nyt kun on ammattiyhdistysliikketkin jo ruodittu.
Uskotko, että joku ihminen olis jo ittensä kloonannu? Haluaisitko kloonata itsesi?
Vähä lisää uskonnoista,
11
324
Vastaukset
meitä hulluja ihmisiä on nii paljon että uskon että joku mielipuoli tiedemies on hörhöilly jotai..
Sielt tulee oikein leffaaki maikkarilta aiheesta :S
EN todellakaa halua kloonata itteeni tai ketään muutakaa- mä oon kuullu
juttua et hitlerillä oli tollanen pikku ohjelma.. Sen takia sen oli niin helppo lähtee tästä maailmasta ku se ties et se jää eloon..
- zisel
kloonata itseni... Hmm.... Sillain että meitä Ziseleitä olis jotain 500 kpl, ja kaikilla nettiyhteys ML- palstalle...
- eeeeeeeeeee
i käy.
- zisel
chalistra87 kirjoitti:
SIt niit visoja vasta tuliski :O Kaikista kirjaimista ja numeroista
Rela kloonaa mut ja minä minät perustetaan E- palsta!
- zisel
eeeeeeeeeee kirjoitti:
i käy.
kaikki sanoo noin? Kun mä kerron kavereille että ne epäili että tulee kaksoset kun olin vielä mutsin sisällä, niin kaikki sanoo että onneks ei tullu. Musta olis kivaa kun olis joku identtinen kaksonen :D
- ihan tarpeeks
zisel kirjoitti:
kaikki sanoo noin? Kun mä kerron kavereille että ne epäili että tulee kaksoset kun olin vielä mutsin sisällä, niin kaikki sanoo että onneks ei tullu. Musta olis kivaa kun olis joku identtinen kaksonen :D
siiseliä yksinäänkin.
- zisel
ihan tarpeeks kirjoitti:
siiseliä yksinäänkin.
oon niin itserakas niin oisin voinu tulla kloonini kans siellä käymään. Ois tsekattu sun kiuas.
zisel kirjoitti:
Rela kloonaa mut ja minä minät perustetaan E- palsta!
tärkeintä olis, että visailut tääl pysyy.
Uskon, mutten usko, että se olisi vielä syntynyt. Eikä se kuulemma olisi kuitenkaan esikuvansa kaltainen. Onneksi.
Vastaus kysymykseesi: Sitä päivää ei nähdä... henkisesti. Onneksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
