Perjantai ja kaikki.
Mul punkkua.
Mitä kupissa?
16
395
Vastaukset
Tai sit joko ananasmehua tai appelsiini mehua...
- oli..
äsken, mutta loppu jo :(
- zisel
"mitä lasissa" niin oisin jättänyt taas vastaamatta. Miten sä tajusit kysyä että kupissa?? :D
No mulla on tällanen aiheeseen sopiva iso Petteri Punakuono-muki josta oon tänään vetäny panadol hottia. Nyt siinä on valkkaria ja kun ei oo Sprite zeroo niin lantrasin vedellä. Uudenvuoden aattona VANNOIN että oon kotona kun tää mun tauti alko sillon niin eikun baanalle ja enkös sitten lähtenyt kaikenlisäks puolialasti liikenteeseen. Siis aivan täysin kesävaatteissa! Tälläkertaa mä en VANNO etten lähe baariin vaan kerron että se on FAKTA! En lähde!!!!!
Rela, kun mä olen täysin edesvastuuton tänään niin tehäänkö sillain että annan salasanani mun profiiliin sulle niin poistele sä mun juttuja täältä suunnilleen sitä mukaa kun kirjotan? Mä kuitenkin nukun huomenna taas klo 16 saakka niin sama omasta puolesta jättää poistamatta kun kaikki ne on nähny jo kuitenkin moneen kertaan.- zisel
relaxed_eyes kirjoitti:
sehän olis melkein jo salasuhde. Joka siis olis tietty palstalla täyttä totta.
kaikki mikä lukee palstalla on TOTTA?? :O
Mulla on vähän todellisuudentajuni kans välillä ongelmia niin käyn täältä tsekkaa välillä että kuinka mulla menee. zisel kirjoitti:
kaikki mikä lukee palstalla on TOTTA?? :O
Mulla on vähän todellisuudentajuni kans välillä ongelmia niin käyn täältä tsekkaa välillä että kuinka mulla menee.tämä palsta on Pyhän Totuuden Alttari.
- on ...
punkkua. Olut on pullossa.
vettä
- rusalkaa
ja kirkasta...puolet ja puolet :)
- MMies
5 päivää vetänyt virolaista votkaa ja voi ristus voi mies olla hajalla. Hyvä neuvo kaikille teille: älkää kokeilko.
- rusalkaa
pitäs tietää kokeilemattaki. Tais sulta unohtua.
- MMies
rusalkaa kirjoitti:
pitäs tietää kokeilemattaki. Tais sulta unohtua.
Mä en koskaan opi. Kostoksi vedin lätkän pameja naamaan, josko olo vähän helpottuis. Venus näkyy muuten kauniina, jos pilvet ei häiritse?
- MMies
relaxed_eyes kirjoitti:
herkkä mies.
Odota hetki...mä otan tän hameen pois.
- MMies
MMies kirjoitti:
Odota hetki...mä otan tän hameen pois.
Jätkä ei bongannu. Hö.
- rusalkaa
MMies kirjoitti:
Mä en koskaan opi. Kostoksi vedin lätkän pameja naamaan, josko olo vähän helpottuis. Venus näkyy muuten kauniina, jos pilvet ei häiritse?
Olen havainnut valoilmiön ja se minua viehättää...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693
