Vituttaako koskaan

kun oot niin perkeleen itsekäs?

27

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

      Ainahan se. Paitsi kun ern oo itsekäd- muiden mielesdt vain.

    • Sovi tänne.

    • uk-ko

      Mutta siitä ei tiedä juuri muut kuin minä: osaan olla itsekäs salaa.

    • Jurppis68

      Useinkin vituttaa varsinkin sit jälkeenpäin ku tajuaa mitä taas tuli tehtyä/sanottua.

      • mut mul on vaan niin, että vituttaa kun tajuaa jälkeenpäin, et mitä tuli jätettyä tekemättä ja/tai sanomatta.

        Ja eniten vituttaa se, et ei aina tajua, et muillakin on oma elämä. Se on pahinta mitä itsekkyysvitutus aiheuttaa.


      • toisten elämän
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut mul on vaan niin, että vituttaa kun tajuaa jälkeenpäin, et mitä tuli jätettyä tekemättä ja/tai sanomatta.

        Ja eniten vituttaa se, et ei aina tajua, et muillakin on oma elämä. Se on pahinta mitä itsekkyysvitutus aiheuttaa.

        tajuamattomuus liittyy siihen et oot tajunnu olevas itsekäs?


      • toisten elämän kirjoitti:

        tajuamattomuus liittyy siihen et oot tajunnu olevas itsekäs?

        että ku mul on joku mielenkiintoinen työ- tai harrastusprojekti menossa, ni mä en huomaa läheisiä tai siis en ajattele kuin itseäni ja kaikkien mun läheisten pitää tavallaan sopeutua ja omalta osaltaan auttaa siin projektin valmistumisessa... kun mä en tajua päästää irti ennekuin se on valmis.

        Mut niin, mä nyt vasta opiskelen tuota empaattisuutta.

        Perkele ku vaan välistä tulee näit vitutuskohtauksia.


      • tajuan.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        että ku mul on joku mielenkiintoinen työ- tai harrastusprojekti menossa, ni mä en huomaa läheisiä tai siis en ajattele kuin itseäni ja kaikkien mun läheisten pitää tavallaan sopeutua ja omalta osaltaan auttaa siin projektin valmistumisessa... kun mä en tajua päästää irti ennekuin se on valmis.

        Mut niin, mä nyt vasta opiskelen tuota empaattisuutta.

        Perkele ku vaan välistä tulee näit vitutuskohtauksia.

        Mua vituttaa eniten se, että oon ihan oikeasti huomannu pitäväni MUN elämää tärkeempänä ku MEIDÄN elämää. Ja kun en tiedä kauanko kestää et opin et näin se ei ole, ehtiikö muija häipyä jos ennen sitä. Oon kans aika äkkipikainen ihminen, niin kun suutun niin sit en tajuu et vika on voinu olla mun oma. Tajuun sen sitte seuraavana päivänä ku muijalla on jo mieli ihan maassa. Voi jeesus mä oon kätevä.


      • tajuan. kirjoitti:

        Mua vituttaa eniten se, että oon ihan oikeasti huomannu pitäväni MUN elämää tärkeempänä ku MEIDÄN elämää. Ja kun en tiedä kauanko kestää et opin et näin se ei ole, ehtiikö muija häipyä jos ennen sitä. Oon kans aika äkkipikainen ihminen, niin kun suutun niin sit en tajuu et vika on voinu olla mun oma. Tajuun sen sitte seuraavana päivänä ku muijalla on jo mieli ihan maassa. Voi jeesus mä oon kätevä.

        se että tajuaa on jo puoli asiaa. Mä sanoisin, että oot kuitenkin oikealla tiellä. Oletko akkas kans asiasta jutellu, vielä niin, että itse ottaisit asian puheeksi?


      • sille kerran et
        relaxed_eyes kirjoitti:

        se että tajuaa on jo puoli asiaa. Mä sanoisin, että oot kuitenkin oikealla tiellä. Oletko akkas kans asiasta jutellu, vielä niin, että itse ottaisit asian puheeksi?

        arvostan mitä se tekee meijän puolest. Siin kävi sit nii et passas entistä enemmän ku oli nii otettu ja mä unohin entist nopeemmin et mun piti ryhdistäytyy. Mä oon sit sen jälkee yrittäny teoilla sitä todistaa mutta en mä hyvä täs ole, myönnän.


      • sille kerran et kirjoitti:

        arvostan mitä se tekee meijän puolest. Siin kävi sit nii et passas entistä enemmän ku oli nii otettu ja mä unohin entist nopeemmin et mun piti ryhdistäytyy. Mä oon sit sen jälkee yrittäny teoilla sitä todistaa mutta en mä hyvä täs ole, myönnän.

        helpostihan siin noin käy.


      • oli pahinta?
        relaxed_eyes kirjoitti:

        mut mul on vaan niin, että vituttaa kun tajuaa jälkeenpäin, et mitä tuli jätettyä tekemättä ja/tai sanomatta.

        Ja eniten vituttaa se, et ei aina tajua, et muillakin on oma elämä. Se on pahinta mitä itsekkyysvitutus aiheuttaa.

        Tajusin yhtenä päivänä että muijalla on kuin onkin omakin elämä. Oon aina ajatellu että mihinkä se tästä lähtis kun ei sillä ole elämää, mutta sitte tajusin, itseasiassa lurkattuani sen facebookin viestejä (hyi yäk mua) et sen sos. elämä on vähintään vilkas. Eli siis se ei tippuisi edes korkealta jos lähtis kävelemään. Sen tajuttuani oon ollut oikea unelmamies (lukuunottamatta paria lipsahdusta...), ja elämä on kyllä ollu paljon helpompaa meille kaikille sen jälkeen.


