Kenet palstalaisen

ML-fani

haluaisit tavata, syy ja aihe tapaamisee on vapaa. olipa sit riitely, vittuilu, ihastus tai tutustumine vaa uudeks liveystäväks. rohkeesti vaa ajatuksii kehiin ;DDD

13

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      tässä edes sanoa etei ei-rekisteröitynyt henkilö tule parjaamaan ei-karismaattiseksi kirjoittelijaksi. =(

    • muikkumies

      haluta tavata muikkumiehen.

      Kuka oikeastaan tuntee itsensä.

    • cookos

      ku meitin piti tavata, mut jotenkin se vain jäi. No..ei sitä nyt enää kiinnosta ja mitä ei heti tee, se on sitten unohettava.

      • gek-ko

        Riläks ei halunnu auttaa mua pyörän korjaamisessa, koska se haluaa kunnioittaa parisuhdettaan eikä kaveerata naisen kanssa eikä korjata naiskaverin pyörää.

        Se oli keväällä -o8. Jos se on sitä myöhemmin sua aikonut tavata ja akka on koko ajan pysyny taustalla, niin pirulauta.

        Mutta mähän oon jo valmiiks palstan äijä, eikä kellään ois muutenkaan ollu enää mitään saumaa väittää että hommat hoituu.


      • cookos
        gek-ko kirjoitti:

        Riläks ei halunnu auttaa mua pyörän korjaamisessa, koska se haluaa kunnioittaa parisuhdettaan eikä kaveerata naisen kanssa eikä korjata naiskaverin pyörää.

        Se oli keväällä -o8. Jos se on sitä myöhemmin sua aikonut tavata ja akka on koko ajan pysyny taustalla, niin pirulauta.

        Mutta mähän oon jo valmiiks palstan äijä, eikä kellään ois muutenkaan ollu enää mitään saumaa väittää että hommat hoituu.

        siis juoda kahvit sellin baarissa-tyyliin. Silloin ei vielä puhuttu akasta mitään :D

        Sitä vaan sillo herjattiin, huulena.


      • gek-ko
        cookos kirjoitti:

        siis juoda kahvit sellin baarissa-tyyliin. Silloin ei vielä puhuttu akasta mitään :D

        Sitä vaan sillo herjattiin, huulena.

        koska tykkään hyvistä selityksistä.


      • cookos
        gek-ko kirjoitti:

        koska tykkään hyvistä selityksistä.

        vain selittämistä varten. Mut kyl mua oikeesti viehättää se ajatus minusta ja Relaksista vastakkain jossain huoltsikan nurkassa...minä ujona ja se kovaana pohojalaasena :DD


      • gek-ko
        cookos kirjoitti:

        vain selittämistä varten. Mut kyl mua oikeesti viehättää se ajatus minusta ja Relaksista vastakkain jossain huoltsikan nurkassa...minä ujona ja se kovaana pohojalaasena :DD

        ajatella että hän sanoi niin kuin asia oikeasti on ja että hänen linjaansa tulee kunnioittaa.


      • cookos
        gek-ko kirjoitti:

        ajatella että hän sanoi niin kuin asia oikeasti on ja että hänen linjaansa tulee kunnioittaa.

        kuka se sano ja mitä...


      • gek-ko
        cookos kirjoitti:

        kuka se sano ja mitä...

        aivan saanut selvää


      • cookos
        gek-ko kirjoitti:

        aivan saanut selvää

        saada selvää :DD

        En siis tapaa Re:tä.


    • vato retro

      Valitettavasti palstalla on tullut viime aikoina oleiltua niin vähän, etten enää tunnista Teitä nimimerkkienne takaa...

      Pauttiarallaa neljä siedettävän näköistä muijaa tarttisin ja viisi koppaa kaljaa, 2 pulloa tequilaa, pari kartsaa röökiä ja tilaussaunan jossain >**** hotellissa Virossa. Yrmio ja vaimikäsenytoli-jätkä seuraksi jauhamaan paskaa ja hoitelemaan ne kaksi muuta muijaa. Ehkä ...eiköhän se olis siinä...tapaaminen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe