onks tää sopivaa???
http://uk.youtube.com/watch?v=a1kmzYJErwk
Päivän politiikkaan
21
421
Vastaukset
- cookos
mitä herrat haluaa..Niinhän se on aina mennyt.
- kaiken ohitse :
naurettavaa "salaamista"
kaiken ohitse : kirjoitti:
naurettavaa "salaamista"
Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?
- vääristellä :=)
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?
kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin
vääristellä :=) kirjoitti:
kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin
Kokoomuksen kannatus on jo 4% yli keskustan ja demareiden. Sen täytyy johtua pelkästään Salen salaseurustelusta. ;-)
- salailu :
Ratikkakuski kirjoitti:
Kokoomuksen kannatus on jo 4% yli keskustan ja demareiden. Sen täytyy johtua pelkästään Salen salaseurustelusta. ;-)
liittyykin juuri tuon gallup-kuplan ylläpitämiseen :)
salailu : kirjoitti:
liittyykin juuri tuon gallup-kuplan ylläpitämiseen :)
Kaikki keinot on käytettävä taistelussa makoilevia stallareita ja heidän edustajiaan vastaan. ;-)
- liittymättä : :=)
Ratikkakuski kirjoitti:
Kaikki keinot on käytettävä taistelussa makoilevia stallareita ja heidän edustajiaan vastaan. ;-)
meneeks noi japaninnokset oikein tuossa pätkässä :)
http://uk.youtube.com/watch?v=21NufZfEpuY - olisi pitänyt
vääristellä :=) kirjoitti:
kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin
tyydyttää? Miksi sinun uteliaisuutesi on niin "pyhä" asia, että sen huomiotta jättämisestä täytyy noin närkästyä?
- paistaa läpi :
olisi pitänyt kirjoitti:
tyydyttää? Miksi sinun uteliaisuutesi on niin "pyhä" asia, että sen huomiotta jättämisestä täytyy noin närkästyä?
selkeästi että hoidetaan likaiset hommat ripeästi pois alta koska kansahan unohtaa nopeasti
- oikeassa!
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?
Mitäpä ne Saulin naimiset kellekään kuuluu. Oikeus edes johonkin yksityiseen hänelläkin, vaikka Suomen julkkispulasta johtuen media repii kyllä "asiaa" vaikka tikulla perseestä.
- hommat?
paistaa läpi : kirjoitti:
selkeästi että hoidetaan likaiset hommat ripeästi pois alta koska kansahan unohtaa nopeasti
En ootiennytkään, että naimisiinmeno on likaista puuhaa.
- caput.mortuum
Jos viittaat Saulin avioitumiseen niin 31-vuotias nainen ei ole mikään Lolita. Eikä Saulikaan ole mikään vanha pappa.
- 31-vuotias :
kuinkas vanha se toinen osapuoli oli
- caput.mortuum
31-vuotias : kirjoitti:
kuinkas vanha se toinen osapuoli oli
Miten se liittyy tähän?
- sinulle : :)
caput.mortuum kirjoitti:
Miten se liittyy tähän?
miettimistä :)
- caput.mortuum
sinulle : :) kirjoitti:
miettimistä :)
Kun Sauli oli 31-vuotias niin minkä ikäinen puoliso hänellä oli?
- päivää :
caput.mortuum kirjoitti:
Kun Sauli oli 31-vuotias niin minkä ikäinen puoliso hänellä oli?
ei ole tiedossa mutta jos syntymäajoista 1977-1948 voi tehdä vähennyslaskun niin voisi olettaa että toinen osapuoli täytti silloin komiat kaksi vuotta!
http://www.iltalehti.fi/viihde/200901038858262_vi.shtml - caput.mortuum
päivää : kirjoitti:
ei ole tiedossa mutta jos syntymäajoista 1977-1948 voi tehdä vähennyslaskun niin voisi olettaa että toinen osapuoli täytti silloin komiat kaksi vuotta!
http://www.iltalehti.fi/viihde/200901038858262_vi.shtmlLuulin koko ajan että puhuit Saulin silloisesta puolisosta.
Eiköhän kuitenkin riitä että molemmat osapuolet ovat aikuisia? Nykyhetki ratkaisee.
Saulillahan näyttää olevankin ihan hyvä maku: todennäköisesti henkisesti tuo 31v. on kypsempi kuin moni vanhempi "morsianehdokas". Ihan sympaattisen ja älykkään oloinen nainen ja varteenotettava runoilijakin vielä (ihmettelinkin ensin, miksi tuo nimi on niin tutun oloinen) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522