Dermoshop - Dermosil tuotteet???

Uteliasvain

Osaako joku kertoa Dermoshop-tuotteiden alkuperän? Yritys sanoo "kehittävän ja myyvän..." eli antaa ymmärtää, että kyseessä olisi oma tuotekehitysyksikkö? Löytyy Ecocert hyväksyntää ja Allergia- ja Astmaliiton hyväksyntää? Kukaan ei kuitenkaan tunnu haluavan vastata, missä maassa ja missä yrityksessä tuotteet on valmistettu? Ei pitäisi olla mitään salattavaa, jos kaikki on kerran ihan ok????

13

7646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dermoshoppi

      Dermosillin tuotteet on hyviä ja osalla on allergia- ja astmaliiton tunnus.

      Kyseinen firma on ruotsalainen.

      Hyviä ovat tuotteet, sopivat herkälle iholle, hajusteallergiselle iholle.

      • arvailua

        Minä kun taas luulin, että kyseessä on suomalainen yritys, joka teetättää tuotteet jossain päin eurooppaa.


    • sitten...

      ole googlannut Dermosiliä? Silläkin löytyy jo aika paljon tietoa... Keneltä muuten olet ko tuotteista ja niiden alkuperästä kysynyt - itseäni ainakin Dermosil on palvellut hyvin tuoltakin osin.

      No: tsekkasin tuossa kylppärin hyllyä, ja useammassa purkissa lukee valmistajana "Stockholms Analytiska Laboratorium Sverige" eli Ruotsista tulevat. Itsellä on kokemusta tuotteista vajaan 10 vuoden ajalta, työpaikalla porukalla olemme niitä tilailleet. Tuoteselosteet tarkkoja, kaikki tuotteet vähintäänkin miedosti hajustettuja. Yksi työkaveri sai esim lapsensa atooppiseen ihoon apua Dermosilin voiteesta.
      Makuja ja mielipiteitä on varmasti monia, mutta omat kokemukseni ovat pelkästään positiivisia.

      • Uteliasvain

        Kuluttajana minua henkilökohtaisesti aina kiinnostaa se, käytänkö kotimaista vai ulkomaista tuotetta ja teen ostopäätökseni sen mukaan. Kiinnostuin asiasta, kun sain tuttavaltani Dermosil-tuotteen ja siinä oli teksti Valmistuttaja/Tillverkat för:Dermoshop eli ainakaan siinä putellissa ei ollut mitään mainintaa "Stockholms Analytiska.....". Suomalainen yritys siis valmistuttaa tuotteensa suomen ulkopuolella ja silloin tuote ei minulle ole suomalainen. No, jokainenhan meistä tekee nämä päätökset oman harkintansa mukaan ja siitä ei pidä kenenkään suuttua.


      • FvsS
        Uteliasvain kirjoitti:

        Kuluttajana minua henkilökohtaisesti aina kiinnostaa se, käytänkö kotimaista vai ulkomaista tuotetta ja teen ostopäätökseni sen mukaan. Kiinnostuin asiasta, kun sain tuttavaltani Dermosil-tuotteen ja siinä oli teksti Valmistuttaja/Tillverkat för:Dermoshop eli ainakaan siinä putellissa ei ollut mitään mainintaa "Stockholms Analytiska.....". Suomalainen yritys siis valmistuttaa tuotteensa suomen ulkopuolella ja silloin tuote ei minulle ole suomalainen. No, jokainenhan meistä tekee nämä päätökset oman harkintansa mukaan ja siitä ei pidä kenenkään suuttua.

        Juteltiin tuossa juuri kavereiden kanssa, onko kyseessä suomalainen vai ruotsalainen yritys ja mielipiteet menivät fifty-fifty :)


      • -edellinen-
        Uteliasvain kirjoitti:

        Kuluttajana minua henkilökohtaisesti aina kiinnostaa se, käytänkö kotimaista vai ulkomaista tuotetta ja teen ostopäätökseni sen mukaan. Kiinnostuin asiasta, kun sain tuttavaltani Dermosil-tuotteen ja siinä oli teksti Valmistuttaja/Tillverkat för:Dermoshop eli ainakaan siinä putellissa ei ollut mitään mainintaa "Stockholms Analytiska.....". Suomalainen yritys siis valmistuttaa tuotteensa suomen ulkopuolella ja silloin tuote ei minulle ole suomalainen. No, jokainenhan meistä tekee nämä päätökset oman harkintansa mukaan ja siitä ei pidä kenenkään suuttua.

        Missasin siis pointtisi eli sen, onko kyseessä kotimainen vai ulkomainen tuote. Dermoshop on nimensä mukaisesti kauppa, ja kauppa valmistuttaa tuotteet jossain/jollain. Tässä tapauksessa siis tukholmalaisessa laitoksessa.
        En todellakaan suuttunut, kerroinpa vain "ääneen" parhaan tietämykseni mukaan, mikä on homman nimi.
        Kuten sanottu, meillä on kullakin kriteerimme ostamiemme tuotteiden valinnassa, ja itselleni hyvä hinta-laatusuhde on ykkösenä.


      • "kauppa",
        FvsS kirjoitti:

        Juteltiin tuossa juuri kavereiden kanssa, onko kyseessä suomalainen vai ruotsalainen yritys ja mielipiteet menivät fifty-fifty :)

        joka markkinoi Ruotsissa valmistettuja tuotteita.


    • deeppari

      Dermoshop teettää tuotteensa nykyään useassa maassa. Tuotteita tulee ainakin Ruotsista, Englannista, Ranskasta. Omaa tuotekehitysyksikköä heillä ei ole, ellei sellaiseksi voi kutsua henkilökunnan muodostamaa testiryhmää. Sillä missä tuotteet tehdään ei liene merkitystä, ellei sitten nyt haluaa tukea kotimaista valmistusta mikä Dermoshopin osalla ei toteudu. Suomenruotsalaista yrittäjää pitää aina tukea. Den gamla och friia

    • yrittäjä

      Www.dermoshop.com on suomalainen perheyritys Korsnäsista. Vaasan eteläpuolella 40 km. Sillä tavalla ruotsalainen että omistajat asuvat Molpen kylässa, Korsnäsin kunnassa. Yksi Suomen kunnassa missä väestö puhuu ruotsia sekä osa myöskin suomea.

    • Wanhakäpy

      Jää sitten tähän vuosien ostot. Koirille omat tuotteet. Voi pyhä jysäys. Maailman lapset kuolevat nälkään, mutta lemmikkien omistus on in.

    • Knoderm

      Ostin kerran jalkojen kuorontasukat. Toimivat hyvin. Ostin toiset, jo ne nähdessä... Kokeilin kuitenkin, huh mitä ryönää. Oli sitten laatu tippunut, mutta hinta noussut. Jos laatu tiputetaan ja ruvetaan ryönää mymään, ni ei silleen voittoja maksimoida ,koska ostajat ei sitten toista tilausta tee. Kaveri oli myös ollut pettynyt . Yritin laitaa palautetta yritksen sivustolle, ei onnistunut. On se kumma kuinka muut ottavat vastaan myös n egatiivivta palautetta, mutta dermosil ei mitään.

    • Pia1974

      Dermosilin tuotteista haluaisin mainita sen, että meikkipuolelta Dermosilin meikkivoide ja mineraalipuuteri ovat ainoita tuotteita, joista EN ole saanut allergista reaktiota, ja tuotteet ovat vielä hyvin edullisia. Kärsin atooppisesta ihosta, eikä apteekkikosmetiikkakaan ole sopinut minulle, mutta Dermosilin olen kokenut turvalliseksi. Että tulivatpahan sitten Suomesta tai Ruotsista, pysyn vakitilaajana ja suosittelen merkkiä kaikille kosmetiikka-allergioista kärsiville.

    • Anonyymi

      Dermosil Oy ilmoittaa netissä olevansa suomalainen yritys: https://www.dermosil.fi/dermoshop-oy

      Tilasin Dermosilin tuotteita. Oheistuotteina tuli näytteitä, joissa lukee dermoshopin nettiyhteystietona

      dermosil.ru RU: St.Petersburg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe