On ne perkeleet sitkeitä.

Puolipakotin akan mun kans pienelle kävelylenkille tuonne viidentoista asteen pakkaseen ja melkosen valituksen kera se sit lähtikin. Ja alkumatkasta vielä valitus vähä jatkuikin kunnes kysyin, että 'haluaisitko jo kääntyä takaisin?' No sehän vastas, että 'en perkele käänny takas ennenku sinä käännyt!' Eihän siin sit ittenkään auttanu muutaku kävellä nenä jäässä menemään.

Naiset...mahtavia olentoja.

14

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä,

heräsit ja tulit kertomaan unestasi meille.

Missä välissä mahdoit ehtiä kävelylle, kun olet vastaillun viiden minuutin välein ketjuihin...

• cookos

siitäs sait...sitä saa, mitä tilaa..tuommosta se oli meilläkin 10 vuotta sitten.

• tuommoinen kelpaa

äidiksi, joka tappaa itsensä kylmyyteen mieluummin kuin nielee hiukankaan ylpeyttänsä

• kun se omalla toiminnallaan pakottaa miehen pistämään paremmaksi. Minkälainen mies mä olisin ollu jos olisin heti kääntyny takas? Nii-i.

• ~Vanilla~

miehelle periksi. Olen muun muassa polttanut selkäni todella pahasti löylynheittokilpailussa, ollut 40 minuuttia 7 asteisessa vedessä ja kantanut tiiliä 11- vuotiaana monta tuntia, kun raksamies sanoi, ettei tuommoinen tyttö pysty siirtämään niitä kaikkia edes viikossa. Mä olen valitettavasti tarpeeksi typerä ottaakseni melkein haasteen kuin haasteen vastaan.

• uskalla

lähteä tänne kaffille :DDD

• ~Vanilla~
        uskalla kirjoitti:

lähteä tänne kaffille :DDD

Mä tarviin haastetta. :) Etkä sä halua mua sinne, mä olen ihan hirveä narttu. :)

• eikös siinä ole haastetta
        ~Vanilla~ kirjoitti:

Mä tarviin haastetta. :) Etkä sä halua mua sinne, mä olen ihan hirveä narttu. :)

jos jätän osoitteen kertomatta :) ja mitä narttuiluun tulee, nini tarvitsenhan minäkin haasteita :D

• ~Vanilla~
        eikös siinä ole haastetta kirjoitti:

jos jätän osoitteen kertomatta :) ja mitä narttuiluun tulee, nini tarvitsenhan minäkin haasteita :D

sitten saman tien tulemaan. Nähdään lähimmän kymmenen vuoden kuluessa. :)

• vissiin ihan vielä
        ~Vanilla~ kirjoitti:

sitten saman tien tulemaan. Nähdään lähimmän kymmenen vuoden kuluessa. :)

laita kaffia tippumaan, mutta lataan toki pannun valmiiksi :D Jos pientä opastusta vois kuitenkin heittää, niin olen luonut lumet sellaisiksi kinoksiksi liittymän viereen. Niitä on kaksi kinosta ja sinun täytyy vain osua niiden väliin.

• että...

Ihan uteliaisuudesta: Miten sun naises sietää, että sä nimittelet sitä "akaksi", vai eiks se tiedä tosta?

Musta yleensä vasta joidenkin kuuskymppisten avioparien puheissa (tms.) voi olla hellyttävääkin se sellainen, että jos kumppania puhutellaan esim. "akaksikin".

En ole kukaan niistä kirjoittajista, joka sun parisuhdedilemmoihis yleensä tapaa kantaa ottaa, mutta tuli nyt vaan mieleen...

• akat kutsuu itsekin itseään ja toisia akkoja akoiksi. Lännessä se on akka, ja itäänpäin mentäessä kuulemma eukko.

• että...
        relaxed_eyes kirjoitti:

akat kutsuu itsekin itseään ja toisia akkoja akoiksi. Lännessä se on akka, ja itäänpäin mentäessä kuulemma eukko.

No sittenhän asiassa ei liene ongelmaa, jos & kun kukaan ei asiasta pahastu. Maassa maan tavalla.

• Jurppis68

Ole niin monimutkainen kapistus ku nainen? Sen oivalluksista ku ei ota selvää millään järjellä eikä opuksella.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      183
      1279
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      49
      690
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      594
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      52
      552
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      550
    Aihe