tuli mieleen. Meinaakko panna tänää?
Sori, taas alotus, mutku
13
382
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
...muutakuin pään tyynyyn.
- vänkyrä-nainen
relaxed_eyes kirjoitti:
edes itsellesi kauniita asioita ennen nukahtamista tee?
mieli sellasia nyt..
- rusalkaa
Kaikki!!!
- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Kerro heti.
Sauna lämmitetty ja mullon joululahjaksi saatu sitruunainen 'hierontasaippua'
*siis koko sauna tuoksui sitruunalle, kun aloin lämmitteleen sitä* rusalkaa kirjoitti:
Sauna lämmitetty ja mullon joululahjaksi saatu sitruunainen 'hierontasaippua'
*siis koko sauna tuoksui sitruunalle, kun aloin lämmitteleen sitä*Helvettiku miehillä ei oo mahdollisuutta vietellä, niinku naisilla. Se on mun mielestä väärin.
- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
Helvettiku miehillä ei oo mahdollisuutta vietellä, niinku naisilla. Se on mun mielestä väärin.
Panemisestahan tässä oli puhe :)
Tykkääkkö sitruunan tuoksusta vai valkosuklaa manteli tuoksusta? rusalkaa kirjoitti:
Panemisestahan tässä oli puhe :)
Tykkääkkö sitruunan tuoksusta vai valkosuklaa manteli tuoksusta?ni sitruunasta, mut kyl mun mielestä terva miehen tiellä pitää.
- et....
saa anteeksi.
Mikä siinä oikein on, että verevä ja kaunis nuorehko nainen joutuu ilta toisensa jälkeen käymään maate vailla panoa?
- joku vaan?
*** kirjoitti:
Mikä siinä oikein on, että verevä ja kaunis nuorehko nainen joutuu ilta toisensa jälkeen käymään maate vailla panoa?
kuka tahansa?
En usko. Kyllä sinäkin valkkaat.
Käteen saatan vetää illan päätteeksi, ehkä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564