Istuessani tässä uudessa Rolls Roysessani matkalla lentokentällä odottavaan yksityiskoneeseeni, jolla lennämme uuden rakastajattereni kanssa kuukaudeksi Karibialle risteilemään, joten päätin tässä muistaa vähäosaisempia kavereitani, jotka yrittävät ottaa ilon irti halvalla kuohuviinillä ja parilla tulitikkua muistuttavalla raketilla.
ONNEA JA MENESTYSTÄ VUODELLE 2009!
ja se on sitte 2009,
11
362
Vastaukset
- hei mä
arvostan tätä koko sydämestäni ja toivon sulle paria tsunamia :D
- varaHossi
sain yhden tekstarin.
Halpaan skumppaan ei ollu varaa. Piti tyytyä etikoituneeseen punkkuun, joka oli yli vuosi sitten pöllitty naapurin kellarivarastosta.
Polttelin kynttilää.- molemmista
päistä vissiinki?
- voi kiitos!
Mitä nöyrimmin kiitos toivotuksistasi ja hyvää alkanutta vuotta sinnekin.
Mä oon itseasiassa vähän kadeellinenki ja just sulle.;D :D Mun parhaat bilekaverit on nimittäin just nyt ulkomailla ja pyys reissuun muakin mukaan, muttei juuri nyt ollut varaa lahteä.:(
Ja yks toinen kaveri taas lähtee Aasiaan parin viikon päästä.
Onneksi on bailattu ja laitettu rahaa menemään siinä määrin joulun tietymillä, että nyt voi olla suu sykkyrällä vähän aikaa.:) Olisi vuokrabiilisi uusi tai vanha, niin olisin silti enemmäm oikeassa kuin sinä, eikö niin ? Piiru nöyryyttä e´lämään, niin löydämme kaikki maan "matoiset" täällä tunnetulla planeetalla yhteisen sävelen..
Hyvää Uutta Vuotta 2009 !- cookos
..tuo kaikki piti muuten paikkansa, mut raketti, joita oli vaan yksi, se oli jotain järkyn suurta ja mahtavaa. Oon aina painottanut sitä, että vaikka vähemmän mutta enemmän kerralla,..ääh, jotain siihen suuntaan.
Mä sain kaverilta viestin, jossa avaruusoliot kaappaa kaikki söpöt ja seksikkäät ja vie 12 mennessään. Sitäkö se ulkoa kuulunut humina olikin... ;D
Hyvää uutta vuotta! - sä rakastajan olet
ehtiny hankkia, noi muuthan on olleet sulla kauan?
- HooVee
minunkin puolestani. *neppaa tulitikun*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437