Minulla on salibandymaila (sählymaila) Fatpipe Wabor 28.
Mistä tiedän, että onko se LEFT vaiko RIGHT? Ilmeisesti lavan muodoista sen jotenkin voisi arvella, mutta miten?
Toinen puoli lavasta on tasainen muodoltaan ja toisella puolella on vähän kaukalomaista muotoa. Onko siis right? Ja pelaako sillä normaalisti vasenkätinen?
Auttakaa asiasta tietämätöntä!
Salibandymailan kätisyys
3
5972
Vastaukset
- ...
Aikas pahan kyllä heitit koska kaikki olettaa kaikkien automaattisesti tietävän tuon jutun mutta yritetään selittää.
Katso tätä kuvaa http://www.sporton.com.sg/Portals/0/Usersfiles/SportOn!_Floorball_58.jpg
Pelaajalla on RIGHTin maila (huomaatko pienen kaartevuuden eli lavan uloin pääty kaartuu vasemmalle pelaajan silmin katsottuna. Jos se kaartuisi oikealle niin se olisi LEFTin maila.
RIGHTin pelaaja (kuten kuvassa) pitää mailasta kiinni siten, että oikea käsi on alempana ja vasen ylempänä. *HUOM!!! Kuvan pelaajalla ei ole normaali asento muuten (kädet on siis oikein) koska hän on pelaamassa palloa rystypuolella mutta älä kiinnitä tähän huomiota nyt.*
Tottakai ennen mailan ostoa tai pelaamista sinun pitää tietää kummalta puolelta pelaat paremmin. Voit myös ostaa mailan jonka lapa on aivan suora = tälläinen maila on nimenomaan tarkoitettu tosi aloittelijalle.
Onneksi olkoon sinulle, että olet päättänyt alkaan pelaan salibandyä. Tosi hieno laji!
T: 5 vuotta valmentanut - <3
Siitä kumpi käsi on alempana siitä näet sen jos oikea käsi on alempana se on right ja vasen se on left
- t:Aatu
Mietin sitä itse niin kauan,koska ostan uuden lapan. JA Ja olen vielä vähän hämillään siitä miten se on... xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733