Karl Kani -vaatteita myynnissä!

Käy katsomassa!

16

2843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erteopoitrty

      - Myynnissä upouudet Karl Kani -huppari...
      - MIKÄ?!
      - Nii-in, Karl Kani!
      - Karl Kani, heehhheehee!

      Kuka oikeasti kehtaa Suomessa vetää päälleen tuollaisen? Kerran tosin näin jonkun päällä sellaisen hupparin, joka selässä luki isolla KARL KANI. Naurun aiheutti se.

      • 57FRFE45ERFT6

        siis joka toinen tyyppi kun tulee vastaan niin pitää Karl kanin huppareit yms...


      • WAZUP MY NIGGAZ??!
        57FRFE45ERFT6 kirjoitti:

        siis joka toinen tyyppi kun tulee vastaan niin pitää Karl kanin huppareit yms...

        YOYOYO Basta M oot kova jätkä! YOU vittu oon valkoihonen siima suomesta joka haluais olla tummaihonen amerikan ghetossa asuva hassis diileri! ja niin leso jätkä viel et HAUKKUU NETISSÄ MUITA JA LESOO KU ISIN RAHOILLA OSTETUT YLI SUURET HOUSUT JALASSA : OO kuletat varmaan jotain ilmapistoolii taskus ja poltat banaaninkuorii hasiksen sijaan :D ei pahalla, mutta U R MAN!


      • Nimetön
        WAZUP MY NIGGAZ??! kirjoitti:

        YOYOYO Basta M oot kova jätkä! YOU vittu oon valkoihonen siima suomesta joka haluais olla tummaihonen amerikan ghetossa asuva hassis diileri! ja niin leso jätkä viel et HAUKKUU NETISSÄ MUITA JA LESOO KU ISIN RAHOILLA OSTETUT YLI SUURET HOUSUT JALASSA : OO kuletat varmaan jotain ilmapistoolii taskus ja poltat banaaninkuorii hasiksen sijaan :D ei pahalla, mutta U R MAN!

        oon vaan kade ku itelläs ei oo ylisuurii housui jalassa" JOTKA ISI O OSTANU". sitä paitsi isot housut o mukavat niin kesäl ku talvelki. KARL KANI o jees !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Milllla_

        Kukapa ei kehtaisi laittaa?!
        Täälläpäin näkyy hyvin monella karl kanin vaatteita, ja kukapa niitä EI kehtaisi laittaa päällensä.
        Minä ainakin pidän karl kanin vaatteista, ja en tajua mitä vikaa nissä on?!
        Suomessa hyvin monet kehtaavat laittaa päällensä sellaisia vaatteita, mutta sinun mieleipiteesi tulee jostain todella kaukaa, monet ovat varmasti sinua vastaam. JOTEN älä valita siitä, ja pidä asia omana tietonasi, eikä tarvitse haukkua miuta jos he käyttävät karl kani-merkkisiä vaatteita. Itse olet varmasti jokin mamman poika joka käyttää äidin ostamia vaatteita jostain kirpputorilta.


      • Milllla_
        Nimetön kirjoitti:

        oon vaan kade ku itelläs ei oo ylisuurii housui jalassa" JOTKA ISI O OSTANU". sitä paitsi isot housut o mukavat niin kesäl ku talvelki. KARL KANI o jees !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        joopa joo Kirjoittanut: Nimetön / 4.2.09 / klo 09:04 oon vaan kade ku itelläs ei oo ylisuurii housui jalassa" JOTKA ISI O OSTANU". sitä paitsi isot housut o mukavat niin kesäl ku talvelki. KARL KANI o jees !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ^^

        samaa mieltä olen


      • sasuke668
        Milllla_ kirjoitti:

        Kukapa ei kehtaisi laittaa?!
        Täälläpäin näkyy hyvin monella karl kanin vaatteita, ja kukapa niitä EI kehtaisi laittaa päällensä.
        Minä ainakin pidän karl kanin vaatteista, ja en tajua mitä vikaa nissä on?!
        Suomessa hyvin monet kehtaavat laittaa päällensä sellaisia vaatteita, mutta sinun mieleipiteesi tulee jostain todella kaukaa, monet ovat varmasti sinua vastaam. JOTEN älä valita siitä, ja pidä asia omana tietonasi, eikä tarvitse haukkua miuta jos he käyttävät karl kani-merkkisiä vaatteita. Itse olet varmasti jokin mamman poika joka käyttää äidin ostamia vaatteita jostain kirpputorilta.

        NII JUST KUKA EI KEHTAIS... Juu on ne ihan Ok niitä pidin kun olin 9-11v mutta nykyään on paljon parempia löytyny.. MUTTA KYLLÄ KUKA VAA KEHTAA PITÄÄ EIKÄ SIINÄ NAURETA VAAN KADEHDITAAN KUN KUKA TOLLASIA ''pääkallo'' paitoja jaksaa katella???


      • lasdfnoeif

        Se yks merkki FUBU on lyhenne sanoista 'Fuck U Black Underachiever'.


      • fjsrtjarytk
        Milllla_ kirjoitti:

        Kukapa ei kehtaisi laittaa?!
        Täälläpäin näkyy hyvin monella karl kanin vaatteita, ja kukapa niitä EI kehtaisi laittaa päällensä.
        Minä ainakin pidän karl kanin vaatteista, ja en tajua mitä vikaa nissä on?!
        Suomessa hyvin monet kehtaavat laittaa päällensä sellaisia vaatteita, mutta sinun mieleipiteesi tulee jostain todella kaukaa, monet ovat varmasti sinua vastaam. JOTEN älä valita siitä, ja pidä asia omana tietonasi, eikä tarvitse haukkua miuta jos he käyttävät karl kani-merkkisiä vaatteita. Itse olet varmasti jokin mamman poika joka käyttää äidin ostamia vaatteita jostain kirpputorilta.

        äärisuosittuja vaatteita, joiden merkki on 'IsoPaska'? Tuo on tietysti ulkomaan kieltä eikä olla vaivauduttu suomenkielistä merkitystä selvittämään. 'IsoPaska'-vaatteet olisivat huippusuosittuja ympäri maailmaa. Muodin orjuus on äärimmäisen tyhmää.


      • girbaut
        fjsrtjarytk kirjoitti:

        äärisuosittuja vaatteita, joiden merkki on 'IsoPaska'? Tuo on tietysti ulkomaan kieltä eikä olla vaivauduttu suomenkielistä merkitystä selvittämään. 'IsoPaska'-vaatteet olisivat huippusuosittuja ympäri maailmaa. Muodin orjuus on äärimmäisen tyhmää.

        luuletsä et ne terkistaa sen nimen joka saatanan kielel. eikä siin nimes oo kyl mitään vikaa varsinkin kun tietää sen historian. Eikä se oo mitään muodin orjuutta, jos sä tykkäät Kanin vaatteist nii tottakai sä ostat niitä. Sama ku esim. tykkäisit Makavelist tai Gino Green Globalist. Maku asia


      • Hevari
        Milllla_ kirjoitti:

        Kukapa ei kehtaisi laittaa?!
        Täälläpäin näkyy hyvin monella karl kanin vaatteita, ja kukapa niitä EI kehtaisi laittaa päällensä.
        Minä ainakin pidän karl kanin vaatteista, ja en tajua mitä vikaa nissä on?!
        Suomessa hyvin monet kehtaavat laittaa päällensä sellaisia vaatteita, mutta sinun mieleipiteesi tulee jostain todella kaukaa, monet ovat varmasti sinua vastaam. JOTEN älä valita siitä, ja pidä asia omana tietonasi, eikä tarvitse haukkua miuta jos he käyttävät karl kani-merkkisiä vaatteita. Itse olet varmasti jokin mamman poika joka käyttää äidin ostamia vaatteita jostain kirpputorilta.

        Mäki pidän kani farkkuja, mutta ei kukaan mullekkaan tule mitään sanomaan että ''riisu ne pois''.


      • kani fani

        vittu piä turpa kii kani on paras mut vaan kallis mut silti huippu merkki


      • MANNELLLA

        onko järkee huutaa et kani vaatteet o perseestä ku su nimi on karl kani o.O


      • ndndndndndnd
        Nimetön kirjoitti:

        oon vaan kade ku itelläs ei oo ylisuurii housui jalassa" JOTKA ISI O OSTANU". sitä paitsi isot housut o mukavat niin kesäl ku talvelki. KARL KANI o jees !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        no hyvä vaan jos isi ostaa, ei tarvii omii kuukausirahoja säästellä, ku isi ostaa kalleimmat vaattet
        ei mua ainakaan haittaa


      • Eehehhee
        girbaut kirjoitti:

        luuletsä et ne terkistaa sen nimen joka saatanan kielel. eikä siin nimes oo kyl mitään vikaa varsinkin kun tietää sen historian. Eikä se oo mitään muodin orjuutta, jos sä tykkäät Kanin vaatteist nii tottakai sä ostat niitä. Sama ku esim. tykkäisit Makavelist tai Gino Green Globalist. Maku asia

        Karl Kani kuulostaa yhtä hassulta kuin vaikkapa Göran Jänis, Oskar Orava tai Matti Majava.


      • KK
        WAZUP MY NIGGAZ??! kirjoitti:

        YOYOYO Basta M oot kova jätkä! YOU vittu oon valkoihonen siima suomesta joka haluais olla tummaihonen amerikan ghetossa asuva hassis diileri! ja niin leso jätkä viel et HAUKKUU NETISSÄ MUITA JA LESOO KU ISIN RAHOILLA OSTETUT YLI SUURET HOUSUT JALASSA : OO kuletat varmaan jotain ilmapistoolii taskus ja poltat banaaninkuorii hasiksen sijaan :D ei pahalla, mutta U R MAN!

        Eli siis sulla on kokemusta bananinkuoren polttelusta ja ilmapistoolista lisäks käytät jtn vitun gangsta kieltä että mee vaan sille kujalle aukoo ja vittuilee.



        WAZUP MY NIGGAZ??! Lisäks ei oo mitään lesoo jos sanoo et käyttää kania sä oot vaan niin vitun urpo ettet tajua sitä voi voi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe