Sain juuri kuulla, et täytän avokkini miehelle asettamat vaatimukset:
a) olen hengissä
b) olen olemassa
c) en hakkaa
d) en ryyppää
Ollaanko me miehet näin saatanan surkeita?
Nainen, vähimmäisvaatimuksesi?
23
834
Vastaukset
- gek-ko
noi edelly
siis d, et ryyppää? Etkö?- laatia
hieman tarkennetun listan sitte?
e) vehkeet toimii
joko riittää? tarkoitetaan tässä yhteydessä hieman suurempaa mittakaavaa kuin mun satunnaiset juopottelut.
- gek-ko
laatia kirjoitti:
e) vehkeet toimii
joko riittää?että kukin pitää jotain asiaa itsestäänselvänä. Ja sitte joillakin on ihan käsittämättömiä ominaisuuksia, jotka ei tule ilmi kuin vasta ajan kanssa.
Kaikki helkkarin itsestäänselvät hygieniat ja piilevät omituisuudet pitäisi seuloa, mieti mikä työ :( - gek-ko
relaxed_eyes kirjoitti:
tarkoitetaan tässä yhteydessä hieman suurempaa mittakaavaa kuin mun satunnaiset juopottelut.
tissutellu :)
- koskaan
gek-ko kirjoitti:
että kukin pitää jotain asiaa itsestäänselvänä. Ja sitte joillakin on ihan käsittämättömiä ominaisuuksia, jotka ei tule ilmi kuin vasta ajan kanssa.
Kaikki helkkarin itsestäänselvät hygieniat ja piilevät omituisuudet pitäisi seuloa, mieti mikä työ :(laatinut treffi-ilmoitusta?
Miten ne oikein tehdään? - gek-ko
koskaan kirjoitti:
laatinut treffi-ilmoitusta?
Miten ne oikein tehdään?ymmärrä miten niitä voi tehdä niin että tuote vastaa tilausta.
- homma...
gek-ko kirjoitti:
ymmärrä miten niitä voi tehdä niin että tuote vastaa tilausta.
siinä ainakin olis.
Joskus lueskelen noita ihan huvikseni. - gek-ko
homma... kirjoitti:
siinä ainakin olis.
Joskus lueskelen noita ihan huvikseni.ja helkkarin hauskaa on! Ajanvietteenä samaa laatua kuin HM:n kuvaston puhekuplitus. Mietin aina että minkähänlaisen kurpan toi tolla ilmoituksella itelleen saa tilattua mökkiseuraksi tai vaikkapa veneilemään xD
- rusalkaa
laatia kirjoitti:
e) vehkeet toimii
joko riittää?Kyllä vaan mullakin oli mielessä kohta e)
- rusalkaa
relaxed_eyes kirjoitti:
mut sitä edellisestä kertaa on jo vähä aikaa...
Mun mielestä ryyppääminen on sitä, että jatkaa jo toisen vuorokauden puolelle juomista. Ei siis osaa lopettaa ihan heti.
- todellisuuteen..
hehheh.
ei voi muuta sanoa.
hehheh vielä kerran. - cookos
se ole se vähimmäisvaatimus, että mies tykkää minusta.
Siitä lähtee sitten ne muut... ja pohojanmaalla tuollainen mies on jos sen sortin helmi että siitä pitää tapella kynsin ja hampain.
...naisistakin lähes jokainen ole joskus seurustellut umpijuopon ja/tai naisten hakkaajan kanssa, jotta tieten me ollaan niin saatanan surkeita.
- sinun,
yrittää hankkia itsellesi kumppani...
- ole hyvä,
että taso on tällainen?
Joutuvat laskemaan kriteerinsä niin alas, että mekin kelvataan :)- gek-ko
edes noita kriteerejä 8I
- pientä
gek-ko kirjoitti:
edes noita kriteerejä 8I
lipsumista jo sallitaan? Olihan siinä jo neljä kohtaa.
Ei mopolla sentään Kiinaan mennä, paitti Hossi, mutta se onki jo omaa luokkaansa.
- maniamania
kun täyttää nuokin kriteerit. Mulle nuo on utopiaa, kun ei ala suhde noilla eväillä ollenkaan. Eli nuo sun sietämisjutut ei kuulu ees listalle.
Vähimmäisvaatimuksia ei muutenkaan noteerata. Taviksia riittää ja ei yhden ihmisen elinaika riitä niistä valitsemaan. Jotain muuta! - rusalkaa
e) vehkeet toimii
f) osaa puhua
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että337703- 51661
- 109648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574