runontaja,

aloittele pois kun olet valmis.

46

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

      • Tästä se läks.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Tästä se läks.

        Jep jep


      • runontaja kirjoitti:

        Jep jep

        ...


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ...

        xxxx


      • runontaja kirjoitti:

        xxxx

        ....


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ....

        xx xx


      • runontaja kirjoitti:

        xx xx

        .-.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        .-.

        xxx xx


      • runontaja kirjoitti:

        xxx xx

        .,.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        .,.

        ,xx,


      • runontaja kirjoitti:

        ,xx,

        .......


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        .......

        *x,,x*


      • runontaja kirjoitti:

        *x,,x*

        ,-,


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ,-,

        ,*.*,


      • runontaja kirjoitti:

        ,*.*,

        ......


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        ......

        ,,*.*,,


      • runontaja kirjoitti:

        ,,*.*,,

        o_o


    • Michiko_

      Lauta ja nappulat ovat esillä, ja kyse ei siis ole vaimosta ja lapsista.

      • otettaisko mekin joskus matsi?


      • Michiko_
        relaxed_eyes kirjoitti:

        otettaisko mekin joskus matsi?

        Olisi kyllä tarpeen kerrata strategioita ensin.


      • Michiko_ kirjoitti:

        Olisi kyllä tarpeen kerrata strategioita ensin.

        kukaan nyt niin mestari ole. Sitähän voi siin samalla pelaillessa niit kerrata, ja ottaa pelin niin monta kertaa uusiks, että alkaa peli kunnolla kulkea.


      • Michiko_ kirjoitti:

        Olisi kyllä tarpeen kerrata strategioita ensin.

        heti lauteille kylmiltään, kyllä veri pikkuhiljaa alkaa kiertää. Mikäli ei ole vampyyri.


    • Tuli allaoleva tiedoite, kun painoin "vastaa viestiin"

      "Viestin hierarkia on liian syvä. Onneksi hätä ei kuitenkaan ole tämän näköinen."

      Joten hyppäys siksi

      • Odottolenkin jo tuota viestihierarkiailmoitusta.

        Ja namnam.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Odottolenkin jo tuota viestihierarkiailmoitusta.

        Ja namnam.

        Rousk, alkuruoka vaikuttaa hyvältä.


      • Michiko_
        runontaja kirjoitti:

        Rousk, alkuruoka vaikuttaa hyvältä.

        Jossain elokuvassa tms. oli ontot shakkinappulat, jotka ruuvattiin päältä auki ja hörpättiin viinakset.


      • runontaja kirjoitti:

        Rousk, alkuruoka vaikuttaa hyvältä.

        heh


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        heh

        Hähäti hää


      • Michiko_ kirjoitti:

        Jossain elokuvassa tms. oli ontot shakkinappulat, jotka ruuvattiin päältä auki ja hörpättiin viinakset.

        ehkä Kukkomies sorvaa sellaiset, mikäli tulee live-pelejä :-)


      • runontaja kirjoitti:

        Hähäti hää

        heh!


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        heh!

        Hmm,


      • runontaja kirjoitti:

        Hmm,

        Hyvä peli. Puolen yön maissa pitää vaan mennä nukkumaan, että jos ei ratkaisua ala tulla suuntaan tai toiseen, niin jatketaanko huomenissa tai jonakin muuna iltana?


      • Michiko_
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Hyvä peli. Puolen yön maissa pitää vaan mennä nukkumaan, että jos ei ratkaisua ala tulla suuntaan tai toiseen, niin jatketaanko huomenissa tai jonakin muuna iltana?

        sotilaiden paikat sekaisin, kun väsyneenä luin väärin. Mitä järkeä muuten on siirtää hevonen laitaan?


