Päivän politiikkaan

liittyen :

21

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

      mitä herrat haluaa..Niinhän se on aina mennyt.

      • kaiken ohitse :

        naurettavaa "salaamista"


      • kaiken ohitse : kirjoitti:

        naurettavaa "salaamista"

        Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?


      • vääristellä :=)
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?

        kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin


      • vääristellä :=) kirjoitti:

        kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin

        Kokoomuksen kannatus on jo 4% yli keskustan ja demareiden. Sen täytyy johtua pelkästään Salen salaseurustelusta. ;-)


      • salailu :
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kokoomuksen kannatus on jo 4% yli keskustan ja demareiden. Sen täytyy johtua pelkästään Salen salaseurustelusta. ;-)

        liittyykin juuri tuon gallup-kuplan ylläpitämiseen :)


      • salailu : kirjoitti:

        liittyykin juuri tuon gallup-kuplan ylläpitämiseen :)

        Kaikki keinot on käytettävä taistelussa makoilevia stallareita ja heidän edustajiaan vastaan. ;-)


      • liittymättä : :=)
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kaikki keinot on käytettävä taistelussa makoilevia stallareita ja heidän edustajiaan vastaan. ;-)

        meneeks noi japaninnokset oikein tuossa pätkässä :)

        http://uk.youtube.com/watch?v=21NufZfEpuY


      • olisi pitänyt
        vääristellä :=) kirjoitti:

        kysehän on siitä miksi vihkiminen pidettin visusti salassa, siitä on pitkä suhteen alkumetreihin

        tyydyttää? Miksi sinun uteliaisuutesi on niin "pyhä" asia, että sen huomiotta jättämisestä täytyy noin närkästyä?


      • paistaa läpi :
        olisi pitänyt kirjoitti:

        tyydyttää? Miksi sinun uteliaisuutesi on niin "pyhä" asia, että sen huomiotta jättämisestä täytyy noin närkästyä?

        selkeästi että hoidetaan likaiset hommat ripeästi pois alta koska kansahan unohtaa nopeasti


      • oikeassa!
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Miksi siitä olisi pitänyt kaikelle kansalle toitottaa jo suhteen alkumeterillä?

        Mitäpä ne Saulin naimiset kellekään kuuluu. Oikeus edes johonkin yksityiseen hänelläkin, vaikka Suomen julkkispulasta johtuen media repii kyllä "asiaa" vaikka tikulla perseestä.


      • hommat?
        paistaa läpi : kirjoitti:

        selkeästi että hoidetaan likaiset hommat ripeästi pois alta koska kansahan unohtaa nopeasti

        En ootiennytkään, että naimisiinmeno on likaista puuhaa.


    • caput.mortuum

      Jos viittaat Saulin avioitumiseen niin 31-vuotias nainen ei ole mikään Lolita. Eikä Saulikaan ole mikään vanha pappa.

      • 31-vuotias :

        kuinkas vanha se toinen osapuoli oli


      • caput.mortuum
        31-vuotias : kirjoitti:

        kuinkas vanha se toinen osapuoli oli

        Miten se liittyy tähän?


      • sinulle : :)
        caput.mortuum kirjoitti:

        Miten se liittyy tähän?

        miettimistä :)


      • caput.mortuum
        sinulle : :) kirjoitti:

        miettimistä :)

        Kun Sauli oli 31-vuotias niin minkä ikäinen puoliso hänellä oli?


      • päivää :
        caput.mortuum kirjoitti:

        Kun Sauli oli 31-vuotias niin minkä ikäinen puoliso hänellä oli?

        ei ole tiedossa mutta jos syntymäajoista 1977-1948 voi tehdä vähennyslaskun niin voisi olettaa että toinen osapuoli täytti silloin komiat kaksi vuotta!

        http://www.iltalehti.fi/viihde/200901038858262_vi.shtml


      • caput.mortuum
        päivää : kirjoitti:

        ei ole tiedossa mutta jos syntymäajoista 1977-1948 voi tehdä vähennyslaskun niin voisi olettaa että toinen osapuoli täytti silloin komiat kaksi vuotta!

        http://www.iltalehti.fi/viihde/200901038858262_vi.shtml

        Luulin koko ajan että puhuit Saulin silloisesta puolisosta.

        Eiköhän kuitenkin riitä että molemmat osapuolet ovat aikuisia? Nykyhetki ratkaisee.


    • Saulillahan näyttää olevankin ihan hyvä maku: todennäköisesti henkisesti tuo 31v. on kypsempi kuin moni vanhempi "morsianehdokas". Ihan sympaattisen ja älykkään oloinen nainen ja varteenotettava runoilijakin vielä (ihmettelinkin ensin, miksi tuo nimi on niin tutun oloinen) :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe