Vai onks treffailu sinkkujen yksinoikeus?
Eiks se oo hienoa käydä sen oman kullan kanssa vaikka edes kerran kuussa treffeillä kaksistaan? Pistää pikkuusen parempaa päälle ja rahaa haisemaan?
Mun mielestä hyvän seksin salaisuus piilee vakikumppanin deittailussa.
Voiko vakikumppania deittailla?
10
282
Vastaukset
- hanki,
kumppani itsellesi ja kokeile. Ai niin, töihinkin voisit mennä, että saat sitä rahaa.
- ajatuksesta, että
mies veisi vieläkin treffeille. Itseasiassa, sain kerran taivaallisen hemmotteluillan.
Ensin syötiin ja sen päälle leffaan. Sitten ajettiin kotiin ja ajattelin että that's it. Sen jälkeen mies hellästi riisui minut alasti, hieroi ja rakasteli pari tuntia. Taivaallista, mutta ah niin harvinaista. - ......
kutsuisi sitä deittailuksi vaan ihan normaaliksi ulkonakäymisessä. Jos se olisi hyvän seksin salaisuus, niin kaikilla maailman ihmisillä olisi hyvää seksiä. Olitko se muuten sinä, joka tarvitsee tunnin ja viisi minuuttia naisen tyydyttämiseen? Et vissiin ole deittaillut riittävästi?
se ei ollut muutakuin ehdotus, että JOSKUS, SILLOIN TÄLLÖIN vois panna akkaansa kauemman kuin sen normiviisminuuttia.
Mut niin, mikäpä tääl ei päälaelleen kääntyisi, tai käännettäsi.- miksi käänsit
kauniin ajatuksen ja aloituksen päälaelleen? Kerrankin mies joka näkee edes vähän aikaa ja vaivaa naisensa hyvänä pitämiseen.
- piile...
sä et vaan osaa.
Mut on se vakikumppanin deittailu parempi vaihoehto ku deittailu. Me käymme ulkona syömässä, leffassa, keikoilla, juhlimassa jne, mutten minä sitä miksikään deittailuksi nimittäisi. Ehkä tuon ymmärtäisi paremmin lapsiperheessä, jossa täytyy erikseen järjestää kahdenkeskistä aikaa.
- just,
tai sitten kysymys täytyy olla vähintään siitä, ettei sen vakikumppanin kanssa asu samassa osoitteessa ja näkee harvemmin. Silloinki sitä vois sanoa jonkinlaiseksi deittailuksi.
- scale
Kyllä mekin otetaan omaa aikaa varaamalla hotellihuone jostakin kaupungista ja viettämällä aikaa kahdestaan ensin ravintoloissa ja sitten siellä hotellissa.
No mä sanoisin sitä kyllä lapsivapaaksi enemmän kuin deittailuksi. Yhtä kaikki laatuaikaa yhdessä ja osaltaan auttaa pitämään parisuhdetta vireänä. - cookos
että vakikumppania deittaillaan. Miten sä kysyt ees tuollasta? Jossain vaiheessa alkuhuuman jälkeen aletaan deittailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632