanomaton.
Osta laadukas villakangastakki, polvipituinen, tummanharmaa. Minä ainakin tykkään, saa miehen kuin miehen näyttämään aikuiselta ja sivistyneeltä.
----------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=fI6CuX3vYv0&feature=related
Laitoin sulle vielä musiikkiakin... :) Vai onko liian tyttöjen musaa? Mä olen ihan rakastunut tämän tyypin musiikkiin... :) - n. 30v ?
Damienka kirjoitti:
olet nainen, kun nimimerkissäsi on tuo n.
Mutta et huomaisi livessä, koska minä olen näkymätön. :) Minussa ei ole mitään, olen jotenkin mitäänsanomaton.
Osta laadukas villakangastakki, polvipituinen, tummanharmaa. Minä ainakin tykkään, saa miehen kuin miehen näyttämään aikuiselta ja sivistyneeltä.
----------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=fI6CuX3vYv0&feature=related
Laitoin sulle vielä musiikkiakin... :) Vai onko liian tyttöjen musaa? Mä olen ihan rakastunut tämän tyypin musiikkiin... :)Ei se oo mikään nimimerkki. Ei oo tapana käyttää. Tööttään vaan nuo ensimmäisessä viestissä olleet merkit aina tuohon ruutuun yhdessä ja samassa keskustelussa, niin pysyy kärryillä vastapuolikin kenen kanssa keskustelee.
Noh, nokkaa vähän ylemmäs nyt sieltä rinnasta :) Ihan varmasti sinussakin on paljon hyvää ja huomaamisen arvoista. Jos sitä kovin piilotellaan, niin se vaatii vaan vastapuolelta enemmän se huomaaminen. Koska oot viimeksi käyny kunnolla tyrkyllä?
Jotain tuollaista olin ajatellukin. Ajattelin vielä tuota pituutta, että kuinka se on helppo/vaikea, kun enimmäkseen kulkee autolla. Onko ne pitkät helmat sitte aina kurassa, kun nuolee auton kynnystä?
Musiikki oli kaunista. Ihan hyvää näin unta vasten. - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
Ei se oo mikään nimimerkki. Ei oo tapana käyttää. Tööttään vaan nuo ensimmäisessä viestissä olleet merkit aina tuohon ruutuun yhdessä ja samassa keskustelussa, niin pysyy kärryillä vastapuolikin kenen kanssa keskustelee.
Noh, nokkaa vähän ylemmäs nyt sieltä rinnasta :) Ihan varmasti sinussakin on paljon hyvää ja huomaamisen arvoista. Jos sitä kovin piilotellaan, niin se vaatii vaan vastapuolelta enemmän se huomaaminen. Koska oot viimeksi käyny kunnolla tyrkyllä?
Jotain tuollaista olin ajatellukin. Ajattelin vielä tuota pituutta, että kuinka se on helppo/vaikea, kun enimmäkseen kulkee autolla. Onko ne pitkät helmat sitte aina kurassa, kun nuolee auton kynnystä?
Musiikki oli kaunista. Ihan hyvää näin unta vasten.on raivostuttava, kun pitää keksiä jokin otsikko ja nimimerkki vaikka väkisin.
Koska olen käynyt tyrkyllä? hmm... Yläasteella? Silloin vielä luulin, että voisin jonkun saadakin, mutta Siperia opetti. :)
Mulla on polvipituinen villakangastakki ja kun kerää helmat, niin sanotusti, autoon mennessä, niin ei tule kuraa. Mun koirani vain on juuri sopivan korkuinen kuraamaan takin alaosan pyörittyään jossain pellossa. :) Mutta muuten niin ihana, ettei kura haittaa. :) - n. 30v ?
Damienka kirjoitti:
on raivostuttava, kun pitää keksiä jokin otsikko ja nimimerkki vaikka väkisin.
Koska olen käynyt tyrkyllä? hmm... Yläasteella? Silloin vielä luulin, että voisin jonkun saadakin, mutta Siperia opetti. :)
Mulla on polvipituinen villakangastakki ja kun kerää helmat, niin sanotusti, autoon mennessä, niin ei tule kuraa. Mun koirani vain on juuri sopivan korkuinen kuraamaan takin alaosan pyörittyään jossain pellossa. :) Mutta muuten niin ihana, ettei kura haittaa. :)Ei sinuakaan ole kukaan tullu kotoa hakemaan? On se kumma.
Missä päin Suomea on vielä pellot kuralla? Täällä on n. 3 senttiä lunta. - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
Ei sinuakaan ole kukaan tullu kotoa hakemaan? On se kumma.