      • oli pahinta? kirjoitti:

        Tajusin yhtenä päivänä että muijalla on kuin onkin omakin elämä. Oon aina ajatellu että mihinkä se tästä lähtis kun ei sillä ole elämää, mutta sitte tajusin, itseasiassa lurkattuani sen facebookin viestejä (hyi yäk mua) et sen sos. elämä on vähintään vilkas. Eli siis se ei tippuisi edes korkealta jos lähtis kävelemään. Sen tajuttuani oon ollut oikea unelmamies (lukuunottamatta paria lipsahdusta...), ja elämä on kyllä ollu paljon helpompaa meille kaikille sen jälkeen.

        Oletan, että oot tajunnu asian ennenkuin se on myöhäistä. Myöhäistähän se on silloin kun akka on surutyönsä ja päätöksensä lähtemisestä tehnyt, siinei auta sit enää mikään. Ku mies saattaa olla onnellisen tietämätön koko lähtemisasiasta siihen saakka kun se suoraan päin naamaa sanotaan, vaikka akka olis vuoden jankannu, että kaikki ei oo niinku asioiden pitäis olla.


      • niin luulisin että
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Oletan, että oot tajunnu asian ennenkuin se on myöhäistä. Myöhäistähän se on silloin kun akka on surutyönsä ja päätöksensä lähtemisestä tehnyt, siinei auta sit enää mikään. Ku mies saattaa olla onnellisen tietämätön koko lähtemisasiasta siihen saakka kun se suoraan päin naamaa sanotaan, vaikka akka olis vuoden jankannu, että kaikki ei oo niinku asioiden pitäis olla.

        oot nainen. Noin se kuvio meni mun edellisessä liitossa.


      • niin luulisin että kirjoitti:

        oot nainen. Noin se kuvio meni mun edellisessä liitossa.

        ni oon naisilta tuon äskeisen kirjoittamani kommentin niin monesti kuullut.


      • perustella muijalle
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ni oon naisilta tuon äskeisen kirjoittamani kommentin niin monesti kuullut.

        miksi miehel kuuluu olla naispuolisia kavereita! Ja sun oma muija elää ku herrankukkaros?


      • perustella muijalle kirjoitti:

        miksi miehel kuuluu olla naispuolisia kavereita! Ja sun oma muija elää ku herrankukkaros?

        käskeny mua pitämään kiinni mun naispuolisista kavereista, et ei sitä oo sille tarvinnu mitenkään perustella.


      • on pikkasen mustis,
        relaxed_eyes kirjoitti:

        käskeny mua pitämään kiinni mun naispuolisista kavereista, et ei sitä oo sille tarvinnu mitenkään perustella.

        mutta noinha sitä voi perustella. Jaaha, jos lähtis kotia kattoon onko muija tehny safkaa.


    • vidudddaa :

      kun sanoo että pitäis varmaan sullekin ilmoittaa tässä viittä vaille neljä että huomenna menee kaikki uusiksi työpaikalla eihän sulla ollu mitään tekemistä muutenkaa

    • scale

      Se tosin johtuu siitä, että oon niin vitun epäitsekäs ja vaatimatonkin vielä.

    • tienny olevani

      ennenku mulle siitä jatkuvasti alettiin huomautteleen. No nyt ku vertaan itteeni ja akkaa, niin kyllä se on paljon epäitsekkäämmpi. Tekee hommat ajatellen meitä, ja mä teen ajatellen mua. Tarttis parantaa, ja oon yrittänykin...

    • aina ei tarttis

      kaivella omaa napaa. Mutta kun mulla on semmonen emäntä, tekee kaiken mun ja meijän puolesta, niin ku tossa ylläkin sanottiin. En mä siin sit enää useinkaan muista että mun pitäs kans osallistuu. Mä oon sanonu joskus että vielä se jonain päivänä kävelee ulos ja vie muksut ja koirat mukanaan.

    • dslkjö

      mutta se kyllä vituttaa... On tullut oltua ihan liian mukava ja toisten toiveet huomioonottava.

    • gek-ko

      mutta sitä ei oo kiva tunnustaa just sillon kun haluaa toisen pullan.

    • Nuorempana

      sitä naista ja sen huolenpitoa on vaikeaa osata arvostaa. Kun on 2 kertaa eronnu yli 50 v, niin jo vain alkaa osata. Nainen on tajuttoman vahva, kun se puolustaa kotia tai perhettä, eikä se syyttä teitä jätä. Oppikaa sitä kunnioittamaan, niin ei tarvitse pelätä elämän romahtamista. Ei se nainen loppujen lopuksi vaadi paljoa, mutta sen minkä se vaatii se vaatii sitten kunnolla ja kokonaan.

    • MMIes

      iiiivituttaa toi idioottti ffeikki-miirrres, Ei mittään sanoattava, mutta tappaa aiknsssaaa muuuuten. Miksei vaaikKa iiwäään??

    • cookos

      paremminkin se, kun muita vituttaa. Tiettyä itsekkyyttä vaan tarvii, muuten ei pärjää.

      Oikeesti oon varmaan hyvin epäitsekäs, joka on vaan joutunut opettelemaan tervettä itsekkyyttä. Ja sen vuoksi on ihmisiä, jotka eivät käsitä, mikä mulle on tullut.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe