tuli mieleen. Meinaakko panna tänää?
Vastaukset 13
- vänkyrä-nainen
...muutakuin pään tyynyyn.
- vänkyrä-nainen
relaxed_eyes kirjoitti:
edes itsellesi kauniita asioita ennen nukahtamista tee?
mieli sellasia nyt..
- rusalkaa
Kaikki!!!
- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Kerro heti.
Sauna lämmitetty ja mullon joululahjaksi saatu sitruunainen 'hierontasaippua'
*siis koko sauna tuoksui sitruunalle, kun aloin lämmitteleen sitä* rusalkaa kirjoitti:
Sauna lämmitetty ja mullon joululahjaksi saatu sitruunainen 'hierontasaippua'
*siis koko sauna tuoksui sitruunalle, kun aloin lämmitteleen sitä*Helvettiku miehillä ei oo mahdollisuutta vietellä, niinku naisilla. Se on mun mielestä väärin.
- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Helvettiku miehillä ei oo mahdollisuutta vietellä, niinku naisilla. Se on mun mielestä väärin.
Panemisestahan tässä oli puhe :)
Tykkääkkö sitruunan tuoksusta vai valkosuklaa manteli tuoksusta? rusalkaa kirjoitti:
Panemisestahan tässä oli puhe :)
Tykkääkkö sitruunan tuoksusta vai valkosuklaa manteli tuoksusta?ni sitruunasta, mut kyl mun mielestä terva miehen tiellä pitää.
- et....
saa anteeksi.
Mikä siinä oikein on, että verevä ja kaunis nuorehko nainen joutuu ilta toisensa jälkeen käymään maate vailla panoa?
- joku vaan?
*** kirjoitti:
Mikä siinä oikein on, että verevä ja kaunis nuorehko nainen joutuu ilta toisensa jälkeen käymään maate vailla panoa?
kuka tahansa?
En usko. Kyllä sinäkin valkkaat.
Käteen saatan vetää illan päätteeksi, ehkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102321Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???231024- 71912
- 103906
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha589861- 48845
- 82738
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31646- 69644