Missä päin Suomea on vielä pellot kuralla? Täällä on n. 3 senttiä lunta.mutta kun naapurilla on joku vesiputki mikä pitää osan pellosta sulana, niin siellä pitää aina pyöriä. Mun koirani on hieman omituinen, niin kuin omistajansakin. :)
Todella hämmästyttävää juu... :) Täällä mä olen odotellut, että ovikello soi, mutta ei. Mä en vain viitsi tuhlata aikaani, musta vain yksinkertaisesti puuttuu se jokin. Sitä paitsi luulen, että jos joku tulisikin täältä hakemaan, niin menisi pupu pöksyyn, kun mulla ei ole 'pätevyyttä' parisuhteeseen. :) - n. 30v ?
Damienka kirjoitti:
mutta kun naapurilla on joku vesiputki mikä pitää osan pellosta sulana, niin siellä pitää aina pyöriä. Mun koirani on hieman omituinen, niin kuin omistajansakin. :)
Todella hämmästyttävää juu... :) Täällä mä olen odotellut, että ovikello soi, mutta ei. Mä en vain viitsi tuhlata aikaani, musta vain yksinkertaisesti puuttuu se jokin. Sitä paitsi luulen, että jos joku tulisikin täältä hakemaan, niin menisi pupu pöksyyn, kun mulla ei ole 'pätevyyttä' parisuhteeseen. :)Olet hauska, omituinen, eläinrakas...
Olihan sitä huomattavaa vaikka kuinka paljon.
Ajattelitko että paljonkin tarvitaan reeniä että on parisuhteeseen pätevä? Varmaan joku tutkinto ensin ja sitten vähän työkokemustakin pitäis olla? :)
Joo-o, et halunnu kertoa missä päin, mutta oli missä oli, niin mukava oli jutella. Kiitos ajastasi ja juttuhetkestä. Nyt on suunnattava petiin, jotta edes puoliltapäivin selviää sinne takin ostoon. Öitä :) - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
Olet hauska, omituinen, eläinrakas...
Olihan sitä huomattavaa vaikka kuinka paljon.
Ajattelitko että paljonkin tarvitaan reeniä että on parisuhteeseen pätevä? Varmaan joku tutkinto ensin ja sitten vähän työkokemustakin pitäis olla? :)
Joo-o, et halunnu kertoa missä päin, mutta oli missä oli, niin mukava oli jutella. Kiitos ajastasi ja juttuhetkestä. Nyt on suunnattava petiin, jotta edes puoliltapäivin selviää sinne takin ostoon. Öitä :)taida olla niitä miesten etsimiä ominaisuuksia. Sitä paitsi mä olen hankkinut jo ne vanhallepiialle vaadittavat kissatkin, joten ei hätää. :) Mä olen enää parin vuoden päästä siitä, kun kyttään ihmisiä verhojen raosta ja huutelen törkeyksiä kaikille pariskunnille kateuksissani.
Ei ehkä *työ*kokemusta, mutta kokemusta kuitenkin. Viittasin lähinnä tuolla kokemuksen puutteella sinne makuukammarin puolelle... Mutta eipä mulla taida olla muitakaan vaadittavia ominaisuuksia, jotenkin tuntuu siltä. :)
Hyvää yötä! :) Iske joku nätti myyjätyttö samalla, kun sinne kaupungille menet. :) - n. 30v ?
Damienka kirjoitti:
taida olla niitä miesten etsimiä ominaisuuksia. Sitä paitsi mä olen hankkinut jo ne vanhallepiialle vaadittavat kissatkin, joten ei hätää. :) Mä olen enää parin vuoden päästä siitä, kun kyttään ihmisiä verhojen raosta ja huutelen törkeyksiä kaikille pariskunnille kateuksissani.
Ei ehkä *työ*kokemusta, mutta kokemusta kuitenkin. Viittasin lähinnä tuolla kokemuksen puutteella sinne makuukammarin puolelle... Mutta eipä mulla taida olla muitakaan vaadittavia ominaisuuksia, jotenkin tuntuu siltä. :)
Hyvää yötä! :) Iske joku nätti myyjätyttö samalla, kun sinne kaupungille menet. :)ominaisuuksia ihmisessä.
Seksi on suhteellisen yksinkertainen asia, kun siitä ei tee mörköä itselleen. Aina se on kuitenkin uuden ihmisen kanssa aloitettava alusta se leikki. Luottamus siinä on se a ja o.
Muista huudella jotain härskejä. Ne on aina upeita :))
Iskisinhän sitä vaikka mitä, mutta kun netissä on aina niin helppo neuvoa muita. Todellisuus on paljon tarua karumpaa. - Damienka
n. 30v ? kirjoitti:
ominaisuuksia ihmisessä.
Seksi on suhteellisen yksinkertainen asia, kun siitä ei tee mörköä itselleen. Aina se on kuitenkin uuden ihmisen kanssa aloitettava alusta se leikki. Luottamus siinä on se a ja o.
Muista huudella jotain härskejä. Ne on aina upeita :))
Iskisinhän sitä vaikka mitä, mutta kun netissä on aina niin helppo neuvoa muita. Todellisuus on paljon tarua karumpaa.että oppisin ennemmin lentämään rakettia silmät sidottuna kuin hyväksi sängyssä. Mä en koskaan uskaltaisi edes ottaa riskiä, koska luulen, että saisin murska-arvostelut. Eikä se olisi reilua sille miehellekään.
Et uskoisikaan miten härskejä mä aion huudella, mä olen jo valmiiksi kirjoittanut ideoita ylös.
Netissä elämä tosiaan on huomattavasti helpompaa, kuin oikeasti. Mutta jos vaikka saat sopivan tilaisuuden... :) Mitä nyt näin lyhyen 'tuttavuuden' perusteella voi sanoa, niin vaikutat todella mukavalta ja mukavia miehiä on noin yksi tuhannesta, joten rohkeasti vain. :)
- Queen-Of-Hearts
I'm so hotn'sexy that I can't stand myself
;)
Oikeesti mun suurin murhe on se että oon niin hottis ja seksy...
No ei...
Se on vasta mun toiseks suurin murhe... suurin on sellainen josta en aijo nyt ruikuttaa (koska viimeksi lupasin niin etten enää koskaan...) - rusalkaa
Eikö minulla ole muka muuta vaihtoehtoa?
Eilen Iltiksen koko aukeaman juttu kertoi kuinka tunnettu miesnäyttelijä menetti viime vuonna puolisosnsa. Nyt tämä vissiin 70-vuotias mies on löytänyt UUDEN RAKKAUDEN...jonka kanssa aikoo naimisiin. Nainen on 46v.
Tässä on järkyttävää se, että tuo nainen on vuoden minua nuorempi! MUTTA minua ei tosiaankaan kiinnosta mikään itseäni paaaaljon vanhempi pappa. Hei oikeesti, vaiks olis mies miten rakastettava tahansa.
Tätä olen tässä miettinyt ja ollut totaalisen järkyttynyt: Olen ilman miestä sitte.
Tuon mallin mukaan mulle ei miestä ainakaan tule!
Eikä tartte nyt puskan tähä änkee kitisemään, ettei mulle saa olla edes nelikymppistä miestä. Se olis ihan jees.
Olkoot onnellisia keskenään tommosen papan kanssa ne, joita kiinnostaa. En tarkota arvioida tuota tilannetta ketään tässä loukatakseni. Varmaan ihan hienoi ihmisii. Ei vaan mua varten tuo epäsuhta- jarona
nainen on joku surkimus joka tarvitsi elättäjän kun ei itse pärjää. Miehellähän ei ole enää elämää paljoa jäljellä ja perintö kohta tiedossa. Miksi miehet on noin tyhmiä et ottavat tollasia? Mä en varmasti seiskakymppisenä huolis nelikymppistä. Kyllä tajuaisin et se haluaa mun rahat.
- sirpamaikkarilta
alkaa siivoo ja lähtee kauppaan. Väsyttää ja yskittää.
Oikeestaan vielä isopmpi murhe on se miten noi koirat selviää uuden vuoden yli. Yks ressukka ei uskalla uloskaan lähteä. Pissii rappuun ja sisälle kun remmiä laittaa. Mä kiroanki jokaikisen rahanahneen raketinvalmistajan sekä myyjän! Ostajia en kiroa koska he ovat vain pelkkiä idiootteja keskenkasvuisissa aivoissa. kun niille vaan luvan ensin antaa.
Sovinismini nimissä en voinut vastustaa kiusausta kommentoida tähän loppuun näin.- cookos
mitäs tää taas on...olkapäätä tarjoot. Kun nyt oikein muistelen mistä tää kaikki sai alkunsa, niin just siinä. Mut muistelen sitä oikein lämmollä, siis ;D.
Mut vastaus kysymykseen..hmm että niin vai näin..? Oisko se noin vai kuitenkin sittenkin nuin..? Siinä suurin murheeni.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875