      • Michiko_ kirjoitti:

        sotilaiden paikat sekaisin, kun väsyneenä luin väärin. Mitä järkeä muuten on siirtää hevonen laitaan?

        kunkkua, ei sil muuta virkaa ole siellä, tai sit jos ei pääse muuten sil liikkeelle.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Hyvä peli. Puolen yön maissa pitää vaan mennä nukkumaan, että jos ei ratkaisua ala tulla suuntaan tai toiseen, niin jatketaanko huomenissa tai jonakin muuna iltana?

        Syöjäiset jatkuu, njam, oli hyvin riippunutta lihaa.

        Epäilen ettei ratkaisua tule, tai mistä tietää.

        Jep, jatketaan huomenna jos jää kesken.

        Pitää laitella rasti sähköpostiruutuun ja löytyy helpommin.


      • runontaja kirjoitti:

        Syöjäiset jatkuu, njam, oli hyvin riippunutta lihaa.

        Epäilen ettei ratkaisua tule, tai mistä tietää.

        Jep, jatketaan huomenna jos jää kesken.

        Pitää laitella rasti sähköpostiruutuun ja löytyy helpommin.

        Näköjään jatkuu syöjäiset.

        Mä en muistanutkaan tuota sähköposti-ilmoitusta. Pitääkin sit viimeiseen tämänpäiväiseen siirtoon laittaa se.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Näköjään jatkuu syöjäiset.

        Mä en muistanutkaan tuota sähköposti-ilmoitusta. Pitääkin sit viimeiseen tämänpäiväiseen siirtoon laittaa se.

        Sulatellaans hieman ennen todellisia mässäilyjä.

        Sinänsä, näkee profiilistakin viimeiset 10 kirjoitustaan.

        Ai niin, minulla on huomeniltana mytologiamaalauskurssi noin 17.00 - 20.30, eli palaan noin kello 21.00.


      • relaxed_eyes
        runontaja kirjoitti:

        Sulatellaans hieman ennen todellisia mässäilyjä.

        Sinänsä, näkee profiilistakin viimeiset 10 kirjoitustaan.

        Ai niin, minulla on huomeniltana mytologiamaalauskurssi noin 17.00 - 20.30, eli palaan noin kello 21.00.

        Jep, katellaan vaikka sit yheksän jälkeen. Ja ohan toi säpoilmotus tosi hyvä täs tapaukses, ku palstallekin tulee 5 sivua uusia alotuksia joka päivä.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Jep, katellaan vaikka sit yheksän jälkeen. Ja ohan toi säpoilmotus tosi hyvä täs tapaukses, ku palstallekin tulee 5 sivua uusia alotuksia joka päivä.

        Jup, s.p. ilmoitus tehty.

        Hyvää yötä ja maanantai-iltaan.


      • runontaja kirjoitti:

        Jup, s.p. ilmoitus tehty.

        Hyvää yötä ja maanantai-iltaan.

        Hyvät yöt!


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Hyvät yöt!

        Hyvää päivää ja viimeistään noin 21.00 palaan koneelle.


      • runontaja kirjoitti:

        Hyvää päivää ja viimeistään noin 21.00 palaan koneelle.

        ulkopiuhoja


      • runontaja kirjoitti:

        Hyvää päivää ja viimeistään noin 21.00 palaan koneelle.

        Shakki.

        Hyvää iltpäivää vaan, näkyillään sit myöhemmin.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Shakki.

        Hyvää iltpäivää vaan, näkyillään sit myöhemmin.

        runontaja luovuttaa.

        Syynä sinulta kahden siirron matti.

        Kiitos mukavasta pelistä.

        Revanssi ensiviikolla alkaen jälleen su iltana?


      • runontaja kirjoitti:

        runontaja luovuttaa.

        Syynä sinulta kahden siirron matti.

        Kiitos mukavasta pelistä.

        Revanssi ensiviikolla alkaen jälleen su iltana?

        vähä niinku puolivahingossa pääs tilanne tuohon. Otetaan vaan uus peli alkaen sunnuntaina.

        Kiits sulle kans hyvästä pelistä!


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe