oletko sinä pitkätukka,

nahkatukka,

lyhyttukka?

16

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole enää

      nyt vain kaljuunnun, kuihdun ja vanhenen.

    • joka välillä

      repsahtaa lyhyeksi

    • sirpamaikkarilta

      Ei vaan raaski mennä kampaajalle kun maksaa niin perkeleesti.

    • Kätevää; säästyy kampaajamenoissa. :)

    • zisel

      mä olen.

    • Papeete1

      Pitkätukka n.70cm:n hiuksillani. Olen kylläkin alkanut vakavasti harkitseen kunnon leikkuuta. Vedetään siiliksi samantien, niin lakkaavat ärsyttämästä :D

      Pitkä tukka on kamala arjessa.

      • zisel

        Nyt irti saksista ja kauas kampaamoista!! Sulla on tosi kauniit hiukset, aivan takuulla tuut katumaan jos meet leikkaa!


      • Papeete1
        zisel kirjoitti:

        Nyt irti saksista ja kauas kampaamoista!! Sulla on tosi kauniit hiukset, aivan takuulla tuut katumaan jos meet leikkaa!

        Katunut. Joskus ne oli vielä pidemmät mitä nyt ovat, melkein pysty istuun niiden päälle, ja vetäsin nekin ihan siiliksi takaa. Mahtava tunne, olo oli niin vapaa ja huoleton :)

        Kyllä joka 15cm ainakin pitäis nykäistä pois. Se vois vähän auttaa parantaan niiden käyttömukavuutta.


      • zisel
        Papeete1 kirjoitti:

        Katunut. Joskus ne oli vielä pidemmät mitä nyt ovat, melkein pysty istuun niiden päälle, ja vetäsin nekin ihan siiliksi takaa. Mahtava tunne, olo oli niin vapaa ja huoleton :)

        Kyllä joka 15cm ainakin pitäis nykäistä pois. Se vois vähän auttaa parantaan niiden käyttömukavuutta.

        ponnarilla tai nutturalla niin ei ole hiukset eessä. Mutta joooo, vaihtelu virkistää...


      • Papeete1
        zisel kirjoitti:

        ponnarilla tai nutturalla niin ei ole hiukset eessä. Mutta joooo, vaihtelu virkistää...

        Joko pnnari tai nuttura kireellä. Baariin sitten yritän askarrella jonkun kampauksen. Viime raflareissusta on 2,5 vuotta joten aika kauan on saanut pitää ponnaria sen takia että kerran vuodessa voi baarissa pitää tukkaa auki..

        Eiii.. kyllä se leikattava on:D


      • liikkeeksi :
        Papeete1 kirjoitti:

        Joko pnnari tai nuttura kireellä. Baariin sitten yritän askarrella jonkun kampauksen. Viime raflareissusta on 2,5 vuotta joten aika kauan on saanut pitää ponnaria sen takia että kerran vuodessa voi baarissa pitää tukkaa auki..

        Eiii.. kyllä se leikattava on:D

        papun hiukset on pelastettava! Soittakaa kaikki 112!!!!!!1111!!!


      • Papeete1
        liikkeeksi : kirjoitti:

        papun hiukset on pelastettava! Soittakaa kaikki 112!!!!!!1111!!!

        Pitkien hiuksien peseminenkin maksaa maltaita, koska se on pakko kunnon aineilla tehdä. Niin ja hoitoainettakin on _pakko_ käyttää, ja yks pullo riittää 3-4 kertaa joten.. tyyriiksi tulee jo ihan siltäkin kantilta. Kuivatteluun menee ikuisuus. Jos kuivaa kuivaajalla (jota harvemmin käytän) niin hiusten kuivuttua onkin jo niin paha hiki, että saa mennä uudestaa suihkuun :(

        Puhumattakaan että niitä kilsan pitkiä hiuksia on ihan joka paikassa tukkimassa viemäreitä yms.

        Murr.. ei auta mikään. Kevät kun etenee, niin teen takuulla uuden kevyemmän ja helppohoitoisemman kevätlookin.

        Kasvattakaa ite pitkät jos niistä tykkäätte!!!


    • asian :!!!!!1111!!!

      kyl se alkaa pitkätukan puolelle kallistua eli se on ny parturiin mars

    • Tuli sitten mitattua sekin. Hienoa. Pitkätukka.

    • cat_on_fire

      ...

    • En.kerro

      olkapään on hiukset.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe