Lush vs. Body Shop??!!

Kokeilunhimoinen

Onko kukaan kokeillut Lushin tuotteita? Ostin järkyn kalliin kasvovoiteen Hesan liikkeestä, mutta en ole vielä vakuuttunut, voide tuntuu turhan rasvaiselta vaikka tuoksuu ihanalta niinkuin kaikki muutkin Lushin tuotteet. Bodyshop tuntuu Lushiin verrattuna edullisemmalta ja yhtä hyvältä.. eläinkokeilla testaamattomia taitavat olla kumpikin.

8

3082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      inci-luetteloita - kun katselin joskus, olivat muistaakseni silikonittomia toisin kuin BS:n, tosin jossakin oli myös lanoliinia.

      En ole noita kasvovoiteita kokeillut, mutta ostin Daddy-O "hopeashampoon", ihan kiva, vaikkei toimikaan niin hyvin kuin kampaamotuotteet.

      • -------

        Oon kokeillu Lushin

        Yummy suihkugeeliä -> oli liian lirua, haisi hieman liian teolliselle, ja olisi voinut olla kosteuttavampaa. Mutta muuten ihan hyvää.

        American dream hoitoainetta -> ei hoitanut tarpeeksi paksuja hiuksia, tuoksu epämiellyttävä. Muuten ok


    • Lush -fani

      The Body Shop on L'Orealin "tytäryhtiö" ja Lush on muutenkin eettisempi (ei eläinkokeita, palmuöljyä...). Lushin tuotteetkin on vaan yksinkertaisesti parempia ja toimivampia (paremmat raaka-aineetkin).

      • mangosorbet

        Body Shopin emoyhtiö L'oreal ei ole vuosiin testannut elänkokeilla!!! Yritys testaa keinoiholla. Mistä nämä huhut ovat peräisin, ihmettelen??

        Bodyshopin vartalovoiteet, butterit ja suihkugeelit ovat markkinoiden parhaimmistoa! Lushin kasvovoiteissa ei minkäänlaista tehoa. Pelkkää kosteutusta vaan. Lushin tuotteet ovat mielestäni muutenkin laatuun verrattuna törkeän kalliita! Ostin sellaisen kylpypallon hintaan 5,90 mikä riittää vain yhteen kylpyyn kun Body Shopista saa laadukasta kylpyvaahtoa 500ml hintaan n.17€ mikä riittää varmaan koko vuodeksi...


      • Lush-fani
        mangosorbet kirjoitti:

        Body Shopin emoyhtiö L'oreal ei ole vuosiin testannut elänkokeilla!!! Yritys testaa keinoiholla. Mistä nämä huhut ovat peräisin, ihmettelen??

        Bodyshopin vartalovoiteet, butterit ja suihkugeelit ovat markkinoiden parhaimmistoa! Lushin kasvovoiteissa ei minkäänlaista tehoa. Pelkkää kosteutusta vaan. Lushin tuotteet ovat mielestäni muutenkin laatuun verrattuna törkeän kalliita! Ostin sellaisen kylpypallon hintaan 5,90 mikä riittää vain yhteen kylpyyn kun Body Shopista saa laadukasta kylpyvaahtoa 500ml hintaan n.17€ mikä riittää varmaan koko vuodeksi...

        "Huhut" ovat peräisin siitä, ettei L'Orealia löydy listoilta, joille pääsevät vain yhtiöt, jotka oikeasti eivät testaa eläimillä.

        Ja jos nyt vaikka verrataan sitä Bodyshopin kylpyvaahtoa Lushin kylpyvaahtoon, niin Lushin tuotteen vaahto kestää koko kylvyn ajan ja sen jälkeenkin, kun taas Bodysopin vaahto kestää ehkä kolme minuuttia. Ja Lushin kylpyvaahtopalan voi murtaa pienempiin osiin eikä kaikkea tarvitse käyttää kerralla, jos hinta hirvittää. Itse kyllä olen valmis maksamaan paremmasta tuotteesta hieman enemmän. Näin voin nauttia Lushin kylpyvaahdon kosteuttavasta ja hoitavasta vaikutuksesta ilman kiristävää tunnetta jonka BS:n saippuamainen kylpyaine aiheuttaa.

        Ja kasvovoiteista vielä. Lushin kasvovoide sai näppyni häviämään toisin kuin BS:n silikonimömmö. Tätä mieltä olen siis minä. Olin ennen BS:n kanta-asiakas kunnes siirryin Lushiin. Olen siis käyttänyt paljon tuotteita molemmilta ja niitä vertaillut ja todennut Lushin paljon paremmaksi.


      • Lush on paras
        Lush-fani kirjoitti:

        "Huhut" ovat peräisin siitä, ettei L'Orealia löydy listoilta, joille pääsevät vain yhtiöt, jotka oikeasti eivät testaa eläimillä.

        Ja jos nyt vaikka verrataan sitä Bodyshopin kylpyvaahtoa Lushin kylpyvaahtoon, niin Lushin tuotteen vaahto kestää koko kylvyn ajan ja sen jälkeenkin, kun taas Bodysopin vaahto kestää ehkä kolme minuuttia. Ja Lushin kylpyvaahtopalan voi murtaa pienempiin osiin eikä kaikkea tarvitse käyttää kerralla, jos hinta hirvittää. Itse kyllä olen valmis maksamaan paremmasta tuotteesta hieman enemmän. Näin voin nauttia Lushin kylpyvaahdon kosteuttavasta ja hoitavasta vaikutuksesta ilman kiristävää tunnetta jonka BS:n saippuamainen kylpyaine aiheuttaa.

        Ja kasvovoiteista vielä. Lushin kasvovoide sai näppyni häviämään toisin kuin BS:n silikonimömmö. Tätä mieltä olen siis minä. Olin ennen BS:n kanta-asiakas kunnes siirryin Lushiin. Olen siis käyttänyt paljon tuotteita molemmilta ja niitä vertaillut ja todennut Lushin paljon paremmaksi.

        Lush on ilman muuta parempi. Body Shopin tuotteet ärsyttää ihoa, Lushit ei. Lusheissa on todella hyvä hoitavuus ja hyviä oivalluksia, kuten loistavan laadukkaat palashampoot. Saa hiukset aina hyvin kuosiin, tuuheuttavia ja päänahan hyvin puhdistavia. Mä en luopuis etenkään just palashampoista, koska ne on vaan niin täydellisen hyviä.


      • Ekologi
        Lush on paras kirjoitti:

        Lush on ilman muuta parempi. Body Shopin tuotteet ärsyttää ihoa, Lushit ei. Lusheissa on todella hyvä hoitavuus ja hyviä oivalluksia, kuten loistavan laadukkaat palashampoot. Saa hiukset aina hyvin kuosiin, tuuheuttavia ja päänahan hyvin puhdistavia. Mä en luopuis etenkään just palashampoista, koska ne on vaan niin täydellisen hyviä.

        Kolmas verrokki voisi olla Herb Basics sarjan kylpytuotteet. Tuoksut aidot ja INCIt kunnossa. Tykkäsin myös niiden eettisestä kuviosta, vähän niinkuin Body Shopilla joskus alussa ;) Tulispa niille myymälä joskus niin pääsis hiplaa koko sarjaa. Törmäsin Herb Basics luomushampooseen kampaamo New Lookissa (Kansakoulunkatu/HKI) tossa joulun alla. Nettikauppa www.herbbasics.fi


      • Anonyymi
        Ekologi kirjoitti:

        Kolmas verrokki voisi olla Herb Basics sarjan kylpytuotteet. Tuoksut aidot ja INCIt kunnossa. Tykkäsin myös niiden eettisestä kuviosta, vähän niinkuin Body Shopilla joskus alussa ;) Tulispa niille myymälä joskus niin pääsis hiplaa koko sarjaa. Törmäsin Herb Basics luomushampooseen kampaamo New Lookissa (Kansakoulunkatu/HKI) tossa joulun alla. Nettikauppa www.herbbasics.fi

        Mie käytän x-tra ja rainbow!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe