Mä en sitte niin millään jaksanu muistaa, et ketkäs kaikki on porsinu täs kolmen vuoden aikana ja myös kirjotellu samalla palstalle, ni muistaaks joku muu?
Nii, tietty tuoreimpana karjuna pete ja sit muistan et riku sai toisen täs reilu vuos(?) takaperin, mut onkos muita?
Pastaporsaat.
10
358
Vastaukset
Siis, palstaporsaat piti kirjoittaa. :)
- k32v
ekana "palstaporsas", ihmettelin sitä ja sitten korjattiin sivusta, että "pastaporsas" ja sitten piti ihmetellä vielä enemmän.
En tiedä muita kuin nuo mainitut. Naisista taisi joku saada jälkikasvua, mutta onko ne sitten pastaemakoita?
;) k32v kirjoitti:
ekana "palstaporsas", ihmettelin sitä ja sitten korjattiin sivusta, että "pastaporsas" ja sitten piti ihmetellä vielä enemmän.
En tiedä muita kuin nuo mainitut. Naisista taisi joku saada jälkikasvua, mutta onko ne sitten pastaemakoita?
;)mut en vaan kehdannu ekana sitä sanoa. Onneks sä sen teit :)
- onko se syötävää?
Marsipaanipossuja? Sekopää :D
älläku puuttuu, ni sekopää heti. Täähän on samanlaista touhua kuin kansakoulussa lukihäiriöisten kohtelu.
- hymiö huomaamatta,
relaxed_eyes kirjoitti:
älläku puuttuu, ni sekopää heti. Täähän on samanlaista touhua kuin kansakoulussa lukihäiriöisten kohtelu.
musta toi oli paras typo aikoihin :D
hymiö huomaamatta, kirjoitti:
musta toi oli paras typo aikoihin :D
itteeni vaan yritin saada vakavoitettua, ku nauratti nii perkeleesti.
Tais mennä koko alotus ihan plörinäksi tuon typon vuoks. :)
- nti bebs
aineskin =)
- ........
Turhasta aloituksesta teit tahattomasti koomisen aloituksen.
Että oon mä ehtinyt jotain muutakin tekeen, ku pelkästään palstailleen. Reilu neljä vuotta palstailua ja kaks poikaa....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437
