kenen kirjoituksia et tykkää lukea?
Kenestä palstalaisesta et oikein pidä?
Kenen kanssa ei oikein mielipiteet kohtaa?
Uskallatko
14
628
Vastaukset
- cookos
yhtään mitään. tuun omasta mielestä kaikkien kaa toimeen. jos joku ei minusta pidä, sille en taas voi mitään.
- gek-ko
siinä.
- palaa
Gekko, go go go...
- gek-ko
palaa kirjoitti:
Gekko, go go go...
erityisesti kiinnostaa? En minä kaikkea ja kaikkia muista.
Sitäpaisti olen joskus ilman yllyttämistäkin vihjannut asiasta. - hurjastelua :
gek-ko kirjoitti:
erityisesti kiinnostaa? En minä kaikkea ja kaikkia muista.
Sitäpaisti olen joskus ilman yllyttämistäkin vihjannut asiasta.ei saa gekon mielestä arvostella...?
- gek-ko
hurjastelua : kirjoitti:
ei saa gekon mielestä arvostella...?
ymmärtänyt mistä on kyse
- vänkyrä-nainen
Sanoisin, että mulle on muodostunut Scalesta ihmisenä tosi hyvä kuva. Vaikuttaa fiksulta ja mukavalta, tosiaan. Mutta. Se välillä kirjoittaa niin vaikeista aiheista, jotain miesten juttuja kai, et multa menee kaikki ihan ohi. Niin sit mun on pakko jättää lukematta, kunnen kerran tajua.:-D
Eli ei oo vika kirjoittajassa, vaan lukijassa eli mussa.
Enemmistön kanssa ei varmaan mielipiteet kohtaa. Tai jos toisin ihan kaikki mielipiteeni julki, niin uskon, et ei enää kenenkään kanssa kohtaisi.:) Muttei kohtaa oikeessa elämässäkään, ku harvojen kanssa, joten oon jo tottunut siihen.
Kyl mä kaikista pidän paitsi sellasista, jotka käyttäytyy agressiivisesti. kenen kirjoituksia et tykkää lukea?
- Nämä jäävät usein lukematta: Buddy-love, gekko, einstein ja zizel. Jotenkin liian virtuaalisia hahmoja :)
Kenestä palstalaisesta et oikein pidä?
- Ei tällä hetkellä mitään antipatioita ketään kohtaan.
Kenen kanssa ei oikein mielipiteet kohtaa?
- Tää ois jo niin pitkä lista, että parempi kun en yritäkään listata.- zisel
mitä tarkottaa että joku on "liian virtuaalinen"? Muuten en olis puuttunut sun mielipiteisiin mutta en ymmärtänyt tota termiä.
- miksei,
"kenen kirjoituksia et tykkää lukea?"
Buddy-love. Kommentoin niitä jonkin verran kylläkin, mutta usein lähinnä uteliaisuudesta.
"Kenestä palstalaisesta et oikein pidä?
Kenen kanssa ei oikein mielipiteet kohtaa?"
No ehkä tuo edellä mainittu buddy-love. Syystä, että ei vastaa suoriin kysymyksiini koskaan ja heittää mulle aina ihan jotakin häläpätihämmäätä, jos haluaisin lisätietoa hänen näkemyksistään. Lisäksi en erityisesti pidä nimimerkki Papeete1:sta --> tuon ihmisen lähestulkoon KAIKKI ajatukset ja näkemykset erilaisissa asioissa eroavat omistani. Enkä erityisesti pidä myöskään nimimerkki gek-kosta. --> liian "vyöryttävä" persoona mun makuuni. Kenestäkään näistä en kuitenkaan koskaan laadi esimerkiksi negatiivisia aloituksia tms. mitään sellaista. mutta miksi pitäisi?
- ~Vanilla~
kertoa kenestä pitää ja kenen kirjoituksia tykkää lukea. :) Yleistettynä, täällä on vain kolme mieskirjoittajaa, joista pidän, mutta ehkä vain kolme naiskirjoittajaa, joista en pidä. Lopuista suurin osa on aika neutraaleita, muutamaa mieskirjoittajaa suorastaan inhoan ja myös yhtä naiskirjoittajaa, joka tosin ei ilmeisesti enää ole täällä. Ja yhden toisen naiskirjoittajan mielipiteistä en pidä, vaikka en henkilökohtaisesti mitään vastaan olekaan.
- >ouroboros<
Tykkään lukea kaikkien kirjoituksia. Tuskin koskaan jätän mitään lukematta henkilön perusteella. Asia saattaa osoittautua mulle tyhjäksi ja silloin jätän kesken.
Pidän kaikista, jopa palstalla norkoilevista turinatiimi-riippuvaisista puskista. He ovat välttämätön aluskasvillisuus.
Mielipiteet kohtaavat tuskin monenkaan kanssa. Jos olisin pääsääntöisesti samaa mieltä kuin muut, täällä roikkuminen olisi aika turhaa. - osaisin.....
Ei tule nyt yhtään nimimerkkiä mieleen...
Muutman vuoden olen päivittäin näitä lueskellut, mutten ole osannut kiinnittää huomiota nimimerkkeihin....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456806
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505806- 1214978
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444557Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533945- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553040Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242532- 422310
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253