katselin netin painovartijoitten mainosta, 25 senttiä päivä.
No en liity siihen mutta voisin itselleni laittaa vaikka euron päivä johonkin jemmaan. Pakko tehdä jotain ittesä eteen euro päivässä ja sitten sais itelleen jonkun upean puseron tai mitä vaan kun on saanut elämänsä tyytyväiseen malliin, josta muuten pitää jatkaa, eikä jättää siihen.
Eli jälleen elämäntapamuutos parempaan, eikä ole uudenvuoden lupaus, omasta ittestä huolehtimista.
Kesä lähestyy, tulkoon kesä.
Nyt mä keksin
18
930
Vastaukset
Kiitos vaan hienosta ideasta. Itse käytin sitä rahajemmaideaa silloin kauan sitten, kun lopetin tupakoinnin. Ja ihan varmaan se auttaa syömis ongelmssakin, riippuvuushan se lienee kun se tupakkakin.
Taidanpa itsekin keksiä pienen rahakätkö jemman laihtumistarkoituksessa. Aina kaksymppiä rahaa jemmaan jos on onnistunut viikko. Sit ollaankin tosi simpsakkoja kesällä, jipii.- Meriläinen
Tervetuloa porukkaan, ja kesällä 50 naiset on kukkeimmillaan, upeeta, mahtavaa.
- ent.tehtaantyttö
..heti aina joulun jälkeen (olen jo taas aloittanut) joka päivä 2.5 euroa (iltiksen hinta) joskus kaikki kolikot mitkä on lompsassa, purkkiin ja lisäksi nuo S-säästötille tulevat (vuodessa) en nosta, K-kaupan etusetit säästöön....joulukuussa siten taas on kiva summa millä perheelle noita hankintoja, lähinnä vaate tehdä..joulukuussa kun rahaa kuluu muutenkin..kaikki laskut kun vuoden vaihteeseen tulevat...niin, tätä vaan että, huomaamattomasti se summa säästyy...voisin hyvin myös tupakkarahan verran laitaa, itse juuri kun en polta mutta poltan kuitenkin..mutta, meillä mies kun on varsinainen ketjupolttaja niin tuota röökiä tartvitsee olla...muuten, menee joltakin hermo...
t.friidu- Meriläinen
että pienistä puroista syntyy iso järvi tai meri.
Oon aina ollut sitä mieltä ettei ne suuret tulot vaan ne pienet menot.
Mulla on kanssa yks kukka vaasillinen kolikoita, en edes tiedä mitä varten. - ent.tehtaantyttö
Meriläinen kirjoitti:
että pienistä puroista syntyy iso järvi tai meri.
Oon aina ollut sitä mieltä ettei ne suuret tulot vaan ne pienet menot.
Mulla on kanssa yks kukka vaasillinen kolikoita, en edes tiedä mitä varten.ja kuitenkin voi hyvinkin toimeentulla..tuon säästösumman kun itselleen sopivaksi vaan miettii...ja siitä kiinni pitää...(vaikeeta se säästäminen minullekin muuten on)..varsinainen herkkusuu kun olen...
t.friidu - Meriläinen
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
ja kuitenkin voi hyvinkin toimeentulla..tuon säästösumman kun itselleen sopivaksi vaan miettii...ja siitä kiinni pitää...(vaikeeta se säästäminen minullekin muuten on)..varsinainen herkkusuu kun olen...
t.friiduei ole mulla säästöpäivä kun ajattelin bussiin hypätä ja sinne teille päin tulla käymään.
Hesassa on muutma erikoisliike kirjojen ja muun tilpehöörin suhteen, täytyy tulla katsastamaan paikan päälle. - ent.tehtaantyttö
Meriläinen kirjoitti:
ei ole mulla säästöpäivä kun ajattelin bussiin hypätä ja sinne teille päin tulla käymään.
Hesassa on muutma erikoisliike kirjojen ja muun tilpehöörin suhteen, täytyy tulla katsastamaan paikan päälle...tänään täällä on aurinkoista ja kirppakka ilma..toivotaan että tuo ilma huomenna myös olisi suotuisa...
Minä tuota Orvokki-O:n juttua jäin miettimään, hän kun laittoi linkit, mistä näitä tauluja voisi vuokrata, no, mitenkäs minä saisin tuon ah niin järkevän miehen siiheen innostumaan...minusta se oli hyvä idis...täytyy tuota miestä "kypsttellä"... Kirjoihin kandee kyllä aina satsata..ja tilpe taas mitä on elämä ilman tilpee? Sanokoon nyt muut mitä haluavat.
t.friidu - Meriläinen
ent.tehtaantyttö kirjoitti:
..tänään täällä on aurinkoista ja kirppakka ilma..toivotaan että tuo ilma huomenna myös olisi suotuisa...
Minä tuota Orvokki-O:n juttua jäin miettimään, hän kun laittoi linkit, mistä näitä tauluja voisi vuokrata, no, mitenkäs minä saisin tuon ah niin järkevän miehen siiheen innostumaan...minusta se oli hyvä idis...täytyy tuota miestä "kypsttellä"... Kirjoihin kandee kyllä aina satsata..ja tilpe taas mitä on elämä ilman tilpee? Sanokoon nyt muut mitä haluavat.
t.friidusehän on upea ajatus, jos haluaa vähän muutosta kotiin.
Minä kun olen se muuttolintu joka aina kaipaa erilaista kotiin niin toihan on upea ajatus.
Mullakin vois olla tauluja talo täynnä jos aina silloin kun näen siihen ajatusmaailmaan sopivan taulun.
No ei ole kun en ostele niitä.
Joo ei miehet aina tajuu hyviä juttuja. - ent.tehtaantyttö
Meriläinen kirjoitti:
sehän on upea ajatus, jos haluaa vähän muutosta kotiin.
Minä kun olen se muuttolintu joka aina kaipaa erilaista kotiin niin toihan on upea ajatus.
Mullakin vois olla tauluja talo täynnä jos aina silloin kun näen siihen ajatusmaailmaan sopivan taulun.
No ei ole kun en ostele niitä.
Joo ei miehet aina tajuu hyviä juttuja...kiinnitä, meilläkin mies jos, kodin sisustaisi niin, eipä siellä mitään ylimääräistä, mattoja tai pöytäliinoja tai muutakaan ylimääräsistä olisi...aika askeettinen tuo koti olisi...mutta, ei tätäkään sovi yleistää, ensimmäinen mieheni oli niin tarkka, että kaikki oli hankittu sävy-sävyyn, aina lautasista, verhoihin...no vähän tuolla värierottelija kirjapaino alalla aikanaan työskenteli, kaipa se värisilmä oli jo ammatinkin takia hyvä...
Nytkin eilen minä sanoin, että kundin pianolle, nyt tuo kunnollinen pianopöytä pitää hankkia, olkkarin ruokapöydän kun taas käyttöön haluan..niin, ei mitään kiirettä...saa nähdä milloin lähdetään hankkimaan...
t.friidu
- RosaLiiin
tähän "meriläisen keksintöön" on helppo lähteä mukaan.
Aika riisuttua elämää jo vietänkin, mutta aina löytyy jotain.
Karkkipäivä huuthiiteen, se viikottainen fatserin sininen olkoon kohta menneisyyttä,
mutta vasta ensi viikolla,please.
Siitä saan jo 20 sennttiä päivää kohti. Jos vielä sen eugalyptuspussin, niin saan toiset 20 senttiä.
Noin 50 senttiä päivä. Kuullostaa mukavalta, kesällä jo melkein satanen,jep.- Meriläinen
mukaan, ajankohta täytyykin olla jokaiselle itselleen sopiva samoin kun rahamäärä.
Minulla se vain alkoi jo eilen tai siis viime yönä.
Ny se alkaa taas ; )
Laihdutin 2004 marraskuusta - kesäkuuhun 2005 / 25 kg.
Hyvä sitä on kehua, mutta nyt pitää taas alkaa ottamaan pois ne vajaa 10 kg, jotka ovat palanneet takaisin.
Oli hyvä, että pukkasit tällä aloituksella meikäläisen vauhtiin. Ikävä vaan ostin alennusmyynnistä uudet talvilenkkarit ja kantapäät on nyt auki eilisestä lenkistä, vaan en välitä panen idealisiteet ja ulos.
Laihdutin aikoinani painovartioiden ohjelmalla, mutta en osallistunut toimintaan, sehän on mieletöntä rahastusta ja hyvin monet epäonnistuvat.
Päätös tehdään korvienvälissä eikä porukassa. Se on sen onnistumisen idea. Ajatelkaa voipaketteina niitä ylikilojanne niin se realisoituu kuvaksi, massaksi jota kannatte hennoilla jaloillanne. Hyi helvetti nyt ulos ja äkkiä.- Meriläinen
oon samaa mieltä että omissa korvien välissä se tehdään, siksi en lähde vartijoihin.
Mutta on kuitenkin kiva jakaa ajatuksia ja kokemuksia.
Jokaisella on nyt vastuu omasta itsestään ja jos huijaa niin huijaa ainoastaan itseään.
Lähden ylihuomenna ystäväni luo kylään ja hänellä on kuppaus kupit.
Se saa veren kierron liikkeelle ja tuo hyvää oloa.
Kenellä niitä ihania uroita on kotona voisitte pyytää hierontaa koska kaikkinainen hyvän olon lisääminen on tukena tässä projektissa. - Mandi/KK
Meriläinen kirjoitti:
oon samaa mieltä että omissa korvien välissä se tehdään, siksi en lähde vartijoihin.
Mutta on kuitenkin kiva jakaa ajatuksia ja kokemuksia.
Jokaisella on nyt vastuu omasta itsestään ja jos huijaa niin huijaa ainoastaan itseään.
Lähden ylihuomenna ystäväni luo kylään ja hänellä on kuppaus kupit.
Se saa veren kierron liikkeelle ja tuo hyvää oloa.
Kenellä niitä ihania uroita on kotona voisitte pyytää hierontaa koska kaikkinainen hyvän olon lisääminen on tukena tässä projektissa.Sain pojaltani 43 numeron lenkkarit ja pystyi kävelemään hyvin ilman ongelmia kantapäiden hiertymien kanssa. Tein noin kolme kilometrin sauvakävelylenkin metsäpoluilla.
Olen täysillä mukana ; ) Tavoite 5 - 8 kg.
- HTZA
3€
Kangas on kallista.
Pullukkani.- Meriläinen
Olet ihanasti minua tukemassa, tiesin että sinuun voi luottaa.
- Meriläinen
joka sopii tänään ja huomenna ja....
Ajatuksilla
on suuri merkitys.
Minkälaiset ovat ajatuksesi,
sellainen sinä olet.
Vain sinulla on vastuu ajatuksistasi.
Sinusta riippuu, millaisten ajatusten
annat hallita itseäsi.
Ajatus on teon esivaihe.
Teko on seuraus ajatuksesta.
Hallitsemalla ajatuksiasi
hallitset elämääsi.
Marleena Ansio- Meriläinen
tietnkin ajatus oli ajatus kirjoittaa heh heh
:-)).
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60874
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111823Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla251726- 54709
- 49619
- 57570
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91540- 22536
- 76533
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai43528