Minulla on salibandymaila (sählymaila) Fatpipe Wabor 28.
Mistä tiedän, että onko se LEFT vaiko RIGHT? Ilmeisesti lavan muodoista sen jotenkin voisi arvella, mutta miten?
Toinen puoli lavasta on tasainen muodoltaan ja toisella puolella on vähän kaukalomaista muotoa. Onko siis right? Ja pelaako sillä normaalisti vasenkätinen?
Auttakaa asiasta tietämätöntä!
Salibandymailan kätisyys
3
5753
Vastaukset
- ...
Aikas pahan kyllä heitit koska kaikki olettaa kaikkien automaattisesti tietävän tuon jutun mutta yritetään selittää.
Katso tätä kuvaa http://www.sporton.com.sg/Portals/0/Usersfiles/SportOn!_Floorball_58.jpg
Pelaajalla on RIGHTin maila (huomaatko pienen kaartevuuden eli lavan uloin pääty kaartuu vasemmalle pelaajan silmin katsottuna. Jos se kaartuisi oikealle niin se olisi LEFTin maila.
RIGHTin pelaaja (kuten kuvassa) pitää mailasta kiinni siten, että oikea käsi on alempana ja vasen ylempänä. *HUOM!!! Kuvan pelaajalla ei ole normaali asento muuten (kädet on siis oikein) koska hän on pelaamassa palloa rystypuolella mutta älä kiinnitä tähän huomiota nyt.*
Tottakai ennen mailan ostoa tai pelaamista sinun pitää tietää kummalta puolelta pelaat paremmin. Voit myös ostaa mailan jonka lapa on aivan suora = tälläinen maila on nimenomaan tarkoitettu tosi aloittelijalle.
Onneksi olkoon sinulle, että olet päättänyt alkaan pelaan salibandyä. Tosi hieno laji!
T: 5 vuotta valmentanut - <3
Siitä kumpi käsi on alempana siitä näet sen jos oikea käsi on alempana se on right ja vasen se on left
- t:Aatu
Mietin sitä itse niin kauan,koska ostan uuden lapan. JA Ja olen vielä vähän hämillään siitä miten se on... xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812