Einojuhani Rautavaara vai Kaija Saariaho?
Rautavaara on jo vanha kettu, ja Saariaho vielä verrattain uusi luumu.
Paras nykysäveltäjä -
13
797
Vastaukset
- paskoja
hirveää musiikkia
- häiriköinti
Ei voi olla noin vaikeaa tajuta että tämä on klassisen musiikin palsta. EI siis tarkoitettu pyllyä mieluusti keikuttaville teininuorille, jotka viihdyttää itseään paskamusiikin tahtiin.
- Sorinytvaan
häiriköinti kirjoitti:
Ei voi olla noin vaikeaa tajuta että tämä on klassisen musiikin palsta. EI siis tarkoitettu pyllyä mieluusti keikuttaville teininuorille, jotka viihdyttää itseään paskamusiikin tahtiin.
No Saariaho on loistava säveltäjä, mutta Rautavaara ei. Se on nieltävä.
Ja mitä paskamusiikin kuuntelemiseen ja muutenkin paskamaisuuteen ja paskan ihannointiin tulee, niin kaada ihan itteles vaan. ;D
ps. unohtamatta sitä, että SINÄ olet palstan ainoa häirikkö. - prÖÖÖT
Mielipiteesi on paska, ja voit niellä sen ihan itse.
Kuuntelen vain Bachin hanurimusiikkia.
- Lindberg
on paras
- voisi verrata
Näkökantoja? (esim ranskalaisin viivoin)
- Jonzzi
Kalevi Aho: syvällistä mutta silti ymmärrettävää.
- piruruururur
Pinnallista sosta-plagiaattia. Ei pirukaan kuuntele.
- Kykymusiikkia
Nuo eivät ole valintoja. Mozart on valinta.
- joosoosaoaso
r-vaaran musa on tylsää. Kakan musa on parempi.
- homekorvasyyhy
Hitto miten väsynyttä ****aa. Ei ihme että koko kulttuuri on kuollut.
- Analtomi_Gavotti
Pii-säveljärjestelmästä ei ole pitkä matka hullujenhuoneelle.
- klassssssiiiiii
R-vaara nopeasti kaluttu täysin tyhjäksi. Ei kestä käyttöö, koska ei ole luovaa. S-ahokin laatu ei riitä klassikoksi. Säveltäjä ei voi olla feministi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298