ja se on sitte 2009,

Istuessani tässä uudessa Rolls Roysessani matkalla lentokentällä odottavaan yksityiskoneeseeni, jolla lennämme uuden rakastajattereni kanssa kuukaudeksi Karibialle risteilemään, joten päätin tässä muistaa vähäosaisempia kavereitani, jotka yrittävät ottaa ilon irti halvalla kuohuviinillä ja parilla tulitikkua muistuttavalla raketilla.

ONNEA JA MENESTYSTÄ VUODELLE 2009!

11

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei mä

arvostan tätä koko sydämestäni ja toivon sulle paria tsunamia :D

• varaHossi

sain yhden tekstarin.

Halpaan skumppaan ei ollu varaa. Piti tyytyä etikoituneeseen punkkuun, joka oli yli vuosi sitten pöllitty naapurin kellarivarastosta.

Polttelin kynttilää.

• molemmista

päistä vissiinki?

• voi kiitos!

Mitä nöyrimmin kiitos toivotuksistasi ja hyvää alkanutta vuotta sinnekin.

Mä oon itseasiassa vähän kadeellinenki ja just sulle.;D :D Mun parhaat bilekaverit on nimittäin just nyt ulkomailla ja pyys reissuun muakin mukaan, muttei juuri nyt ollut varaa lahteä.:(

Ja yks toinen kaveri taas lähtee Aasiaan parin viikon päästä.

Onneksi on bailattu ja laitettu rahaa menemään siinä määrin joulun tietymillä, että nyt voi olla suu sykkyrällä vähän aikaa.:)

• Olisi vuokrabiilisi uusi tai vanha, niin olisin silti enemmäm oikeassa kuin sinä, eikö niin ? Piiru nöyryyttä e´lämään, niin löydämme kaikki maan "matoiset" täällä tunnetulla planeetalla yhteisen sävelen..

Hyvää Uutta Vuotta 2009 !

• cookos

..tuo kaikki piti muuten paikkansa, mut raketti, joita oli vaan yksi, se oli jotain järkyn suurta ja mahtavaa. Oon aina painottanut sitä, että vaikka vähemmän mutta enemmän kerralla,..ääh, jotain siihen suuntaan.

Mä sain kaverilta viestin, jossa avaruusoliot kaappaa kaikki söpöt ja seksikkäät ja vie 12 mennessään. Sitäkö se ulkoa kuulunut humina olikin... ;D

Hyvää uutta vuotta!

• sä rakastajan olet

ehtiny hankkia, noi muuthan on olleet sulla kauan?

• HooVee

minunkin puolestani. *neppaa tulitikun*

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe