Moi
Mä kyselen tässä vähän kokemuksia. Mulla on Squire strato ja sen kaulan säätö tästä eteenpäin menisi "Lottosen", eli ammattimiehen hommiksi. Tää siis ei ole "ropeli", vaan erittäin asiallinen kylläkin. Eli jotta tästä saadaan vielä viimeinen silaus tehtyä, niin pitänee käyttää kitaran tekijää, jotta nauhoja yms hiotaan ja trimmataan strato huipputimmiin kondikseen. Oletteko teetättäneet, ja suurin piirtein mitä maksaa. Varmaan 1 - 2 tunnin työ, mä arvelen, mutta ei viitsi itse lähteä tekemään, menee jo liian vaikeaksi ( viilat ja vesihiontapaperitkin maksaa jotain, eli työkalut). Helsingissä vaihtoehdot Lottonen ja Kitarapaja? Onko muita? Muutoin hyvää alkanutta vuotta 2009.
Oletteko säädättäneet kaulaa
**Aikka
3
766
Vastaukset
- top soundissa
maksaa nauhojen hionta noin 50 € ja siihen sisältyy kaularaudan säätö että kai se sielä etelässä sit maksaa 150€ hionta ja raudan säätö erikseen 50€
- kitarahuolto´´
Tmi. Kristian Oesch tekee muusikoidennetin ja puskaradion mukaan hyvää jälkeä, mutta jonot on todella pitkät, kun tuo on yhden miehen yritys ja ottaa isoimmat työt ensin.
http://www.kitarahuolto.com/ - Bebe
Kitaran säätöihin löytyy tosi hyvät ohjeet pienellä Googletuksella. Olisikohan yksi haku ollut nimellä kielten säätö, josta tulee sitten muutakin juttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä1353323IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl652330Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1742261Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al792107- 1471534
Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden61157Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1031131Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha6241046- 111957
- 100956